Atlas For Men Nederland- Logo - Beoordelingen

Atlas For Men Nederland
Beoordelingen:

8.837 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden37.077 beoordelingen in totaal  

4,48
Goed
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

15 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Een zeer ongebruikelijke organisatie, ik bedoel dit uitermate uitstekend. 1. vanwege een door mij bestelde verkeerde maat, had ik binnen een week andere maat in huis. (geen gezeur van welles nietes) geheel zonder extra kosten. BRAVO houden zo. 2. De prijzen zijn geweldig, kwaliteit is OK. 3. Houden ZO. 4. U zult mij zeker weer terug zien. 5. Uw contact in Nederland werkt uitstekend. 6 BRAVO

de meest kritische beoordeling

25 sep 2023
 Geverifieerde beoordeling
Het duurt vaak oneindig lang voordat de bestelling, waar je naar uitkijkt, aankomt. Ook wordt alles altijd in de buitenbus gepropt, men is hier nog nooit aan de deur geweest. Ik koop alleen wat van u als er een gratis horloge bij is. Ik verzamel horloges, vandaar. Verder heb ik van uw altijd dezelfde oubollige producten echt niets nodig. Heb in al die jaren ook nog nooit een passende broek mogen ontvangen bijvoorbeeld...... Het zou mij niets verbazen als uw bedrijf binnen korte tijd ophoudt met het bestaan omdat het aan de maatschappij echt niets toevoegt aan wat men in de winkel ook gewoon kan kopen en je dan wel verzekerd bent van de juiste kleur en de juiste maat. Sorry voor dit commentaar, maar ik ga ervan uit dat u mij naar de waarheid vraagt, mijn waarheid dus. Vindt u dit commentaar een horloge waard dan mag deze natuurlijk altijd naar mij toesturen natuurlijk. Sans rancune, A. Rigterink Coevorderweg 103 7776 AE Slagharen.
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor Atlas For Men Nederland

 Sorteren  
Relevantie
21 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
laatste bestelling bij AtlasforMen is niet goed afgehandeld.! DHL heeft pakket 1 keer bij mij aangeboden toen ik niet thuis was.( ik heb geen bericht van verzending vooraf ontvangen. Pakket is toen ondergebracht in kluis bij de LIDL.in Schoonhoven. Na 3 keer tevergeefs Service Point te openen waarbij alle keren personeel van de LIDL. behulpzaam was en de laatste keer een afhaalcode en qr-code werd gebruikt heb ik AtlasforMEN telefonisch om opheldering en een oplossing verzocht om alsnog mijn bestelling te mogen ontvangen.!! Mij werd beloofd per E-mail op de hoogte te worden gebracht. M.vr.gr. H.Hoejenbos.
Beoordeling melden
Antwoord van Atlas For Men Nederland
26 mrt 2024
Beste meneer Hoejenbos, Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring met ons. We betreuren ten zeerste de ongemakken die u heeft ondervonden bij de afhandeling van uw laatste bestelling bij AtlasforMen. Het spijt ons te horen dat DHL uw pakket slechts eenmaal heeft aangeboden en dat u niet vooraf op de hoogte bent gesteld van de verzending. We begrijpen hoe vervelend dit kan zijn en bieden onze excuses aan voor het ongemak dat dit heeft veroorzaakt. We willen u ook bedanken voor uw geduld en begrip tijdens uw bezoeken aan het Service Point bij LIDL. We zijn blij te horen dat het personeel behulpzaam was, maar we begrijpen dat het frustrerend moet zijn geweest om het pakket niet te kunnen afhalen, ondanks uw inspanningen. We hebben uw verzoek om opheldering en een oplossing ontvangen en hebben meteen actie ondernomen. Een nieuwe zending is op 18 maart verzonden en we zijn verheugd u te kunnen informeren dat deze op 22 maart succesvol is afgeleverd. We begrijpen dat dit hele proces niet soepel is verlopen en we willen u danken voor uw geduld en begrip. Mocht u nog verdere vragen of opmerkingen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd klaar om te helpen. Nogmaals onze excuses voor het ongemak en we hopen dat uw volgende ervaring met ons vlekkeloos zal verlopen. Met vriendelijke groet, Jeroen@AFM
8 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling

Bestelling alsnog bezorgd.

De levering ging in eerste instantie niet door, omdat de toevoeging bij het adres niet was bijgeschreven. Hierdoor werd de bestelling teruggestuurd en het geld teruggestort.Nadat ik had aangegeven de bestelling wel te willen hebben, werd deze alsnog nagestuurd en op het goede adres afgeleverd.
Beoordeling melden
FV
Frans M. v.
Hoofddorp
4 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling

Bijna altijd een goede keus.

