Atlas For Men Nederland- Logo - Beoordelingen

Atlas For Men NederlandReviews

Beoordelingen voor Atlas For Men Nederland

4.291 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Ik ben zeer tevreden over atlasformen, allereerst over de keuze en prijs, ik was al een hele tijd op zoek naar een leuk spijkerjack, best wel goed om me heen gekeken, maar meestal te duur of niet leuk genoeg, totdat ik de nieuwe folder binnen kreeg van atlasformen, daar stond een prachtig spijkerjack in voor een hele mooie scherpe prijs, die heb ik dan ook besteld en hij is inderdaad super mooi. ten 2e is de service en bezorging erg goed, ik bestel regelmatig mijn kleding bij atlasformen en onlangs had ik een artikel wat niet paste, dus dat heb ik zonder problemen retour gestuurd en had ik mijn geld ook zeer snel teruggestort

van leo B.
7 maanden gewacht op pyjama. Uiteraard wél betaald. Stond op site bekend als op voorraad. Werd steeds een maand uitgesteld. Uiteindelijk maar duurdere gekocht. Geen enkele compensatie. Zeer slecht……..

Beoordelingen voor Atlas For Men Nederland

Ik heb nu twee keer besteld gehad en ben dik tevreden over de kleding. Bij mijn tweede bestelling kreeg ik een prachtig cadeau, een prachtige jas. Jammer maar die past niet als ik mijn kleding bestel 5 maal xl dan pas xl niet. Telefonisch contact en moest jas opsturen en dan zou ik een 5 maal xl toe gestuurd krijgen. Prima opgelost en wacht ik nu op mijn jas. Maar ik heb er vertrouwen in dat het goed komt.
Ik ben heel tevreden over de prijs/kwaliteit verhouding. Tegelijkertijd denk ik: hoe kunnen ze het maken voor dit geld? Gaat dit niet ten koste van degenen die het maken? Ik maak me zorgen over de manier waarop de kleren worden gemaakt, en of degenen die het maken wel een eerlijke prijs krijgen. Ben ik medeplichtig aan uitbuiting?
Wordt snel geleverd maar is vaak kapot door opensnijden van de zakken. Als het retour gestuurd wordt met de mededeling dat het kapot is wordt het volgens mij niet nagekeken en gaat het zo weer naar een andere klant. Jammer maar heb daar door 3 winterjassen terug moeten sturen.
Deze waren voor een buurman, met een grote maat. Kopen nooit op internet, dus heb ik het voor hun gedaan. Maat is prima, stof lekker dun voor de zomer van deze korte broeken. Zelf bestel ik voor mijn man vaker hier, goedkoop, en goed ook belangrijk
alles is goed het bestellen gaat makkelijk de maten zijn makkelijk op te zoeken, en ze kloppen ook altijd, je betaald niet de hoofdprijs voor mooie kleding. Alle maten even goedkoop, grote keuze, gewoon altijd een top zaak met een super service.
mooie producten ,prijs kwaliteit verhouding oke ,,, jammer alleen dat de grote heren maten niet in verschillende lengte maten verkrijgbaar zijn . De bestelde t shirts zitten goed ,ze mochten allen 10 cm langer zijn .
Atlasformen is prima!! De bezorgdienst DHL is bar slecht, pakketten komen niet aan of zijn spoorloos! Klachten worden niet afgehandeld, gooien de telefoon erop! Andere bezorgdient nemen, DIT KOST JULLIE KLANTEN!
Geachte medewerkers van atlasformen , goede en snelle bezorging en alles keurig verpakt !! voor mij kan het niet beter worden het is goed zo tot de volgende bestelling !??met vriendelijke groet Elias Quartel .
De snelheid waarmee de artikelen komen is goed, alleen wanneer er onverhoopt één van artikelen terug moet vind ik het moment dat je het geld terug hebt heel lang duren.
communicatie want ik heb wat retour gestuurd dat is ook al ontvangen door jullie (volgens track en trace) en om een grotere maat gevraagd maar ik hoor maar niets.
Leuke collectie voor een redelijke prijs en zeeeer uitstekende service. Het wordt direct geregeld of opgelost. Zeer tevreden
Prima prijs/kwaliteitsverhouding. Snelle levering. Graag bij pantalons (ook) amerikaanse maatvoering aangeven!
Iets snellere levering,maar het is vakantie tijd.Dus ik klaag niet alles verloopt prima Henk Ballema 7971 bj.
Mijn bestelde artikel was mooi, voordelig, goede kwaliteit en pasvorm en werd ook nog keurig op tijd bezorgd.
Alles wat je besteld wordt geleverd op de afgesproken tijd. Geen klachten en dus geen verbeteringen nodig.
Gewoon GOED , Mooie en Goede , Producten , prima kwaliteit /Prijs ,verhouding Zo Doorgaan !!!!!!
Goede kwaliteit én voor een goede prijs, leuk om ook nog een extra cadeautje erbij te ontvangen.
van nol s.
Altijd worden de bestellingen en retouren keurig en correct uitgevoerd. Ik ben blij met Atlas.
prijs en kwaliteit en correcte levering dank u wel julienne ps wanneer ook voor kinderen?
De service met betrekking tot de retourzending. Dat moedigt aan om te bestellen.