Atlas For Men Nederland- Logo - Beoordelingen

Atlas For Men Nederland

8.970 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden37.573 beoordelingen in totaal

Een zeer ongebruikelijke organisatie, ik bedoel dit uitermate uitstekend. 1. vanwege een door mij bestelde verkeerde maat, had ik binnen een week andere maat in huis. (geen gezeur van welles nietes) geheel zonder extra kosten. BRAVO houden zo. 2. De prijzen zijn geweldig, kwaliteit is OK. 3. Houden ZO. 4. U zult mij zeker weer terug zien. 5. Uw contact in Nederland werkt uitstekend. 6 BRAVO

25 sep 2023
Het duurt vaak oneindig lang voordat de bestelling, waar je naar uitkijkt, aankomt. Ook wordt alles altijd in de buitenbus gepropt, men is hier nog nooit aan de deur geweest. Ik koop alleen wat van u als er een gratis horloge bij is. Ik verzamel horloges, vandaar. Verder heb ik van uw altijd dezelfde oubollige producten echt niets nodig. Heb in al die jaren ook nog nooit een passende broek mogen ontvangen bijvoorbeeld...... Het zou mij niets verbazen als uw bedrijf binnen korte tijd ophoudt met het bestaan omdat het aan de maatschappij echt niets toevoegt aan wat men in de winkel ook gewoon kan kopen en je dan wel verzekerd bent van de juiste kleur en de juiste maat. Sorry voor dit commentaar, maar ik ga ervan uit dat u mij naar de waarheid vraagt, mijn waarheid dus. Vindt u dit commentaar een horloge waard dan mag deze natuurlijk altijd naar mij toesturen natuurlijk. Sans rancune, A. Rigterink Coevorderweg 103 7776 AE Slagharen.

