Atlas For Men Nederland- Logo - Beoordelingen

Atlas For Men Nederland

9.585 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden40.347 beoordelingen in totaal

Een zeer ongebruikelijke organisatie, ik bedoel dit uitermate uitstekend. 1. vanwege een door mij bestelde verkeerde maat, had ik binnen een week andere maat in huis. (geen gezeur van welles nietes) geheel zonder extra kosten. BRAVO houden zo. 2. De prijzen zijn geweldig, kwaliteit is OK. 3. Houden ZO. 4. U zult mij zeker weer terug zien. 5. Uw contact in Nederland werkt uitstekend. 6 BRAVO

25 sep 2023
Het duurt vaak oneindig lang voordat de bestelling, waar je naar uitkijkt, aankomt. Ook wordt alles altijd in de buitenbus gepropt, men is hier nog nooit aan de deur geweest. Ik koop alleen wat van u als er een gratis horloge bij is. Ik verzamel horloges, vandaar. Verder heb ik van uw altijd dezelfde oubollige producten echt niets nodig. Heb in al die jaren ook nog nooit een passende broek mogen ontvangen bijvoorbeeld...... Het zou mij niets verbazen als uw bedrijf binnen korte tijd ophoudt met het bestaan omdat het aan de maatschappij echt niets toevoegt aan wat men in de winkel ook gewoon kan kopen en je dan wel verzekerd bent van de juiste kleur en de juiste maat. Sorry voor dit commentaar, maar ik ga ervan uit dat u mij naar de waarheid vraagt, mijn waarheid dus. Vindt u dit commentaar een horloge waard dan mag deze natuurlijk altijd naar mij toesturen natuurlijk. Sans rancune, A. Rigterink Coevorderweg 103 7776 AE Slagharen.

Beoordelingen voor Atlas For Men Nederland

WH
Wim h.
Erica
Goed advies Ook terzake kundig maar ook meedenkend Wat is er mogelijk beter te doen diverse dingen 1 mocht er iets gratis bij geleverd worden zorg dat het altijd werkt 2 mocht er een horloge bij besteld of gratis geleverd worden als bv cadeau zorg dan dat er indien er een metalen bandje er bij/aanzit dat deze op een gemakkelijke manier kleiner gemaakt kan worden Niet als nu dat er een metalen verstelbaar bandje aanzit die a niet verstelbaar is en b afschuwelijk groot is waarbij de schakels niet ertussen uit te halen zijn zelfs niet door een juwelier
4 jul 2024
Na mijn bestelling geplaatst te hebben zag op de bevestiging mail dat mijn oude adres wordt bezorgd. Ik belde de service balie en daar zeggen dat zei dat niet kunnen corrigeren naar het nieuw aderes. Moest dat oplossen terwijl het vlg mij niet zo moeilijk kan zijn. Ik heb zelf naar mijn oud adres moeten fietsen een lter ondekt dat ik de DHl kan contacten om dat door te geven en uiteindelijk te bezorgen bij een afhaalcentrum. Het bleek een simpel handeling van niet eens 2 minuten.
4 jul 2024
Beste meneer Sandrimanj, Hartelijk dank voor uw waardevolle feedback. Onze excuses voor het ongemak dat dit heeft veroorzaakt. We begrijpen hoe belangrijk een duidelijke en betrouwbare communicatie is, en het feit dat deze niet helemaal duidelijk was voor u valt niet binnen onze standaarden. We zullen onmiddellijk stappen ondernemen om de kwaliteit van onze telefonische gesprekken te verbeteren en ervoor te zorgen dat dergelijke onduidelijkheden niet meer voorkomen. Nogmaals onze oprechte excuses voor het ongemak. We waarderen uw begrip en de kans om onze dienstverlening te verbeteren. Als u verdere vragen of opmerkingen heeft, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Met vriendelijke groet, Danine@AFM
PJ
Peter J.
zoetermeer

