Atlas For Men Nederland- Logo - Beoordelingen

Atlas For Men NederlandReviews

Beoordelingen voor Atlas For Men Nederland

5.554 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

11 apr. 2022

Ik ben zeer tevreden over atlasformen, allereerst over de keuze en prijs, ik was al een hele tijd op zoek naar een leuk spijkerjack, best wel goed om me heen gekeken, maar meestal te duur of niet leuk genoeg, totdat ik de nieuwe folder binnen kreeg van atlasformen, daar stond een prachtig spijkerjack in voor een hele mooie scherpe prijs, die heb ik dan ook besteld en hij is inderdaad super mooi. ten 2e is de service en bezorging erg goed, ik bestel regelmatig mijn kleding bij atlasformen en onlangs had ik een artikel wat niet paste, dus dat heb ik zonder problemen retour gestuurd en had ik mijn geld ook zeer snel teruggestort

12 mei 2022
waardeloos, we hebben een bestelling geplaatst set 3 shirts, set 2 shirts en 2 broeken. Gebeld set 2 shirts (waren niet mooi wilden we niet en wilden hier geld voor terug) en 2 broeken (verkeerde maat moest maat XL zijn, deze wilden we ruilen). Gebeld met atlas moesten alles terugsturen dan zou het geld van de shirts teruggestort worden en zouden we 2 broeken maat XL krijgen. Na een poos kregen we 2 broeken maat XL , een broek was goed, de andere was 10 cm breder. Weer gebeld met atlas ze zou gratis een broek maat XL opsturen en we hoefde de te grote broek niet terug te sturen. Vandaag kregen we een broek maat XL (hoera de goede maat) met een rekening. Weer gebeld met atlas, we moesten die rekening betalen want hij was niet betaald!!! Na een gesprek besloten om de broek terug te sturen en de rekening niet te betalen. Hebben dus ook nog steeds geen geld terug voor het set van 2 shirts.

Beoordelingen voor Atlas For Men Nederland

16 jan. 2023
Perfect in de vooropgestelde tijd geleverd. Bij ons zijn de geleverde maten goed passend. Misschien toch even bekijken of er niet gezorgd kan worden voor korte maten. We zijn onder 160cm en er gaat dan soms in de lengte een heel stuk textiel verloren.
9 jan. 2023
De pilotenjas is slecht afgewerkt, losse stiksels, de binnennaad van de jaszak is afgescheurd, de voering is op sommige plaatsen te lang...
13 jan. 2023
Beste klant, Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Het is spijtig om te lezen dat uw bestelling niet aan uw verwachting heeft voldaan. We doen ons best om voor al onze klanten mooie artikelen aan te bieden voor de kleinste prijzen. Ik stuur uw bericht door aan onze kwaliteitsafdeling. Hopelijk kunnen we u in de toekomst meer vertrouwen geven in onze producten. Met vriendelijke groet, Jeroen@afm
vriendelijk aan de telefoon , komen hun belofte nauwkeurig na , duidelijke prijzen, goede kwaliteit van kleding in het algemeen , snelle levering , goed en wel verzorgt verpakt. slechts één kleine opmerking - terugsturen of omwisselen is op eigen kosten , maar dat staat duidelijk te lezen op de website en dat is dan weer een pluspunt - een website met toekomst en betrouwbaarheid. TOP site.
21 jan. 2023
Kleding voor weinig geld. De maatvoering is meer gericht op de Zuid-Europese bevolking. Dus altijd minstens een maat groter bestellen als in Nederland. Leveringstijden altijd 7 werkdagen omdat alles uit Spanje en of Frankrijk komt. Prima Track en Trace via DHL. Er zit altijd een retour etiket erbij. Je kunt als vaste klant achteraf betalen.
12 jan. 2023
Dikwijls stiksels / haakjes / knoopjes... die snel loskomen. Veters van schoenen slijten al te snel. De grip die de schoenzolen bieden is perfect ! Vooral de Team Treck - schoenen voldoen volledig aan mijn eisen. Andere vallen soms wat licht uit wat betreft draagcomfort en bevestiging van de zool. Ceinturen hebben dikwijls zwakke sluiting.
13 jan. 2023
16 jan. 2023
Ik ben alweer een tijdje klant , en nog steeds blij met A.f.m. Zoveel mooie en betaalbare kleding. En grote maten. Dit mooie bedrijf denkt tenminste aan de dikkere mens. Ik zelf heb 5 keer xl , en dat is er gewoon van elk kledingstuk de 5 x xl. Ik hou van A.f.m en blijf een klant voor het leven.

