Oxigo- Logo - Beoordelingen

Oxigo

216 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.341 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 7 mrt 2018
Oxigo voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

16 nov 2023
Tijdens de aankoop-/ informatieprocedure werd ik door de medewerker rustig en deskundig geïnformeerd over de verschillen tussen de verscheidene mogelijkheden m.b.t. de apparaten. De website is overzichtelijk en toont veel en relevante informatie om een weloverwogen keuze te kunnen maken. De persoonlijke informatie tijdens het telefonisch gesprek beantwoordde aan alle vragen om tot aankoop over te kunnen gaan.

11 sep 2023
Onlangs heb ik de rugzak voor de inogen ROVE 6 gekocht. Positieve punten: - Stof van rugzak is degelijk - Boven op de rugzak zit klittenband om de slang te geleiden. - Veel ruimte voor het opbergen van mee te nemen materialen zoals bijvoorbeeld: batterijen, oplaadkabel, medicijnen en jas. - De binnenzijde van het opbergvak van de concentrator is de rugzijde van het concentrator keurig voorzien van noppen waartussen de concentrator wordt vastgezet tegen horizontale en verticale bewegingen. Negatieve punten: - Omdat de concentrator aan de buitenzijde van de rugzak is bevestigd, KLAPT de concentrator als eerste op de ondergrond, kan niet goed zijn voor de concentrator. Dit is op te lossen door aan de onderzijde van het concentrator vak een zelfde noppenbodem aan te brengen als aan de achterkant van het concentratorvak. Deze noppen zullen de schok opvangen. - Door de plaatsing van de rug van de concentrator tegen het rugzakgedeelte, dient bij iedere keer dat het toestel opgeladen dient te worden, de rits geopend te worden om vervolgens bij de achterkant van de concentrator te kunnen komen. Zeer onpraktisch omdat het toestel vaak iedere dag opgeladen dient te worden. - Omdat de rugzak zo groot is, dient te drager van de rugzak zich bewust te zijn dat hij/zij extra gewicht meeneemt. Extra gewicht betekent voor een longpatiënt extra energie verbruik.

Beoordelingen voor Oxigo

Niet bepaald het goedkoopste abonnement
Antwoord van Oxigo
Wij verkopen geen abonnementen, dus waarschijnlijk is uw beoordeling voor een ander bedrijf bedoeld. Toch bedankt voor de beoordeling! Met vriendelijke groet, het Oxigo team

Slechte klantenservice géén handleiding

Ik had heel duidelijk aangegeven dat ik zaterdag 24 februari NIET thuis zou zijn, en het pakket zou dan ook vrijdagavond laat verstuurd worden. Krijg ik tóch een melding dat het pakket zaterdag bezorgd zou worden!! Dit verzet naar 26 februari niets ontvangen (ook niet na 3x bellen met dpd) uiteindelijk de 27e ontvangen maar zwaar ingedrukt, zonder handleiding enz...(er zitten diversen "afschermstukken" ib waar je zelf van mag bedenken hoe de ras in elkaar te zetten...
Antwoord van Oxigo
Bedankt voor uw beoordeling. Zoals met u afgesproken hebben wij uw bestelling op vrijdag verstuurd en niet voor zaterdaglevering gekozen. Normaal gesproken wordt het pakket dan op maandag geleverd, maar blijkbaar heeft het koeriersbedrijf het toch op zaterdag geprobeerd, onze excuses daarvoor. Omdat het door u bestelde product een tas is zonder uitgebreide functie zit er inderdaad geen handleiding bij. Mocht u er nog vragen over hebben, neem dan gerust contact op met onze klantenservice. Met vriendelijke groet, het Oxigo team

spijt van deze aankoop

hartslag wijkt enorm af bij inspanning, soms meer dan 20 slagen per minuut, bloeddruk/ ecg geeft erg veel storing tijdens slaap werden de laatste uren niet geregistreerd heb spijt van deze aankoop , zeker gezien de prijs en zal het niemand aan bevelen
Antwoord van Oxigo
Bedankt voor uw beoordeling. Het spijt ons te horen dat u niet tevreden bent over het product! Dat is uiteraard niet de bedoeling. Onze klantenservice heeft contact met u opgenomen voor een oplossing. Met vriendelijke groet, het Oxigo team
4 feb 2024
Pakket nooit ontvangen!
4 feb 2024
Bedankt voor uw beoordeling. U heeft nog niet contact met ons opgenomen, dat is wel het snelste in dit geval zodat wij ook actie kunnen ondernemen. We hebben de zending nagekeken en deze is bij uw buren geleverd, onze klantenservice heeft contact met u opgenomen. Met vriendelijke groet, het Oxigo team
14 jan 2024
Het DHL afhaal punt heeft korte openingstijden en is ook nog eens op maandag gesloten. Ik had op donderdag een bestelling gedaan. Die zou in twee dagen worden bezorgd, dus zaterdag. Ik kreeg pas na sluitingstijd bericht. Kan het nu pas dinsdag na 11 uur ophalen! Als ik dat had geweten had ik voor bezorgen gekozen.
Antwoord van Oxigo
Bedankt voor uw beoordeling. Wat vervelend dat dit zo loopt! Wij werken met DPD, niet met DHL. Hoewel we het betreuren, heeft uw reactie niet echt betrekking op onze dienstverlening. Wij hebben geen invloed op openingstijden van pakketpunten. Hopelijk heeft u veel profijt van uw aankoop. Met vriendelijke groet, het Oxigo team
6 jan 2024
ik ben te tevreden
28 okt 2023
Wat ik besteld had mag niet geruild worden als het geopend is, logisch het gaat om een hygiene produkt. Ik was verbaast het artikel in een open plastic zak zat met het elleboogje er los bij. Wel in de plastic buitenverpakking maar toch, het was duidelijk open geweest Ik had het artikel snel nodig anders had ik het terug gestuurd.
29 okt 2023
Hartelijk dank voor uw beoordeling. Het artikel dat u heeft aangeschaft wordt niet gesealed door de fabrikant, het zit inderdaad in een open plastic zak. Wij delen uw verbazing hierover, maar hebben hier helaas geen invloed op. We garanderen u in ieder geval dat dit een nieuw en ongebruikt product is. Mocht u toch nog zorgen of vragen hebben, neem dan zeker contact op met onze klantenservice. Met vriendelijke groet, het Oxigo team
11 sep 2023

Rugzak Inogen Rove 6

20 jul 2023
De goederen zijn zeer goed. Het duurt echter veel te lang vooraleer de bestelling geleverd wordt.
20 jul 2023
Hartelijk dank voor uw beoordeling, goed om te horen dat u tevreden bent over de goederen. We hebben de zending van uw bestelling nagekeken en deze heeft door een laadfout bij de koerier inderdaad vertraging opgelopen, onze excuses daarvoor. Normaal gesproken mag u rekenen op een levertijd van 1-2 werkdagen. Met vriendelijke groet, het Oxigo team
24 jun 2023
Masker zit prima maar wat je over het hoofd trekt gaat gegeven moment in je hoofd drukken erg pijnlijk
18 apr 2023

Soft