Vlotte afhandeling en de kwaliteit maar stop met verkoop messen

Vlotte afhandeling en de kwaliteit is ook goed. Wat mij stoort is dat er ook volop messen te bestellen zijn (bestaat er wel een leeftijd check ?) terwijl in vele winkels de messen uit het assortiment zijn gehaald vanwege de vele criminaliteit. Nu kunnen jullie aangeven dat het een outdoor bedrijf is maar ik vindt dan geen excuus.
Antwoord van Atlas For Men Nederland
Beste meneer Jellema, Hartelijk dank voor uw waardevolle feedback Allereerst wil ik mijn excuses aanbieden voor het ongemak. De gezondheid en de veiligheid van onze klanten is onze prioriteit. Om de kwaliteitseisen van onze producten te garanderen volgens de wettelijke richtlijnen, worden al onze producten door externe laboratoria geanalyseerd voordat ze op de markt worden gebracht. Zodra u de kwaliteit of veiligheid van onze producten in twijfel trekt, raad ik u aan om het product op onze kosten naar ons terug te sturen, zodat wij aanvullende analyses kunnen uitvoeren op het betreffende artikel. Uiteraard ontvangt u het aankoopbedrag van het geretourneerde artikel terug. Ik hoop u voldoende te hebben geinformeerd. Indien u nog vragen heeft staat onze afdeling klanten service voor u klaar. Met vriendelijke groet, Danine@AFM
5 jul 2024
De maatvoering in de tabel klopt niet met de werkelijkheid. Één maat te groot. De 3/4 broeken die ik bestelde zijn mooi luchtig maar eigenlijk pyama broeken want lusriempjes ontbreken en zakken dus af. Lusriempjes er op laten zetten. Beter vanaf fabriek, dus een mooie verbeterkans. Transport duurt meer dan een week.
6 jul 2024
Beste meneer van Den Berg, Ik vind het vervelend te lezen dat de kwaliteit en pasvorm niet aan uw verwachting voldoet en zal mijn best doen om u te helpen. We doen ons best om voor al onze klanten mooie artikelen aan te bieden voor de kleinste prijzen. Ik stuur uw bericht door aan onze kwaliteitsafdeling. Onze klantenservice staat voor u klaar om u te helpen met de juiste keuze als u twijfelt over de maat en kwaliteit vooraf. Wist u dat u binnen 60 dagen een artikel kunt ruilen of terugsturen? U leest op onze website welke opties u heeft en hoe onze retourservice precies werkt: https://www.atlasformen.nl/aboutv2/service/ruilen-en-retourneren.aspx Ik hoop dat deze informatie u verder helpt en indien u meer vragen heeft staat onze klantenservice voor u klaar. Met vriendelijke groet, Danine@AFM
3 jul 2024

goede prijs/kwaliteit verhouding

Maten kloppen, dus alle kleding zit prima. Kleuren kloppen met de afbeelding op de site. Mooi materiaal en een zeer goede prijs/kwaliteit verhouding. Verbeterpuntje: de kleuren in de catalogus wijken sterk af (veel feller) van de geleverde kleuren. Ik bestel nu via de site om teleurstellingen te voorkomen.
3 jul 2024
Beste mevrouw Beers, Hartelijk dank voor uw eerlijke feedback. We vinden het spijtig te horen dat de ontvangen artikelen niet helemaal aan uw verwachtingen voldeden in vergelijking met de foto's op onze website. We streven ernaar om onze producten zo nauwkeurig mogelijk te presenteren, maar begrijpen ook dat verschillen in belichting, schermresolutie en andere factoren kunnen leiden tot variaties tussen de werkelijkheid en de afbeeldingen online. Ik hoop dat deze informatie u verder helpt en indien u meer vragen heeft staat onze klantenservice voor u klaar. Met vriendelijke groet, Danine@AFM

10Plus voor Atlasformen.

