Atlas For Men Nederland- Logo - Beoordelingen

Atlas For Men Nederland

8.605 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden36.747 beoordelingen in totaal

Een zeer ongebruikelijke organisatie, ik bedoel dit uitermate uitstekend. 1. vanwege een door mij bestelde verkeerde maat, had ik binnen een week andere maat in huis. (geen gezeur van welles nietes) geheel zonder extra kosten. BRAVO houden zo. 2. De prijzen zijn geweldig, kwaliteit is OK. 3. Houden ZO. 4. U zult mij zeker weer terug zien. 5. Uw contact in Nederland werkt uitstekend. 6 BRAVO

25 sep 2023
Het duurt vaak oneindig lang voordat de bestelling, waar je naar uitkijkt, aankomt. Ook wordt alles altijd in de buitenbus gepropt, men is hier nog nooit aan de deur geweest. Ik koop alleen wat van u als er een gratis horloge bij is. Ik verzamel horloges, vandaar. Verder heb ik van uw altijd dezelfde oubollige producten echt niets nodig. Heb in al die jaren ook nog nooit een passende broek mogen ontvangen bijvoorbeeld...... Het zou mij niets verbazen als uw bedrijf binnen korte tijd ophoudt met het bestaan omdat het aan de maatschappij echt niets toevoegt aan wat men in de winkel ook gewoon kan kopen en je dan wel verzekerd bent van de juiste kleur en de juiste maat. Sorry voor dit commentaar, maar ik ga ervan uit dat u mij naar de waarheid vraagt, mijn waarheid dus. Vindt u dit commentaar een horloge waard dan mag deze natuurlijk altijd naar mij toesturen natuurlijk. Sans rancune, A. Rigterink Coevorderweg 103 7776 AE Slagharen.

Beoordelingen voor Atlas For Men Nederland

laatste bestelling bij AtlasforMen is niet goed afgehandeld.! DHL heeft pakket 1 keer bij mij aangeboden toen ik niet thuis was.( ik heb geen bericht van verzending vooraf ontvangen. Pakket is toen ondergebracht in kluis bij de LIDL.in Schoonhoven. Na 3 keer tevergeefs Service Point te openen waarbij alle keren personeel van de LIDL. behulpzaam was en de laatste keer een afhaalcode en qr-code werd gebruikt heb ik AtlasforMEN telefonisch om opheldering en een oplossing verzocht om alsnog mijn bestelling te mogen ontvangen.!! Mij werd beloofd per E-mail op de hoogte te worden gebracht. M.vr.gr. H.Hoejenbos.
Antwoord van Atlas For Men Nederland
Beste meneer Hoejenbos, Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring met ons. We betreuren ten zeerste de ongemakken die u heeft ondervonden bij de afhandeling van uw laatste bestelling bij AtlasforMen. Het spijt ons te horen dat DHL uw pakket slechts eenmaal heeft aangeboden en dat u niet vooraf op de hoogte bent gesteld van de verzending. We begrijpen hoe vervelend dit kan zijn en bieden onze excuses aan voor het ongemak dat dit heeft veroorzaakt. We willen u ook bedanken voor uw geduld en begrip tijdens uw bezoeken aan het Service Point bij LIDL. We zijn blij te horen dat het personeel behulpzaam was, maar we begrijpen dat het frustrerend moet zijn geweest om het pakket niet te kunnen afhalen, ondanks uw inspanningen. We hebben uw verzoek om opheldering en een oplossing ontvangen en hebben meteen actie ondernomen. Een nieuwe zending is op 18 maart verzonden en we zijn verheugd u te kunnen informeren dat deze op 22 maart succesvol is afgeleverd. We begrijpen dat dit hele proces niet soepel is verlopen en we willen u danken voor uw geduld en begrip. Mocht u nog verdere vragen of opmerkingen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd klaar om te helpen. Nogmaals onze excuses voor het ongemak en we hopen dat uw volgende ervaring met ons vlekkeloos zal verlopen. Met vriendelijke groet, Jeroen@AFM
JK
Fijne kledingzaak, mooie kleding en niet duur. Ik ging vooral voor de grote kledingmaten (lange man) het duurt iets langer voor je het binnen krijgt maar dat is geen probleem beter dan beloven dat je artikel de vlg dag wordt bezorgd en dat niet waar kunnen maken. Het enige wat ik gek vind is dat ze herenkleding tot maat 5xl en soms 6xl verkopen maar schoenen tot maat 46 zoals in elke schoenenzaak. Maar dat is het enige minpuntje. Verder zeer tevreden.
TD
T D.
Dordtrecht
Goede service en mooie artikelen Alleen de zgn cadeautjes van klokken horloges enz. Is bagger Gewoon daar mee stoppen en bv Gratis leveren is meer van deze tijd Verder fijne shop
Antwoord van Atlas For Men Nederland
Beste meneer De Bot, Ik vind het vervelend te lezen dat de kwaliteit niet aan uw verwachting voldoet. Ik stuur uw bericht meteen door naar onze kwaliteitsafdeling. Wist u dat u binnen 60 dagen een artikel kunt ruilen of terugsturen? U leest op onze website welke opties u heeft en hoe onze retourservice precies werkt: https://www.atlasformen.nl/aboutv2/service/ruilen-en-retourneren.aspx Hopelijk kunnen wij u in de toekomst meer vertrouwen geven in ons bedrijf en onze producten. Met vriendelijke groet, Danine@AFM
We ontvangen soms artikelen die niet correct zijn wat betreft de maat dwz een veel te grote broek die niet overeenkomt met hetgeen we hebben besteld. In de broek staat wel de goede maat maar is zeker 3 maten groter. En de verwerking van de betalingen en de retourzendingen is héél erg traag. Dat is niet fijn. Er staat voor mij nog steeds facturen open van de datum 1 en 2 maart.
Bestelling kan ook gewoon telefonisch! Ruilen is heel makkelijk, belt op en zeg wat niet goed is ( in mijn geval de maat) en het juiste artikel wordt gewoon opgestuurd. Verder model spijkerbroek is weer lekker zoals vroeger, goede taillehoogte, juiste pijpwijdte ( spijkerbroeken van tegenwoordig alleen geschikt voor luciferbenen) oftewel lekker comfortabel!

