Haarshop.nl- Logo - Beoordelingen

Haarshop.nl

4.908 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden28.026 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 18 mei 2018
Haarshop.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

20 jan 2024
Snelle correcte levering. Er stond bij t bestellen dat er n cadeautje bij zou komen maar dat zat helaas niet in de doos. De bestelling heel snel en keurig de volgende dag al netjes binnen gekregen . Heel fijn. Dank jecwel.

6 sep 2023
Er worden geschenken beloofd bij bestelling, maar bij levering is er gewoon niets van gratis artikelen bij!

Beoordelingen voor Haarshop.nl

Steeds goede service.
Prima product ontvangen post nl waardeloos bedrijf 2 keer bericht ontvangen dat bezorging werd uit gesteld
Betere kartonnen doos om de artikelen doen!! , er zat een scheur in een hoek zijkant in toen ik hem ophaalde waardoor er een fles twisted girl spray eruit viel waardoor ik dat opzet stukje om te spayen mis nu, waarschijnlijk door dat die uit de doos viel.
Antwoord van Haarshop.nl
Beste Rosalie, Bedankt voor jouw review. De doos ziet er inderdaad niet goed uit, excuses voor het ongemak. Ik ga dit intern delen zodat we onze service op dit gebied kunnen verbeteren. Wij vinden het heel vervelend dat je nu een essentieel onderdeel van jouw product mist. Zou je zo vriendelijk willen zijn om hierover contact op t nemen met onze klantenservice? Ik zie namelijk dat er nog geen geregistreerde conversatie over deze klacht bestaat. Onze klantenservice zal dan in overleg met jou een passende oplossing bieden. Groet, Haarshop.nl
GH
Greet H.
Appingedam
Snel binnen
2 mei 2024
Ik moest langer wachten op een product dan was beloofd. Maar kreeg het geld retour en het andere artikel werd snel alsnog toegezonden, dus heel fijn dat dat snel geregeld werd. Ook een nette mail voorafgaand gekregen
1 mei 2024
Makkelijk te bestellen en vaak leuke acties.