Prijs/kwaliteit is ok. Verzending kan stukken beter: een tijd geleden hebben we een bestelling helemaal nooit ontvangen (gelukkig ook nog niet betaald) en de laatste bestelling (wel al betaald) kregen we maar deels toegestuurd. Het ontbrekende artikel hebben we inmiddels wel ontvangen.
Antwoord van Atlas For Men Nederland
Beste Jozef, Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Zijnde een lang terugkerende klant, stellen wij uw feedback zeker op prijs! Het is spijtig om te lezen dat u geen goede ervaring heeft gehad met onze partner DHL. We zullen het gesprek aangaan met DHL om een aantal belangrijke punten zoals aflevermogelijkheden en levercommunicatie te verbeteren. Hopelijk kunnen wij u in de toekomst meer vertrouwen geven in onze services. Met vriendelijke groet, Amelia@afm
Zeer betrouwbare site. Zeer informatief bij de leveringen, mooie producten en leuke gratis gadgets. Prijs/kwaliteit zeer goed. Mooie solden ook. Blij dat ik via andere bedrijven deze site heb mogen ontdekken. Ook mooie knappe/betaalbare sieraden verkopen ze. Zeer uitgebreid gamma.
Super service, gemakkelijk telefonisch contact indien nodig. Mooie producten en zeer goede prijs/kwaliteit. Mooie solden ook in sieraden. Wacht op nieuwe sieraden (kettingen) op website, schoonmoeder wil er nu ook 1. Hopelijk nog mooie kortingen. Groetjes.
9 jan. 2023

Het geen dat nog beter kan is de levering sneller laten komen. Duurt te veel dagen. Voordeelcodes eveneens ? Kan geen verzending gratis laten komen als ik nog een andere code wil gebruiken. Mijn bestellingen zijn meestal toch minstens +- 100 euro.
21 jan. 2023
Jas gekocht had xl besteld kreeg L. Heb gebeld en werd snel geregeld kon de L terugsturen en kreeg heel snel de xl was goed geregeld ook met de betaling . Had een vriendelijke dame aan de telefoon en ze heeft het uitstekend geregeld voor ons.
9 jan. 2023

De goede en tijdige zending van de goederen . Het zijn spullen die voor iedereen aan te raden zijn . En prijs/kwaliteit gezien vindt ik het wel een ietsje aan de dure kant . Toch zeer fijne en watje groetjes en een zeer goed 2023 gewenst .

van Bea H.
Artikelen die heb besteld bij hun zien er goed uit en de pasvorm is ook goed. Verzending zie ik liever in een doos, dan opgepropt in een zak. Alles komt wel goed over, maar het is netter. Verder ben ik zeer tevreden over Atlas for Men.
Bestelling gedaan. Product okay, verzending belabberd want na verloop van tijd (en reclameren door mij) bleek dat zending teruggestuurd was. Is mij nooit aangeboden geweest. Keer daarvoor kon verzender mijn adres niet vinden :-)
Bijna al de kledij die we bestelden bij Atlasformen voldeed aan onze wensen. Een klein minpunt is een retourzending (voor herstelling) bijna twee volee maanden op zich liet wachten, maar de herstelling werd perfect uitgevoerd.
10 jan. 2023
twee pakjes besteld. binnen de afgesproken termijn geleverd maar 1 pakje bleek niet voor mij bestemd te zijn. na 1 telefoontje werd dit op een zeer correcte manier opgelost en kreeg ik alsnog het voor mij bestemde pakje

De goederen worden redelijk snel bezorgd .Eenvoudig verpakt en als je het goed uitkient dan dan zijn de verzendingskosten gratis. Ik heb nog geen ervaring met terourzending, maar ga ervan uit dat ze dat ook redelijk doen.
9 jan. 2023
Deze site gekregen van de dochter en ben er 100 % tevreden over geen probleem met de maat ook en de prijs ik kan hier 2 broek kopen voor de prijs van een in de winkel waar ik vroeger ging dus ik ben content 👍👍
21 jan. 2023
Jammer dat ik als vaste klant . heb net mijn bestelling binnengekregen, dan geven jullie op de site aan je krijgt een horloge bij je bestelling, maar dat zit er dan weer niet bij. ik bestel redelijk vaak.
Antwoord van Atlas For Men Nederland
Beste Inge, Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Uw feedback stellen wij op prijs en waarderen u zeer zeker als klant. Wat vervelend dat u geen cadeau heeft ontvangen. Ik heb u een e-mail toegestuurd en hopelijk bent u tevreden met de oplossing. Ik wens u nog veel plezier verder met het bestellen hier bij Atlas For Men. Met vriendelijke groet, Amelia@afm
21 jan. 2023
Een hele fijne jas, voor een leuke prijs. Dit geldt ook voor mijn eerdere bestellingen. Altijd een prima prijs/ kwaliteit verhouding.Nadeel om bij ATLAS FOR MEN te bestellen vind ik de lange levertijden.