Beoordelingen voor Atlas For Men Nederland

25 apr 2024
Ik kan niets zeggen. Ben net een nieuw klant
26 apr 2024
Beste meneer Bouhtala, Hartelijk dank voor het nemen van de tijd om ons uw feedback te geven, ondanks dat u nog maar net klant bij ons bent. We waarderen uw betrokkenheid en uw bereidheid om uw eerste ervaring met ons te delen. Het spijt ons te horen dat u momenteel geen specifieke opmerkingen heeft om te delen. We begrijpen dat het soms wat tijd kan kosten om onze producten en diensten volledig te ervaren en te beoordelen. We willen u verzekeren dat uw mening als nieuwe klant van onschatbare waarde is voor ons. Als u in de toekomst suggesties, vragen of opmerkingen heeft, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd klaar om u te helpen en uw ervaring met ons te verbeteren. Nogmaals, bedankt voor uw keuze om klant bij ons te worden. We kijken ernaar uit om u de best mogelijke service te bieden en u te verwelkomen in onze groeiende gemeenschap van tevreden klanten. Met vriendelijke groet, Jeroen@AFM
MV
Martin v.
Nunspeet
Bijzonder lang gewacht op het pakketje.
Antwoord van Atlas For Men Nederland
Beste mevrouw van Harn-van Putten, Ik dank u voor uw waardevolle feedback. Uw wens voor een snellere levering is begrijpelijk, echter kunnen wij dit niet realiseren zolang wij onze producten tegen de kleinste prijzen willen blijven aanbieden. Onze producten worden binnen 5 tot 7 werkdagen geleverd vanuit ons internationale distributiecentrum. Wist u dat als u inlogt in uw account op onze website uw zending eenvoudig kunt traceren zodat u exact kunt zien wanneer uw bestelling aankomt? U kunt onze bezorginformatie ook controleren via https://www.atlasformen.nl/aboutv2/service/bezorgen.aspx Ik hoop dat deze informatie u verder helpt en indien u meer vragen heeft staat onze klantenservice voor u klaar. Met vriendelijke groet, Jeroen@AFM
WV
W. v.
Venlo
bestelling was te lang onderweg, 2 weken
26 apr 2024
Beste meneer van Aarssen, Ik dank u voor uw waardevolle feedback. Uw wens voor een snellere levering is begrijpelijk, echter kunnen wij dit niet realiseren zolang wij onze producten tegen de kleinste prijzen willen blijven aanbieden. Onze producten worden binnen 5 tot 7 werkdagen geleverd vanuit ons internationale distributiecentrum. Wist u dat als u inlogt in uw account op onze website uw zending eenvoudig kunt traceren zodat u exact kunt zien wanneer uw bestelling aankomt? U kunt onze bezorginformatie ook controleren via https://www.atlasformen.nl/aboutv2/service/bezorgen.aspx Ik hoop dat deze informatie u verder helpt en indien u meer vragen heeft staat onze klantenservice voor u klaar. Met vriendelijke groet, Jeroen@AFM
WJ
Wim J.
Sint-Oedenrode
Maatvoering van de kleding klopt niet.
Antwoord van Atlas For Men Nederland
Beste meneer Jansen, Ik vind het vervelend te lezen dat de maatgeving niet aan uw verwachting voldoet en zal mijn best doen om u te helpen. We doen ons best om voor al onze klanten mooie artikelen aan te bieden voor de kleinste prijzen. Ik stuur uw bericht door aan onze kwaliteitsafdeling. Onze klantenservice staat voor u klaar om u te helpen met de juiste keuze als u twijfelt over de maatgeving vooraf. Wist u dat u binnen 60 dagen een artikel kunt ruilen of terugsturen? U leest op onze website welke opties u heeft en hoe onze retourservice precies werkt: https://www.atlasformen.nl/aboutv2/service/ruilen-en-retourneren.aspx Ik hoop dat deze informatie u verder helpt en indien u meer vragen heeft staat onze klantenservice voor u klaar. Met vriendelijke groet, Jeroen@AFM
AS
Arno S.
Beekdaelen
Kwaliteit van de pyjama viel tegen.
Antwoord van Atlas For Men Nederland
Beste meneer Scheilen, Ik vind het vervelend te lezen dat de kwaliteit niet aan uw verwachting voldoet en zal mijn best doen om u te helpen. We doen ons best om voor al onze klanten mooie artikelen aan te bieden voor de kleinste prijzen. Ik stuur uw bericht door aan onze kwaliteitsafdeling. Onze klantenservice staat voor u klaar om u te helpen met de juiste keuze als u twijfelt over de kwaliteit vooraf. Wist u dat u binnen 60 dagen een artikel kunt ruilen of terugsturen? U leest op onze website welke opties u heeft en hoe onze retourservice precies werkt: https://www.atlasformen.nl/aboutv2/service/ruilen-en-retourneren.aspx Ik hoop dat deze informatie u verder helpt en indien u meer vragen heeft staat onze klantenservice voor u klaar. Met vriendelijke groet, Jeroen@AFM
25 apr 2024
Tijd die het duurt om te bestellen
26 apr 2024
Beste meneer Sperber, Wij waarderen uw feedback betreffende de tijd die het kost om een bestelling te plaatsen. Het is onze voortdurende ambitie om onze diensten te verbeteren en uw inbreng speelt daarbij een cruciale rol. Onze oprechte excuses voor eventuele vertragingen die u heeft ervaren bij het plaatsen van uw bestelling. We streven ernaar om een efficiënte en vlotte bestelprocedure te bieden, en we nemen uw opmerkingen zeer serieus. Om onze service te verbeteren, hebben we uw feedback doorgestuurd naar ons team. We zullen de bestelprocedure zorgvuldig evalueren en eventuele knelpunten identificeren om de efficiëntie te verhogen en de wachttijd voor onze klanten te minimaliseren. Nogmaals, onze oprechte excuses voor het ongemak dat u heeft ondervonden. We waarderen uw geduld en begrip terwijl we streven naar verbetering. Met vriendelijke groet, Jeroen@AFM
Altijd goed en positief
Antwoord van Atlas For Men Nederland
Beste mevrouw van Belkom, Dank u wel voor uw feedback. Het verheugt ons te horen dat u onze service als altijd goed en positief heeft ervaren. Het streven naar uitmuntendheid en klanttevredenheid staat centraal in onze bedrijfsfilosofie, en uw positieve opmerkingen zijn een sterke bevestiging van onze inzet. We blijven ons inzetten om u de hoogste kwaliteit service te bieden en hopen u in de toekomst opnieuw van dienst te kunnen zijn. Mocht u nog verdere feedback of vragen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Met vriendelijke groet, Jeroen@AFM

