puzzleYOU NL- Logo - Beoordelingen

puzzleYOU NLReviews

Gecertificeerd sinds: 27-11-2014
Laatst gewijzigd op: 7-7-2022
puzzleYOU NL is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij puzzleYOU NL kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 27-11-2014
Laatst gewijzigd op: 7-7-2022

Beoordelingen voor puzzleYOU NL

1.334 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Super gaaf cadeau voor mijn zus d'r 50e verjaardag! Ik heb een puzzel van 1000 stukjes met 6 foto's van haar van vroeger laten maken. Goede kwaliteit puzzelstukjes. Het voorbeeld op de doos maakt het echt professioneel en bijzonder. De foto's zijn ook van goede kwaliteit. Zéker ook omdat ik van kleine oude foto's gewoon een foto met mijn camera heb gemaakt. Tip....gebruik niet alleen zwart wit foto's want dit maakt het puzzelen erg moeilijk. Ik heb kleur en zwart wit afgewisseld. Het cadeau viel zéér in de smaak. Mijn zus zegt het is ontzettend leuk dat je al puzzelend je jeugdherinneringen tevoorschijn ziet komen. Een echte aanrader dus als je iemand een speciaal cadeau wilt geven!

Het eerste geleverde product bevatte strepen en de puzzel was niet compleet! Na een melding hiervan, werd snel een nieuwe puzzel geleverd. Althans, de leverancier maakte er een potje van. Na een paar dagen had ik de puzzel alsnog en deze was gelukkig compleet. Alleen had ik nu een stukje over, dat er helemaal niet bij hoorde! Ik zou er denk ik niet nog een keer gebruik van maken.

Beoordelingen voor puzzleYOU NL

Het Memo-spel, dat ik heb laten maken van alle Hartjes die ik in de afgelopen jaren heb “gevonden”, ziet er prachtig uit ! De kaartjes zijn gemakkelijk uit het “frame” te halen, zijn goed afgewerkt en voelen heel stevig. Ook de kleuren van de foto’s zijn goed gebleven en mooi ! Nóg leuker zou zijn als je ze in een doos met vakjes zou krijgen… maar ik begrijp dat dat lastiger te produceren is en de prijs dus zou verhogen. Ennn zelf even knutselen met een bamboe-stok, een figuurzaag en ijs-stokjes, geeft óók het gewenste resultaat, en maakt het nóg persoonlijker ! 😁❤️
Heb 2 puzzel laten maken, de eerste keer ging het niet goed, door te weinig uitleg op de site. Wat ik erg jammer vindt. De linker foto staan de mensen er half op,waardoor de uitleg op de site niet voldoende was. Bij de rechter foto heb ik hulp gehad en ben nu tevreden over. Wel Jammer van het geld. Krijg wel leuke reacties van de mensen die het krijgen.
Antwoord van puzzleYOU NL
Meteen na de upload van de foto's verschijnt de zogenaamde preview. In deze preview ziet u de door u voorbereidde puzzel. Als u in de preview ziet dat één van de foto's niet helemaal in het vak past waarin de foto terecht is gekomen en u niet weet wat u daaraan kunt doen, dan is het verstandiger (en goedkoper) om de bestelling niet af te ronden en ons eerst om raad te vragen. Ons service team is er voor om zulke vragen te beantwoorden. Wij hadden u graag verteld, dat u door middel van een klik op de foto, de personen in het midden had kunnen zetten.
Het samenstellen van het memory-spel verliep vlotjes, de leverdatum conform afspraak en de uitvoering conform verwachting of iets meer. Tip: de 2 foto's op de voorkant van het spel zijn helaas niet zelf te kiezen. Hij kiest automatisch de 1e 2 foto's die zijn geupload
Antwoord van puzzleYOU NL
het systeem zet inderdaad eerst maar willekeurige foto's op de doos, maar net zoals bij de puzzel kunt u ook bij de doos op de foto's dubbel klikken en dan daarvoor andere foto's in de plaats nemen. Het moeten alleen wél foto's zijn, die in het spel voorkomen.
Wij hebben de 48 stukjes besteld. Prachtige kwaliteit stukjes en afbeelding. Leuk dat je ook de doos mag ontwerpen. Gemakkelijk besteld, snel bezorgd. Superleuk kadootje voor een huwelijksjubileum. Erg tevreden.
van A J.
Ontzettend gebruiksvriendelijke website om de bestelling te kunnen doen. Product voldoet volledig aan de wensen. Goed verpakt en snel geleverd (zelfs sneller dan op de site was aangegeven).
Voor mij een onbekende site voordat ik de bestelling deed. Ik zou zeggen top site. Snelle levering, goede kwaliteit. Ik had een memory spel met foto’s besteld en deze was erg mooi.
Keurig verzorgd werk, goede kwaliteit, mooie dozen en snel geleverd! Het enige minpuntje is, dat de foto’s wat te donker uitvallen. Dat zou naar mijn mening beter kunnen.
Antwoord van puzzleYOU NL
Onze drukmachines zijn zo gekalibreerd, dat perfect belichte foto's ook een perfect drukresultaat leveren. Meestal, als wij een dergelijke opmerking krijgen en dan de betroffen foto's bekijken, staat de hoofdpersoon net in de schaduw of is er tegen de zon in gefotografeerd, waardoor de kleuren niet 100% op de foto zijn gezet. Als u wilt, kunt u ons een voorbeeld van het drukresultaat sturen, wij kijken dan graag even na of de kleuren van de puzzel van de originele kleuren op de foto afwijken.
Memoryspel voor pensionering gemaakt. Prachtig geworden, ook omdat de doos kon worden bewerkt! Snellere levering dan verwacht. Top!
Stevige puzzelstukjes van uitstekende kwaliteit. Snelle service. Ook de doos ziet er prachtig uit en is gemaakt van stevig karton.
Snelle levering en mooie stevige en dikke puzzel stukjes . Ook mooi passend en gelijk. Ik zal er zeker nog enkele keren bestellen.
Was er heel blij mee had hem voor mij dochter laten maken en zij viel helemaal stil een mooi moment
De puzzel is snel geleverd, ziet er goed uit maar maak hem nog niet open. Is voor een verjaardag.
ging vlot en makkelijk. puzzleYou geeft ook aan of de resolutie voldoet voor de puzzel formaat.
De puzzel is echt mooi en goed aangekomen, ik heb er verder niks op te zeggen. Zeer tevreden!
uitstekende afhandeling van de bestelling. Puzzelend kinderen geven de (groot)ouders rust
superfijn, het is de 2e keer dat ik via jullie bestel. Ook was de bestelling snel binnen
Direct geleverd, zelf inzicht in alles, en kan het volledig zelf samenstellen! Top!
Mooie, heldere uitvoering. Prachtige doos om de puzzel. In een woord: geweldig!
Goede kwaliteit, snelle levering en de speldoos ziet er mooi vormgegeven uit.
Supersnelle verzending en mooie verpakking. Bruidspaar was er heel blij mee!