Atlas For Men Nederland- Logo - Beoordelingen

Atlas For Men Nederland

8.801 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden37.584 beoordelingen in totaal

Een zeer ongebruikelijke organisatie, ik bedoel dit uitermate uitstekend. 1. vanwege een door mij bestelde verkeerde maat, had ik binnen een week andere maat in huis. (geen gezeur van welles nietes) geheel zonder extra kosten. BRAVO houden zo. 2. De prijzen zijn geweldig, kwaliteit is OK. 3. Houden ZO. 4. U zult mij zeker weer terug zien. 5. Uw contact in Nederland werkt uitstekend. 6 BRAVO

25 sep 2023
Het duurt vaak oneindig lang voordat de bestelling, waar je naar uitkijkt, aankomt. Ook wordt alles altijd in de buitenbus gepropt, men is hier nog nooit aan de deur geweest. Ik koop alleen wat van u als er een gratis horloge bij is. Ik verzamel horloges, vandaar. Verder heb ik van uw altijd dezelfde oubollige producten echt niets nodig. Heb in al die jaren ook nog nooit een passende broek mogen ontvangen bijvoorbeeld...... Het zou mij niets verbazen als uw bedrijf binnen korte tijd ophoudt met het bestaan omdat het aan de maatschappij echt niets toevoegt aan wat men in de winkel ook gewoon kan kopen en je dan wel verzekerd bent van de juiste kleur en de juiste maat. Sorry voor dit commentaar, maar ik ga ervan uit dat u mij naar de waarheid vraagt, mijn waarheid dus. Vindt u dit commentaar een horloge waard dan mag deze natuurlijk altijd naar mij toesturen natuurlijk. Sans rancune, A. Rigterink Coevorderweg 103 7776 AE Slagharen.

