Lucardi.nl- Logo - Beoordelingen

Lucardi.nl

17.235 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden68.901 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 27 apr 2020
Lucardi.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Beoordelingen voor Lucardi.nl

24 dec 2023

Slechte service

Ik kwam de winkel binnen, het was best druk dus even moeten wachten totdat ik aan de beurt was. Dit was natuurlijk geen probleem. Ik gaf aan dat ik een bestelling online geplaatst had en dat ik deze op kom halen, wordt er ongeveer 20 minuten gezocht naar de oorbellen.. tussendoor had ik gevraagd of deze uit de winkel gehaald konden worden zodat ik naar mijn volgende afspraak kon gaan, dat was hun laatste optie als ze niks zouden vinden. Dus kon gewoon blijven wachten. Ondertussen waren ze met 3 personen oorbellen aan het zoeken. Lag het gewoon in de lade en gingen ze elkaar de schuld geven dat ze niet goed gekeken hadden. Ik wilde er nog een cadeauverpakking omheen omdat de oorbellen los in een zakje zaten en ik bang was dat ene kwijt zou raken, moest ik nog €2 betalen voor het doosje. Wat ze ook gewoon mee konden geven voor het lange wachten… Zonder enig excuses van personeel ben ik de winkel uitgelopen…
16 okt 2023

Zeer slechte service !

Ik was op zoek naar een ring voor mijn moeder haar 60e verjaardag , meerdere winkels bezocht want in elke winkel vertelde ze iets anders over ringmaat 20. Het ene filiaal had het niet op voorraad en verwees me naar een ander filiaal . Uiteindelijk in het andere filiaal werd me verteld dat jullie helemaal geen ringmaat 20 op voorraad hebben maar deze alleen konden bestellen. Ik overlegde met de desbetreffende werkneemster en die kon de ring pas na 3 dagen leveren en raadde me aan om jullie website te bezoeken. Zo gezegd zo gedaan , op jullie website de ring besteld waar bij vermeld stond voor 22.00 besteld is morgen in huis. Nergens een vermelding van vertraging of iets dergelijks . Ook niet naderhand in de mail Ik heb zelf de klantenservice moeten benaderen om erachter te komen dat er een leveringsprobleem was. Het kado was ook te laat binnen erg jammer
7 nov 2023
Bestelling is op het verkeerde huisnummer geleverd. De bezorger heb ik gevraagd waar hij zijn laatste pakketje had afgeleverd. Nadat ik had vernomen dat de GPS had aangegeven dat hij in mijn straat was geweest. De bewoners ontkennen bij hoog en laag. Ik heb mijn geld terug gekregen en daar ben ik uiteraard zeer blij mee, maar toen ik had liever het pakketje alsnog ontvangen. Dat was niet mogelijk. Ik kon her zelf opnieuw bestellen, maar dan zonder de korting waar ik het mee had aangeschaft. Vaste klanten zo behandelen is jammer. Ik hou er niet van om via andere kanalen mij ongenoegen te uiten. Het is jammer dat de klantenservice mij niet verder kon helpen. Ik weet dat je als medewerker aan een script gebonden bent, maar een klein beetje empathie was fijn geweest. Vriendelijke groet, Hillery

Incorrecte website informatie

Bij jullie besteld op een donderdag met de belofte ‘Vandaag voor 22.00 besteld, volgende werkdag in huis’. Ik had bij jullie besteld omdat ik mijn piercing was verloren en met spoed een nieuwe nodig had. Na bestelling kreeg ik een bevestigingsmail dat het ongeveer 3 werkdagen langer zou duren. Dit valt rond kerst, dus zou een week duren. Direct na deze mail, heb ik contact opgenomen om mijn situatie uit te leggen. Hier kreeg ik te horen dat mijn bestelling niet meer geannuleerd kan worden en ik het pakketje maar zou moeten weigeren bij de deur. Kort gezegd. Ik vind het niet kunnen dat mij de belofte wordt gedaan, dat het de volgende werkdag bezorgd zou worden (de volgende dag in mijn geval). Maar het pakket bijna 2 weken later nog niet binnen is en hier niks aan gedaan wordt.
5 nov 2023

