puzzleYOU NL- Logo - Beoordelingen

puzzleYOU NL

832 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden15.624 beoordelingen in totaal

6 dec 2023
De doos om de puzzel heen maakt het echt heel bijzonder en maakt het echt af. Ook gekeken naar andere bedrijven die ook foto puzzels leveren maar dan is dat zonder zo'n mooie buitenkant.... Super benieuwd hoe diegene voor wie de puzzel is gaat reageren! Maar ik ben heel blij; het uploaden van foto's is heel makkelijk, het verplaatsen van de foto's in de collage is fijn, zelfs worden de foto's gecheckt op de juiste kwaliteit, de super snelle verzending en de uitstraling van de bewaardoos maken het helemaal af. Aanrader!

8 aug 2023
Het ging erg slecht ook met de bezorging hij is steeds heen en weer gegaan, en vindt het er slecht over dat wij dan nog zoveel moeten betalen voor de verzending jullie kunnen beter mensen laten kiezen of ze via post nl doen of ups, ik vind ups een kut bedrijf, en jullie mogen echt wel wat minder vragen voor ons het is al duur genoeg en dan ook nog een verzend kosten van bijna 5 euro doe normaal En met de memory de helf van de achter kantjes zijn geschuurt omdat ik ze zelf moest uit duwen, echt slecht zo gaat het juist kapot jullie moeten ze gewoon uitduwen

Beoordelingen voor puzzleYOU NL

15 mei 2024
Wat een geweldige service hebben jullie geleverd. Er ontbrak een puzzel stukje, en zonder enige aarzeling sturen jullie een dezelfde puzzel naar ons toe, en dat binnen een paar dagen. Mijn dank is enorm groot. En mijn ouders blij met het cadeau. Bestellen in de toekomst zekers nog wel een foto puzzel. Nogmaals bedankt voor alles. Gr Romilda ter Maat
IA
ineke A.
Eindhoven

Plus-en minpunten

Jammer dat je de puzzel niet tussentijds kan opslaan. Ook is het mij niet gelukt om af te wijken van het voorgeschreven formaat. Ik had sommige foto's groter of kleiner op de puzzel willen zetten. Marr de kwaliteit van de puzzel(stukjes) is goed en ook de kwaliteit van de foto's/print.
HM
Harry M.
Oosterhout NBr
Perfecte uitvoering van mijn foto in een legpuzzel van 1000 stukjes. Eenvoudige bestelprocedure, snelle levering en uitstekende prijs kwaliteit vehouding. Houden zo.
Ik had een melding gedaan over een pakket wat niet goed bezorgd was. Melding gemaakt en gelijk een nieuwe puzzel opgestuurd gekregen 👍
20 mei 2024

Goede kwaliteit en origineel om te geven!

Ik ben helemaal tevreden! Snelle levering en goede kwaliteit. Origineel kado en de ontvanger was zeer verrast!
Goede kwaliteit puzzelstukjes, en super leuk om je mooie foto's in een puzzel te verwerken!
26 mei 2024
De service. Snelle levering. En contact met jullie opnemen Was keurig tewoord gestaan.

Mooi produkt

Snelle levering, prima qualiteit. Erg leuke ontdekking; als kado een fotopuzzle geven.
De puzzel heeft mooie stevige stukjes waar je prettig mee kunt werken.
16 mei 2024
Helder website en mooi product, levering zoals aangegeven.
24 mei 2024
Snelle leverering en het memospel ziet er geweldig uit
15 mei 2024
Snel en netjes bezorgd. Kwaliteit is ook prima!
20 mei 2024
Snelle service en puzzel ziet er goed uit
SV
29 mei 2024
Snelle verzending en goede kwaliteit!
19 mei 2024
Makkelijk ontwerpen en bestellen