Beoordelingen voor Atlas For Men Nederland

Verzendkosten bij retourzending
Antwoord van Atlas For Men Nederland
Beste meneer van Elst, Dank u wel voor uw feedback betreffende de verzendkosten bij retourzendingen. We begrijpen dat dit een belangrijk aspect is voor onze klanten en we waarderen uw opmerking hierover. We willen graag verduidelijken dat verzendkosten bij retourzendingen vaak nodig zijn om de kosten van het terugsturen en verwerken van de producten te dekken. Dit is een standaardpraktijk in de e-commerce industrie. Echter, we streven er altijd naar om onze retourbeleid te verbeteren en de ervaring van onze klanten te optimaliseren. Daarom zullen we uw feedback zeker meenemen in onze overwegingen voor toekomstige wijzigingen in ons retourbeleid. Mocht u nog verdere vragen hebben of als er iets is waarmee we u kunnen helpen, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd klaar om u van dienst te zijn en uw ervaring bij ons te verbeteren. Met vriendelijke groet, Jeroen@AFM
bestelling duurt 4 a 5 weken voor klant in ontvangts kan nemen
Antwoord van Atlas For Men Nederland
Beste meneer Angela, Ik dank u voor uw waardevolle feedback. Uw wens voor een snellere levering is begrijpelijk, echter kunnen wij dit niet realiseren zolang wij onze producten tegen de kleinste prijzen willen blijven aanbieden. Onze producten worden binnen 5 tot 7 werkdagen geleverd vanuit ons internationale distributiecentrum. Wist u dat als u inlogt in uw account op onze website uw zending eenvoudig kunt traceren zodat u exact kunt zien wanneer uw bestelling aankomt? U kunt onze bezorginformatie ook controleren via https://www.atlasformen.nl/aboutv2/service/bezorgen.aspx Postbestellingen kunnen tot 2 weken duren en na controle zijn al uw leveringen na ontvangst van uw postbestelling binnen 5 tot 7 werkdagen geleverd. Ik hoop dat deze informatie u verder helpt en indien u meer vragen heeft staat onze klantenservice voor u klaar. Met vriendelijke groet, Jeroen@AFM
verkeerde leveringen
Antwoord van Atlas For Men Nederland
Beste meneer Blok, Ik vind het vervelend te lezen dat de levering niet aan uw verwachting voldoet en zal mijn best doen om u te helpen. We doen ons best om voor al onze klanten mooie artikelen aan te bieden voor de kleinste prijzen. Ik stuur uw bericht door aan onze kwaliteitsafdeling. Onze klantenservice staat voor u klaar om u te helpen met de juiste keuze als u twijfelt over de kwaliteit en maat vooraf. Wist u dat u binnen 60 dagen een artikel kunt ruilen of terugsturen? U leest op onze website welke opties u heeft en hoe onze retourservice precies werkt: https://www.atlasformen.nl/aboutv2/service/ruilen-en-retourneren.aspx Ik hoop dat deze informatie u verder helpt en indien u meer vragen heeft staat onze klantenservice voor u klaar. Met vriendelijke groet, Jeroen@AFM
We hebben een retour gedaan via delhaizeAalst Het pakket is mij terug gekomen. Voor de tweede retour hebben we 8,10 € moeten betalen. Mvg
Antwoord van Atlas For Men Nederland
Beste mevrouw de Brouwer, Dank u wel voor uw bericht en onze oprechte excuses voor de problemen die u heeft ondervonden met uw retourzending via BPost. We begrijpen uw frustratie volledig dat u voor de tweede retourzending opnieuw kosten heeft moeten maken, in dit geval €8,10. Het lijkt erop dat er ergens tijdens het retourproces iets is misgegaan bij BPost, waardoor het pakket naar u is teruggezonden in plaats van naar ons. Dit is zeker geen ideale situatie en we begrijpen dat dit voor ongemak heeft gezorgd. We willen u vriendelijk verzoeken om deze kwestie rechtstreeks bij BPost aan te kaarten als klacht. Ze zullen de nodige stappen ondernemen om deze zaak te onderzoeken en hopelijk tot een passende oplossing te komen. Ik hoop dat deze informatie u verder helpt en indien u meer vragen heeft staat onze klantenservice voor u klaar. Met vriendelijke groet, Jeroen@AFM
