Haarshop.nl- Logo - Beoordelingen

Haarshop.nl

4.899 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden28.043 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 18 mei 2018
Haarshop.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

20 jan 2024
Snelle correcte levering. Er stond bij t bestellen dat er n cadeautje bij zou komen maar dat zat helaas niet in de doos. De bestelling heel snel en keurig de volgende dag al netjes binnen gekregen . Heel fijn. Dank jecwel.

6 sep 2023
Er worden geschenken beloofd bij bestelling, maar bij levering is er gewoon niets van gratis artikelen bij!

Beoordelingen voor Haarshop.nl

1 nov 2023
Snelle levering. Zou n extra 50 ml potion erbij krijgen, zat er niet bij
22 okt 2023
Jullie zijn met sommige artikelen heel snel te duur geworden.
Antwoord van Haarshop.nl
Beste Klant, Bedankt voor het plaatsen van deze review. In een vrije markt heeft iedere aanbieder van professionele haar-, beauty- en nagelproducten zijn eigen prijsbeleid. Zo ook wij. Ons assortiment is scherp geprijsd. Veel producten kunnen we tegen de goedkoopste prijs aanbieden maar helaas niet alle producten. Dit komt omdat ons prijsbeleid o.a. is gebaseerd op de maximale continuïteit van ons aanbod. Met andere woorden; wij doen er alles aan om te voorkomen dat we een 'nee' moeten verkopen aan onze klanten. Wij kopen dus alleen rechtstreeks in bij onze vaste betrouwbare leveranciers en kopen geen restpartijen op waardoor de continuïteit van ons assortiment goed gewaarborgd is. Daarnaast investeert haarshop.nl veel in service, een steeds snellere levertijd en in kennis van onze medewerkers over onze producten. Dit is de manier waarop Haarshop.nl zich wil onderscheiden van haar concurrentie. Heb je hier nog vragen over? Neem dan gerust contact op met onze klantenservice per e-mail info@haarshop.nl of telefonisch 026 321 09 66. Groet, Jamie Lee van Haarshop.nl
22 okt 2023
PostNL is slecht. Produkten goed
21 okt 2023
Antwoord van Haarshop.nl
Beste Klant, Bedankt voor het plaatsen van deze review. Wij helpen je graag om jouw ervaring bij Haarshop.nl te verbeteren. Heb je vragen over je bestelling? Neem dan contact op met onze klantenservice per e-mail info@haarshop.nl of telefonisch 026 321 09 66. Groet, Jamie Lee van Haarshop.nl
16 okt 2023

goede prijs, maar kleuren vielen tegen

Producten waren goed geprijsd, maar de kleuren van de directions haarverf kwamen niet overeen met wat ik dacht te hebben besteld. Ook het retourneren, met voor mij een geldige reden, zou mij het bedrag van 7 ,25 euro hebben gekost. Dus nu heb ik 2 potjes staan die ik nooit ga gebruiken. Zonde en erg jammer
15 okt 2023
12 okt 2023
Geen reactie op app
3 okt 2023
26 sep 2023
volgens mij kreeg ik bij mijn laatste bestelling, ook een haarmasker cadeau... maar die zat er niet bij. vandaar 3 sterren.
RK
Robert K.
Hamburg
20 sep 2023
21 sep 2023
Beste Robert, Bedankt voor jouw beoordeling. Uit jouw beoordeling maak ik op dat je niet helemaal tevreden bent. Wij komen graag met je in contact om jouw ervaring te bespreken. Ik wil je dan ook verzoeken om hierover een email te sturen naar klantenservice@haarshop.nl. Groet, Charlene Haarshop.nl
16 sep 2023
21 sep 2023
Beste Annie, Bedankt voor jouw beoordeling. Uit jouw servicebeoordeling maak ik op dat je niet helemaal tevreden bent over onze service. Wij komen graag met je in contact om jouw ervaring te bespreken. Ik wil je dan ook verzoeken om hierover een email te sturen naar klantenservice@haarshop.nl. Groet, Charlene Haarshop.nl
16 sep 2023