Jullie doos op de foto komt niet overeen met de originele doos van mij

Slechte service gehad in een onderzoek naar mijn niet geleverde zolveren oorbellen Iedere medewerker had het zelfde verhaal met ondersteuning van een camerafoto voor het verklaren dat ik de waarheid niet sprak over de leveren zilveren oorringen, die ik ECHT nooit heb ontvangen. Ik kan fluiten naar mijn geld. Iemand binnen hun organisatie weet meer over de verdwenen zilveren oorringen met zirkonia hanger. Kijk goed naar de dozen op de foto van Lucardi "heeft geen flappen" kijk naar de 4 foto's van mijn doos op hun verzoek alle flappen open trekken, komt voor dat ze daarin zitten. Hallo jullie stuurde de bewijsfoto doos foto 2 links boven niet!Ik kan geen flappen binnenin zien zitten "geen flappen" in aan de binnenkant! Scam foto. Ik zou er niets bestellen!
3 sep 2023

Medewerkers in filiaal Doetinchem

Ik kwam mijn ringen (2 weken daarvoor gekocht bij Lucardi in Arnhem) in het filiaal in Doetinchem graveren. Hier stonden 4 meiden die alles behalve klantvriendelijk overkwamen. Hun manier van communiceren ervaarde ik als vijandig en zeer onprettig. Lang verhaal kort: zij konden mijn ringen niet graveren want ze hadden het te druk. Ze vertelde mij dat het überhaupt niet kon omdat mijn ringen te smal waren. De dag erna ben ik terug gegaan naar het filiaal in Arnhem. Zij konden mijn ringen zonder moeite graveren. Ik heb het gevoel dat de medewerkers in Doetinchem niet heel veel zin hebben om hun handen uit de mouwen te steken. Laat staan de klant op een vriendelijke manier te woord te staan. Dit heeft mij onnodig veel tijd, moeite, geld en frustratie gekost.
22 jun 2023
Wat ik erg jammer vind, is dat ik speciaal naar de winkel ben gegaan om oorbellen voor mijn dochter te kopen. 's Avonds kwam ik er achter dat je online 40% korting kreeg. Ik heb toen geappt met Lucardi en toen kreeg ik als antwoord dat de korting alleen online werd gegeven. Toen heb ik de oorbellen online besteld en in de winkel laten bezorgen en de andere oorbellen in de winkel terug gebracht. Ik vind het jammer, dat je de korting in de winkel niet krijgt. De verkoopster vertelde wel, dat als ik er om gevraagd had ik de korting wel zou krijgen. Het heeft mij extra tijd gekost om dit zo te regelen. Ik ben er meestal voor om artikelen in de winkel zelf te kopen en niet online, maar als het online 40% scheelt dan ben ik gek als ik dat niet doe.
PV
Perry V.
Veenendaal

Belachelijke oplichters

Op de website staat: voor 22.00 uur besteld, volgende dag in huis. Ik heb op dinsdag om 14.00 uur besteld, de volgende dag nog geen track and trace. Gebeld wanneer het komt, was beloofd binnen een dag. woensdagavond kreeg ik de track and trace, die bleef donderdag stil. Vrijdag zou het geleverd worden. Op vrijdag staat er om 15.40 uur geleverd. Dat is niet gebeurd, er is niet eens aangebeld, er was iemand thuis. Nadat ik gebeld heb met Lucardi, moet er een for,mulier worden ingevuld, dat duurt weer een week voordat je er iets van hoort. Ik dacht een leuk cadeautje te kunnen geven in het weekend. Erg jammer dat Lucardi je zo in de steek laat. Ik ga liever naar een echte juwelier ipv deze oplichter.
Tijdens blackfriday weekend in de winkel en online 25% korting, daarbij adverteren jullie met + 5% in totaal 30%. Eerst online de actuele voorraad bekeken van de winkel, eenmaal in de winkel zegt de verkoopster geen 30% maar 25% te geven, waarop ik uitleg en kan aantonen dat er degelijk 30% van kracht is. Geen van de verkopers zijn hiervan op de hoogte. Ik geef aan dat ik de oorbellen op dat moment online kan bestellen, en afhalen in de winkel maar ook dit was te veel gevraagd voor de desbetreffende verkoopster. Uiteindelijk de oorbellen online besteld en afgehaald bij een ander filiaal. Dit is niet mijn eerste negatieve ervaring bij de lucardi filiaal .. Ik kom er in ieder geval niet meer.
26 dec 2023