alles is goed de levering is perfect… ik heb geen fotos meer

alles is goed de levering is perfect ------- en als er problemen zijn worden meteen opgelost----- dan is het meteen terug sturen en er komt meteen een nieuwe zending dat ios nu top wat ze doen ik ben zeer tevreden met atlas for men en bestel ook daarom bijna alle kleding bij atlasformen ik dank u voor de prettige samen werking

Een goede keus.

Heel betaalbare kleding van goede kwaliteit. Deze wordt snel geleverd. In mijn geval was een product niet voorradig. Binnen korte tijd kreeg ik mijn geld teruggestort. Wat mij betreft hoeven die cadeautjes bij de bestellingen niet. Die zijn logischerwijs van minder goede kwaliteit en niet goed voor het milieu.
TW
Theo W.
BARNEVELD

Geweldige ervaringen tot nu toe

Al veel overhemden e.d. gekocht bij Atlasformen, en tot op heden zeer tevreden over zowel de prijs als de kwaliteit. Leuke bijkomstigheid is dat je meestal leuke gadgets krijg bij je bestelling als je wil. Dus in het kort een geweldige zaak met goeie spullen en service. Theo Willemse uit Barneveld

goederen.

De goederen die ik bij jullie bestel zijn prima.maar???maar de bezorging met DHL is slecht, Ze zeggen dat je niet thuis bent terwijl dat wel zo is,of ze zetten het pakket gewoon in de lift ,omdat ze het niet naar boven willen brengen. dat wil ik U even laten weten. MVG g Frijters

Jammer, ik had betere verwacht.

