puzzleYOU NL- Logo - Beoordelingen

puzzleYOU NLReviews

Gecertificeerd sinds: 27 nov. 2014
Laatst gewijzigd op: 1 dec. 2022
puzzleYOU NL is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij puzzleYOU NL kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 27 nov. 2014
Laatst gewijzigd op: 1 dec. 2022

Beoordelingen voor puzzleYOU NL

1.120 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Mijn 3e puzzel bij PuzzleYou besteld. En voor de 3e keer heel tevreden! Wel had het nog een tintje lichter gemogen, maar het zal te maken hebben met je eigen mobiele telefoon- of computerscherm (achtergrondlicht!) dat het eenmaal afgedrukt wat 'tegenvalt'. Zeker als het nog allemaal losse puzzelstukjes zijn, kan dat zo zijn (wat 'triestige' kleurtjes, zeker als je, zoals in mijn geval, een puzzel met veel beige/grijs hebt ). Maar als het eenmaal in elkaar zit, blijkt het toch allemaal weer te kloppen! Maar zelf dus goed opletten of je foto niet alleen een goede resolutie heeft, maar ook helder genoeg is; het wordt altijd een klein tintje donkerder dan op je eigen verlichte scherm. -De puzzel lijkt nog iets 'mooier gesneden' dan mijn vorige van een jaar of 2 geleden, al was die ook van prima kwaliteit. -Jammer dat de neutrale (foto)dozen met kleuroverloop er niet meer zijn. Of ik heb ze over het hoofd gezien.

17 aug. 2022
contact via uw organisatie snel en behulpzaam. Zoals u vermeldde in een e-mail had u mijn heldere foto, die uw organisatie ondanks mijn onkunde om die te versturen, toch ontvangen en "bewerkt". Het resultaat op de puzzel was een erg onduidelijke en onderbelichte foto. Extra verzendkosten (maal 2) hebben me weerhouden om te reclameren. Ik heb de puzzel voor de 4 kinderen voor wie ze bestempeld waren, toch cadeau gedaan. Uw gebruiksvoorwaarden ga ik niet lezen. Groet.

Beoordelingen voor puzzleYOU NL

Snel: ik was erg laat met bestellen en er werd aangegeven dat de bezorgtijd dus op een latere dag zou zijn dan ik had gewild. Maar toen kreeg ik een mail dat er toch op de goede dag bezorgd kon worden! Erg blij mee! De doos waarin de puzzel zat, werd door de ontvanger ook erg gewaardeerd: met een persoonlijke boodschap erop.
4 nov. 2022
Heel leuk dat ik zelf de puzzel en doos kan ontwerpen! Miste alleen wel dat er een voorbeeld in de doos was gedaan. Had de doos aangepast zodat nog niet bekend was hoe de puzzel er uit kwam te zien. Maar was wel fijn geweest dat er toch een voorbeeld in zat. Zonder is beetje lastig soms.
van GEA B.
Ik heb erg veel plezier gehad bij het selecteren vann mijn foto.'s, maar vooral van de eenvoudige manier waarop ik de foto's in het memoriespel kon invoeren. Het resultaat is bij alle 3 spelen fatastisch. Wel duurder dan gemiddeld, maar zeer de mooeite waard
4 nov. 2022
Keuze uit ruim aanbod van sjablonen. Upload van foto's werkte prima! Leuk om de puzzel zelf te kunnen ontwerpen. Na bestelling werd de puzzel snel geleverd. De puzzel was een cadeautje voor mijn vrouw. Ze vond het een hartstikke leuk en origineel cadeau!
1 nov. 2022
snel geleverd en goede kwaliteit puzzel. Tip voor als je liever een liggende puzzel wilt dan een staande: Sla je foto's een kwartslag gedraaid op. Dan komen ze over dwars in het ontwerp. Je kunt nl de puzzel zelf niet draaien.
Aflevering laat te wensen over pakket moest op een andere locatie worden opgehaald terwijl er wel voor bezorgkosten betaald is. Maar daar kan puzzelyou niets aan doen maar wel klachten verzamelen....
Het was snel geleverd, goede verpakking en de puzzeldoos is mooi en degelijk. Vind het leuk dat je de mogelijkheid hebt voor persoonlijke tekst op de doos. En dat de kleur doos ook kiesbaar is.
15 nov. 2022
Er ging wat mis bij de vervoerder, dit hebben ze heel netjes opgepakt en het memoriespel met de express post verzonden. Nette service en het spel ziet er heel mooi uit.
9 nov. 2022
Het was even puzzelen welke foto's geschikt waren voor op de puzzel, maar het resultaat is erg mooi geworden, stukjes zijn van goede kwaliteit. Echt een aanrader!
6 nov. 2022
Ik miste helaas 3 stukjes uit de puzzel, heb het gemeld en er werd gelijk een nieuwe toe gezonden zonder moeite of gedoe! En super snelle levering!
8 nov. 2022
Het product ziet uit als wat de foto's laat zien. Puzzel zelf nog niet gemaakt. Het is een kerstcadeau. Voor de rest te vrede.
6 nov. 2022
Ik word altijd blij als de puzzel binnenkomt. Ook heb ik mijn zussen al eens heel blij gemaakt met een mooie puzzel.
7 nov. 2022
Snelle verzending, uitstekende kwaliteit. De foto's zijn heel mooi afgedrukt op de memory plaatjes en de doos
van Ton V.
Een heel mooi resultaat geworden. puzzle you biedt veel mogelijkheden zelfs bij een lage resolutie.
Prachtige weergave van de foto naar puzzel. Op tijd geleverd. Zorgvuldig verzonden.
8 nov. 2022
Ziet er gewoon goed uit. Reacties van degene die de puzzel krijgt is onbetaalbaar!
10 nov. 2022
Keurig en netjes afgewerkt en geleverd. Jammer dat er maar één soort lijst is.
Heel klantvriendelijk. aantrekkelijk product assortiment. Snelle levering
3 nov. 2022
Ziet er goed uit. Goede kwaliteit puzzel en verpakking. Snelle levering.