OxigoBeoordelingen

Erik Ploegh

Beoordelingen voor Oxigo

4.59/5.00

173 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over Oxigo

Prima op tijd geleverd prima product !
Het product is correct geleverd.
Heel goede Service. perfecte levering. en heel lieve medewerkers .waarvoor dank boonen jean
 Antwoord van Oxigo
Beste meneer Boonen, hartelijk dank voor uw aardige woorden. Graag tot een volgende keer, het Oxigo team
De levering is in één woord waardeloos
 Antwoord van Oxigo
Bedankt voor uw beoordeling. De verzending van uw bestelling met DPD is inderdaad niet volgens het boekje gegaan, onze excuses daarvoor. In deze tijd hebben koeriers het helaas nog erg druk waardoor er wel eens vertraging ontstaat. Gelukkig is het pakket nu goed aangekomen, we wensen u veel profijt van de bestelling. Met vriendelijke groet, het Oxigo team
goed product, maar bij het aanzetten van het zuurstofapparaat heeft het een fluitend signaal. Op een appartement is dat vervelend.
 Antwoord van Oxigo
Bedankt voor uw beoordeling. Wij kunnen ons voorstellen dat het akoestisch signaal niet altijd gelegen komt, helaas is dit een test bij het opstarten die niet uitgeschakeld kan worden. Desondanks wensen wij u veel profijt van de concentrator. Graag tot ziens, het Oxigo team
Snelle levering !!
Keurig op tijd bezorgd en netjes afgeleverd.
Nvt
zoals altijd correcte levering van goede producten
Altijd perfect in orde had een onderdeel nodig voor een Inogen van mijn vader in het buitenland. Konden ze eenmalig leveren als service. Als verbeterpunt zou ik willen adviseren om ook interne onderdelen te verkopen! Niet iedereen kan langs bij een servicepunt in de wereld.
 Antwoord van Oxigo
Hartelijk dank voor uw beoordeling en voor uw verbeterpunt. Het verkopen van reparatie onderdelen is ingewikkeld in verband met (het vervallen van) de garantie. Die kunnen we dus helaas niet standaard aanbieden, maar op aanvraag kijken we altijd wat we voor u kunnen doen. Met vriendelijke groet, het Oxigo team
Mooie afhandeling ,snelle levering
Netjes de volgende dag geleverd, helaas moest ik met spoed weg waardoor ik niet thuis was maar de bezorger heeft het pakket keurig bij de buren bezorgd. Kussen voldoet aan de verwachting. Wel heb ik hem even laten luchten ivm fabrieksgeur.
Donderdagmiddag via de chatservice advies over een saturatiemeter gevraagd. Er werd direct professioneel gereageerd. Volgende dag artikel in huis zoals toegezegd. Product voldoet goed. Fijn dat er nog zulke bedrijven bestaan.
Product zoals beschreven, snelle, correcte levering!
Snel geleverd en het product doet wat ik verwacht heb.
Supersnel levering en prima produkten
Geweldige service!De flexibele zuurstofslangen evenals de extra zachte neusbrilletjes zijn fantastisch.Ik ben meer dan tevreden. Met vriendelijke groeten. John Koch
 Antwoord van Oxigo
Geachte heer Koch, dat vinden we fijn te horen. We wensen u veel profijt van de slangetjes en hopen u snel weer te zien in onze online winkel. Met vriendelijke groet, het Oxigo team
snel en perfect