Prijzen exclusief btw

Erg vreemd dat er niet duidelijk bij staat dat de prijzen exclusief btw vermeld staan.
24 aug 2023
17 aug 2023
Na gebruik van dit product, is mijn haar gezond en glanzend.
8 aug 2023
We kregen een oud product. Na feedback kregen we het product terugbetaald. Het blijft jammer want we wilden net dat ene product graag hebben in een nieuwe look.
8 aug 2023
Beste Klant, Bedankt voor het plaatsen van deze review. Wat ontzettend vervelend dat je een verouderd product hebt ontvangen. Dat is uiteraard niet onze bedoeling geweest, sorry daarvoor. Terug te lezen in de conversatie, heeft onze klantenservice de juiste haarkam niet aan je kunnen naleveren, om deze reden mocht je de verouderde versie behouden/vernietigen en hebben zij het aankoopbedrag aan je teruggestort. Mocht je nog vragen hebben over de terugbetaling neem dan contact op met onze klantenservice per e-mail info@haarshop.nl of telefonisch 026 321 09 66. Groet, Jamie Lee van Haarshop.nl
1 aug 2023
De klantenservice kan beter !
25 jul 2023
Ja duurder langer dan gemeld en niet alles kon geleverd worden. Dat hoor ik liever meteen ipv na een paar dagen
26 jul 2023
Beste Klant, Bedankt voor het plaatsen van de review. Wat ontzettend vervelend dat je de melding over de vertraging over het hoofd hebt gezien in de winkelmand. Ik kan mij voorstellen dat dat vervelend is. Mocht je niet langer wensen te wachten mag je altijd contact opnemen met onze klantenservice. Zij kunnen het niet voorradige artikel, of de gehele bestelling, kosteloos voor je annuleren. Groet, Jamie Lee van Haarshop.nl
22 jul 2023

Redelijk

Al jaren klant bij haarshop. Je besteld je artikelen en het wordt geleverd. Weinig spannends verder, weinig kortingen of acties, maar prima. Totdat ik een keer een verkeerd artikel kreeg toegestuurd. De manier van omgang vanuit de klantenservice was van dusdanig niveau dat ik op zoek ga naar een andere shop.
19 jul 2023

Anders dan op de website

De verpakking van het geleverde product was anders dan op de website. Zwart in plaats van wit. Het is dan maar de vraag of het het zelfde is.
19 jul 2023
Vaak plaats ik een bestelling en doe een extra artikel erbij om bijvoorbeeld het gratis artikel te krijgen en deze komt er dan bij te staan. Ik ga er van uit dat dit goed komt, maar dan krijg je het gratis product er niet bij. Het was 0,05 cent te kort terwijl deze wel goedgekeurd werd in het systeem. Vervolgens mail ik en krijg duidelijke taal, mevrouw u kwam 0.05 cent te kort. Zorg dan dat het systeem klopt en handel dit netjes af.
19 jul 2023
Beste Klant, Bedankt voor het plaatsen van deze review. Wat vervelend dat je helaas niet aan de voorwaarden voldeed om het gratis product te ontvangen. Ik hoop dat je begrijpt dat dit standaard ingesteld staat op de voorwaarden die vermeld staan bij de advertentie van het gratis product. Wanneer je een gratis product ontvangt bij aankoop van €60,- aan Kérastase producten, wordt dit automatisch toegevoegd aan het winkelmandje en is dit ook zichtbaar in de bevestiging van je bestelling. Ik lees in de conversatie terug van onze klantenservice dat dit op dezelfde manier aan je is uitgelegd, er is niet gecommuniceerd dat je hiervoor €0.05 tekort kwam. Je had immers ook nog andere producten van andere merken in je winkelmandje staan die niet voldeden aan de voorwaarden van deze deal. Mocht je nog vragen hebben over de voorwaarden van onze acties kun je dit nalezen op: https://www.haarshop.nl/uitzonderingen-acties Uiteraard staat het je ook altijd vrij om nog eens contact op te nemen met onze klantenservice per e-mail info@haarshop.nl of telefonisch 026 321 09 66. Groet, Jamie Lee van Haarshop.nl