tuinmeubelhoesshop.nl- Logo - Beoordelingen

tuinmeubelhoesshop.nl

1.920 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden12.153 beoordelingen in totaal

17 aug 2023
Even snel mijn gedachten delen over de hoes die ik kocht voor mijn lounge set. Wow, wat een verschil heeft het gemaakt! Eerst en vooral het design: de hoes past perfect bij mijn buitenruimte. Het ziet er opgeruimd uit, zelfs als ik mijn kussens er wat slordig onder laat liggen. Maar het is niet alleen uiterlijk. Deze hoes heeft mijn lounge set, met het slechte weer van de afgelopen weken, echt goed beschermd tegen het weer. Geen stress meer over regen of zonnestralen - mijn set blijft veilig. Wat me ook bevalt, is het gebruiksgemak. De hoes is zo simpel te bevestigen en te verwijderen. Geen gedoe, gewoon praktisch. Tot slot, duurzaamheid. Deze hoes voelt stevig aan, dus hij gaat zeker lang mee. Superblij met mijn aankoop en mijn lounge set blijft nu extra lang mooi. Kortom, als je een hoes zoekt die je lounge set beschermt én stijl toevoegt, raad ik deze echt aan. Geweldig ding!

17 mei 2024
Ik vraag 2 x over of ze een vraag/klacht kunnen beantwoorden op onze vraag/klacht Een tafelkleed wat te klein is en ik krijg daar geen reactie op. Ik ga dit verhaal bij bol.com neer leggen en ik wens deze firma veel succes in de toekomst, van mij 1 ster en iedereen dienik er over spreek zal het zelfde te horen krijgen

Beoordelingen voor tuinmeubelhoesshop.nl

6 jul 2024

Raffles hoes…

De Raffles hoes was in mijn gewenste maat niet op voorraad, e-mail adres ingevuld en keurig een mailtje gekregen toen hij weer op voorraad was! Besteld en volgende dag geleverd. Prachtige, waterdichte en stevige hoes. Ik verwacht dat deze langer meegaat dan mijn vorige goedkopere maar vooral te dunne hoes.
Binnen 1 dag bezorgd in goede verpakking. Kwaliteit stof en pasvorm zijn zoals beloofd op de site. Zeer tevreden. En we kregen er gratis een opblaaskussen bij zodat bij regen er geen plas water op blijft staan.
9 jul 2024
Snelle levering en goede kwaliteit. Wel jammer dat er ook niet aan de linker en rechter voorkant een sluitsysteem is voor om de voorpoten van de loungeset. Dat zou het helemaal compleet maken
30 jun 2024

Mooi product!

Fijne levering, keurig ingepakt in doos + in papieren zak. De hoes is van mooi materiaal, handig in opbergtas en de extra plastic bak voor op de zitting is ideaal.
29 jun 2024
Mooie hoes. Iets te groot, want onze afmeting bestaat niet, maar dat geeft niet. Gaat makkelijk over de loungeset heen. En is ook niet zo zwaar materiaal.
8 jul 2024
Goeie beschrijving en afbeelding artikel. Makkelijk te bestellen. Bij levering: het beloofde artikel (voldeed aan beschrijving)dag na bestelling ontvangen.
4 jul 2024
Mooie hoes, snel geleverd en met handig kussen. Hoes is wel iets duurder maar van een erg goede kwaliteit dus de verwachting is dat hij lang mee gaat. Top.
Super snelle levering. Mooie hoezen. Hopelijk zijn ze goed uv bestendig want mijn vorige hoezen (aerocover) waren dat niet. De tijd zal het leren...

Goed waterdichte hoes!

Snelle levering. Een goed waterdichte hoes voor hoekbank! (Ook na 3 dagen stortbuien) Makkelijk weer op te vouwen en weg te leggen.
KS
Karin S.
Zaandam
11 jul 2024
Snelle verzending maar niet zoals op de site staat Een dag later geleverd ondanks dat ik voor een bepaalde tijd heb besteld
SW
Saskia W.
Amsterdam
Goede website, snelle verzending en top kwaliteit hoes! Mijn kussens blijven echt droog, zelfs met hevige regenbuien.
12 jul 2024

Beter dan goed

Uitstekend product, (waanzinnig) goede levertijd, 5 dagen (inclusief een weekend) na bestellen afgevoerd in Portugal

Degelijke hoes, goede prijs kwaliteit verhouding.

Mooie hoes. Rits glijdt gemakkelijk. Dikke stof. En rappe levering. Zou terug komen als we nog een nodig hadden.
9 jul 2024
Mooie kwaliteit, goede service en snelle verzending! Heel blij met onze nieuwe hoes voor de loungeset!
5 jul 2024
Makkelijke en simpele oplossing voor een door mij veroorzaakt foutje in de bestelling. Goede service!
2 jul 2024
Perfect ben er erg blij mee. Super kwaliteit

Mooie&Stevige hoes

Mooie stevige tafelhoes! Ook de lichte kleur vinden we fijn. We willen nu de loungehoes bestellen.
Snel en correct geleverd, duidelijke info, produkt komt overeen met beschrijving en verwachting
Snelle levering en top product. Beter dan de hoes die we van de fabrikant erbij kregen.
29 jun 2024
Mooie spullen. Bij telefonische vraag goed bereikbaar en bereidwillig en goed geholpen