In het algemeen ben ik erg tevreden. De nette verzorging van verpakking en de vlotte en nauwkeurige communicatie. Altijd nog op tijd geleverd. Ook over de producten, de kwaliteit ervan vind ik prima. Geen nare of ontevreden situaties gehad of ervaren. Voor mij krijgt Atlasformen een dikke 10.
2 jul 2024
Er zijn problemen met retourneren van bestelde artikelen. In plaats dat retour bij jullie wordt afgeleverd, komt de retour bij ons terug!!!! Dit hebben wij nu al meerdere keren gehad...... Zowel met jullie en met DHL contact gehad, maar krijg nergens een duidelijk antwoord hoe dit kan gebeuren
2 jul 2024
Beste meneer Schiphorst, Hartelijk dank voor uw bericht. Wij waarderen uw eerlijke mening omtrent onze diensten en productie.. Mijn oprechte excuses voor het feit dat er problemen zijn ontstaan omtrent het retourneren van artikelen. Ik heb u een email bericht verstuurd zodat ik u verder kan helpen. Indien u nog vragen heeft staat onze afdeling klanten service voor u klaar. Met vriendelijke groet, Danine@AFM
Een broek en overhemd voor mijn man besteld overhemd tip broek had geen lusjes voor een riem en was te groot via telefoon gesproken met iemand ik werd super goed geholpen nu is de andere broek onderweg naar ons heeft mijn man straks op dec25 ste zijn nieuwe outfit aan..
MV
Mous v.
Doetinchem
Prachtige herenmode voor echt een zeer kleine prijzen. Snelle verzending echter is DHL soms minder snel. De maattabel geeft de juiste maat aan. Mijn man is zeer te vrede en als partner vind ik het leuk mijn man leuk gekleed te zien. Atlas for men is zeer aan te bevelen.
5 jul 2024
Goede aanbiedingen. Indien de matentabel gevolgd wordt dan krijg ik te grote kleren. De eerste bestelling is dus naar mijn zoon gegaan. De tweede bestelling met de maten die ik normaal gebruik klopt beter. Dus gebruik de maat die nodig is in een Nederlandse winkel.
5 jul 2024
Beste meneer Strik, Ik vind het vervelend te lezen dat de maat niet aan uw verwachting voldoet en zal mijn best doen om u te helpen. We doen ons best om voor al onze klanten mooie artikelen aan te bieden voor de kleinste prijzen. Ik stuur uw bericht door aan onze kwaliteitsafdeling. Onze klantenservice staat voor u klaar om u te helpen met de juiste keuze als u twijfelt over de maat vooraf. Wist u dat u binnen 60 dagen een artikel kunt ruilen of terugsturen? U leest op onze website welke opties u heeft en hoe onze retourservice precies werkt: https://www.atlasformen.nl/aboutv2/service/ruilen-en-retourneren.aspx Ik hoop dat deze informatie u verder helpt en indien u meer vragen heeft staat onze klantenservice voor u klaar. Met vriendelijke groet, Jeroen@AFM
Mooie online winkel Snelle verzending hele goede service wat een pracht prijsjes voor een hele goede kwaliteit van kleren Ik heb deze webwinkel net ontdekt maar ik geef een dikke 10 alles wordt correct afgehandeld ook de retouren Ik mag hier graag wat bestellen
27 jun 2024
Normaal hadden jullie 5 sterren gekregen, maar door jullie nieuwe maatvoering ontving ik een broek die zeker 2 maten te groot is, gelukkig heeft mijn broer een grotere bibs, dus paste hij de broek wel, de nieuwe maatvoering voor shirt’s klopt gelukkig wel.
27 jun 2024
Beste meneer Ringelberg, Hartelijk dank voor uw waardevolle feedback. Ik vind het vervelend te lezen dat de maat niet aan uw verwachting voldoet en zal mijn best doen om u te helpen. We doen ons best om voor al onze klanten mooie artikelen aan te bieden voor de kleinste prijzen. Ik stuur uw bericht door aan onze kwaliteitsafdeling. Onze klantenservice staat voor u klaar om u te helpen met de juiste keuze als u twijfelt over de maat vooraf. Wist u dat u binnen 60 dagen een artikel kunt ruilen of terugsturen? U leest op onze website welke opties u heeft en hoe onze retourservice precies werkt: https://www.atlasformen.nl/aboutv2/service/ruilen-en-retourneren.aspx Ik hoop dat deze informatie u verder helpt en indien u meer vragen heeft staat onze klantenservice voor u klaar. Met vriendelijke groet, Danine@AFM
4 jul 2024

Mooie kleding....geen problemen met…

Mooie kleding....geen problemen met terug sturen...ook de prijzen zijn betaalbaar , vervoerder DHL bezorgd uitstekend! Is in het begin wel eens anders geweest. Atlasformen ..een aanrader voor iedereen. Ben zéér tevreden. Gr Willem Zwaab.

