Oxigo- Logo - Beoordelingen

3981 CP Bunnik
Erik Ploegh

Beoordelingen voor Oxigo

305 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Snel, en netjes ontvangen. En een goedwerkend product zover ik tot nu toe kan beoordelen. Ik stond even te kijken om een handgeschreven woordje op de pakbon te zien, dat behoeft geen verbetering. Een kleine toevoeging aan de gebruiksaanwijzing zou kunnen zijn om het advies te geven de arm of hand waaraan gemeten wordt niet op een hard voorwerp zoals tafel of leuning te laten rusten. De bloedsomloop kan dan snel voor dat moment geblokkeerd worden waardoor het meten langer duurt of helemaal niet plaatsvindt. Dat is dan overigens wel duidelijk te zien aan een beperking van de weergegeven hartslag.

Heb zondag 24 april bestelling gedaan en betaald. Heb tot op heden nog geen inogen one G3 rugzak ontvangen. Wel een melding dat hij dinsdag afgeleverd zou worden. Niets gehoord en geen briefje in de brievenbus. 27 en 28 april ben ik heel de dag thuis geweest in de hoop dat hij na geleverd zou worden, maar mooi niets gehoord of gezien. Wanneer ik morgen niets hoor wil ik mijn geld terug hebben en bestel ik hem wel ergens anders. Toch belachelijk dat er zelfs geen briefje met een mededeling of een bericht waar hij afgehaald kan worden in de brievenbus gedaan.

Beoordelingen voor Oxigo

Uitstekend apparaat. Klein en licht met de functionaliteit van een grote CPAP. Geluidsniveau is heel acceptabel en associeer ik met een rustige branding van de zee. Wel handig om er een condensatorbevochtiger bij te gebruiken. Voorkomt droge neusslijmvliezen en heeft een dempende werking. De losse zijn een beetje lomp en de speciale BMC maskers kun je helaas niet testen. Er zijn wel kleinere bevochtigers maar daar is nauwelijks aan te komen en Oxigo wil die helaas niet in het assortiment opnemen. Service en aankoopbegeleiding Oxigo zijn prima.
Snel en goed. Beter met andere verzender. Deze had pakje op vuilcontainer gezet zonder aanbellen
Bestelling geplaatst en die is snel verwerkt. Kwam keurig verpakt thuis in brievenbuspakketje.
Antwoord van Oxigo
Fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen! Bedankt voor de beoordeling. Met vriendelijke groet, het Oxigo team
Snelle service, geen wachttijden aan de telefoon. Persoonlijk schrijven bij bestelling.
Antwoord van Oxigo
Veel dank voor uw 5 sterren beoordeling! Fijn om te lezen dat u tevreden bent met onze service. Mocht u nog vragen hebben, dan horen wij dat graag. Met vriendelijke groet, het Oxigo team
Snelle verzending en goede prijzen...precies wat ik nodig hadden👍
Antwoord van Oxigo
Hartelijk dank voor uw 5 sterren beoordeling! Dat vinden we fijn om te horen. Neem gerust contact met ons op als u nog vragen heeft. Met vriendelijke groet, het Oxigo team
Goed op de hoogte gehouden en de volgende dag het pakketje binnen
Antwoord van Oxigo
Bedankt voor uw beoordeling! We zijn blij te horen dat de aflevering naar wens is verlopen. Graag tot ziens, het Oxigo team
Zeer klantvriendelijk! Denken mee. Supersnel.
Antwoord van Oxigo
Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling, heel fijn om te horen! Laat het gerust weten als u nog vragen heeft. Met vriendelijke groet, het Oxigo team
Gewoon prettig het bestelde op tijd ontvangen.
Mooie afgewerkt,moet de praktijk nog ervaren.
Top kwaliteit en zeer snelle service
Snelle en betrouwbare service
Antwoord van Oxigo
Hartelijk dank voor uw beoordeling! Graag tot ziens, het Oxigo team
Heel vriendelijk en hulpzaam
Snelle en corecte service