Haarshop.nl- Logo - Beoordelingen

Haarshop.nl
Beoordelingen:

4.908 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden28.026 beoordelingen in totaal  

4,78
Uitstekend

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming

Gecertificeerd sinds: 18 mei 2018
Het keurmerk duidt op betrouwbare webwinkeliers.
Haarshop.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:
  • Geverifieerde identiteit
  • Versleutelde dataoverdracht
  • Duidelijk bestelproces

Trusted Shops Kopersbescherming

Dit bedrijf biedt de kopersbescherming van Trusted Shops tot € 20.000. Meer informatie hoe dit je transactie veiligstelt.

Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

20 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Snelle correcte levering. Er stond bij t bestellen dat er n cadeautje bij zou komen maar dat zat helaas niet in de doos. De bestelling heel snel en keurig de volgende dag al netjes binnen gekregen . Heel fijn. Dank jecwel.

de meest kritische beoordeling

6 sep 2023
 Geverifieerde beoordeling
Er worden geschenken beloofd bij bestelling, maar bij levering is er gewoon niets van gratis artikelen bij!
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor Haarshop.nl

Filter
Sorteren  
Meest recente eerst
(32)
(75)
Resetten
9 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Betere kartonnen doos om de artikelen doen!! , er zat een scheur in een hoek zijkant in toen ik hem ophaalde waardoor er een fles twisted girl spray eruit viel waardoor ik dat opzet stukje om te spayen mis nu, waarschijnlijk door dat die uit de doos viel.
Beoordeling melden
Antwoord van Haarshop.nl
4 dagen geleden
Beste Rosalie, Bedankt voor jouw review. De doos ziet er inderdaad niet goed uit, excuses voor het ongemak. Ik ga dit intern delen zodat we onze service op dit gebied kunnen verbeteren. Wij vinden het heel vervelend dat je nu een essentieel onderdeel van jouw product mist. Zou je zo vriendelijk willen zijn om hierover contact op t nemen met onze klantenservice? Ik zie namelijk dat er nog geen geregistreerde conversatie over deze klacht bestaat. Onze klantenservice zal dan in overleg met jou een passende oplossing bieden. Groet, Haarshop.nl
10 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Zorgen dat de bezorging goed gaat. Donderdag besteld nu nog steeds niets binnen.
Beoordeling melden
Antwoord van Haarshop.nl
4 dagen geleden
Beste Danielle, Bedankt voor jouw review. Wat vervelend dat de levering van jouw pakket steeds wordt uitgesteld. Ondanks het feit dat wij hier geen invloed op hebben en in sommige gevallen slechts een klacht in kunnen dienen ben ik het met je eens dat dit ontzettend vervelend is. Nu zie ik wel dat je zélf de gegevens van de betreffende Albert Heijn hebt ingevoerd in plaats van te kiezen voor een afhaalpunt in de check-out van onze website. Hierdoor wordt niet de juiste sticker voor het afhaalpunt afgedrukt voor de vervoerder, en kan de bezorger het pakket niet afleveren. In dit geval kan ik dan ook geen klacht indienen en wil ik je voor de toekomst adviseren om te kiezen voor een afhaalpunt waarna je zelf een keuze kan maken uit verschillende punten en dus niet zelf het adres van het afhaalpunt in te voeren. Groet, Haarshop.nl
12 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Please do not order nothing special from here, if it gets lost they just do not care at all. Blaming it on 3rd party delivery companies, (which they clearly choose themselves) hahaha the whole company is a joke
Beoordeling melden
Antwoord van Haarshop.nl
11 dagen geleden
Hello Balint, Thank you voor rating our service. According to the track and trace information, the package has been delivered to your address on February 1st. You contacted us to tell us that you didn't receive the package that day. Thats is why on February 1st, we asked you to let us know whether you had received the package the next day. Unfortunately you didn't contact us about this again until March 15th. On March 15 you indicated that you had not yet received any information. This is because you did not give us the information about the (possible)delivery on February 2nd. If you had let us know, the carrier could have started an investigation in a time. Unfortunately, it is no longer possible to have this sorted out by the carrier after 3 months. I'm very sorry for the inconvenience. Kind regards, Haarshop.nl
30 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
De bezorging gebeurde niet terwijl ik thuis was en werd naar een postpunt ver van mij thuis gebracht.
Beoordeling melden
Antwoord van Haarshop.nl
11 dagen geleden
Beste Ingrid, Wat vervelend om te lezen dat de vervoerder het pakket bij een afhaalpunt heeft gebracht. Helaas hebben wij hier geen invloed op. Wij hopen dat dit in de toekomst niet meer voor zal komen. Mocht dit onverhoopt toch nog eens gebeuren neem dan contact op met onze klantenservice. Er zal dan melding worden gemaakt bij de vervoerder zodat de betreffende bezorger tijdig kan worden aangesproken. Groet, Charlene van Haarshop.nl
26 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van Haarshop.nl
11 dagen geleden
Beste Fenna, Bedankt voor jouw review. Het is ons niet duidelijk waarom je een waardering van 1 ster hebt gegeven. Wij willen jouw ervaring graag met jou bespreken. Zou je zo vriendelijk willen zijn om hierover contact te leggen met onze klantenservice? Met vriendelijke groet, Charlene Oberholz
23 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling

