Haarshop.nl- Logo - Beoordelingen

Haarshop.nl

4.905 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden27.846 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 18 mei 2018
Haarshop.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

20 jan 2024
Snelle correcte levering. Er stond bij t bestellen dat er n cadeautje bij zou komen maar dat zat helaas niet in de doos. De bestelling heel snel en keurig de volgende dag al netjes binnen gekregen . Heel fijn. Dank jecwel.

6 sep 2023
Er worden geschenken beloofd bij bestelling, maar bij levering is er gewoon niets van gratis artikelen bij!

Beoordelingen voor Haarshop.nl

1 nov 2023
De foto’s en beschrijving op de website zijn niet duidelijk met als gevolg een slechte bestelling , niet naar wat ik juist zocht.
1 nov 2023
Beste Klant, Bedankt voor het plaatsen van deze review. Wat ontzettend vervelend dat de informatie op onze webshop niet duidelijk zou zijn. Sorry daarvoor. Ik zie dat er geen contact is geweest, mocht je nog vragen hebben stel ze gerust aan onze klantenservice per e-mail info@haarshop.nl of telefonisch 026 321 09 66. Groet, Jamie Lee van Haarshop.nl

niet oplossingsgericht

Mijn pakje zou op 18/12 geleverd zijn maar ik heb niets ontvangen. Inmiddels zijn we 2/1 en ik heb nog geen correcte oplossing!
Antwoord van Haarshop.nl
Beste Nadia, Bedank voor jouw review. Wat vervelend om te lezen dat er nog geen passende oplossing is. Ik heb uit de communicatie met onze klantenservice begrepen dat zij een onderzoek voor je hebben ingesteld bij de vervoerder naar de vermissing van het pakket, in verband met de feestdagen heeft dit wat langer geduurd. Inmiddels heeft onze klantenservice jou via een email laten weten dat er duidelijkheid is over de vermissing en er een oplossing is geboden. Zou je hier op willen reageren zodat we dit zo spoedig mogelijk voor jou af kunnen handelen? Met vriendelijke groet, Charlene van Haarshop.nl
26 sep 2023
volgens mij kreeg ik bij mijn laatste bestelling, ook een haarmasker cadeau... maar die zat er niet bij. vandaar 3 sterren.
7 jun 2023
Had haar mousse gekregen ook gebruikt maar mijn haar werd wel hard en niet soepel wel jammer . Verder ruikt het wel lekker
7 nov 2023
Weinig op voorraad moet iedere keer switchen van merk, kleur etc. en dat is enorm balen bestel al heel lang bij jullie.
7 nov 2023
Beste Klant, Bedankt voor het plaatsen van deze review. Ik zie in je klantgegevens dat je vaak kiest voor twee merken die helaas lastiger te verkrijgen zijn en je hierdoor mis hebt gegrepen bij het doen van je bestelling. Ik hoop dat je begrijpt dat wij ons uiterste best doen om de producten te blijven aanbieden, maar wat er niet is kunnen we op dat moment niet leveren. Sorry voor het ontstane ongemak. Groet, Jamie Lee van Haarshop.nl
25 jul 2023
Ja duurder langer dan gemeld en niet alles kon geleverd worden. Dat hoor ik liever meteen ipv na een paar dagen
26 jul 2023
Beste Klant, Bedankt voor het plaatsen van de review. Wat ontzettend vervelend dat je de melding over de vertraging over het hoofd hebt gezien in de winkelmand. Ik kan mij voorstellen dat dat vervelend is. Mocht je niet langer wensen te wachten mag je altijd contact opnemen met onze klantenservice. Zij kunnen het niet voorradige artikel, of de gehele bestelling, kosteloos voor je annuleren. Groet, Jamie Lee van Haarshop.nl
MS
6 jun 2023
Fijn prijzen en producten. Maar ik krijg (zelf bij op voorraad) de producten altijd met vertraging.
24 mei 2023
Er worden kosten in rekening gebracht bij een retourzending en dat is wettelijk verboden.
12 aug 2023
Service verlenen en duidelijk communiceren
14 aug 2023
Beste Klant, Bedankt voor het plaatsen van deze review. Wij helpen je graag om jouw ervaring bij Haarshop.nl te verbeteren. Heb je vragen over je bestelling? Neem dan contact op met onze klantenservice per e-mail info@haarshop.nl of telefonisch 026 321 09 66. Groet, Jamie Lee van Haarshop.nl
13 mei 2023
Heb pakje niet ontvangen
22 mei 2023
Beste Klant, Bedankt voor het plaatsen van deze review. Wat ontzettend vervelend dat je het pakketje nog niet in ontvangst hebt genomen. In de traceerinformatie zie ik dat het pakket op 15 Mei is geleverd. Mocht deze informatie niet kloppen, neem dan contact op met onze klantenservice per e-mail info@haarshop.nl of telefonisch 026 321 09 66. Groet, Jamie Lee van Haarshop.nl
6 okt 2023
Nooit meer shoppen.!
6 okt 2023
30 aug 2023
Geen goede service
4 sep 2023
Beste Ersin, Bedankt voor het plaatsen van jouw review. Omdat je verder geen uitleg hebt gegeven over jouw beoordeling ben ik de conversatie met onze klantenservice nagegaan. Ik maak hier uit op dat er een misverstand is ontstaan betreffende jouw retourzending. Ik zal onze klantenservice verzoeken om de conversatie nog eens te herzien en wanneer nodig contact met je op te nemen. Met vriendelijke groet, Charlene Haarshop.nl
24 okt 2023
Mijn bestelling opnieuw versturen of gewoon even telefonisch contact opnemen met je vaste klantenn
25 okt 2023
Beste Klant, Bedankt voor het plaatsen van deze review. Wat ontzettend vervelend dat je je bestelling nog niet in ontvangst hebt kunnen nemen. Omdat de bezorger aangeeft het te hebben afgeleverd, is de vervoerder een onderzoek gestart om het pakketje zo spoedig mogelijk boven water te krijgen. Dit onderzoek moeten wij zoals aangegeven even afwachten. Uiteraard laten we je niet zonder bestelling zitten, je hebt er immers voor betaald. Maar dit verloopt wel volgens deze procedure. Uiteraard houdt onze klantenservice je op de hoogte van alle updates. We hopen op je geduld en begrip. Onze excuses voor het ontstane ongemak. Groet, Jamie Lee van Haarshop.nl
16 nov 2023