Zeker al meer dan 10x bij AfM besteld en slechts 1x iets omgeruild, omdat de maat niet goed was. Overigens ben ik alle keren zeer tevreden over de kwaliteit/prijs en de termijn van levering. Ik kijk altijd bij AfM of er iets voor me bij zit. En dat is bijna altijd het geval. Dik tevreden.
Beoordeling melden
10 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling

Jas

Had eerst aan de hand van maattabel 3 XL besteld maar deze bleek achteraf te groot. Heb ze gebeld en gevraagd voor een 2 XL. Deze werd supersnel bezorgd. En ook omdat deze goedkoper was dan de 3XL. Kreeg ik het verschil ook snel weer terug geboekt. Uitstekende service. Snelle levering.
Beoordeling melden
28 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling

goederen.

De goederen die ik bij jullie bestel zijn prima.maar???maar de bezorging met DHL is slecht, Ze zeggen dat je niet thuis bent terwijl dat wel zo is,of ze zetten het pakket gewoon in de lift ,omdat ze het niet naar boven willen brengen. dat wil ik U even laten weten. MVG g Frijters
Beoordeling melden
2 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
De artikelen zijn prima verpakt en wordt snel bezorgd. Het enige wat ik niet prettig vindt dat is als je iets retourneert dan kan je dat niet van het bedrag aftrekken en alles dus in een keer moet betalen. Bij Your look kan dat wel.
Beoordeling melden
4 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling

Kwaliteit product.

De kleding maten kloppen altijd en de bonus is ook altijd welkom, met het bestellen van kleding wel uitkijken er is namelijk veel polyester in de aanbieding, polyester kleding ademt niet, kleding van katoen is aan te bevelen.
Beoordeling melden
8 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
prijs kwaliteit is uitstekend en de service is ook geweldig het ruilen gaat heel gemakkelijk al met al ben ik zeer tevreden met atlas for men ook de keuze en zeer zeker de grote maten is ruim bedankt atlas for men.
Beoordeling melden
21 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling

De telefoonverbinding om te bestellen!

Het assortiment, de prijsstelling en de brochures zijn goed. Het telefonisch bestellen gaat via een zeer slechte telefoonlijn. Uw medewerkster en ik doen ons best, maar het gaat moeizaam. Graag aandacht!
Beoordeling melden
Antwoord van Atlas For Men Nederland
26 mrt 2024
Beste meneer Pol, Hartelijk dank voor uw waardevolle feedback. We stellen het op prijs dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen. Het verheugt ons te vernemen dat u tevreden bent over ons assortiment, onze prijsstelling en de kwaliteit van onze brochures. Uw tevredenheid is voor ons van groot belang en we streven er voortdurend naar om onze producten en diensten te verbeteren. Aan de andere kant betreuren wij het ten zeerste te horen dat u problemen heeft ondervonden bij het plaatsen van een telefonische bestelling vanwege een slechte telefoonlijn. Onze oprechte excuses voor het ongemak dat dit heeft veroorzaakt. We begrijpen dat dit een frustrerende ervaring kan zijn en we willen dit graag rechtzetten. Om dit probleem aan te pakken en uw ervaring te verbeteren, zullen we onmiddellijk stappen ondernemen om de telefoonlijn te verbeteren en de communicatie te optimaliseren. We erkennen het belang van een soepele en efficiënte bestelervaring voor al onze klanten, en we zullen er alles aan doen om dit te waarborgen. Nogmaals, bedankt voor uw feedback en uw geduld tijdens dit proces. We hopen dat u ons in de toekomst weer de kans wilt geven om u van dienst te zijn, en we staan klaar om u te assisteren bij eventuele verdere vragen of bestellingen. Met vriendelijke groet, Jeroen@AFM
22 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Vlot behandeld. Echter bij afwezigheid gestuurd naar DHL ver uit de buurt Gaarne in het vervolg naar een DHL in Paddepoel. Dichter bij huis en makkelijker te bereiken.Ook makkelijker te parkeren.
Beoordeling melden
3 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Mijn man is zeer tevreden met jullie kleding. Hij besteld altijd bij jullie. Kosten spelen zeker rol en bij jullie betaalbaar. Mijn vrouw wil ook bestellen, hebben jullie daar ook gids voor.
Beoordeling melden
3 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Uitstekende service! Bij (productie)fouten wordt je klacht meteen serieus genomen en ontvang je kosteloos een nieuw product. Zonder ingewikkeld "gedoe". Wij gaan hier zeker vaker bestellen!
Beoordeling melden
4 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Mijn bestelde broek was niet naar mijn zin. Maat was ook niet goed. Zelfde dag weer naar een servicepunt gebracht om terug te sturen. Gaat goed zo. Wacht nog wel op geld. Maar dit komt goed.
Beoordeling melden
21 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Atlasformen is een fijn bedrijf om te bestellen. Snelle levering en makkelijk om iets retour te sturen. Wij hebben al veel besteld, altijd tevreden en ook altijd een leuk cadeautje erbij.
Beoordeling melden
4 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling

Geweldige winkel, goede kwaliteit en niet duur.

