Oxigo

Dé slaap- en zuurstofexpert!

Oxigo B.V.
Groeneweg 162
3981 CPBunnik
Erik Ploegh

Beoordelingen voor Oxigo

4.66 / 5.00

146 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over Oxigo

1 dag geleden
Correct afgehandeld.

Het is goed meegevallen en zullen in de toekomst nog gebruik maken van uw diensten tevreden

Antwoord van Oxigo
Dat is erg goed om te horen, bedankt voor uw beoordeling. Graag tot ziens, het Oxigo team
1 week geleden
Product via Google makkelijk te vinden via apparaat benaming, artikel makkelijk te bestellen, supersnelle levering, zeer vriendelijke medewerkers klantenservice, dit product was behoorlijk prijzig, maar is begrijpelijk daar dit speciaal gemaakt voor het apparaat welke ik gebruik en de kwaliteit, functionaliteit en afwerking is uitstekend.

Antwoord van Oxigo
Fijn dat uw ervaring zo positief is geweest, bedankt voor uw beoordeling. Graag tot ziens, het Oxigo team
1 week geleden
Duidelijke webshop, goede producten en een snelle levering, wij zijn zeer tevreden.

Antwoord van Oxigo
Dat is goed om te horen, vriendelijk bedankt voor uw beoordeling. Met vriendelijke groet, het Oxigo team
2 weken geleden
Gewoon goed

Alles ok

3 weken geleden
5 sterren. Geleverd wat besteld was. Goed verpakt, incl. vriendelijke begeleidingsbrief. Ondanks kerstdrukte was alles op tijd bij Pickup point. Kortom prima

3 weken geleden
Hartelijk dank voor de beoordeling, fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen. Met vriendelijke groet, het Oxigo team
mijn behoordeling 5

Zoals altijd, uitmuntend. Kom snel weer terug.

Product en Service weet ik nog niet heb mijn product vanmiddag op gehaald

Antwoord van Oxigo
Hartelijk dank voor uw beoordeling. De punten Product en Service heeft u nu met 1 ster beoordeeld in plaats van leeg gelaten. Tenzij dat uw echte mening is, hopen we dat u dat wilt veranderen. We wensen u veel profijt van uw bestelling en zien u graag weer terug in onze winkel. Het Oxigo team
Alles was top

Goede en duidelijk service

prima.

Top

Snelle levering van de Soclean wat nu al twee dagen lang goed zijn werk doet.

Hoeveel moet men geven op iets dat men niet heeft ontvangen ? Zou U daar willen op reageren.

Antwoord van Oxigo
Bedankt voor uw beoordeling. Neem de volgende keer contact op met onze klantenservice via telefoon, mail of chat, zij kunnen u direct informeren. We hebben het nagekeken en 1 product van uw bestelling was niet op voorraad. De bestelling is gisteren verstuurd en zal vandaag worden geleverd, binnen de aangegeven levertermijn van 3-5 werkdagen. Met vriendelijke groet, Oxigo
Snelle levering, vriendelijke medewerkers en een goede service wanneer een artikel niet goed bevalt

De levering en en de staat van de goederen zijn in een perfecte staat ga zo door

Snel geleverd