Slechte service winkel Stationsstraat almere

Klantenservice via whatsapp 4 sterren. Winkel ervaring Stationsstraat Almere 1ster. Afgelopen week heren armband gekocht in de online shop en laten graveren. Deze werd netjes op tijd verstuurd maar er zat een lelijk plekje onder de gravure dus contact gezocht via whatsapp prima geholpen. Naar de winkel doorverwezen want dit viel onder garantie en dan zou ik het via de winkel kunnen retourneren, niet dus een medewerker van de winkel Stationsstraat Almere met een bos donkerekrullen en mooi gemanicururden Nagels stuurde mij gewoon weg, ik moest na de feestdagen maar contact zoeken met het hoofdkantoor. Deze armband beschadigd of niet kon niet via de winkel geroutineerd worden garantie of niet.

Graveren wordt niet mooi

Ik heb een armbandje besteld voor mijn dochter welke ook gegraveerd moest worden. Inmiddels het armbandje ontvangen en dit veel helaas erg tegen. Het gegraveerde heeft een soort lichtgelige kleur gekregen. Dit wordt niet zo getoond op de website, nergens vermeld. Zelfs niet in het voorbeeld wat je kan maken. Ik heb hierover contact opgenomen. Er wordt gezegd dat de website een indicatie is en dat het kan afwijken. Ik vind dit ontzettend NIET klantvriendelijk. Het is niet wat ik heb besteld en daar moet ik het maar mee doen. Het enige wat zij konden doen was de graveerkosten terugbetalen van € 10 maar ik blijf dus nog steeds met een armbandje zitten waar ik zelf niet voor heb gekozen.
14 aug 2023

Levensboom kettinkje & oorbellen review

Ik had het pakket op maandag 7-08 besteld en het zou op 8-08 binnenkomen. Ik had de optie gekozen om het s'avonds te laten bezorgen (kostte €0.50 extra). Uiteindelijk kwam het pakketje pas donderdag, dit is een beetje de standaard als je DHL kiest als bezorgservice volgens mij. De producten werden geleverd in plastic zakjes en twee kleine kartonnen doosjes. Ik weet dat ik verre van Lucardi's grootste klant ben of zal worden maar persoonlijk vond ik dit wel heel erg armoedig. Je kan een doosje erbij kopen maar andere juweliers doen dit toch beter. Het kettinkje en de oorbellen waren zo klein dat het niet eens meer subtiel te noemen was. Erg zonde want het idee was leuk.
15 okt 2023

Slechte service en dik teveel betaald

Er was blijkbaar ook een complete set die voor de helft van de prijs werd aangeboden ipv 2 losse artikelen Na gemaild te hebben met de klantenservice konden zij mij niet helpen om dit op te lossen zonder de items retour te sturen Het was een cadeau en dit lukte niet voor de tijd dat ik het cadeau moest hebben Heb dus ruim 30 euro teveel voor deze set betaald heel jammer en slecht dat dit niet kon worden opgelost omdat de set een ander artikel nummer had maar de items verder hetzelfde waren Deze werd ook niet aangeboden om de set compleet te maken bij het bestellen Terwijl dit wel gebeurde bij de oorbellen en de ketting Slechte ervaring helaas
16 jun 2023
Ik heb een naamketting gekocht bij jullie filiaal in Beek waar de namen van mijn kleinkinderen in gegraveerd zouden worden. Het is een hart en aan de zijkanten zou de gravure worden gegraveerd. Toen ik na 3 weken de naamketting ging ophalen schrok ik me kapot,de namen mijn kleinkindere zijn zo klein geschreven dat je een loep nodig hebt om het te lezen.Ik heb direct gereclameerd en ik kreeg als antwoord dat er geen plaats is voor grotere letters,dat hadden ze me bij aankoop wel even mogen zeggen Het is een verjaardagscadeau maar voor mij is de lol ervan weg Ik hoop dat jullie nog wat voor me kunnen betekenen want het is tenslotte € 70,_
25 dec 2023
Op de site stond memberkorting. Na aanmelden als lid, werd me de memberkorting niet doorberekend. Ik had het artikel, oorknopjes, nodig om te voorkomen dat gaatjes dicht zouden groeien. Ik heb daarom het artikel wel besteld. Tijdens het bestellen heb ik screenshots gemaakt teneinde daarmee een verslag naar de helpdesk te sturen waarin ik aantoon dat ik ingelogd was als member maar desondanks niet de korting kreeg. Op dat verslag kwam enkel wat ik had moeten doen om alsnog de korting te krijgen. De korting werd niet alsnog verleend onder de opmerking dat het niet meer kon. Dit is natuurlijk onzin. De korting had teruggeboekt kunnen worden.
13 aug 2023

