Atlas For Men Nederland- Logo - Beoordelingen

Atlas For Men Nederland

8.801 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden37.584 beoordelingen in totaal

Een zeer ongebruikelijke organisatie, ik bedoel dit uitermate uitstekend. 1. vanwege een door mij bestelde verkeerde maat, had ik binnen een week andere maat in huis. (geen gezeur van welles nietes) geheel zonder extra kosten. BRAVO houden zo. 2. De prijzen zijn geweldig, kwaliteit is OK. 3. Houden ZO. 4. U zult mij zeker weer terug zien. 5. Uw contact in Nederland werkt uitstekend. 6 BRAVO

25 sep 2023
Het duurt vaak oneindig lang voordat de bestelling, waar je naar uitkijkt, aankomt. Ook wordt alles altijd in de buitenbus gepropt, men is hier nog nooit aan de deur geweest. Ik koop alleen wat van u als er een gratis horloge bij is. Ik verzamel horloges, vandaar. Verder heb ik van uw altijd dezelfde oubollige producten echt niets nodig. Heb in al die jaren ook nog nooit een passende broek mogen ontvangen bijvoorbeeld...... Het zou mij niets verbazen als uw bedrijf binnen korte tijd ophoudt met het bestaan omdat het aan de maatschappij echt niets toevoegt aan wat men in de winkel ook gewoon kan kopen en je dan wel verzekerd bent van de juiste kleur en de juiste maat. Sorry voor dit commentaar, maar ik ga ervan uit dat u mij naar de waarheid vraagt, mijn waarheid dus. Vindt u dit commentaar een horloge waard dan mag deze natuurlijk altijd naar mij toesturen natuurlijk. Sans rancune, A. Rigterink Coevorderweg 103 7776 AE Slagharen.

Beoordelingen voor Atlas For Men Nederland

De artikelen zijn uitstekend, maar de tijd tussen bestelling en aflevering is wel erg lang.
Antwoord van Atlas For Men Nederland
Beste mevrouw Olivier-Vonk, Ik dank u voor uw waardevolle feedback. Uw wens voor een snellere levering is begrijpelijk, echter kunnen wij dit niet realiseren zolang wij onze producten tegen de kleinste prijzen willen blijven aanbieden. Onze producten worden binnen 5 tot 7 werkdagen geleverd vanuit ons internationale distributiecentrum. Wist u dat als u inlogt in uw account op onze website uw zending eenvoudig kunt traceren zodat u exact kunt zien wanneer uw bestelling aankomt? U kunt onze bezorginformatie ook controleren via https://www.atlasformen.nl/aboutv2/service/bezorgen.aspx Ik hoop dat deze informatie u verder helpt en indien u meer vragen heeft staat onze klantenservice voor u klaar. Met vriendelijke groet, Jeroen@AFM
Alle bestelde artikelen bevielen. Enig minpunt: het omwisselen van een broek voor een kleinere maat kostte mij 8,10€ aan verzendingskost voor het retourneren.
Antwoord van Atlas For Men Nederland
Beste meneer de Ketelaere, Hartelijk dank voor uw feedback. We zijn blij te horen dat alle bestelde artikelen naar wens waren, maar het spijt ons te horen dat het omwisselen van een broek voor een kleinere maat voor u extra kosten met zich meebracht. We begrijpen uw bezorgdheid over de retourkosten. Hoewel we ons best doen om onze retourprocedure zo soepel mogelijk te laten verlopen, zijn de retourkosten inderdaad voor rekening van de klant. We vermelden dit beleid duidelijk op onze website en in onze voorwaarden om volledige transparantie te bieden aan onze klanten. We waarderen uw begrip en willen benadrukken dat we altijd openstaan voor suggesties ter verbetering van onze service. We zullen uw opmerking over de retourkosten zeker intern bespreken om te zien of er mogelijkheden zijn om onze retourprocedure verder te optimaliseren. Nogmaals bedankt voor uw feedback en uw steun. We hopen dat we u in de toekomst nog beter van dienst kunnen zijn. Met vriendelijke groet, Jeroen@AFM
Het inpakken van het product ( jack) kan beter.
Antwoord van Atlas For Men Nederland
Beste meneer Langenhuijsen, Bedankt voor het delen van uw feedback met ons. We streven er voortdurend naar om onze service te verbeteren en waarderen het dat u de tijd heeft genomen om ons te laten weten waar we kunnen groeien. Het spijt ons te horen dat u niet tevreden was met de manier waarop het jack was ingepakt. We begrijpen hoe belangrijk het is om uw product in optimale staat te ontvangen, en we bieden onze oprechte excuses aan voor eventuele teleurstelling die u heeft ervaren. We zullen uw opmerkingen doorgeven aan ons verpakkings- en verzendteam om ervoor te zorgen dat de kwaliteit van de verpakking in de toekomst wordt verbeterd. We streven ernaar om elk aspect van onze service te optimaliseren, inclusief de presentatie van onze producten bij levering. Nogmaals, we danken u voor uw waardevolle feedback en hopen dat we in de toekomst de kans krijgen om u beter van dienst te zijn. Met vriendelijke groet, Jeroen@AFM
Snelle en correcte levering
Vriendelijke en kundige helpdesk
goede afwerking.
PE
Paul E.
Berg en Terblijt.

Afhandeling en de bezorging via dhl is weer dik in orde!!

