OxigoBeoordelingen

Erik Ploegh

Beoordelingen voor Oxigo

4.57 / 5.00

166 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over Oxigo

De belofte gedaan en ook aangegeven op hun website dat het product in 3-5 werkdagen geleverd zou worden. Dus niet ! Nooit geleverd tot op heden (18 Maart online besteld )

1 dag geleden
Ondanks de Corona crisis, waarbij vrijwel overal de gangbare oxymeters uitverkocht waren, een snelle en correcte levering van een uitstekende kwaliteit oxymeter.

correct gehandeld in alle fazen van de bestelling tot de levering. Ook vlugge info op vragen via mail, zelfs tijdens het weekend.

Goede en snelle service

Goederen werden correct geleverd - zeer goede, professionele kwaliteit qua materiaal - aangenaam, persoonlijk contact met Erik van Oxigo. Alleen maar lof. Dikke merci uit België voor deze top service.

Antwoord van Oxigo
Hartelijk dank voor uw aardige woorden! Fijn om te horen dat u tevreden bent. U krijgt de groeten van Erik. Graag tot ziens, het Oxigo team
Zeer snelle en vakkundige afhandeling. Prima

Ik heb mijn bestelling nog niet ontvqngen

Antwoord van Oxigo
Door de Corona crisis zijn een aantal fabrikanten waar wij mee samenwerken helaas compleet overvraagd, waardoor wij de gecommuniceerde levertijd in dit geval niet na kunnen komen. Hiervoor bieden wij onze excuses aan. Onze klantenservice heeft contact met u opgenomen. Met vriendelijke groet, het Oxigo team
Zeer vlotte levering en product als beschreven

Prima oplossing. Ik geef een 9

1 week geleden
Een prima kussen. Snelle levering!

Nog steeds niks ontvangen

1 week geleden
Snelle levering zelfs in deze moeilijke tijden. Goed product.

1 week geleden
Oxigo kon niet tijdig leveren en hebben direct het betaalde bedrag gecrediteerd. Top!

1 week geleden
Goede service met snelle levering

1 week geleden
De levering gebeurde snel ondanks de problemen door het Corona virus. Ik wilde de rekening op een andere naam hebben en dat werd direct uitgevoerd.

1 week geleden
Snel geleverd en goede kwaliteit!

1 week geleden
Bestelling was niet compleet. Was weer een extra investering voor nodig. Jammer. Is gelukkig wel goed opgelost

1 week geleden
Snelle verzending, uitstekende website!

1 week geleden
sneller kon het niet. hartelijk dank

1 week geleden
netjes alles ontvangen prima product