Gullegever.nl

23 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden23 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 25 mei 2023
Gullegever.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

De bestelwebsite is duidelijk en gemakkelijk. Ik persoonlijk heb liever iemand aan de lijn om te overleggen welk product beter past bij onze firma. Achteraf werd pas duidelijk dat 5 kleuren druk niet mogelijk was waardoor een ander product beter geschikt was. Ook zijn de USB stick allen apart ingepakt in doosjes. Dat had voor ons niet gehoeven maar voor zover mij bekend was dat geen optie tijdens de bestelling.

Het bestelproces verliep vlot. Hoewel er in de proefdruk al een paars boekje stond, terwijl we wit hadden aangegeven. Het afleveren ging niet goed. Ik had een alternatief afleveradres opgegeven, wat ook op de order staat, maar daar is de bestelling niet afgeleverd. ook is er geen communicatie over wanneer de verzending verzonden is of een track en trace. Dan hadden we misschien nog iets kunnen doen.

Beoordelingen voor Gullegever.nl

Makkelijke bestelsite

Het bestelproces verliep vlot, maar de aflevering ging niet goed

De communicatie met de klantendienst en het ontwerp
Super netjes geregeld en duidelijk
30 mrt 2024
Goede communicatie
Bestelling per mail gedaan, snelle reactie en de bestelling was ook heel snel bij ons binnen.
afspraken na komen en tijdig leveren

Sjaaltjes voor onze Carnavalsvereniging

Je moet er zelf een achteraan zitten maar uiteindelijk komt het met hulp van Martsje, Rianne en enkele andere medewerkers vanzelf goed. De sjaatjes zijn top en onze leden zijn er allemaal erg blij mee. Oeteldonk kleurt vanaf dit jaar niet alleen rood, wit & geel...
kwaliteit en prijs prima ! Levering volgens afspraak en bestelde product voldoet daar aan.
Goede service, snelle levering, interessante prijzen
Top

Slechte service

Onze bestelling bleek niet in behandeling te zijn genomen, daardoor moesten we uitwijken naar een (niet duurzaam) alternatief. Ik heb meerdere malen aangegeven dat we de paraplu's op 7 februari nodig hadden. De levertijd zou 7 dagen zijn, dit werden er 14. De bestelling werd op 8 februari afgeleverd, waardoor we er eigenlijk niets meer aan hadden. Geen sorry, geen compensatie. Heel slecht.

Je krijgt wat je bestel...

Gemaakte afspraken en levering is vlekkeloos verlopen.
9 jun 2023

Wij als HelloDJ bestellen frequent pennen bij Gullegever! Altijd TOP

Wij als HelloDJ bestellen frequent pennen waarmee men verzoekjes kan aanvragen op onze verzoekviltjes :) Deze pennen bestellen wij bij Gullegever! Snel en eenvoudig bestellen, mooie prijs en supersnel geleverd. Gaat er een keer iets mis (waar ze niets aan konden doen), dan doen ze daar niet moeilijk over en leveren z.s.m. nieuwe producten (Slechts 1 keer voorgekomen)
Antwoord van Gullegever.nl
9 jun 2023
Beste HelloDJ, Dank je wel voor je geweldige review! We zijn verheugd om te horen dat jullie zo tevreden zijn met onze pennen. Bij Gullegever streven we er altijd naar om snel en eenvoudig te bestellen, en we zijn blij dat jullie dit hebben ervaren. Het is fantastisch om te weten dat jullie onze prijzen en de snelle levering waarderen. We doen ons best om hoogwaardige producten te leveren tegen een mooie prijs en het is geweldig om te horen dat dit wordt gewaardeerd. Bovendien willen we altijd zeker stellen dat onze klanten tevreden zijn, dus als er ooit iets misgaat, zijn we er om het snel op te lossen. Nogmaals bedankt voor jullie positieve feedback. We zijn dankbaar dat jullie voor Gullegever hebben gekozen en we kijken ernaar uit om jullie in de toekomst weer van dienst te zijn. Als er iets is waar we jullie mee kunnen helpen, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Met vriendelijke groet, Joeri
Rianne heeft me heel goed geholpen door niet alleen samples op te sturen maar ook de proefdrukken aan te passen tot de opdruk helemaal was zoals ik het voor ogen had. Ik ben heel tevreden over de service én kwaliteit van de bestelde artikelen.
21 sep 2023
Onze medewerkers zijn blij het het ontwerp en de kwaliteit
De vlotte communicatie en het snel leveren waren prima!
8 sep 2023
Uitstekende prijs/kwaliteit verhouding en snel geleverd