Gabbiano- Logo - Beoordelingen

Gabbiano

108 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden306 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 5 mei 2020
Gabbiano voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

24 jul. 2023
Alles ziet er goed uit een super merk. Snelle correcte levering. Echter heb al enkele shirts gehad die bij 30% was gelijk waren gekrompen. Daarom geen 5 sterren maar 4 Heb support een bericht gestuurd misschien zijn ze bereid mij een shirt ter vervanging aan te bieden. Mocht dit het geval zijn dan moet het wel 5 sterren worden.

21 jul. 2023
In het verleden Gabbiano broeken gekocht waar ik er veel plezier van had. Nu zijn dezelfde broeken of niet meer in het assortiment of nooit verkrijgbaar in mijn maat. Hier baal ik echt van.

Beoordelingen voor Gabbiano

31 dec. 2023
Mooi materiaal, goede pasvorm en snel verstuurd. Ik ga hier zeker vaker bestellen.
28 dec. 2023
Mooie kwaliteit vertrouwde site
20 jan. 2024
9 jan. 2024
2 jan. 2024
29 dec. 2023
4 dec. 2023
Snelle levering, goede service, mooie producten. Topmerk
2 dec. 2023
Zeer goede kwaliteit en een vlotte afhandeling.
2 dec. 2023
Mooi overhemd, warme kleur, fijne stof.
12 dec. 2023
Goed contact met de klantenservice
15 dec. 2023
Super snelle en goede service!!!
30 nov. 2023
Kwaliteit van de producten
27 nov. 2023
8 dec. 2023

Kleding perfect, communicatie slecht

Kleding perfect , matentabel klopt niet.. contact daarna niet goed verlopen nooit antwoord gehad op email
28 nov. 2023
Kwaliteit jas was matiger dan ik dacht
6 nov. 2023

2 comforthemden besteld Snel binnen en 1 ervan retour gedaan maar ook dat ging heel soepel en snel. Fijne afhandeling👍🏻👍🏻
8 nov. 2023
Beste klant, Wat leuk om te horen dat je tevreden bent met onze comfort overhemd. Bedankt voor je positieve review. Hopelijk zien we je snel weer terug :) Met vriendelijke groet, Team Gabbiano
12 nov. 2023
Mooie kleding van uitstekende kwaliteit. De bestelling wordt snel geleverd en voldoet volledig aan de verwachtingen.
22 nov. 2023
Beste klant, Wat leuk om te horen dat onze producten aansloten aan uw wensen! Heel veel plezier met je aankoop, hopelijk zien we je snel weer terug :) Met vriendelijke groet, Team Gabbiano
22 nov. 2023
Goede afwerking en kwaliteit. Er is te weinig Italiaanse looks..het meeste is saai en klassiek.
3 jan. 2024
Beste Klant, Wat fijn dat je de tijd hebt genomen om een review achter te laten. We waarderen je eerlijke mening en zijn verheugd dat je blij bent met je aankoop. Met vriendelijke groet, Team Gabbiano
22 nov. 2023
Goede en vriendelijke klantenservice!! Zouden andere webshops een voorbeeld aan kunnen nemen
3 jan. 2024
Beste Klant, Bedankt voor je waardevolle review! We zijn blij te horen dat je tevreden bent met je bestelling. Nogmaals hartelijk dank en veel plezier met je aankoop! Met vriendelijke groet, Team Gabbiano
24 nov. 2023
Goede kwaliteit van de jeans. Ook de winterjas die ik besteld heb zit heerlijk warm.