Haarshop.nl- Logo - Beoordelingen

Haarshop.nl
Beoordelingen:

4.908 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden28.026 beoordelingen in totaal  

4,78
Uitstekend

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming

Gecertificeerd sinds: 18 mei 2018
Het keurmerk duidt op betrouwbare webwinkeliers.
Haarshop.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:
  • Geverifieerde identiteit
  • Versleutelde dataoverdracht
  • Duidelijk bestelproces

Trusted Shops Kopersbescherming

Dit bedrijf biedt de kopersbescherming van Trusted Shops tot € 20.000. Meer informatie hoe dit je transactie veiligstelt.

Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

20 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Snelle correcte levering. Er stond bij t bestellen dat er n cadeautje bij zou komen maar dat zat helaas niet in de doos. De bestelling heel snel en keurig de volgende dag al netjes binnen gekregen . Heel fijn. Dank jecwel.

de meest kritische beoordeling

6 sep 2023
 Geverifieerde beoordeling
Er worden geschenken beloofd bij bestelling, maar bij levering is er gewoon niets van gratis artikelen bij!
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor Haarshop.nl

Filter
Sorteren  
Meest recente eerst
(600)
(45)
(75)
Resetten
2 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
2 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
2 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
3 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
4 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
4 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Steeds goede service.
Beoordeling melden
5 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
5 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
6 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Prima product ontvangen post nl waardeloos bedrijf 2 keer bericht ontvangen dat bezorging werd uit gesteld
Beoordeling melden
6 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
9 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
9 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
10 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Zorgen dat de bezorging goed gaat. Donderdag besteld nu nog steeds niets binnen.
Beoordeling melden
Antwoord van Haarshop.nl
4 dagen geleden
Beste Danielle, Bedankt voor jouw review. Wat vervelend dat de levering van jouw pakket steeds wordt uitgesteld. Ondanks het feit dat wij hier geen invloed op hebben en in sommige gevallen slechts een klacht in kunnen dienen ben ik het met je eens dat dit ontzettend vervelend is. Nu zie ik wel dat je zélf de gegevens van de betreffende Albert Heijn hebt ingevoerd in plaats van te kiezen voor een afhaalpunt in de check-out van onze website. Hierdoor wordt niet de juiste sticker voor het afhaalpunt afgedrukt voor de vervoerder, en kan de bezorger het pakket niet afleveren. In dit geval kan ik dan ook geen klacht indienen en wil ik je voor de toekomst adviseren om te kiezen voor een afhaalpunt waarna je zelf een keuze kan maken uit verschillende punten en dus niet zelf het adres van het afhaalpunt in te voeren. Groet, Haarshop.nl
11 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
GH
Greet H.
Appingedam
11 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
11 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Snel binnen
Beoordeling melden
12 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
12 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
12 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Please do not order nothing special from here, if it gets lost they just do not care at all. Blaming it on 3rd party delivery companies, (which they clearly choose themselves) hahaha the whole company is a joke
Beoordeling melden
Antwoord van Haarshop.nl
11 dagen geleden
Hello Balint, Thank you voor rating our service. According to the track and trace information, the package has been delivered to your address on February 1st. You contacted us to tell us that you didn't receive the package that day. Thats is why on February 1st, we asked you to let us know whether you had received the package the next day. Unfortunately you didn't contact us about this again until March 15th. On March 15 you indicated that you had not yet received any information. This is because you did not give us the information about the (possible)delivery on February 2nd. If you had let us know, the carrier could have started an investigation in a time. Unfortunately, it is no longer possible to have this sorted out by the carrier after 3 months. I'm very sorry for the inconvenience. Kind regards, Haarshop.nl
2 mei 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ik moest langer wachten op een product dan was beloofd. Maar kreeg het geld retour en het andere artikel werd snel alsnog toegezonden, dus heel fijn dat dat snel geregeld werd. Ook een nette mail voorafgaand gekregen
Beoordeling melden