Atlas For Men Nederland- Logo - Beoordelingen

Atlas For Men Nederland

8.860 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden36.555 beoordelingen in totaal

Een zeer ongebruikelijke organisatie, ik bedoel dit uitermate uitstekend. 1. vanwege een door mij bestelde verkeerde maat, had ik binnen een week andere maat in huis. (geen gezeur van welles nietes) geheel zonder extra kosten. BRAVO houden zo. 2. De prijzen zijn geweldig, kwaliteit is OK. 3. Houden ZO. 4. U zult mij zeker weer terug zien. 5. Uw contact in Nederland werkt uitstekend. 6 BRAVO

25 sep 2023
Het duurt vaak oneindig lang voordat de bestelling, waar je naar uitkijkt, aankomt. Ook wordt alles altijd in de buitenbus gepropt, men is hier nog nooit aan de deur geweest. Ik koop alleen wat van u als er een gratis horloge bij is. Ik verzamel horloges, vandaar. Verder heb ik van uw altijd dezelfde oubollige producten echt niets nodig. Heb in al die jaren ook nog nooit een passende broek mogen ontvangen bijvoorbeeld...... Het zou mij niets verbazen als uw bedrijf binnen korte tijd ophoudt met het bestaan omdat het aan de maatschappij echt niets toevoegt aan wat men in de winkel ook gewoon kan kopen en je dan wel verzekerd bent van de juiste kleur en de juiste maat. Sorry voor dit commentaar, maar ik ga ervan uit dat u mij naar de waarheid vraagt, mijn waarheid dus. Vindt u dit commentaar een horloge waard dan mag deze natuurlijk altijd naar mij toesturen natuurlijk. Sans rancune, A. Rigterink Coevorderweg 103 7776 AE Slagharen.