JD
Hey mijn geld nog niet terug gekregen van retour zomerjack m NO109 29,95 klantnr 12161529 verzonden op 25/04/2024 0m 14:16uur
Antwoord van Atlas For Men Nederland
Beste meneer de Bie, Uw wens voor een sneller retourproces is begrijpelijk, echter kunnen wij dit niet realiseren zolang wij onze producten tegen de kleinste prijzen willen blijven aanbieden. Atlas For Men is een internationaal bedrijf en de kleding wordt niet vanuit Nederland gedistribueerd. Houdt u er rekening mee dat de retourprocedure 2 tot 3 weken kan duren. U kunt ons retourproces ook nalezen via : https://www.atlasformen.nl/aboutv2/service/ruilen-en-retourneren. Hopelijk kunnen wij u in de toekomst meer vertrouwen geven in onze services. Verder staat onze klantenservice altijd voor u klaar om u te helpen. Met vriendelijke groet, Jeroen@AFM
Toezending order duurde lang > 3 weken. Kleuren en model online en brochure komen niet overeen met werkelijkheid. Maten niet correct. Afhandeling retourzending duurt te lang > 2.5 week.
Antwoord van Atlas For Men Nederland
Beste meneer Dijkstra, We hebben uw review ontvangen en willen onze oprechte excuses aanbieden voor de vertraging in de toezending van uw order, evenals voor eventuele verwarring met betrekking tot kleuren, modellen en maten van onze producten. Na grondige controle hebben we vastgesteld dat uw bestelling op 10 april is geplaatst en op 17 april is bezorgd. Onze producten worden binnen 5 tot 7 werkdagen geleverd vanuit ons internationale distributiecentrum. U kunt onze bezorginformatie ook controleren via https://www.atlasformen.nl/aboutv2/service/bezorgen.aspx Wat betreft de discrepanties tussen de kleuren, modellen en maten zoals afgebeeld online en in onze brochure, willen we verduidelijken dat onze producten doorgaans slechts één kleur of model hebben. Mogelijk kan de lichtinval op de foto's een minimaal verschil in de weergave veroorzaken, maar we verzekeren u dat deze verschillen minimaal zijn. Houdt u er rekening mee dat de retourprocedure 2 tot 3 weken kan duren. U kunt ons retourproces ook nalezen via : https://www.atlasformen.nl/aboutv2/service/ruilen-en-retourneren. Hopelijk kunnen wij u in de toekomst meer vertrouwen geven in onze services. Verder staat onze klantenservice altijd voor u klaar om u te helpen. Met vriendelijke groet, Jeroen@AFM
2 mei 2024
overhemd met de pasvorm van een bierton. Andere producten voldoen niet aan de hoog opgeklopte verwachting
3 mei 2024
Beste meneer Scholtes, Ik vind het vervelend te lezen dat de kwaliteit en pasvorm niet aan uw verwachting voldoet en zal mijn best doen om u te helpen. We doen ons best om voor al onze klanten mooie artikelen aan te bieden voor de kleinste prijzen. Ik stuur uw bericht door aan onze kwaliteitsafdeling. Onze klantenservice staat voor u klaar om u te helpen met de juiste keuze als u twijfelt over de kwaliteit en pasvorm vooraf. Wist u dat u binnen 60 dagen een artikel kunt ruilen of terugsturen? U leest op onze website welke opties u heeft en hoe onze retourservice precies werkt: https://www.atlasformen.nl/aboutv2/service/ruilen-en-retourneren.aspx Ik hoop dat deze informatie u verder helpt en indien u meer vragen heeft staat onze klantenservice voor u klaar. Met vriendelijke groet, Jeroen@AFM
HV