Artikel ontbreekt

Een. Van de bestelde artikelen ontbreekt!
Beoordeling melden
Antwoord van Haarshop.nl
25 apr 2024
Beste Kirsten, Bedankt voor jouw review. Wat vervelend dat er een product uit jouw bestelling ontbreekt. Zou je hierover zo snel mogelijk contact op kunnen nemen met onze klantenservice? Onze klantenservice is bereikbaar via 026-3210966 of info@haarshop.nl. Groet, Charlene van Haarshop.nl
22 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Verzending prima! Reisverpakking Tigi bed hair verdroogd kan zo weg’ Jammer
Beoordeling melden
Antwoord van Haarshop.nl
25 apr 2024
Beste Janny, Bedankt voor jouw review. Dat is natuurlijk niet de bedoeling, excuses voor het ongemak. Ik zie dat je hierover nog geen contact hebt opgenomen met onze klantenservice. Als je jouw klacht even aan onze klantenservice door geeft via info@haarshop.nl of 026-3210966 gaan zij dit uiteraard voor je oplossen. Groet, Charlene van Haarshop.nl
19 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ik heb een haarlak besteld, en die is volgens mij niet van Goldwell! In ieder geval is hij er niet mee te vergelijken.Hij is niet goed!!
Beoordeling melden
Antwoord van Haarshop.nl
22 apr 2024
Beste Mia, Bedankt voor jouw review. Wij leveren enkel de originele producten van de professionele merken die wij aanbieden. Wij vinden het erg vervelend dat de door jou bestelde spray niet goed bevalt. Ik zie wel dat je voorheen de Goldenspray van Goldwell bij ons besteld hebt, de haarspray uit jouw huidige bestelling is de Goldwell Stylesign Strong Hairspray. Dit is inderdaad een andere haarlak. Dit kan de reden zijn waarom jouw ervaring nu anders is, je hebt een ander product besteld. De Goldenspray is momenteel tijdelijk niet leverbaar. Met vriendelijke groet, Charlene van Haarshop.nl
13 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van Haarshop.nl
15 apr 2024
Beste Elly, Wij komen graag met jou in contact om de reden van jouw 2-sterren beoordeling te bespreken. Ik zie dat er nog geen conversatie heeft plaatsgevonden met onze klantenservice met betrekking tot jouw meest recente bestelling. Je kan contact opnemen met onze klantenservice via info@haarshop.nl of 026-3210966. Groet, Charlene van Haarshop.nl
11 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Defecte haartool ontvangen
Beoordeling melden
Antwoord van Haarshop.nl
15 apr 2024
Beste, Bedankt voor jouw review. Vervelend om te lezen dat het apparaat defect lijkt te zien. Ik zie dat je de aankoop op 6 april hebt gedaan. Je kunt aanspraak maken op jouw herroepingsrecht en de klacht melden bij onze klantenservice alvorens je deze naar ons retourneert. Ik adviseer je om de klacht binnen 14 dagen na ontvangst van de bestelling te melden. Na 14 dagen vervalt het herroepingsrecht (terugbetaling van het aankoopbedrag) en wordt de klacht als "garantie" behandeld. Het apparaat zal dan vervangen dan wel gerepareerd worden. Groet, Charlene van Haarshop.nl
LV
Leonard V.
Ridderkerk
7 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling

Bestelling niet/slecht gecontroleerd

Flesje haar-olie half open in doos waardoor de hele doos met andere items onder de olie/plak zat.
Beoordeling melden
Antwoord van Haarshop.nl
8 apr 2024
Beste Leo, Bedankt voor het plaatsen van jouw review. Wat vervelend om te lezen dat de olie tijdens vervoer is gaan lekken, excuses voor dit ongemak. Wanneer je het pakket in deze staat hebt ontvangen kan je natuurlijk altijd direct even contact opnemen met onze klantenservice. We kijken dan samen even naar een passende oplossing. Groet, Charlene van Haarshop.nl
6 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ik heb de commande niet gekregen
Beoordeling melden
Antwoord van Haarshop.nl
8 apr 2024
Beste Nafissa, Bedankt voor het plaatsen van jouw review. Excuses voor de vertraging die de levering heeft opgelopen. Helaas is het artikel uit jouw bestelling momenteel tijdelijk niet leverbaar vanuit onze leverancier, hierover ben je als het goed is al eens eerder geïnformeerd per email. Wij zullen jou op deze manier op de hoogte blijven houden van de status. Je kan er uiteraard ook voor kiezen om de bestelling te annuleren, wij zorgen er dan voor dat het aankoopbedrag wordt teruggeboekt naar de rekening waarmee je ook betaald hebt. Je kan dit aan onze klantenservice laten weten door een mail te sturen naar info@haarshop.nl óf door te bellen naar +3126-3210966. Groet, Charlene van Haarshop.nl
10 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling

haren NIET in ee gewenste kleur

ik had de color style mousse gekocht in het blond, ik heb het gebruikt zoals het moest en mijn haar is niet blond geworden maar ROS!!! ikzelf heb thuis al zoveel dingen geprobeerd om het erui te krijgen en zoveel gewassen zonder resultaat dus ik ga morgen naar de kapper om mijn haar te fixen.
Beoordeling melden
Antwoord van Haarshop.nl
11 mrt 2024
Beste Shanti, Wederom bedankt voor jouw review. Vorige week heb je ook een review geplaatst over deze kwestie, deze hebben wij uiteraard beantwoord. Wij gaan er dan ook vanuit dat je wij jou hiermee voldoende hebben geïnformeerd. Groet, Haarshop.nl
1 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van Haarshop.nl
4 mrt 2024
Beste Shairon, Bedankt voor het plaatsen van jouw review. Omdat je verder geen informatie hebt toegevoegd met betrekking tot de reden van jouw 1-ster review heb ik de conversatie tussen jou en onze klantenservice geraadpleegd. Ik heb hieruit begrepen dat je een Wahl Super Close scheerapparaat hebt geretourneerd welke niet door ons retour is geaccepteerd. Wij hopen dat je begrijpt dat wij een gebruikte tool in verband met hygiëne niet retour kunnen accepteren, dit vermelden wij ook in onze voorwaarden op onze website én op ons retourformulier. Groet, Charlene van Haarshop.nl
25 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Totaal geen vermogen , deze krultang zou niet verkocht mogen worden.
Beoordeling melden
Antwoord van Haarshop.nl
26 feb 2024
Beste Viona, Bedankt voor het plaatsen van jouw review. Wanneer je opzoek bent naar een tool en je hierbij specifieke wensen hebt kan je het beste vooraf even contact leggen met onze klantenservice zodat zij jou een passend advies kunnen geven. Wij vermelden in de productinformatie dat deze tool een vermogen van 300 watt heeft. Wij vinden het erg jammer dat deze fohnborstel niet aan jouw verwachtingen voldoet. Je kan het artikel enkel ongebruikt en in de onbeschadigde originele verpakking onder begeleiding van een retourformulier retourneren binnen de herroepingstermijn van 14 dagen. Met vriendelijke groet, Charlene van Haarshop.nl
11 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Mijn bestelling is niet geleverd. En wel betaald
Beoordeling melden
Antwoord van Haarshop.nl
19 feb 2024
Beste Leen, Bedankt voor jouw review. Goed te zien dat je inmiddels contact op hebt genomen met onze klantenservice. Er is een onderzoek opgesteld bij de vervoerder welke op dit moment nog loopt. Wij laten jou uiteraard zo spoedig mogelijk weten wat hiervan de uitslag is. Mocht het pakket niet terecht komen, dan zorgen wij natuurlijk voor een passende oplossing. Groet, Charlene van Haarshop.nl
7 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling

Babyliss Pro 3 in 1 diffuser niet compatible

Omschrijving van welke föhns wel of niet compatibel zijn met de diffuser is misleidend. Daardoor extra kosten moeten maken om de diffuser terug te sturen. Erg jammer.
Beoordeling melden
Antwoord van Haarshop.nl
8 feb 2024
Beste José, Bedankt voor jouw review. Wat vervelend dat je door de informatie op onze website niet de juiste keuze hebt kunnen maken voor een diffuser. Wanneer je dit na ontvangst constateert kan je uiteraard altijd even contact opnemen met onze klantenservice zodat zij dit eventueel met jou op kunnen lossen als jouw klacht gegrond is. Vooraf zou je onze klantenservice ook jouw specifieke type föhn kunnen doorgeven zodat je geadviseerd kan worden over een passende diffuser. Hiermee voorkom je dat het eventueel retour gezonden zou moeten worden. Groet, Charlene van Haarshop.nl
26 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Heb de bestelling nooit ontvangen, terwijl betaling ook niet is teruggestort
Beoordeling melden
Antwoord van Haarshop.nl
31 jan 2024
Beste Johannes, Bedankt voor je review. Wat vervelend dat het pakket niet is aangekomen. Wij hebben de track en trace gegevens van het pakket gecontroleerd bij de vervoerder. Hieruit maken wij op dat het pakket nog ergens in het sorteercentrum van de vervoerder moet zijn. De reden hiervan is ons nog onbekend, daarom hebben wij een onderzoek ingesteld bij de vervoerder. Omdat wij jou niet langer willen laten wachten zullen wij het aankoopbedrag van jouw bestelling uiteraard crediteren. Mocht het pakket alsnog bij je aankomen dan wil ik je vragen om contact te leggen met onze klantenservice zodat je het pakket kosteloos kan retourneren naar ons antwoordnummer. Onze excuses voor het ongemak. Groet, Charlene van Haarshop.nl
20 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Haarmasker is over de datum bij binnenkomst.
Beoordeling melden
Antwoord van Haarshop.nl
22 jan 2024
Beste Yessica, Bedankt voor het plaatsen van jouw review. Wat vervelend om te lezen dat je het vermoeden hebt dat het product over datum is. Op de meeste producten staat een "exp. date" vermeldt. Dit geeft de uiterste houdbaarheid van het artikel aan. Op sommige producten staat ook een productiedatum. Deze 2 worden vaak met elkaar in verwarring gebracht. Wij kijken dit uiteraard graag voor je na zodat we dit eventueel zo snel mogelijk op kunnen lossen. Zou je zo vriendelijk willen zijn om een foto van de door jouw opgemerkte datum te mailen naar onze klantenservice? Zij pakken dit dan zo snel mogelijk op. Groet, Charlene van Haarshop.nl
13 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van Haarshop.nl
15 jan 2024
Beste Klant, Bedankt voor het plaatsen van deze review. Wij helpen je graag om jouw ervaring bij Haarshop.nl te verbeteren. Heb je vragen over je bestelling? Neem dan contact op met onze klantenservice per e-mail info@haarshop.nl of telefonisch 026 321 09 66. Groet, Jamie Lee van Haarshop.nl