Baas Verpakkingen- Logo - Beoordelingen

Baas Verpakkingen

8 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden8 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 5 apr 2024
Baas Verpakkingen voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Beoordelingen voor Baas Verpakkingen

16 apr 2024

Prettig bedrijf om mee samen te werken!

Bij Baas Verpakkingen terecht gekomen omdat het in mijn woonomgeving is. Ik verkoop mijn artikelen via een webwinkel en had daar verpakkingsmateriaal voor nodig. Wat ik als zeer prettig ervaarde was dat ik meteen vriendelijk te woord werd gestaan en er met mij werd mee gedacht voor het juiste verpakkingsmateriaal. Dit zie je tegenwoordig niet veel meer! Voor mij de reden om terug te komen naar deze ruim opgezette winkel.

Geweldige Klantenservice

De klantenservice hier is geweldig! Ze reageren snel en lossen problemen meteen op. En de prijzen zijn super betaalbaar, dus ik kon kwaliteitsproducten kopen zonder de bank te breken. Echt een aanrader voor vrienden en familie!
Persoonlijk contact is fijn, prima database om je orders na te zoeken, prima overzichtelijke website. Misschien ietsje gedateerd, maar het kan. Moet wel zeggen; met PDF'jes boekhouding/portaal gaat het echt mis; soms vaak heen en weer mailen. Dit moet veel makkelijker zijn/kunnen; is voor beide partijen vervelend <3 Dank!
Goede service en snelle levertijden. Denken mee met de klant.
Snelle reactie, snelle service en altijd bereid om te helpen
zeer goed en betrouwbaar bedrijf!