Kwaliteit sieraden erg slecht

Helaas heb ik waarschijnlijk dikke pech bij Lucardi. Ik weet het niet zo goed. Mijn zoon had een horloge wat na een kleine maand al het bandje van kapot was en mijn dochter verloor na 1 dag al haar zilveren armand. Waarvan ik al twijfelde of het slotje wel zo degelijk was. Ze heeft er één al jaren om vanaf haar geboorte die echt mega degelijk is en van een andere juwelier komt. Het nieuwe armbandje van lucardi is ze al na een dag kwijt. De kwaliteit is echt om te huilen vind ik. Ik had er van alles gehaald maar zelfs bij de oorbellen buigen de stekkertjes mega snel na het in en uit doen. Zeer teleurgesteld hierin.
5 sep 2023
Ik had wat besteld duidelijk aangeven dat het binnen openingstijden bezorgt moest worden omdat er savonds niemand op me werk aanwezig was hebben ze toch 2 keer in de avonduren proberen af te leveren wat dus niet lukte is de ring retour gestuurd na lucardi met als gevolg een teleurstelling omdat de korting niet meer geldig was bij een nieuwe bestelling en de maat niet meer beschrikbaar was dus diep teleurgesteld in lucardi. Voor mij geen online bestelling meer bij lucardi want heb nog gebeld met lucardi en dhl om dit te laten aanpassen en zelfs dat kon niet gedaan worden diep teleurgesteld in deze bestelling.
22 okt 2023
2 + 1 gratis. Twee paar oorbellen en een ring. Van het ene paar oorbellen was er een steentje uit. Het lijkt me toch dat dit gezien wordt bij het inpakken. Ik ging met de bus naar de winkel in Oosterhout. Daar vertelden ze me dat ik de hele zending online retour had moeten sturen. Terwijl er 1 artikel niet goed was? Bovendien las ik op internet dat je het ook in de winkel kunt regelen als er iets niet goed is. Wel netjes geholpen en bij hoge uitzondering kon ik in de winkel een ander goedkoper artikel uitzoeken. Beetje ingewikkeld allemaal. Jammer maar dan koop ik voortaan liever iets in de winkel.
12 jul 2023

Horloge werkt niet.

Horloge besteld. Horloge deed het niet. Naar de winkel in Arnhem Centrum terug gebracht. Eerste reactie was dat ze er wel een nieuwe batterij in wilde doen…geen sorry voor het ongemak. Op mijn vraag of het niet gecontroleerd wordt voordat het verzonden wordt, was de medewerkster erg kort in haar reactie. Dat wist ze niet hoor, ze werkt in de winkel en niet bij de afdeling die bestellingen verzenden! Nadat ik aangegeven had dat ik mijn geld terug wilde, wilde ze me eerst nog met pakket de winkel uitsturen zodat ik het zelf retour zou sturen. Al met al geen prettige ervaring met Lucardi!
6 okt 2023

nou ik had iets besteld en nooit gekregen

nou ik had iets besteld en niet ontvangen door DHL de bezorger zou het bij de buren hebben afgegeven ? dus niet en mijn buren aan weerskanten hebben net als ik een video deurbel en op dat tijdstip niemand van DHL maar dan moet ke lucardi bellen formulieren invullen en bla bla ok maar heel lang wachten op een antwoord of ze het online bestelde uberhaupt nog sturen terwijl ik de een mailtje heb van dhl dat ze het niet bij mij geleverd hebben waaaaaaaaardeloos een ander bedrijf dat op die zelfde dag iets leverde bij mij met DHl had het na 2 dagen geregeld ik ? weet nog niets
Antwoord van Lucardi.nl
13 okt 2023
Hi Ana, Het klopt dat we een onderzoek moeten opstarten indien je order niet geleverd is maar wel op geleverd staat. Indien dit nog niet voor je is opgelost wil ik je vragen een mailtje te sturen naar klantenservice@lucardi.nl.