Haarshop.nl- Logo - Beoordelingen

Haarshop.nl

4.888 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden28.052 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 18 mei 2018
Haarshop.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

20 jan 2024
Snelle correcte levering. Er stond bij t bestellen dat er n cadeautje bij zou komen maar dat zat helaas niet in de doos. De bestelling heel snel en keurig de volgende dag al netjes binnen gekregen . Heel fijn. Dank jecwel.

6 sep 2023
Er worden geschenken beloofd bij bestelling, maar bij levering is er gewoon niets van gratis artikelen bij!

Beoordelingen voor Haarshop.nl

26 mei 2023
I've always found the best price for items on Haarshop and they've always been delivered within a short time, but I wish they would carry more brands (like ColorWow, for example).
25 mei 2023
Snelle en stipte levering.
AR
Angelien R.
Bilthoven
25 mei 2023
Uitstekende service. De producten worden snel en altijd goed verpakt afgeleverd. Meestal de volgende dag al in huis. Ben er heel tevreden over.
25 mei 2023
Goede prijs en een zeer snelle levering
Snelle bezorging
25 mei 2023
Beter naar klant communiceren en niet doordat je zelf belt na dagen over de staat van de bestelling dat je dan ineens te horen krijgt dat het artikel toch niet meer op voorraad is, dus heb opnieuw ergens anders maar moeten bestellen! Slechte service!
Antwoord van Haarshop.nl
Beste Klant, Bedankt voor het plaatsen van deze review. Wat ontzettend vervelend dat het bestelde artikel niet in voorraad is. Ik kan me voorstellen dat je de melding met de informatie over de vertraging wellicht over het hoofd hebt gezien in je winkelmandje. De leverdatum van het artikel is nog onbekend. Wanneer je niet langer wenst te wachten kan onze klantenservice je bestelling altijd kosteloos annuleren. Neem hiervoor contact op per e-mail info@haarshop.nl of telefonisch 026 321 09 66. Groet, Jamie Lee van Haarshop.nl
Goede info - snelle levering
AK
Annemiek K.
Wassenaar
Snelle levering. Alles goed
24 mei 2023
Snelle levering met goede producten, en als ik er online niet uitkom wordt ik vriendelijk geholpen door de medewerkster ad phone dus 👍🏻
24 mei 2023
Prima informatie snelle en correcte verzending
24 mei 2023
Mijn pakket werd geweigerd op adres van aflevering. Gebeld met haarshop en alsnog op tijd mijn pakket kunnen ontvangen op een ander afhaalpunt. Top geregeld!!
24 mei 2023
Er worden kosten in rekening gebracht bij een retourzending en dat is wettelijk verboden.
24 mei 2023
fijne website, correcte en vlotte levering.