Komt beloftes niet na

Nadat ik mijn eerste bestelling had ontvangen (Prima artikelen), kreeg ik een mail van Atlas dat ik als cadeau, 10% korting en gratis verzending kreeg bij een bestelling vanaf €39. Ik dus bestellen, maar de korting werd niet verrekend. Geen probleem even met een medewerker chatten dan zal het wel in orde komen, helaas volgens de medewerker geldt het alleen vanaf bestellingen van €49. Uiteindelijk moest ik maar een bewijs sturen via een mail (zie bijlagen) maar ook via de mail kreeg ik terug dat het alleen voor bestelling vanaf €49 geldt. Dus die ene ster is omdat dit bedrijf hun beloftes niet nakomen.
3 mei 2024
Beste meneer van de Donk, Hartelijk dank voor uw gedetailleerde feedback over uw recente ervaring met ons bedrijf. Het spijt ons te horen dat uw ervaring niet aan uw verwachtingen voldeed en dat er misverstanden zijn ontstaan over de toegezegde korting en gratis verzending. We hebben uw bijgevoegde documenten zorgvuldig bekeken en hebben u een e-mail verstuurd omdat dit aparte aanbiedingen zijn en u 2 aanbiedingen door elkaar haalt. We willen graag benadrukken dat we uw opmerkingen serieus nemen en dat we intern zullen kijken naar manieren om onze communicatie te verbeteren en ervoor te zorgen dat dergelijke misverstanden in de toekomst worden vermeden. Als gebaar van goede wil willen we graag persoonlijk met u samenwerken om dit recht te zetten. Zou u zo vriendelijk willen zijn om op zojuist verstuurde e-mail te reageren, zodat we de situatie verder kunnen bespreken en een passende oplossing kunnen vinden? Nogmaals onze oprechte excuses voor het ongemak dat dit heeft veroorzaakt. We waarderen uw feedback enorm en streven ernaar om onze service continu te verbeteren. Met vriendelijke groet, Jeroen@AFM
2 mei 2024
wacht op nog twee maal verrekening retour zending
3 mei 2024
Beste meneer Bouw, Uw wens voor een sneller retourproces is begrijpelijk, echter kunnen wij dit niet realiseren zolang wij onze producten tegen de kleinste prijzen willen blijven aanbieden. Atlas For Men is een internationaal bedrijf en de kleding wordt niet vanuit Nederland gedistribueerd. Houdt u er rekening mee dat de retourprocedure 2 tot 3 weken kan duren. U kunt ons retourproces ook nalezen via : https://www.atlasformen.nl/aboutv2/service/ruilen-en-retourneren. Hopelijk kunnen wij u in de toekomst meer vertrouwen geven in onze services. Verder staat onze klantenservice altijd voor u klaar om u te helpen. Met vriendelijke groet, Jeroen@AFM
30 apr 2024
Kleur en maat niet goed
1 mei 2024
Beste meneer Frank, Ik vind het vervelend te lezen dat de maat en kleur niet aan uw verwachting voldoet en zal mijn best doen om u te helpen. We doen ons best om voor al onze klanten mooie artikelen aan te bieden voor de kleinste prijzen. Ik stuur uw bericht door aan onze kwaliteitsafdeling. Van de artikelen wat u heeft besteld hebben we maar 1 kleur van dus deze is ook verstuurd. Het kan zijn door lichtinval dat de kleur op de website er wat lichter of donkerder uit kan zien. Onze klantenservice staat voor u klaar om u te helpen met de juiste keuze als u twijfelt over de maat en kleur vooraf. Wist u dat u binnen 60 dagen een artikel kunt ruilen of terugsturen? U leest op onze website welke opties u heeft en hoe onze retourservice precies werkt: https://www.atlasformen.nl/aboutv2/service/ruilen-en-retourneren.aspx Ik hoop dat deze informatie u verder helpt en indien u meer vragen heeft staat onze klantenservice voor u klaar. Met vriendelijke groet, Jeroen@AFM
26 apr 2024
afhandeling retour goederen duurt veel te lang geregeld meer de 20 dagen
26 apr 2024
23 apr 2024
Bij grotere maten, zoals 5xl is de lengte van het product niet toereikend
24 apr 2024
Beste meneer Roeleveld, Hartelijk dank voor het delen van uw feedback met ons. We betreuren het ten zeerste te horen dat de lengte van ons product niet aan uw verwachtingen voldeed, vooral bij grotere maten zoals 5XL. Uw opmerkingen zijn zeer waardevol voor ons en we streven ernaar om onze producten zo goed mogelijk aan te passen aan de behoeften van al onze klanten. We doen ons best om voor al onze klanten mooie artikelen aan te bieden voor de kleinste prijzen. Ik stuur uw bericht door aan onze kwaliteitsafdeling. Onze klantenservice staat voor u klaar om u te helpen met de juiste keuze als u twijfelt over de maten vooraf. Wist u dat u binnen 60 dagen een artikel kunt ruilen of terugsturen? U leest op onze website welke opties u heeft en hoe onze retourservice precies werkt: https://www.atlasformen.nl/aboutv2/service/ruilen-en-retourneren.aspx Ik hoop dat deze informatie u verder helpt en indien u meer vragen heeft staat onze klantenservice voor u klaar. Met vriendelijke groet, Jeroen@AFM
23 apr 2024
Troep broeken zien er niet uit slechte kwaliteit
24 apr 2024
Beste meneer Kerkvliet, Dank u voor het delen van uw feedback met ons. Het spijt ons te horen dat u niet tevreden bent met de kwaliteit van onze broeken. We streven altijd naar de hoogste normen en het is zorgwekkend dat u deze ervaring heeft gehad. We doen ons best om voor al onze klanten mooie artikelen aan te bieden voor de kleinste prijzen. Ik stuur uw bericht door aan onze kwaliteitsafdeling. Onze klantenservice staat voor u klaar om u te helpen met de juiste keuze als u twijfelt over de kwaliteit vooraf. Wist u dat u binnen 60 dagen een artikel kunt ruilen of terugsturen? U leest op onze website welke opties u heeft en hoe onze retourservice precies werkt: https://www.atlasformen.nl/aboutv2/service/ruilen-en-retourneren.aspx Ik hoop dat deze informatie u verder helpt en indien u meer vragen heeft staat onze klantenservice voor u klaar. Met vriendelijke groet, Jeroen@AFM

Ik ben in verwarring.

