tuinmeubelhoesshop.nl- Logo - Beoordelingen

tuinmeubelhoesshop.nl

2.137 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden11.441 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 28 sep 2021
tuinmeubelhoesshop.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

17 aug 2023
Even snel mijn gedachten delen over de hoes die ik kocht voor mijn lounge set. Wow, wat een verschil heeft het gemaakt! Eerst en vooral het design: de hoes past perfect bij mijn buitenruimte. Het ziet er opgeruimd uit, zelfs als ik mijn kussens er wat slordig onder laat liggen. Maar het is niet alleen uiterlijk. Deze hoes heeft mijn lounge set, met het slechte weer van de afgelopen weken, echt goed beschermd tegen het weer. Geen stress meer over regen of zonnestralen - mijn set blijft veilig. Wat me ook bevalt, is het gebruiksgemak. De hoes is zo simpel te bevestigen en te verwijderen. Geen gedoe, gewoon praktisch. Tot slot, duurzaamheid. Deze hoes voelt stevig aan, dus hij gaat zeker lang mee. Superblij met mijn aankoop en mijn lounge set blijft nu extra lang mooi. Kortom, als je een hoes zoekt die je lounge set beschermt én stijl toevoegt, raad ik deze echt aan. Geweldig ding!

De omschrijving van de parasolhoes RUS385 suggereert dat de stokken die in de zomen gestoken moeten worden ongeveer net zo lang zijn als de lengte van de hoes. Ze zijn vreemd genoeg echter ca. 85 cm korter, waardoor de hoes niet over een parasol van 6 meter diameter getrokken kan worden. De stokken zijn niet alleen te kort, maar ook dun, 11 mm doorsnee, en eigenlijk te slap voor een parasolhoes van 385 cm. In de zoom past ook een stok met een doorsnee van 15 mm. Dat zou veel steviger zijn. Daarom mijn advies: maak de opening in de zoom dichtbij de onderkant van de hoes (zoals ook in de omschrijving op de website staat) en lever er stokken van ca. 380 cm met een diameter van 15 mm bij. Die kosten wellicht een paar euro meer, maar dat maakt deze parasolhoes veel meer ‘horeca-proof’. (En doe er voor de volledigheid een eenvoudige gebruiksaanwijzing bij.)

Beoordelingen voor tuinmeubelhoesshop.nl

Stevige en mooie hoes

Netjes en snel geleverd. Het is een mooie en stevige hoes die goed past. Heel fijn dat er luchtkussens bij zitten. Hij heeft al een aantal buien en flinke wind doorstaan. Hij blijft goed zitten en de bank met kussens blijft netjes droog. De extra riempjes zorgen ervoor dat hij beter blijft zitten. Tip: maak in elke hoek een riempje. Ze zitten nu op drie plekken, ik mis er eigenlijk een in de hoek linksachter.
Bijzonder was het e-mail contact met een uwer medewerkers waardoor alles vlot is verlopen. Bovendien hebben wij een degelijke tuinhoes ontvangen die ons hopelijk nog lang plezier gaat geven.
KT
Karin T.
Amstelveen

Boven verwachting!

De hoes voor onze balkontrolley is veel mooier dan verwacht. Echt mooie dikke kwaliteit en waterafstotend. Het houdt regen tegen en dat is helaas ook hard nodig in Nederland
Kwalitatief hoogwaardig product. Eenvoudig aan te brengen, waterdicht, stevig materiaal. Door bijgeleverde opblaasbare kussens blijft regenwater niet in een kuil staan.

Zeer tevreden

Mooie stevige hoes. Netjes op aangegeven tijd geleverd. De ballonnen (die je op de tuinset legt) houden de hoes mooi strak om de tuinset heen. Zeer tevreden.
Duidelijke website waar de verschillen tussen de verschillende hoezen goed wordt uitgelegd met tips waar je aan moet denken bij het kiezen van een hoes.
Geen aanmerkingen, alles prima afgehandeld. Snelle levering. Een kwalitatief uitstekende tafelbladhoes. Door de elastische band gemakkelijk in gebruik.
de webshop is duidelijk, de verzending was snel en goed. en de hoes is onze tweede, maar is echt een aanrader. we zijn erg tevreden over de kwaliteit.
30 mrt 2024

verkeerde maat hoes.

verkeerde maat hoes besteld kon direct ruilen zonder problemen. prima service en zeer klantvriendelijk via telefoon en in de winkel top.

Kwaliteit

Snel geleverd, mooi materiaal, goed passend en uitstekende manieren om te bevestigen zodat het blijft zitten ook met harde wind
Uitstekende beschermhoes voor onze eettafel inclusief een handige luchtzak voor op de tafel. Verder een heel snelle levering.
Snelle levering. Snelle afhandeling retour ivm verkeerde maat. Direct andere maat besteld en binnen 1 dag ontvangen
Duidelijke foto’s en omschrijving van de hoezen. En een hele prettige oplossing als er iets niet goed is.
Goed product, goed beschreven op de website en ziet er prima uit. Verzending snel en naar verwachting.

Alles perfect

Beschrijving van de artikelen was duidelijk, snelle levering en de hoes is van zeer goede kwaliteit.
Uitstekend geholpen en geadviseerd. De hoes ziet er prima uit en hadden we de volgende dag in huis
JV
Johan V.
Leusden
7 apr 2024
Prima tuinstoelhoezen! Op tijd geleverd en voorzien van bewaartas en binnenhoezen voor de kussen!
Supersnelle en correcte levering. Goede informatie mbt de benodigde afmetingen en materialen.
HH
Hans H.
Zwolle
Snel, accuraat en correct! Helemaal conform de beschrijving en duidelijke meetinstructies.
Snelle en correcte levering. De bestelde hoes voldeed volkomen aan mijn verwachting