onlyprint.nl- Logo - Beoordelingen

onlyprint.nl

284 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.709 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 21 jan 2020
onlyprint.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

9 jul 2023
Er was iets mis gegaan door een verkeerde keuze die ik zelf had gemaakt. En het is echt zo ontzettend netjes opgelost. Ze zijn oplossingsgericht en denken graag met je mee. De klantenservice is ontzettend bereikbaar. Als je twijfelt over je keuze bel even alvorens je besteld ze denken graag met je mee en helpen je project echt naar een volgend niveau te tillen.

bestelling woensdagavond 22/5 gedaan, bevestiging ontvangen op woensdag. donderdag 23/5 per email geïnformeerd dat de bestelling in productie is genomen en dat de bestelling onderweg is. Track en trace werkte niet. bestelling pas aangekomen op dinsdag 28/5. na bijna één week. Drukwerk was nodig ivm een evenement op zondag 26/5. Kosten uitgegeven en drukwerk niet gebruikt.

Beoordelingen voor onlyprint.nl

AV
Super geholpen. Zij kunnen de squarefold-techniek toepassen op brochures en dat maakt die ene brochure nog iets netter. Verder is de klantenservice uit de kunst en is het eindproduct echt prachtig!
Antwoord van onlyprint.nl
Dank voor de super review! Leuk om terug te zien. Fijne dag!
AV
Perfect verzorgde brochure. Ik ben er heel blij mee. Als er iets mis is gegaan met de productie, wordt dit goed en zeer snel opgepakt.
telefonisch contract, kwaliteit, meedenken en prijs/kwaliteitsverhouding. snelheid van leveren en goed verpakt.
Snelle service, goed en prima geprint. Gebruik hun service vaak als trainer.
Goede kwaliteit, snelle levering, goede prijs.
Snelle levering. Goede kwaliteit.
prima kwaliteit en snel geleverd
Snel en betaalbaaf
Mooie kwaliteit
MK
Mirjam K.
Schijndel
Antwoord van onlyprint.nl
Dank voor de beoordeling. We horen graag wat er fout is gegaan bij de bestelling zodat we er een volgende keer 5 sterren van kunnen maken.
26 apr 2024

Perfecte snelle service

Bij NR-Travel.nl laten we al onze reispakketten afdrukken door Only Print, en altijd met volle tevredenheid. De kwaliteit is hoog en de service is razendsnel, meestal hebben we het binnen 48 uur al in huis!
18 apr 2024
Was 5 sterren geweest als een afdruk voorbeeld wordt gegenereerd om te checken of een print correct word doorgegeven. Voor de rest was het snel geleverd en uitstekend verpakt.
22 apr 2024
Hi! Dank voor de beoordeling en feedback. We zijn ondertussen in de afrondende fase voor onze nieuwe website. Een van de daarna volgende fases bevat ook de online preview. Dus dat wordt in de toekomst verzorgd. Tot snel!

Voortreffelijk uitgevoerd zowel wat betreft kwaliteit en tempo

Na het opsturen van het betreffende document werd de opdracht al na 2 dagen bezorgd. Voortreffelijk uitgevoerd ! Mijn complimenten.
30 apr 2024

Vakwerk tegen een ongelooflijk lage prijs. Klasse!

De brochure die ik heb geschreven heeft Onlyprint.nl uitstekend en dus helemaal naar mijn zin gedrukt. Echt héél mooi. Vakwerk!
29 apr 2024
Goed werk afgeleverd en prima service. Het zou fijn zijn dat er een mogelijkheid is om de upload nog eens te controleren.