Mijn heren, Ik ben heel bang dat ik foute kleren bij jullie heb gekocht uit Bangladesh. Gemaakt in naaiateliers onder hele slechter arbeidsomstandigheden. Ik vind dat heel erg en daar schaam ik mij voor. Kunnen jullie mij bewijzen dat ik mogelijk heb?
Antwoord van Atlas For Men Nederland
Beste meneer Hamstra, Dank u wel voor uw bericht en uw bezorgdheid omtrent de herkomst van onze kledingstukken. We begrijpen en delen uw zorgen over ethische productiepraktijken en arbeidsomstandigheden. Graag willen we u verzekeren dat we ons ten zeerste inzetten voor verantwoorde en ethische productieprocessen. Onze bedrijfsinformatie, zoals u aangeeft, benadrukt onze toewijding aan het gebruik van grondstoffen die voldoen aan strenge Europese regelgeving, inclusief de REACH-verordening. We weigeren materialen die niet aan deze eisen voldoen, en al onze materialen worden getest door gecertificeerde en wereldwijd erkende externe laboratoria. Wat betreft onze productie, onderhouden we nauw contact met onze directe leveranciers om ervoor te zorgen dat zij voldoen aan strenge normen voor arbeidsomstandigheden, eerlijke lonen en milieuvoorschriften. We streven er voortdurend naar om onze leveranciers te controleren en ondersteunen hen bij het behalen van kwaliteits- en veiligheidsnormen. U kunt dit tevens ook controleren via : https://www.atlasformen.nl/aboutv2/atlas-for-men/productontwerp.aspx We begrijpen dat uw bezorgdheid serieus is en we willen benadrukken dat we transparantie hoog in het vaandel dragen. Als u verdere vragen heeft of meer informatie nodig heeft over onze productiepraktijken, staan we tot uw beschikking om deze te beantwoorden. Met vriendelijke groet, Jeroen@AFM