Geweldige winkel, maten zijn prima, hele nuttige cadeaus, de artikelen zijn van heel goede kwaliteit en zeker niet duur. Regelmatig bestellen wij. Geen lange wachttijden. Perfect alles.
Beoordeling melden
21 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Zijn goed telefonisch bereikbaar en wordt daar netjes in het goed Nederlands geholpen. Heb het idee dat de maattabel van de broeken niet helemaal klopt met de cm die er in staan.
Beoordeling melden
Antwoord van Atlas For Men Nederland
26 mrt 2024
Beste meneer Keller, Ik vind het vervelend te lezen dat de maat niet aan uw verwachting voldoet en zal mijn best doen om u te helpen. We doen ons best om voor al onze klanten mooie artikelen aan te bieden voor de kleinste prijzen. Ik stuur uw bericht door aan onze kwaliteitsafdeling. Onze klantenservice staat voor u klaar om u te helpen met de juiste keuze als u twijfelt over de maat vooraf. Wist u dat u binnen 60 dagen een artikel kunt ruilen of terugsturen? U leest op onze website welke opties u heeft en hoe onze retourservice precies werkt: https://www.atlasformen.nl/aboutv2/service/ruilen-en-retourneren.aspx Ik hoop dat deze informatie u verder helpt en indien u meer vragen heeft staat onze klantenservice voor u klaar. Met vriendelijke groet, Jeroen@AFM
4 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling

Geen vermelding van materiaal waarvan iets gemaakt is.

In de catalogus staat niet altijd van welk materiaal het kledingstuk gemaakt is. Ik heb T-shirts ontvangen van polyester. Alleen het voelen van de stof zegt mij genoeg.
Beoordeling melden
Antwoord van Atlas For Men Nederland
4 apr 2024
Beste meneer Ruinard, Bedankt voor het delen van uw feedback. Het spijt ons te horen dat uw ervaring niet aan uw verwachtingen voldeed. We hechten veel waarde aan de mening van onze klanten, en we willen ons oprecht verontschuldigen als er iets is misgegaan in de communicatie of in de dienstverlening. Uw tevredenheid is onze prioriteit, en we willen graag begrijpen wat er fout is gegaan om dit in de toekomst te voorkomen. Ik heb u tevens een email bericht verstuurd. We waarderen uw feedback en streven ernaar om onze service te verbeteren op basis van de ervaringen van onze klanten. Nogmaals onze oprechte excuses voor het ongemak, en we hopen de kans te krijgen om uw vertrouwen terug te winnen in de toekomst. Met vriendelijke groet, Danine@AFM
DA
Donald A.
Apeldoorn
4 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling

Het product draagt lekker, maar kan alleen bij 30 graden gewassen worden.

Het product draagt lekker, maar een minpunt is dat het maar bij 30 graden gewassen kan worden, dat wordt dan dus weer een extra wasje, met de onnodige energie kosten!
Beoordeling melden
Antwoord van Atlas For Men Nederland
4 apr 2024
Beste meneer Altman, Wij zijn blij dat u tevreden bent met onze kwaliteit en producten. We hebben u een email gestuurd en hopelijk zien wij u gauw terug bij Atlas For Men! Met vriendelijke groet, Danine@AFM
4 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling

Een sterk bedrijf

Ik geef dit bedrijf 5 steren om dat het een goedlopend bedrijf ze doen niet moelijk met doen je nieuwe spul heb je bin waneer hun zeggen een bikel sterk zijn Gr Ron
Beoordeling melden
RV
Ruud v.
Schiedam
21 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Alles is prima alleen de dhl moet eens wat meer geduld aan de deur tonen dus niet bellen en gelijk weglopen voor d rest atlas for men is een prima webshop ga zo door
Beoordeling melden
Antwoord van Atlas For Men Nederland
26 mrt 2024
Beste meneer van der Kooi, Hartelijk dank voor uw feedback en het delen van uw ervaring met ons. We zijn verheugd om te horen dat u over het algemeen tevreden bent met uw ervaring bij Atlas for Men en dat u onze webshop waardeert. We betreuren echter ten zeerste de ervaring die u heeft gehad met de bezorgservice van DHL. Het spijt ons dat de bezorger niet het geduld heeft getoond dat u verwachtte bij de levering aan uw deur. We begrijpen hoe belangrijk het is dat bezorgers zorgvuldig te werk gaan en we zullen uw opmerking zeker doorgeven aan het desbetreffende team bij DHL. We waarderen uw positieve feedback en uw steun voor onze webshop. We zullen ons best blijven doen om onze service te verbeteren en uw ervaring bij AtlasforMen nog beter te maken. Als u nog verdere vragen of opmerkingen heeft, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd klaar om te helpen en uw feedback is van onschatbare waarde voor ons. Nogmaals bedankt voor uw tijd en uw steun. Met vriendelijke groet, Jeroen@AFM