Soms lastig navigeren maar supersnel je spullen.

Er is zoveel aanbod dat het soms lastig zoeken is, maar levering is altijd lekker snel wn goed.
5 jun 2023

Trage levering.

Haal 'vandaag besteld morgen in huis' van de sites. Zelden komt er nog iets al de volgende dag.
13 jul 2023
Heb mijn bestelling niet gekregen, maar ben het geld wel kwijt. 65 euro is veel geld voor mij
14 jul 2023
Beste Klant, Bedankt voor het plaatsen van deze review. Wat vervelend dat je de bestelling nog niet in ontvangst kunt nemen. Dit komt omdat er een artikel niet in voorraad is uit je bestelling. Ik zie ook dat onze klantenservice je hiervan op de hoogte heeft gehouden per e-mail. Wanneer je niet langer wenst te wachten kunnen zij de bestelling voor je annuleren. Groet, Jamie Lee van Haarshop.nl
15 nov 2023
Product super maar levering??? Post NL heeft niet aangebeld dus pakket werd elders geleverd!
15 nov 2023
Beste Klant, Bedankt voor het plaatsen van deze review. Wat ontzettend vervelend dat de bezorging niet is verlopen zoals gewenst. Ik zie echter niet dat je contact hebt opgenomen met onze klantenservice, ik ga er dan ook vanuit dat het pakketje inmiddels in je bezit is. Sorry voor het ongemak. Mocht je nog vragen hebben neem dan contact op met onze klantenservice per e-mail info@haarshop.nl of telefonisch 026 321 09 66. Groet, Jamie Lee van Haarshop.nl
24 dec 2023
Vraagje via whatsapp in verband met pakje niet afgeleverd bij ons! Geen reactie.. jammer
Antwoord van Haarshop.nl
Beste Klant, Bedankt voor het plaatsen van deze review. Tijdens de Kerst is onze klantenservice helaas niet geopend. Sorry voor het ongemak. Groet, Jamie Lee van Haarshop.nl
16 sep 2023

Prijzen exclusief btw

Erg vreemd dat er niet duidelijk bij staat dat de prijzen exclusief btw vermeld staan.
21 nov 2023
Heel slechte kwaliteit hars geleverd Niet mee te werken ondanks al mijn ervaring
21 nov 2023
Beste Klant, Bedankt voor het plaatsen van deze review. Wat ontzettend vervelend dat de kwaliteit tegenvalt van de aangekochte harsvulling. Helaas zie ik dat er nog geen contact is geweest met onze klantenservice. Mocht je nog vragen hebben over de harsvulling of het gebruik hiervan neem dan contact op met onze klantenservice. Uiteraard bieden wij meerdere merken harsvullingen aan en past er wellicht een ander merk beter bij je. Groet, Jamie Lee van Haarshop.nl