Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.
de meest positieve beoordeling
20 jan 2024
Geverifieerde beoordeling
Snelle correcte levering. Er stond bij t bestellen dat er n cadeautje bij zou komen maar dat zat helaas niet in de doos. De bestelling heel snel en keurig de volgende dag al netjes binnen gekregen . Heel fijn. Dank jecwel.
Betere kartonnen doos om de artikelen doen!! , er zat een scheur in een hoek zijkant in toen ik hem ophaalde waardoor er een fles twisted girl spray eruit viel waardoor ik dat opzet stukje om te spayen mis nu, waarschijnlijk door dat die uit de doos viel.
Beoordeling melden
Antwoord van Haarshop.nl
5 dagen geleden
Beste Rosalie,
Bedankt voor jouw review. De doos ziet er inderdaad niet goed uit, excuses voor het ongemak. Ik ga dit intern delen zodat we onze service op dit gebied kunnen verbeteren. Wij vinden het heel vervelend dat je nu een essentieel onderdeel van jouw product mist.
Zou je zo vriendelijk willen zijn om hierover contact op t nemen met onze klantenservice? Ik zie namelijk dat er nog geen geregistreerde conversatie over deze klacht bestaat. Onze klantenservice zal dan in overleg met jou een passende oplossing bieden.
Groet,
Haarshop.nl
11 dagen geleden
Geverifieerde beoordeling
Zorgen dat de bezorging goed gaat.
Donderdag besteld nu nog steeds niets binnen.
Beoordeling melden
Antwoord van Haarshop.nl
5 dagen geleden
Beste Danielle,
Bedankt voor jouw review. Wat vervelend dat de levering van jouw pakket steeds wordt uitgesteld. Ondanks het feit dat wij hier geen invloed op hebben en in sommige gevallen slechts een klacht in kunnen dienen ben ik het met je eens dat dit ontzettend vervelend is.
Nu zie ik wel dat je zélf de gegevens van de betreffende Albert Heijn hebt ingevoerd in plaats van te kiezen voor een afhaalpunt in de check-out van onze website. Hierdoor wordt niet de juiste sticker voor het afhaalpunt afgedrukt voor de vervoerder, en kan de bezorger het pakket niet afleveren. In dit geval kan ik dan ook geen klacht indienen en wil ik je voor de toekomst adviseren om te kiezen voor een afhaalpunt waarna je zelf een keuze kan maken uit verschillende punten en dus niet zelf het adres van het afhaalpunt in te voeren.
Groet,
Haarshop.nl
Please do not order nothing special from here, if it gets lost they just do not care at all. Blaming it on 3rd party delivery companies, (which they clearly choose themselves) hahaha the whole company is a joke
Beoordeling melden
Antwoord van Haarshop.nl
12 dagen geleden
Hello Balint,
Thank you voor rating our service. According to the track and trace information, the package has been delivered to your address on February 1st. You contacted us to tell us that you didn't receive the package that day. Thats is why on February 1st, we asked you to let us know whether you had received the package the next day. Unfortunately you didn't contact us about this again until March 15th. On March 15 you indicated that you had not yet received any information. This is because you did not give us the information about the (possible)delivery on February 2nd.
If you had let us know, the carrier could have started an investigation in a time. Unfortunately, it is no longer possible to have this sorted out by the carrier after 3 months. I'm very sorry for the inconvenience.
Kind regards,
Haarshop.nl
2 mei 2024
Geverifieerde beoordeling
Ik moest langer wachten op een product dan was beloofd. Maar kreeg het geld retour en het andere artikel werd snel alsnog toegezonden, dus heel fijn dat dat snel geregeld werd. Ook een nette mail voorafgaand gekregen
Er zijn maatregelen genomen om ervoor te zorgen dat de gepubliceerde beoordelingen uitsluitend afkomstig zijn van consumenten die de goederen of diensten daadwerkelijk hebben gebruikt of gekocht.
Geïmporteerde beoordelingen
Worden niet opgenomen in de eindscore. Er zijn geen verificatiemaatregelen getroffen.