Slecht

Het overhemd is heel slecht lijkt ook niet op de foto ga die niet meer bestellen
Antwoord van Atlas For Men Nederland
Beste mevrouw Westdrop, Ik vind het vervelend te lezen dat de kwaliteit niet aan uw verwachting voldoet en zal mijn best doen om u te helpen. We doen ons best om voor al onze klanten mooie artikelen aan te bieden voor de kleinste prijzen. Ik stuur uw bericht door aan onze kwaliteitsafdeling. Onze klantenservice staat voor u klaar om u te helpen met de juiste keuze als u twijfelt over de kwaliteit vooraf. Wist u dat u binnen 60 dagen een artikel kunt ruilen of terugsturen? U leest op onze website welke opties u heeft en hoe onze retourservice precies werkt: https://www.atlasformen.nl/aboutv2/service/ruilen-en-retourneren.aspx Ik hoop dat deze informatie u verder helpt en indien u meer vragen heeft staat onze klantenservice voor u klaar. Met vriendelijke groet, Jeroen@AFM
Volgens de folder zou er een verrassing bij de levering zitten maar er zat niets bij. De bestelde artikelen zijn goed.
Antwoord van Atlas For Men Nederland
Beste meneer Sanders, Hartelijk dank voor uw feedback en het melden van uw ervaring met onze service. We verontschuldigen ons voor het ontbreken van de verrassing bij uw levering, zoals vermeld in de folder. We zijn blij om te horen dat de bestelde artikelen naar tevredenheid zijn ontvangen. Na het onderzoeken van uw bestelling hebben we opgemerkt dat u een voordeelcode heeft gebruikt voor gratis verzending. We willen u er graag aan herinneren dat slechts één voordeel per bestelling kan worden toegepast. Nogmaals onze excuses voor het misverstand met betrekking tot de verrassing in uw levering. Mocht u verdere vragen hebben of hulp nodig hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Met vriendelijke groet, Jeroen@AFM
het is teruggestuurd en heb mijn geld nog niet ontvangen
Antwoord van Atlas For Men Nederland
Beste mevrouw van den Berg, Uw wens voor een sneller retourproces is begrijpelijk, echter kunnen wij dit niet realiseren zolang wij onze producten tegen de kleinste prijzen willen blijven aanbieden. Atlas For Men is een internationaal bedrijf en de kleding wordt niet vanuit Nederland gedistribueerd. Houdt u er rekening mee dat de retourprocedure 2 tot 3 weken kan duren. U kunt ons retourproces ook nalezen via : https://www.atlasformen.nl/aboutv2/service/ruilen-en-retourneren. Hopelijk kunnen wij u in de toekomst meer vertrouwen geven in onze services. Verder staat onze klantenservice altijd voor u klaar om u te helpen. Met vriendelijke groet, Jeroen@AFM
je administratie op orde houden dit voorkomt klanten verlies.
Antwoord van Atlas For Men Nederland
Beste meneer Jansen, Bedankt voor het delen van uw feedback. Het spijt ons te horen dat uw ervaring niet aan uw verwachtingen voldeed en dat u ons slechts één ster heeft gegeven. We hechten veel waarde aan de mening van onze klanten, en we willen ons oprecht verontschuldigen als er iets is misgegaan in de communicatie of in de dienstverlening. Ik heb u geprobeerd telefonisch uit te leggen wat de stand van zaken is maar dat is helaas niet gelukt. Ik heb uw tevens ook een mail verstuurd en hopelijk kunnen wij u in de toekomst meer vertrouwen geven in onze services. U kunt de voorwaarden ook terug vinden op onze website Betalen | Atlas For Men Nogmaals onze oprechte excuses voor het ongemak, en we hopen de kans te krijgen om uw vertrouwen terug te winnen in de toekomst. Met vriendelijke groet, Danine@AFM
Kleding valt telkens tegen. In de folder wordt het veel mooier afgebeeld dan dat het in werkelijkheid is.
Antwoord van Atlas For Men Nederland
Beste meneer Teeuwen, Het spijt me zeer te lezen dat de kwaliteit niet aan uw verwachting voldoet en ik zal mijn best doen om u verder te helpen. On streven is om aan al onze klanten mooie artikelen aan te bieden voor de kleinste prijzen. Ik stuur uw bericht door aan onze kwaliteitsafdeling. Onze klantenservice staat voor u klaar om u te helpen met de juiste keuze als u twijfelt over de kwaliteit vooraf. Wist u dat u binnen 60 dagen een artikel kunt ruilen of terugsturen? U leest op onze website welke opties u heeft en hoe onze retourservice precies werkt: https://www.atlasformen.nl/aboutv2/service/ruilen-en-retourneren.aspx Ik hoop dat deze informatie u verder helpt en indien u meer vragen heeft staat onze klantenservice voor u klaar. Met vriendelijke groet, Danine@AFM
Kleding niet van deze tijd. Niet mijn stijl.
Antwoord van Atlas For Men Nederland
Beste meneer Pijpstra, Ik vind het vervelend te lezen dat de kleding stijl niet aan uw verwachting voldoet, het spijt ons zeer. We doen ons best om voor al onze klanten mooie artikelen aan te bieden voor de kleinste prijzen. Wist u dat u binnen 60 dagen een artikel kunt ruilen of terugsturen? U leest op onze website welke opties u heeft en hoe onze retourservice precies werkt: https://www.atlasformen.nl/aboutv2/service/ruilen-en-retourneren.aspx Ik hoop dat deze informatie u verder helpt en indien u meer vragen heeft staat onze klantenservice voor u klaar. Met vriendelijke groet, Danine@AFM