Maten zijn wrg slecht,grote afwijkingen in partijen

Maten zijn wrg
Antwoord van Atlas For Men Nederland
Beste meneer Engelen, Ik vind het vervelend te lezen dat de maat niet aan uw verwachting voldoet en zal mijn best doen om u te helpen. We doen ons best om voor al onze klanten mooie artikelen aan te bieden voor de kleinste prijzen. Ik stuur uw bericht door aan onze kwaliteitsafdeling. Onze klantenservice staat voor u klaar om u te helpen met de juiste keuze als u twijfelt over de maat vooraf. Wist u dat u binnen 60 dagen een artikel kunt ruilen of terugsturen? U leest op onze website welke opties u heeft en hoe onze retourservice precies werkt: https://www.atlasformen.nl/aboutv2/service/ruilen-en-retourneren.aspx Ik hoop dat deze informatie u verder helpt en indien u meer vragen heeft staat onze klantenservice voor u klaar. Met vriendelijke groet, Jeroen@AFM
18 apr 2024
Nvt
19 apr 2024
Beste meneer Pasveer, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons te beoordelen en uw feedback te delen. We waarderen uw eerlijke mening over onze producten/diensten. Als u specifieke suggesties heeft of als er iets is waarover u niet helemaal tevreden was, horen we dat graag, omdat dit ons kan helpen onze dienstverlening te verbeteren. Uw tevredenheid is voor ons van het grootste belang, en we streven ernaar om onze klanten de best mogelijke ervaring te bieden. Ik heb u tevens ook een e-mail verstuurd. Mocht u in de toekomst vragen hebben of als er iets is waarover u graag meer informatie wilt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd voor u klaar om te helpen en te zorgen dat uw ervaring met ons positiever wordt. Nogmaals bedankt voor uw tijd en uw waardevolle feedback. Met vriendelijke groet, Jeroen@AFM
HV