Afhandeling en de bezorging via dhl is prima geregeld zelfs de Afhandeling van retourneren is weer in orde, wat een paar maanden geleden niet zo was!!
Goed product
Ik denk dat jullie niets beter hoeven te doen want jullie doen alles goed de bestelde spullen worden goed verpakt en netjes afgeleverd en dat ook nog gratis, heb ik iets nodig dan ga ik eerst naar atlasformen. Tot de volgende keer.
de kleding is perfekt maar het kado dat beloofd werd was niet bij de bestelling
Antwoord van Atlas For Men Nederland
Beste meneer Olieux, Dank u wel voor uw feedback. We zijn verheugd te horen dat u tevreden bent met de kwaliteit van de kleding die u heeft ontvangen, maar het spijt ons te vernemen dat het beloofde cadeau niet aan uw bestelling was toegevoegd. Na het ontvangen van uw opmerking hebben we onze systemen gecontroleerd en vastgesteld dat de voordeelcode die u hebt gebruikt inderdaad was voor een gratis levering en niet voor een cadeau. Onze excuses voor eventuele verwarring hierover. Het is belangrijk op te merken dat elke bestelling slechts één voordeelcode kan gebruiken. We begrijpen dat dit teleurstellend kan zijn als u had gehoopt op het cadeau, maar we hopen dat u begrijpt dat deze beperking is ingesteld om ervoor te zorgen dat onze klanten kunnen profiteren van verschillende aanbiedingen en voordelen. Desalniettemin waarderen we uw loyaliteit als klant en willen we ons oprecht verontschuldigen voor het ongemak. Mocht u nog verdere vragen hebben of als er iets is waarmee we u kunnen helpen, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd klaar om u van dienst te zijn en hopen u in de toekomst nog beter van dienst te kunnen zijn. Met vriendelijke groet, Jeroen@AFM
Best, Jacket xxl, gekocht paste prima.👌 Hemd xl, gekocht paste niet.🥲 Conclusie moeilijk de juiste maat te vinden. Spijtig nochtans mooie kledij en prijslijk.
Antwoord van Atlas For Men Nederland
Beste meneer Spysschaert, Ik vind het vervelend te lezen dat de maat niet aan uw verwachting voldoet en zal mijn best doen om u te helpen. We doen ons best om voor al onze klanten mooie artikelen aan te bieden voor de kleinste prijzen. Ik stuur uw bericht door aan onze kwaliteitsafdeling. Onze klantenservice staat voor u klaar om u te helpen met de juiste keuze als u twijfelt over de maat vooraf. Wist u dat u binnen 60 dagen een artikel kunt ruilen of terugsturen? U leest op onze website welke opties u heeft en hoe onze retourservice precies werkt: https://www.atlasformen.nl/aboutv2/service/ruilen-en-retourneren.aspx Ik hoop dat deze informatie u verder helpt en indien u meer vragen heeft staat onze klantenservice voor u klaar. Met vriendelijke groet, Jeroen@AFM
Het gaat.
Kleur heel mooi ,en een goede pasvorm
bestelling duurt 4 a 5 weken voor klant in ontvangts kan nemen
Antwoord van Atlas For Men Nederland
Beste meneer Angela, Ik dank u voor uw waardevolle feedback. Uw wens voor een snellere levering is begrijpelijk, echter kunnen wij dit niet realiseren zolang wij onze producten tegen de kleinste prijzen willen blijven aanbieden. Onze producten worden binnen 5 tot 7 werkdagen geleverd vanuit ons internationale distributiecentrum. Wist u dat als u inlogt in uw account op onze website uw zending eenvoudig kunt traceren zodat u exact kunt zien wanneer uw bestelling aankomt? U kunt onze bezorginformatie ook controleren via https://www.atlasformen.nl/aboutv2/service/bezorgen.aspx Postbestellingen kunnen tot 2 weken duren en na controle zijn al uw leveringen na ontvangst van uw postbestelling binnen 5 tot 7 werkdagen geleverd. Ik hoop dat deze informatie u verder helpt en indien u meer vragen heeft staat onze klantenservice voor u klaar. Met vriendelijke groet, Jeroen@AFM
Breed assortiment en makkelijk te bestellen. Levering overeenkomstig belofte
HE
Henk E.
Nunspeet
Gewoon goed en voordelig.
Gewoon zo blijven doorgaan.
levering door Bpost : pakje werd afgeleverd aan voordeur op straat, chauffeur belde aan legde pakje voor de deur en vertrok terug naar zijn camionette, zonder te wachten of er iemand thuis was. heb dit reeds gemeld aan Bpost, is niet de eerste keer dat ik dat tegenkom, ook bij andere bestellingen geleverd door Bpost moeten wel eventueel ander leveringsadres opgeven ( buren of afhaal depot ) volgens mij word daar geen rekening mee gehouden. MVG G. Bogaert
Antwoord van Atlas For Men Nederland
Beste meneer Gustaaf, Ik dank u voor uw waardevolle feedback. Het is spijtig om te lezen dat u geen goede ervaring heeft gehad met onze partner BPost. We zullen het gesprek aangaan met BPost om een aantal belangrijke punten zoals aflevermogelijkheden en levercommunicatie te verbeteren. Hopelijk kunnen wij u in de toekomst meer vertrouwen geven in onze services. Met vriendelijke groet, Jeroen@AFM
vlotheid voor bestellen