Beoordelingen voor Atlas For Men Nederland

GG
gerrit g.
Apeldoorn
vind het fijn dat er bv geadviseerd werd van bestel dan 2 maten als je twijfelt, je kunt het gewoon retour doen. Ik betaal zelf liever achteraf, 1x vooraf gedaan en met de retour zolang moeten wachten voor ik het geld terug had. de maten verschillen vaak ,verschillende bedrijven waar het vandaan komt. broeken vaak te kort en mouwen te lang . moet er eigenlijk altijd wat aan veranderen (korter maken). gelukkig geen dure kleding voor mensen met een klein budget. de bezorger mag wel op zijn zodemieter hebben zet zo in de regen. zak kapot ,maar jullie hadden alles gelukkig keurig verpakt ,top!!!
Hoge kwaliteit voor een schappelijke prijs.Wat zeker vele malen beter kan,zijn produkten in S(small).Niet alle mannen zijn langer dan 1,80 m.Jullie kleding met name begint bij M(medium),wat ik belachelijk vind.Ik meet 1,66 m,maar Atlasformen heeft geen kleding voor mij.Ik bestel hoofdzakelijk schoenen of kleding voor vrienden die lange zijn dan 1,90 m.Absurd dus,want Atlasformen behoort er te zijn voor ALLE mannen !!!
Antwoord van Atlas For Men Nederland
Beste meneer Tanzer, Bedankt voor uw feedback en uw positieve opmerkingen over de naleving van afspraken en de juiste levering van uw bestelling. We streven er altijd naar om een vlotte en betrouwbare service te bieden. Wat betreft de beschikbaarheid van Maat S, we begrijpen dat dit teleurstellend kan zijn als uw gewenste maat niet beschikbaar is. We zullen ons best doen om onze voorraad in de toekomst uit te breiden en meer maten beschikbaar te stellen, zodat we aan de behoeften van al onze klanten kunnen voldoen. We waarderen uw feedback enorm omdat het ons helpt om onze service te verbeteren en beter aan de wensen van onze klanten te voldoen. Als er in de toekomst iets is waarmee we u kunnen helpen, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Met vriendelijke groet, Jeroen@AFM
Ik kreeg wat ik besteld had, maar niet tegen dezelfde kosten. Bij mijn telefonische bestelling werd mij een verrassingspakket aangeboden en dat werd het blauwe hemd artikelnummer j5120. Tot mijn verbazing wordt dit hemd echter normaal berekend en staat daarnaast nog steeds het doosje met een verrassing. Dat doosje is echter NIET geleverd. Het gaat hier niet om die 12 euro maar over de verkeerde afhandeling van de bestelling, die ik overigens wel betaald heb. U begrijpt dat ik daarom geen 5 sterren aanklik. Met vriendelijke groet, C de Koning
Antwoord van Atlas For Men Nederland
Beste meneer de Koning, Dank u wel voor uw bericht en het delen van uw ervaring met ons. We vinden het erg jammer te horen dat uw bestelling niet helemaal aan uw verwachtingen heeft voldaan en bieden onze oprechte excuses aan voor het ongemak dat dit heeft veroorzaakt. We begrijpen dat de afhandeling van uw bestelling niet zoals verwacht is verlopen, met name met betrekking tot het verrassingspakket dat bij uw telefonische bestelling werd aangeboden. Het spijt ons zeer voor de verwarring hierover. We willen graag benadrukken dat de prijs van het blauwe hemd (artikelnummer J5120) correct was zoals afgesproken tijdens het telefoongesprek. Wat betreft het ontbreken van het verrassingsdoosje, willen we u verzekeren dat we uw zorg serieus nemen. Als compensatie voor het ongemak hebben we het verrassingspakket opnieuw verzonden zonder extra kosten voor u. We hopen dat dit gebaar uw vertrouwen in ons herstelt. We waarderen uw eerlijke feedback en begrijpen uw standpunt volledig. Uw tevredenheid is voor ons van het grootste belang en we zullen er alles aan doen om ervoor te zorgen dat uw toekomstige ervaringen met ons vijfsterrenwaardig zijn. Nogmaals onze oprechte excuses voor het ongemak. Als u nog verdere vragen of opmerkingen heeft, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd voor u klaar om te helpen en streven ernaar om uw ervaring met ons te verbeteren. Met vriendelijke groet, Jeroen@AFM
JK
Fijne kledingzaak, mooie kleding en niet duur. Ik ging vooral voor de grote kledingmaten (lange man) het duurt iets langer voor je het binnen krijgt maar dat is geen probleem beter dan beloven dat je artikel de vlg dag wordt bezorgd en dat niet waar kunnen maken. Het enige wat ik gek vind is dat ze herenkleding tot maat 5xl en soms 6xl verkopen maar schoenen tot maat 46 zoals in elke schoenenzaak. Maar dat is het enige minpuntje. Verder zeer tevreden.
PD
Piet D.
Vlissingen
het is prettig als je in eigen tempo je keus kan maken. en meestal in alle maten verkrijgbaar is. Het zou goed zijn als op dfe brochures een datum zou staan ivm de 10 dgn kwestie(maak er 15 dgn van) Bij de artikelen graag aangeven of het ruimvallende kleding is of slankkledend (bijv als in een XL maat een vrij dikke binnenvoering zit
Antwoord van Atlas For Men Nederland
Beste meneer Dobben, Hartelijk dank voor uw waardevolle feedback. We zijn verheugd te horen dat u de mogelijkheid waardeert om in uw eigen tempo uw keuze te maken en dat onze producten doorgaans beschikbaar zijn in alle maten. Uw suggesties met betrekking tot het toevoegen van een datum op onze brochures om de geldigheidsduur van onze aanbiedingen aan te geven en het verstrekken van meer informatie over de pasvorm van onze kleding zijn zeer waardevol voor ons. We zullen deze punten zeker meenemen in onze overwegingen voor verbetering van onze service en communicatie naar onze klanten toe. Wat betreft het verstrekken van informatie over de pasvorm van onze kleding, zullen we ons best doen om deze informatie duidelijker te communiceren bij onze producten, zodat onze klanten een weloverwogen keuze kunnen maken die past bij hun voorkeuren en behoeften. Nogmaals dank voor uw feedback en uw suggesties. Uw tevredenheid is onze prioriteit, en we streven ernaar om continu te verbeteren om aan uw verwachtingen te voldoen. Mocht u nog verdere suggesties hebben of als er iets is waar we u mee kunnen helpen, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Met vriendelijke groet, Jeroen@AFM
We ontvangen soms artikelen die niet correct zijn wat betreft de maat dwz een veel te grote broek die niet overeenkomt met hetgeen we hebben besteld. In de broek staat wel de goede maat maar is zeker 3 maten groter. En de verwerking van de betalingen en de retourzendingen is héél erg traag. Dat is niet fijn. Er staat voor mij nog steeds facturen open van de datum 1 en 2 maart.
Bestelling kan ook gewoon telefonisch! Ruilen is heel makkelijk, belt op en zeg wat niet goed is ( in mijn geval de maat) en het juiste artikel wordt gewoon opgestuurd. Verder model spijkerbroek is weer lekker zoals vroeger, goede taillehoogte, juiste pijpwijdte ( spijkerbroeken van tegenwoordig alleen geschikt voor luciferbenen) oftewel lekker comfortabel!