Komt beloftes niet na

Nadat ik mijn eerste bestelling had ontvangen (Prima artikelen), kreeg ik een mail van Atlas dat ik als cadeau, 10% korting en gratis verzending kreeg bij een bestelling vanaf €39. Ik dus bestellen, maar de korting werd niet verrekend. Geen probleem even met een medewerker chatten dan zal het wel in orde komen, helaas volgens de medewerker geldt het alleen vanaf bestellingen van €49. Uiteindelijk moest ik maar een bewijs sturen via een mail (zie bijlagen) maar ook via de mail kreeg ik terug dat het alleen voor bestelling vanaf €49 geldt. Dus die ene ster is omdat dit bedrijf hun beloftes niet nakomen.
Antwoord van Atlas For Men Nederland
Beste meneer van de Donk, Hartelijk dank voor uw gedetailleerde feedback over uw recente ervaring met ons bedrijf. Het spijt ons te horen dat uw ervaring niet aan uw verwachtingen voldeed en dat er misverstanden zijn ontstaan over de toegezegde korting en gratis verzending. We hebben uw bijgevoegde documenten zorgvuldig bekeken en hebben u een e-mail verstuurd omdat dit aparte aanbiedingen zijn en u 2 aanbiedingen door elkaar haalt. We willen graag benadrukken dat we uw opmerkingen serieus nemen en dat we intern zullen kijken naar manieren om onze communicatie te verbeteren en ervoor te zorgen dat dergelijke misverstanden in de toekomst worden vermeden. Als gebaar van goede wil willen we graag persoonlijk met u samenwerken om dit recht te zetten. Zou u zo vriendelijk willen zijn om op zojuist verstuurde e-mail te reageren, zodat we de situatie verder kunnen bespreken en een passende oplossing kunnen vinden? Nogmaals onze oprechte excuses voor het ongemak dat dit heeft veroorzaakt. We waarderen uw feedback enorm en streven ernaar om onze service continu te verbeteren. Met vriendelijke groet, Jeroen@AFM
Toezending order duurde lang > 3 weken. Kleuren en model online en brochure komen niet overeen met werkelijkheid. Maten niet correct. Afhandeling retourzending duurt te lang > 2.5 week.
Antwoord van Atlas For Men Nederland
Beste meneer Dijkstra, We hebben uw review ontvangen en willen onze oprechte excuses aanbieden voor de vertraging in de toezending van uw order, evenals voor eventuele verwarring met betrekking tot kleuren, modellen en maten van onze producten. Na grondige controle hebben we vastgesteld dat uw bestelling op 10 april is geplaatst en op 17 april is bezorgd. Onze producten worden binnen 5 tot 7 werkdagen geleverd vanuit ons internationale distributiecentrum. U kunt onze bezorginformatie ook controleren via https://www.atlasformen.nl/aboutv2/service/bezorgen.aspx Wat betreft de discrepanties tussen de kleuren, modellen en maten zoals afgebeeld online en in onze brochure, willen we verduidelijken dat onze producten doorgaans slechts één kleur of model hebben. Mogelijk kan de lichtinval op de foto's een minimaal verschil in de weergave veroorzaken, maar we verzekeren u dat deze verschillen minimaal zijn. Houdt u er rekening mee dat de retourprocedure 2 tot 3 weken kan duren. U kunt ons retourproces ook nalezen via : https://www.atlasformen.nl/aboutv2/service/ruilen-en-retourneren. Hopelijk kunnen wij u in de toekomst meer vertrouwen geven in onze services. Verder staat onze klantenservice altijd voor u klaar om u te helpen. Met vriendelijke groet, Jeroen@AFM
We hebben een retour gedaan via delhaizeAalst Het pakket is mij terug gekomen. Voor de tweede retour hebben we 8,10 € moeten betalen. Mvg
Antwoord van Atlas For Men Nederland
Beste mevrouw de Brouwer, Dank u wel voor uw bericht en onze oprechte excuses voor de problemen die u heeft ondervonden met uw retourzending via BPost. We begrijpen uw frustratie volledig dat u voor de tweede retourzending opnieuw kosten heeft moeten maken, in dit geval €8,10. Het lijkt erop dat er ergens tijdens het retourproces iets is misgegaan bij BPost, waardoor het pakket naar u is teruggezonden in plaats van naar ons. Dit is zeker geen ideale situatie en we begrijpen dat dit voor ongemak heeft gezorgd. We willen u vriendelijk verzoeken om deze kwestie rechtstreeks bij BPost aan te kaarten als klacht. Ze zullen de nodige stappen ondernemen om deze zaak te onderzoeken en hopelijk tot een passende oplossing te komen. Ik hoop dat deze informatie u verder helpt en indien u meer vragen heeft staat onze klantenservice voor u klaar. Met vriendelijke groet, Jeroen@AFM
JD
Hey mijn geld nog niet terug gekregen van retour zomerjack m NO109 29,95 klantnr 12161529 verzonden op 25/04/2024 0m 14:16uur
Antwoord van Atlas For Men Nederland
Beste meneer de Bie, Uw wens voor een sneller retourproces is begrijpelijk, echter kunnen wij dit niet realiseren zolang wij onze producten tegen de kleinste prijzen willen blijven aanbieden. Atlas For Men is een internationaal bedrijf en de kleding wordt niet vanuit Nederland gedistribueerd. Houdt u er rekening mee dat de retourprocedure 2 tot 3 weken kan duren. U kunt ons retourproces ook nalezen via : https://www.atlasformen.nl/aboutv2/service/ruilen-en-retourneren. Hopelijk kunnen wij u in de toekomst meer vertrouwen geven in onze services. Verder staat onze klantenservice altijd voor u klaar om u te helpen. Met vriendelijke groet, Jeroen@AFM
overhemd met de pasvorm van een bierton. Andere producten voldoen niet aan de hoog opgeklopte verwachting
Antwoord van Atlas For Men Nederland
