Haarshop.nl- Logo - Beoordelingen

Haarshop.nl

4.901 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden28.034 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 18 mei 2018
Haarshop.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

20 jan 2024
Snelle correcte levering. Er stond bij t bestellen dat er n cadeautje bij zou komen maar dat zat helaas niet in de doos. De bestelling heel snel en keurig de volgende dag al netjes binnen gekregen . Heel fijn. Dank jecwel.

6 sep 2023
Er worden geschenken beloofd bij bestelling, maar bij levering is er gewoon niets van gratis artikelen bij!

Beoordelingen voor Haarshop.nl

16 nov 2023
16 nov 2023

Soms lastig navigeren maar supersnel je spullen.

Er is zoveel aanbod dat het soms lastig zoeken is, maar levering is altijd lekker snel wn goed.
15 nov 2023
Produkten zijn.vaak niet op voorraad
15 nov 2023
Product super maar levering??? Post NL heeft niet aangebeld dus pakket werd elders geleverd!
15 nov 2023
Beste Klant, Bedankt voor het plaatsen van deze review. Wat ontzettend vervelend dat de bezorging niet is verlopen zoals gewenst. Ik zie echter niet dat je contact hebt opgenomen met onze klantenservice, ik ga er dan ook vanuit dat het pakketje inmiddels in je bezit is. Sorry voor het ongemak. Mocht je nog vragen hebben neem dan contact op met onze klantenservice per e-mail info@haarshop.nl of telefonisch 026 321 09 66. Groet, Jamie Lee van Haarshop.nl
14 nov 2023
Ik mis 2 producten :(
12 nov 2023
Mijn pakket niet ontvangen en mijn geld kwijt
Antwoord van Haarshop.nl
Beste Klant, Bedankt voor het plaatsen van deze review. Wat ontzettend vervelend dat je je bestelling nog niet in ontvangst hebt kunnen nemen. Ik zie dat je contact hebt gehad met onze klantenservice, zij hebben toen voor jou een onderzoek gestart bij de vervoerder. Helaas hebben zij geen reactie meer van jou gehad op de laatste update waarbij gevraagd is een formulier in te vullen. Zou je dit nog kunnen verzorgen? Alvast bedankt. Zo kunnen zij de vergoeding regelen en een nieuw pakketje voor je versturen. Groet, Jamie Lee van Haarshop.nl

Uiteindelijk veel te duur

bestelling gedaan, bleek een soort mini verpakking waardoor ik eigenlijk veel en veel duurder uit was dan ik dacht. Dit stond niet duidelijk omschreven.
9 nov 2023
Beste Klant, Bedankt voor het plaatsen van deze review. Wat ontzettend vervelend dat het niet duidelijk was om welke inhoudsmaat het ging, dit staat echter wel aangegeven bij het product dat je hebt besteld. Ook in de bevestiging van je bestelling kun je dit terugvinden. Groet, Jamie Lee van Haarshop.nl
SV
Sanne V.
Utrecht

Wielen rolden niet

Ben erg ontevreden omdat mijn kappersfiets niet kon rijden. “De wieltjes werken alleen op vloerbedekking” was het antwoord van de klantenservice. Er werd niets aan gedaan. (Ooit een kapperszaak met vloerbedekking gezien?)
9 nov 2023
Beste Klant, Bedankt voor het plaatsen van deze review. Wat ontzettend vervelend dat de kunststof wieltjes niet soepel rijden. Het klopt dat onze klantenservice jou dat als voorbeeld heeft gegeven omdat een gladde tegelondergrond geen grip biedt voor gladde kunststof wieltjes. Er zijn ook kwalitatief hogere uitvoeringen met "skeeler wieltjes" die soepeler rollen op een gladde ondergrond. Uiteraard kunnen wij ongebruikte artikelen retour nemen binnen 14 dagen. Hierop heb je aangegeven dat je al een oplossing hebt bedacht en er zelf andere wieltjes onder hebt gemonteerd. Groet, Jamie Lee van Haarshop.nl
8 nov 2023
8 nov 2023
Beste Klant, Bedankt voor het plaatsen van deze review. Wij helpen je graag om jouw ervaring bij Haarshop.nl te verbeteren. Heb je vragen over je bestelling? Neem dan contact op met onze klantenservice per e-mail info@haarshop.nl of telefonisch 026 321 09 66. Groet, Jamie Lee van Haarshop.nl
7 nov 2023
Weinig op voorraad moet iedere keer switchen van merk, kleur etc. en dat is enorm balen bestel al heel lang bij jullie.
7 nov 2023
Beste Klant, Bedankt voor het plaatsen van deze review. Ik zie in je klantgegevens dat je vaak kiest voor twee merken die helaas lastiger te verkrijgen zijn en je hierdoor mis hebt gegrepen bij het doen van je bestelling. Ik hoop dat je begrijpt dat wij ons uiterste best doen om de producten te blijven aanbieden, maar wat er niet is kunnen we op dat moment niet leveren. Sorry voor het ontstane ongemak. Groet, Jamie Lee van Haarshop.nl