De kleding die ik gekocht had bij Atlasformen vielen mij behoorlijk tegen en heb ze dus retour gestuurd. Dat was jammer en dat is weer een reden waarom je kleding niet online kan kopen maar naar mijn mening rechtstreeks vanuit een winkel zodat je kunt zien en voelen wat je koopt.
Antwoord van Atlas For Men Nederland
Beste meneer Kruiger, Ik vind het vervelend te lezen dat de kwaliteit niet aan uw verwachting voldoet en zal mijn best doen om u te helpen. We doen ons best om voor al onze klanten mooie artikelen aan te bieden voor de kleinste prijzen. Ik stuur uw bericht door aan onze kwaliteitsafdeling. Onze klantenservice staat voor u klaar om u te helpen met de juiste keuze als u twijfelt over de kwaliteit vooraf. Ik hoop dat deze informatie u verder helpt en indien u meer vragen heeft staat onze klantenservice voor u klaar. Met vriendelijke groet, Danine@AFM
TW
Theo W.
BARNEVELD
Geweldige zaak waar ik veel van m'n overhemden koop, zijn van Geweldige kwaliteit en zelfs na vaak wassen blijven ze prachtig. En belangrijk zeer betaalbaar en vaak een leuk hebbedingetje bij je bestelling. Echt een aanrader
AFM heeft een mooie collectie kleding tegen een sterk concurrerende prijs. De kwaliteit is zonder meer goed. En ook niet onbelangrijk: de aftersales is prima. Verkeerde maat gewoon kostenloos retourneren/ruilen. Dikke pluim!!!
Artikel was perfect, maar bezorging waardeloos.. Hele dag thuis geweest, maar gewoon gezegd dat we er niet waren en gedumpt in een afhaaldepot. Moet je zelf maar uitzoeken waar en hoe je het naar huis moet vervoeren.

Ben heel blij met het aanbod van…

Ben heel blij met het aanbod van jullie grotere maten en de redelijke prijzen. Polo's en overhemden zouden wat mij betreft wat meer "uitgesproken mogen zijn ala winch & wheel die sollectie spreekt mij erg aan

De telefoonverbinding om te bestellen!

Het assortiment, de prijsstelling en de brochures zijn goed. Het telefonisch bestellen gaat via een zeer slechte telefoonlijn. Uw medewerkster en ik doen ons best, maar het gaat moeizaam. Graag aandacht!
Antwoord van Atlas For Men Nederland
Beste meneer Pol, Hartelijk dank voor uw waardevolle feedback. We stellen het op prijs dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen. Het verheugt ons te vernemen dat u tevreden bent over ons assortiment, onze prijsstelling en de kwaliteit van onze brochures. Uw tevredenheid is voor ons van groot belang en we streven er voortdurend naar om onze producten en diensten te verbeteren. Aan de andere kant betreuren wij het ten zeerste te horen dat u problemen heeft ondervonden bij het plaatsen van een telefonische bestelling vanwege een slechte telefoonlijn. Onze oprechte excuses voor het ongemak dat dit heeft veroorzaakt. We begrijpen dat dit een frustrerende ervaring kan zijn en we willen dit graag rechtzetten. Om dit probleem aan te pakken en uw ervaring te verbeteren, zullen we onmiddellijk stappen ondernemen om de telefoonlijn te verbeteren en de communicatie te optimaliseren. We erkennen het belang van een soepele en efficiënte bestelervaring voor al onze klanten, en we zullen er alles aan doen om dit te waarborgen. Nogmaals, bedankt voor uw feedback en uw geduld tijdens dit proces. We hopen dat u ons in de toekomst weer de kans wilt geven om u van dienst te zijn, en we staan klaar om u te assisteren bij eventuele verdere vragen of bestellingen. Met vriendelijke groet, Jeroen@AFM

Erg goed en betrouwbaar bedrijf.

Mooie kwaliteit en een heel redelijke prijs. Grappige attenties Bezorgtijden enkele dagen, maar via mail goed op de hoogte gehouden. Wel veel aanbiedingen via de mail. (Maar dat is soms ook weer handig.)
De kleding is niet duur en komt redelijk snel in huis. De cadeautjes hoeft van mij niet zo, want lang niet alles functioneert van wat het zou moeten kunnen doen (2 x keer radio/bleutooth luidspreker)
Vlot behandeld. Echter bij afwezigheid gestuurd naar DHL ver uit de buurt Gaarne in het vervolg naar een DHL in Paddepoel. Dichter bij huis en makkelijker te bereiken.Ook makkelijker te parkeren.

Voldoet aan verwachting.

Heb product wat is besteld heeft voor de prijs alleen ups.wat beloofd wordt. Is het waard zeker gezien de prijs.De ontvangst Is wel iets trager maar dat zeg niets . Met vriendelijke groeten. Mathh
Atlasformen is een fijn bedrijf om te bestellen. Snelle levering en makkelijk om iets retour te sturen. Wij hebben al veel besteld, altijd tevreden en ook altijd een leuk cadeautje erbij.