alles is goed de levering is perfect… ik heb geen fotos meer

alles is goed de levering is perfect ------- en als er problemen zijn worden meteen opgelost----- dan is het meteen terug sturen en er komt meteen een nieuwe zending dat ios nu top wat ze doen ik ben zeer tevreden met atlas for men en bestel ook daarom bijna alle kleding bij atlasformen ik dank u voor de prettige samen werking

Goede prijs/ kwaliteit verhouding

Krijg eerst mail: onderweg, duur 72 uur voordat" .....In " volg pakket" steeds 1e actie verder niks, en dan ineens " we staan vanmiddag voor uw deur"' . Info-voorziening dus waardeloos.Dit is geen incident maar gebeurt elke keer weer. Over de producten en evt levertijden geen klachten/commentaar, maar puur op de info
Antwoord van Atlas For Men Nederland
Beste meneer Hickendorff, Ik dank u voor uw waardevolle feedback. Uw wens voor een snellere levering is begrijpelijk, echter kunnen wij dit niet realiseren zolang wij onze producten tegen de kleinste prijzen willen blijven aanbieden. Onze producten worden binnen 5 tot 7 werkdagen geleverd vanuit ons internationale distributiecentrum. Wist u dat als u inlogt in uw account op onze website uw zending eenvoudig kunt traceren zodat u exact kunt zien wanneer uw bestelling aankomt? U kunt onze bezorginformatie ook controleren via https://www.atlasformen.nl/aboutv2/service/bezorgen.aspx Ik hoop dat deze informatie u verder helpt en indien u meer vragen heeft staat onze klantenservice voor u klaar. Met vriendelijke groet, Jeroen@AFM

snel en correct

Altijd snel, altijd correct, omwisseling, indien van toepassing, gaat uitstekend. Wat ik me alleen afvraag, zijn al die ongevraagde cadeaus nu nodig. Geef de klant de keuze, geen cadeau, dan gratis verzending en als je wel voor het cadeau kiest betaal je wel verzend kosten. Dat zal Atlas een hoop geld schelen!!!!

Ik heb het pakket teruggestuurd omdat…de maat te groot was

Ik heb het pakket teruggestuurd omdat de maat te groot was bij de retourzending heb ik geschreven dat ik liever een kleinere maat wil maar daar krijg ik geen antwoord op en het geld is ook niet terug gestort. Ik heb de retourzending gedaan op 14 februari daar heb ik een afgiftebewijs van. Graag een reactie hierop
Antwoord van Atlas For Men Nederland
Beste mevrouw Dokman, Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Uw wens voor een snellere retourproces is begrijpelijk, echter kunnen wij dit niet realiseren zolang wij onze producten tegen de kleinste prijzen willen blijven aanbieden. Atlas For Men is een internationaal bedrijf en de kleding wordt niet vanuit Nederland gedistribueerd. Houdt u er rekening mee dat de retourprocedure 2 tot 3 weken kan duren. Hopelijk kunnen we u in de toekomst meer vertrouwen geven in ons retourproces. Met vriendelijke groet, Jeroen@AFM

Een goede keus.