Misleidend cadeaubeleid

Het geschenkbeleid is misleidend. Er wordt een cadeau aangeboden maar je krijgt het niet. Op de website staat niet vermeld op=op. Wel in de algemene voorwaarden maar daar staat ook dat als de gift in je winkelwagen verschijnt, deze op voorraad is. Je krijgt ook geen bericht; ze sturen het gewoon niet mee en je moet zelf informeren waarom je het niet krijgt. Dagen later wordt het cadeau nog steeds aangeboden en verschijnt in je winkelwagen. Heel slechte service.
1 nov 2023
Beste Klant, Bedankt voor het plaatsen van deze review. Ik begrijp dat er geen gift in jouw bestelling is geleverd. In de voorwaarden met betrekking tot gifts wordt aangeduid dat gifts verstuurd worden zolang de voorraad strekt. Onze excuses dat we jou bij deze bestelling geen gift mee hebben kunnen leveren omdat de voorraad niet toereikend was. Wij hopen op je begrip! Groet, Jamie Lee van Haarshop.nl
1 nov 2023
De foto’s en beschrijving op de website zijn niet duidelijk met als gevolg een slechte bestelling , niet naar wat ik juist zocht.
1 nov 2023
Beste Klant, Bedankt voor het plaatsen van deze review. Wat ontzettend vervelend dat de informatie op onze webshop niet duidelijk zou zijn. Sorry daarvoor. Ik zie dat er geen contact is geweest, mocht je nog vragen hebben stel ze gerust aan onze klantenservice per e-mail info@haarshop.nl of telefonisch 026 321 09 66. Groet, Jamie Lee van Haarshop.nl
1 nov 2023
1,5 week geleden een bestelling gedaan. 4 dagen niets gehoord, zelf gebeld. Er werd mij verteld dat er niet voldoende gel bussen in voorraad waren, maar dat ik afgelopen maandag of dinsdag zou ontvangen. Nu nog steeds niets gehoord.
1 nov 2023
Beste Klant, Bedankt voor het plaatsen van deze review. Ik zie dat er goed contact is geweest met onze klantenservice en dat je ervoor gekozen hebt de bestelling voor een deel te annuleren. Onze klantenservice heeft dit voor je verwerkt en een deel teruggestort. Groet, Jamie Lee van Haarshop.nl
Snelle levering. Zou n extra 50 ml potion erbij krijgen, zat er niet bij
27 okt 2023
Pakket is niet geleverd en ipve te helpen moet ik uitvoerig antwoorden op steeds nieuwe vragen die wat mij betreft grensoverschrijdend zijn
Antwoord van Haarshop.nl
Beste Klant, Bedankt voor het plaatsen van deze review. Wat ontzettend vervelend dat je pakketje nog niet is geleverd. Ik zie dat er op 23 Oktober j.l. contact is geweest met onze klantenservice. Zij hebben helaas geen reactie meer vernomen. Onze klantenservice kan een onderzoek starten via de vervoerder zodra alle informatie compleet is. Groet, Jamie Lee van Haarshop.nl
27 okt 2023
Ik heb mijn pakje niet ontvangen Graag een antwoord!!!
Antwoord van Haarshop.nl
Beste Klant, Bedankt voor het plaatsen van deze review. Wat ontzettend vervelend dat je de bestelling nog niet in ontvangst hebt kunnen nemen. Ik zie dat er op 24 Oktober j.l. contact is geweest met onze klantenservice, zij hebben je aangegeven waar het pakketje zich bevindt. Mocht je het pakket nog steeds niet hebben ontvangen, neem dan opnieuw contact op met onze klantenservice per e-mail info@haarshop.nl of telefonisch 026 321 09 66. Groet, Jamie Lee van Haarshop.nl
24 okt 2023
Mijn bestelling opnieuw versturen of gewoon even telefonisch contact opnemen met je vaste klantenn
25 okt 2023
Beste Klant, Bedankt voor het plaatsen van deze review. Wat ontzettend vervelend dat je je bestelling nog niet in ontvangst hebt kunnen nemen. Omdat de bezorger aangeeft het te hebben afgeleverd, is de vervoerder een onderzoek gestart om het pakketje zo spoedig mogelijk boven water te krijgen. Dit onderzoek moeten wij zoals aangegeven even afwachten. Uiteraard laten we je niet zonder bestelling zitten, je hebt er immers voor betaald. Maar dit verloopt wel volgens deze procedure. Uiteraard houdt onze klantenservice je op de hoogte van alle updates. We hopen op je geduld en begrip. Onze excuses voor het ontstane ongemak. Groet, Jamie Lee van Haarshop.nl
22 okt 2023
Jullie zijn met sommige artikelen heel snel te duur geworden.
Antwoord van Haarshop.nl
Beste Klant, Bedankt voor het plaatsen van deze review. In een vrije markt heeft iedere aanbieder van professionele haar-, beauty- en nagelproducten zijn eigen prijsbeleid. Zo ook wij. Ons assortiment is scherp geprijsd. Veel producten kunnen we tegen de goedkoopste prijs aanbieden maar helaas niet alle producten. Dit komt omdat ons prijsbeleid o.a. is gebaseerd op de maximale continuïteit van ons aanbod. Met andere woorden; wij doen er alles aan om te voorkomen dat we een 'nee' moeten verkopen aan onze klanten. Wij kopen dus alleen rechtstreeks in bij onze vaste betrouwbare leveranciers en kopen geen restpartijen op waardoor de continuïteit van ons assortiment goed gewaarborgd is. Daarnaast investeert haarshop.nl veel in service, een steeds snellere levertijd en in kennis van onze medewerkers over onze producten. Dit is de manier waarop Haarshop.nl zich wil onderscheiden van haar concurrentie. Heb je hier nog vragen over? Neem dan gerust contact op met onze klantenservice per e-mail info@haarshop.nl of telefonisch 026 321 09 66. Groet, Jamie Lee van Haarshop.nl
22 okt 2023
PostNL is slecht. Produkten goed