Beste meneer Scholtes, Ik vind het vervelend te lezen dat de kwaliteit en pasvorm niet aan uw verwachting voldoet en zal mijn best doen om u te helpen. We doen ons best om voor al onze klanten mooie artikelen aan te bieden voor de kleinste prijzen. Ik stuur uw bericht door aan onze kwaliteitsafdeling. Onze klantenservice staat voor u klaar om u te helpen met de juiste keuze als u twijfelt over de kwaliteit en pasvorm vooraf. Wist u dat u binnen 60 dagen een artikel kunt ruilen of terugsturen? U leest op onze website welke opties u heeft en hoe onze retourservice precies werkt: https://www.atlasformen.nl/aboutv2/service/ruilen-en-retourneren.aspx Ik hoop dat deze informatie u verder helpt en indien u meer vragen heeft staat onze klantenservice voor u klaar. Met vriendelijke groet, Jeroen@AFM
23 apr 2024
Bij grotere maten, zoals 5xl is de lengte van het product niet toereikend
24 apr 2024
Beste meneer Roeleveld, Hartelijk dank voor het delen van uw feedback met ons. We betreuren het ten zeerste te horen dat de lengte van ons product niet aan uw verwachtingen voldeed, vooral bij grotere maten zoals 5XL. Uw opmerkingen zijn zeer waardevol voor ons en we streven ernaar om onze producten zo goed mogelijk aan te passen aan de behoeften van al onze klanten. We doen ons best om voor al onze klanten mooie artikelen aan te bieden voor de kleinste prijzen. Ik stuur uw bericht door aan onze kwaliteitsafdeling. Onze klantenservice staat voor u klaar om u te helpen met de juiste keuze als u twijfelt over de maten vooraf. Wist u dat u binnen 60 dagen een artikel kunt ruilen of terugsturen? U leest op onze website welke opties u heeft en hoe onze retourservice precies werkt: https://www.atlasformen.nl/aboutv2/service/ruilen-en-retourneren.aspx Ik hoop dat deze informatie u verder helpt en indien u meer vragen heeft staat onze klantenservice voor u klaar. Met vriendelijke groet, Jeroen@AFM
afhandeling retour goederen duurt veel te lang geregeld meer de 20 dagen
26 apr 2024
Beste meneer Bouw, Uw wens voor een sneller retourproces is begrijpelijk, echter kunnen wij dit niet realiseren zolang wij onze producten tegen de kleinste prijzen willen blijven aanbieden. Atlas For Men is een internationaal bedrijf en de kleding wordt niet vanuit Nederland gedistribueerd. Houdt u er rekening mee dat de retourprocedure 2 tot 3 weken kan duren. U kunt ons retourproces ook nalezen via : https://www.atlasformen.nl/aboutv2/service/ruilen-en-retourneren. Hopelijk kunnen wij u in de toekomst meer vertrouwen geven in onze services. Verder staat onze klantenservice altijd voor u klaar om u te helpen. Met vriendelijke groet, Jeroen@AFM
bestelling duurt 4 a 5 weken voor klant in ontvangts kan nemen
Antwoord van Atlas For Men Nederland
Beste meneer Angela, Ik dank u voor uw waardevolle feedback. Uw wens voor een snellere levering is begrijpelijk, echter kunnen wij dit niet realiseren zolang wij onze producten tegen de kleinste prijzen willen blijven aanbieden. Onze producten worden binnen 5 tot 7 werkdagen geleverd vanuit ons internationale distributiecentrum. Wist u dat als u inlogt in uw account op onze website uw zending eenvoudig kunt traceren zodat u exact kunt zien wanneer uw bestelling aankomt? U kunt onze bezorginformatie ook controleren via https://www.atlasformen.nl/aboutv2/service/bezorgen.aspx Postbestellingen kunnen tot 2 weken duren en na controle zijn al uw leveringen na ontvangst van uw postbestelling binnen 5 tot 7 werkdagen geleverd. Ik hoop dat deze informatie u verder helpt en indien u meer vragen heeft staat onze klantenservice voor u klaar. Met vriendelijke groet, Jeroen@AFM
wacht op nog twee maal verrekening retour zending
23 apr 2024
Troep broeken zien er niet uit slechte kwaliteit
24 apr 2024
Beste meneer Kerkvliet, Dank u voor het delen van uw feedback met ons. Het spijt ons te horen dat u niet tevreden bent met de kwaliteit van onze broeken. We streven altijd naar de hoogste normen en het is zorgwekkend dat u deze ervaring heeft gehad. We doen ons best om voor al onze klanten mooie artikelen aan te bieden voor de kleinste prijzen. Ik stuur uw bericht door aan onze kwaliteitsafdeling. Onze klantenservice staat voor u klaar om u te helpen met de juiste keuze als u twijfelt over de kwaliteit vooraf. Wist u dat u binnen 60 dagen een artikel kunt ruilen of terugsturen? U leest op onze website welke opties u heeft en hoe onze retourservice precies werkt: https://www.atlasformen.nl/aboutv2/service/ruilen-en-retourneren.aspx Ik hoop dat deze informatie u verder helpt en indien u meer vragen heeft staat onze klantenservice voor u klaar. Met vriendelijke groet, Jeroen@AFM
Verzendkosten bij retourzending
Antwoord van Atlas For Men Nederland
Beste meneer van Elst, Dank u wel voor uw feedback betreffende de verzendkosten bij retourzendingen. We begrijpen dat dit een belangrijk aspect is voor onze klanten en we waarderen uw opmerking hierover. We willen graag verduidelijken dat verzendkosten bij retourzendingen vaak nodig zijn om de kosten van het terugsturen en verwerken van de producten te dekken. Dit is een standaardpraktijk in de e-commerce industrie. Echter, we streven er altijd naar om onze retourbeleid te verbeteren en de ervaring van onze klanten te optimaliseren. Daarom zullen we uw feedback zeker meenemen in onze overwegingen voor toekomstige wijzigingen in ons retourbeleid. Mocht u nog verdere vragen hebben of als er iets is waarmee we u kunnen helpen, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd klaar om u van dienst te zijn en uw ervaring bij ons te verbeteren. Met vriendelijke groet, Jeroen@AFM