Heel betaalbare kleding van goede kwaliteit. Deze wordt snel geleverd. In mijn geval was een product niet voorradig. Binnen korte tijd kreeg ik mijn geld teruggestort. Wat mij betreft hoeven die cadeautjes bij de bestellingen niet. Die zijn logischerwijs van minder goede kwaliteit en niet goed voor het milieu.
TW
Theo W.
BARNEVELD

Geweldige ervaringen tot nu toe

Al veel overhemden e.d. gekocht bij Atlasformen, en tot op heden zeer tevreden over zowel de prijs als de kwaliteit. Leuke bijkomstigheid is dat je meestal leuke gadgets krijg bij je bestelling als je wil. Dus in het kort een geweldige zaak met goeie spullen en service. Theo Willemse uit Barneveld

Jammer, ik had betere verwacht.

De kleding die ik gekocht had bij Atlasformen vielen mij behoorlijk tegen en heb ze dus retour gestuurd. Dat was jammer en dat is weer een reden waarom je kleding niet online kan kopen maar naar mijn mening rechtstreeks vanuit een winkel zodat je kunt zien en voelen wat je koopt.
Antwoord van Atlas For Men Nederland
Beste meneer Kruiger, Ik vind het vervelend te lezen dat de kwaliteit niet aan uw verwachting voldoet en zal mijn best doen om u te helpen. We doen ons best om voor al onze klanten mooie artikelen aan te bieden voor de kleinste prijzen. Ik stuur uw bericht door aan onze kwaliteitsafdeling. Onze klantenservice staat voor u klaar om u te helpen met de juiste keuze als u twijfelt over de kwaliteit vooraf. Ik hoop dat deze informatie u verder helpt en indien u meer vragen heeft staat onze klantenservice voor u klaar. Met vriendelijke groet, Danine@AFM
Goede gedegen kwaliteit van de jas en trui voor een schappelijke prijs. Beslist een aanrader! De tweede bestelling (jassen) direct geplaatst na onvangst van de eerste bestelling en is ook al binnen en ziet er beslist kwalitatief en degelijk uit. Ik ben enthousiast!!!
De bestelde goederen waren goed. Alleen de bezorging is te wensen over. De verpakking was gescheurd en de papieren zaten veel.kleukels Gelukkig was er niets met de bestelling. Maar u zult hopelijk begrijpen.dat we hier niet vrolijk van zijn geworden
TW
Theo W.
BARNEVELD
Geweldige zaak waar ik veel van m'n overhemden koop, zijn van Geweldige kwaliteit en zelfs na vaak wassen blijven ze prachtig. En belangrijk zeer betaalbaar en vaak een leuk hebbedingetje bij je bestelling. Echt een aanrader
AFM heeft een mooie collectie kleding tegen een sterk concurrerende prijs. De kwaliteit is zonder meer goed. En ook niet onbelangrijk: de aftersales is prima. Verkeerde maat gewoon kostenloos retourneren/ruilen. Dikke pluim!!!
Artikel was perfect, maar bezorging waardeloos.. Hele dag thuis geweest, maar gewoon gezegd dat we er niet waren en gedumpt in een afhaaldepot. Moet je zelf maar uitzoeken waar en hoe je het naar huis moet vervoeren.
De eerste bestelling telefonisch geplaatst, een mooi blauw gewatteerd Jack voor een bijzondere prijs nl € 29.95. De dame aan de telefoon was bijzonder vriendelijk en dat is tegenwoordig, zeker in winkels, UNIEK.