Haarshop.nl- Logo - Beoordelingen

Haarshop.nl

4.901 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden28.034 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 18 mei 2018
Haarshop.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

20 jan 2024
Snelle correcte levering. Er stond bij t bestellen dat er n cadeautje bij zou komen maar dat zat helaas niet in de doos. De bestelling heel snel en keurig de volgende dag al netjes binnen gekregen . Heel fijn. Dank jecwel.

6 sep 2023
Er worden geschenken beloofd bij bestelling, maar bij levering is er gewoon niets van gratis artikelen bij!

Beoordelingen voor Haarshop.nl

19 okt 2023
Post.nl is niet aan de deur geweest alhoewel we thuis waren. Pakketjes is pas dagen later in een winkel in de naburige gemeente bezorgd. Moesten speciaal naar daar rijden om het pakketje in ontvangst te nemen
20 okt 2023
Beste Klant, Bedankt voor het plaatsen van deze review. Wat ontzettend vervelend dat de levering op deze manier is verlopen. Dat is uiteraard niet de bedoeling geweest. We hebben de klacht opgenomen en ingediend bij de vervoerder. Onze excuses voor het ontstane ongemak. Groet, Jamie Lee van Haarshop.nl
16 okt 2023

goede prijs, maar kleuren vielen tegen

Producten waren goed geprijsd, maar de kleuren van de directions haarverf kwamen niet overeen met wat ik dacht te hebben besteld. Ook het retourneren, met voor mij een geldige reden, zou mij het bedrag van 7 ,25 euro hebben gekost. Dus nu heb ik 2 potjes staan die ik nooit ga gebruiken. Zonde en erg jammer
16 okt 2023
Beste Klant, Bedankt voor het plaatsen van deze review. Wij helpen je graag om jouw ervaring bij Haarshop.nl te verbeteren. Heb je vragen over je bestelling? Neem dan contact op met onze klantenservice per e-mail info@haarshop.nl of telefonisch 026 321 09 66. Groet, Jamie Lee van Haarshop.nl
15 okt 2023
12 okt 2023
Geen reactie op app
Heb het pakket nooit ontvangen! Post nl onbereikbaar. Er staat dat ik het heb ontvangen, maar i.p.v. mijn shampoo, is er een ander pakket afgeleverd. Het is door de war gehaald. Zou het graag willen ontvangen.
10 okt 2023
Beste Klant, Bedankt voor het plaatsen van deze review. Wat ontzettend vervelend dat de levering niet goed is verlopen. Sorry voor het ontstane ongemak. Mocht het pakketje nog steeds niet terecht zijn, neem dan contact op met onze klantenservice per e-mail info@haarshop.nl of telefonisch 026 321 09 66. Groet, Jamie Lee van Haarshop.nl
Nooit meer shoppen.!
5 okt 2023
Slechte onbeschofte klantenservice
6 okt 2023
Beste Klant, Bedankt voor het plaatsen van deze review. Wat ontzettend vervelend dat je ontevreden bent over onze klantenservice. Zojuist ben ik terug gaan kijken in de verlopen conversatie per e-mail. Je retournering is volgens onze policy verwerkt omdat het pakketje niet is afgehaald bij de PostNL locatie, je hebt het volledige aankoopbedrag ook al terug ontvangen op je rekening. Doordat de terugbetaling is verwerkt, kunnen wij de bestelling niet nogmaals toezenden en is jou gevraagd of het mogelijk is om een nieuwe bestelling te plaatsen. Sorry voor het ontstane ongemak. Groet, Jamie Lee van Haarshop.nl
3 okt 2023
29 sep 2023
Apparaat scheert niets
2 okt 2023
Beste Klant, Bedankt voor het plaatsen van deze review. Wat ontzettend vervelend dat de bestelde BaByliss PRO - Forfex Precisie Pen Trimmer niet naar behoren werkt. Uiteraard heb je hier garantie op, je mag uiteraard aanspraak maken op je garantie. Dit kan door contact op te nemen met onze klantenservice per e-mail info@haarshop.nl of telefonisch 026 321 09 66. Groet, Jamie Lee van Haarshop.nl
26 sep 2023
volgens mij kreeg ik bij mijn laatste bestelling, ook een haarmasker cadeau... maar die zat er niet bij. vandaar 3 sterren.
16 sep 2023

Prijzen exclusief btw

Erg vreemd dat er niet duidelijk bij staat dat de prijzen exclusief btw vermeld staan.
11 sep 2023
Beste Sonja, Bedankt voor het plaatsen van jouw review. Ik begrijp dat er geen gift bij jouw bestelling is geleverd. In de voorwaarden met betrekking tot gifts wordt aangeduid dat gifts verstuurd worden zolang de voorraad strekt. Het spijt ons dan ook dat we jou bij deze bestelling geen gift mee hebben kunnen leveren omdat de voorraad niet toereikend was. Wij hopen op jouw begrip hiervoor. Met vriendelijke groet, Charlene van Haarshop.nl
4 sep 2023
I still haven't received my order!!!!! which was made on August 26 2023
6 sep 2023
Hi Eleonora, Thank you for your review. Delivery has been delayed by the carrier. Fortunately, I see that the package has been delivered today. We apologize for the inconvenience. Kind regards, Charlene Haarshop.nl
30 aug 2023
Geen goede service
4 sep 2023
Beste Ersin, Bedankt voor het plaatsen van jouw review. Omdat je verder geen uitleg hebt gegeven over jouw beoordeling ben ik de conversatie met onze klantenservice nagegaan. Ik maak hier uit op dat er een misverstand is ontstaan betreffende jouw retourzending. Ik zal onze klantenservice verzoeken om de conversatie nog eens te herzien en wanneer nodig contact met je op te nemen. Met vriendelijke groet, Charlene Haarshop.nl
NG
Naima G.
Capelle aan den IJssel
27 aug 2023
Bestelling naar andere adres gegaan! Schandalig
28 aug 2023
Beste Naima, Bedankt voor het plaatsen van jouw review. Wat vervelend om te lezen dat de vervoerder het pakket niet op het juiste adres heeft geleverd. Volgens de track en trace gegevens van jouw zending is deze wel aangekomen op het door jou opgegeven adres, ik zie alleen wel dat dit het adres van een bedrijf is. Wanneer je het pakket bij een bedrijf af wil laten leveren is het belangrijk dat je de bedrijfsnaam vermeldt. Indien je dit niet doet kan PostNL het pakket niet afleveren en zal het pakket bijvoorbeeld op een afhaalpunt afgeleverd worden. PostNL kan uiteraard ook voor een andere optie kiezen. Ik hoop dat ik je hiermee voldoende heb kunnen informeren zodat dit in de toekomst niet meer voor zal komen. Met vriendelijk groet, Charlene van Haarshop.nl
24 aug 2023
23 aug 2023
Contact houden met de klant en duidelijk zijn ,geen beloftes doen die jullie niet waar maken
24 aug 2023
17 aug 2023
Na gebruik van dit product, is mijn haar gezond en glanzend.
15 aug 2023
Mijn bestelling is nog altijd niet aangekomen
15 aug 2023
Beste Klant, Bedankt voor het plaatsen van deze review. Wat ontzettend vervelend dat je het pakketje nog niet in ontvangst hebt kunnen nemen. Ik zie dat je contact hebt gehad met onze klantenservice betreffende het pakketje. Helaas is de zending onderweg bij de post beschadigd geraakt. Onze klantenservice heeft aangegeven dit voor je op te gaan lossen. Sorry voor het ongemak, dank voor je geduld. Groet, Jamie Lee van Haarshop.nl