onlyprint.nl- Logo - Beoordelingen

onlyprint.nl

292 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.684 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 21 jan 2020
onlyprint.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

12 mei 2023
Zeer tevreden. Mijn vragen werden snel beantwoord en heb goed advies gehad. Kreeg veel complimenten over de kaartjes en een fout die ik zelf maakte met de order werd goed opgelost. Heb de bestelling de volgende dag al binnen gehad.

23 jun 2023
A5 boekje laten printen. Helaas waren alle pagina's niet met dezelfde boven- en ondermarge geprint. Dat gaf een wat knullig uiterlijk.

Beoordelingen voor onlyprint.nl

Perfecte snelle service

Bij NR-Travel.nl laten we al onze reispakketten afdrukken door Only Print, en altijd met volle tevredenheid. De kwaliteit is hoog en de service is razendsnel, meestal hebben we het binnen 48 uur al in huis!
Was 5 sterren geweest als een afdruk voorbeeld wordt gegenereerd om te checken of een print correct word doorgegeven. Voor de rest was het snel geleverd en uitstekend verpakt.
Antwoord van onlyprint.nl
Hi! Dank voor de beoordeling en feedback. We zijn ondertussen in de afrondende fase voor onze nieuwe website. Een van de daarna volgende fases bevat ook de online preview. Dus dat wordt in de toekomst verzorgd. Tot snel!

Gewoon TOP

Zeer snelle aflevering. Wat ook fijn is, is dat er met je meegedacht wordt! Prima alles voor elkaar gekregen met een gecompliceerde bestelling. Gewoon TOP

Voortreffelijk uitgevoerd zowel wat betreft kwaliteit en tempo

Na het opsturen van het betreffende document werd de opdracht al na 2 dagen bezorgd. Voortreffelijk uitgevoerd ! Mijn complimenten.

Hulde aan Onlyprint

100 opnieuw zeer goed verzorgde brochures binnen 1 dag gedrukt en de volgende dag keurig verpakt bezorgd. Hulde!
De medewerking, het kontakt en de levertijd zijn mij goed bevallen. Ook het bestelde werk is prima verzorgd.
7 apr 2024
Supersnelle levering..persoonlijke service. Nu afwachten hoe de kwaliteit blijft op langere termijn.
Antwoord van onlyprint.nl
Dank voor de review! We horen graag wat er fout was bij deze bestelling zodat we er een volgende keer 5 sterren van kunnen maken. Tot snel!
IV
I v.
Zeist
Makkelijk te bestellen en snelle levering. We werden ook via mail goed op de hoogte gehouden
7 apr 2024
Voor de 2e keer een prima ervaring voor printwerk Snel en netjes Dik tevreden!
JV
JH v.
Maarssen
14 apr 2024

Nette boekjes voor de kerk

De geniete folders / boekjes waren volgens verwachting en snel geleverd. Top!
Super snelle service en zeer goede kwaliteit en voor een goede prt
7 apr 2024
kleine bestelling en toch super snelle en goede service
kwaliteit en snelheid. Wanneer krijg ik een bonus?

Only good!

Kortom, prima kwaliteit op de afgesproken tijd!
Afwerking en drukwerk ziet er heel goed uit!
Prima en snelle service
13 apr 2024