Geen riemlusjes

Goede service, leuke modellen en kleuren maar op veel broeken geen riemlusjes waardoor het eigenlijk pyamabroeken zijn. Dan maar een euro duurder. Afrekening koop en terugsturen traag en verwarrend. Dat moet vlotter en is beter voor beiden.
Antwoord van Atlas For Men Nederland
Beste meneer Van Den Berg, Ik vind het vervelend te lezen dat de kwaliteit niet aan uw verwachting voldoet en zal mijn best doen om u te helpen. We doen ons best om voor al onze klanten mooie artikelen aan te bieden voor de kleinste prijzen. Ik stuur uw bericht door aan onze kwaliteitsafdeling. Onze klantenservice staat voor u klaar om u te helpen met de juiste keuze als u twijfelt over de kwaliteit vooraf. Atlas For Men is een internationaal bedrijf en de kleding wordt niet vanuit Nederland gedistribueerd. Houdt u er rekening mee dat de retourprocedure 2 tot 3 weken kan duren. U kunt ons retourproces ook nalezen via : https://www.atlasformen.nl/aboutv2/service/ruilen-en-retourneren. Ik hoop dat deze informatie u verder helpt en indien u meer vragen heeft staat onze klantenservice voor u klaar. Met vriendelijke groet, Danine@AFM
Gewoonlijk dik tevreden goede kleding fijn stof en draagcomfort, maar nu tot 2 keer toe de verkeerde maat naar mij gestuurd duidelijk de goede maat besteld en toch verkeerd geleverd erg jammer. XXL Besteld geleverd zie foto XXXL geleverd.
Antwoord van Atlas For Men Nederland
Beste meneer Van Den Oetelaar, Hartelijk dank voor uw waardevolle beoordeling. Het spijt me dat u aangeeft de verkeerde maat te hebben ontvangen. Ik heb dit meteen voor u nagekeken en kan zien dat de juiste maat is opgestuurd. Voor verdere informatie heb ik u een email verstuurd. Ik hoop u voldoende te hebben geinformeerd en nogmaals onze welgemeende excuses voor het ongemak. Mocht u nog vragen hebben dan staat onze afdeling klanten service voor u klaar. Met vriendelijke groet, Danine@AFM
PH
P H.
Maartensdijk
4 jul 2024
Geweldig assortiment, alle maten en speciaal voor de wat grotere man zijn er de xxl maten. Eenvoudig bestellen, altijd een leuk kadootje. Retourneren is eenvoudig. Alles bij elkaar; een uitstekende, zeer betrouwbare web - partner.

Tevreden klant.

Gemakkelijk bestellen, ruime keuze, aantrekkelijke prijzen, gemakkelijk ruilen....... Ik heb twee keer gebeld met een vraag. Snel en uitermate vriendelijk en duidelijk te woord gestaan. Drie keer per week reclame vind ik wel veel.

Modebewust en priisbewust is voor Atlas voor Woman een “must!”.

Mijn ervaring met Atlas voor woman is positief. Binnen redelijke tijd word het bestelde artikel geleverd en voldoet aan mijn verwachting.Prijs -Kwaliteit is goed en heeft al voor een grote aanvulling van mijn garderobe gezorgd.
BK
bert k.
groningen
27 jun 2024
Het kost mij moeite om de goede maat te vinden bij broeken. U hanteerd andere maten dan die ik gewend ben. B.v ik heb maat 38/32 en deze maat kan ik bij U niet vinden. Daarom koop ik bij U geen broeken maar alleen bovenkleding.
27 jun 2024
Beste meneer Kregel, Hartelijk dank voor uw oprechte en waardevolle feedback. Ik vind het vervelend te lezen dat de maat niet aan uw verwachting voldoet en zal mijn best doen om u te helpen. We doen ons best om voor al onze klanten mooie artikelen aan te bieden voor de kleinste prijzen. Ik stuur uw bericht door aan onze kwaliteitsafdeling. Onze klantenservice staat voor u klaar om u te helpen met de juiste keuze als u twijfelt over de maat vooraf. Ik hoop dat deze informatie u verder helpt en indien u meer vragen heeft staat onze klantenservice voor u klaar. Met vriendelijke groet, Danine@AFM
11 jul 2024
Alles netjes verzorgd, verpakt en verstuurd. De kleding is keurig van stof maar wel wat dunner dan ik dat ik bij (duurdere zaken) gewend ben. Maar alle prijs naar kwaliteit. Retourneren is geen probleem, vlot en zonder zorgen.