Lucardi.nlBeoordelingen

Lucardi.nl- Logo - Beoordelingen
Lucardi.nl- Logo - Beoordelingen

Lucardi.nl - Ontdek de nieuwste sieraden trends bij Lucardi!

Lucardi Juwelier is de grootste op het gebied van sieraden en horloges. Met een landelijke dekking is er altijd een Lucardi winkel bij jou in de buurt. Neem eens een kijkje in de online shop van Lucardi Juwelier en sta versteld van het aanbod aan sieraden en horloges. Hip en trendy zijn de sleutelwoorden, maar nog belangrijker is de betaalbare prijs. De collectie horloges, oorbellen, ringen, armbanden en kettingen van Lucardi Juwelier bestaat uit een breed aanbod van de allerlaatste trends, maar ook de bekende ‘klassiekers’ zijn vertegenwoordigd. We bieden trendy zilveren sieraden, betaalbare gouden sieraden, klassieke trouwringen, stijlvolle diamanten ringen en stoere stalen items aan. Lucardi heeft daarnaast ook online Guess sieraden en goldplated en silverplated items. Ook aan de kleintjes wordt gedacht; met de leukste kindersieraden en kinderhorloges tover je een lach op ieder gezicht. Ook hebben wij een uniek assortiment geboortegeschenken, waaronder kinderbestek en tandendoosjes. Bij Lucardi kun je ook artikelen laten graveren. Daarnaast bieden wij een populaire collectie naamkettingen , naammunten en andere gepersonaliseerde sieraden aan.
KIN Netherlands B.V.
Verheeskade 197
2521DD 's-Gravenhage
Elles van Leeuwen

Beoordelingen voor Lucardi.nl

4.46/5.00

2.521 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over Lucardi.nl

Ruim één maand op mijn geld moeten wachten Heel véél emails verzonden en contactformulieren ingevuld Hele slechte service. Ook telefonisch iet bereikbaar Op Facebook hele slechte reviews
Prima!
Heb mijn klacht via de mail gestuurd, past hier niet..
Mijn bestelling via de webshop ging heel gemakkelijk. Ik kreeg vrij snel bericht dat het sieraad in de winkel lag en ik het kon ophalen. Het werd nog mooi ingepakt ook. Top!!
Geen toelichting
Top!
Producten over het algemeen goed. Service in de winkels uitstekend. Service online klantenservice soms iets minder.
Top winkel
Bestelling 1 mannen oorbel, ontving er 2 ws een vrouwensetje. Omdat mt 15 toch te groot was retour gestuurd. Nu een kleinere maat 12 mannen oorbel besteld en dit keer wel 1 stuk oorbel ontvangen. Zijn er heel tevreden over de service. Tegoed van de geretourneerde oorbellen ook al ontvangen. Top service !!
Levering is wat langer door corona. Producten zijn fijner dan foto’s doen lijken. Kwaliteit is goed.
Geweldige service, prachtige ring!
Levering: drama, veel te lang moeten wachten! Producten voldoen niet aan de verwachting. Service: telefonisch niet bereikbaar, zeer slecht! Het duurt te lang voordat de zending is verwerkt incl. terugbetaling!
De levering was super snel, volgende dag in huis. Horlogebandje was te wijd, er moesten schakeltjes tussen uit. Na een belletje kon ik direct naar de het filiaal komen en is het keurig opgelost. Het horloge is ook helemaal wat ik bedoelde.
Van armband heb ik nog niets van afterpay gehoord hoe gaat dat
De verzenddoos was veel te groot voor een armbandje. Daar had naar mijn weten wel anders gekund.
Op de website staat 2e mondkapje voor 1 euro, maar ik heb 2 x de volle prijs betaald. Klantenservice gemaild, maar krijg geen antwoord terug.
Goede service
met corona matregelen niet vandaag bestelen en morgen in huis zo als in de webs. " NIET DUS "
Zeer ontevreden. 2 kleine leveringen wel gekregen, maar levering van € 60,00 is zoek. Was vooruit betaald, maar geen pakket en geen geld. Service is zeer slecht, schuiven schuld naar DHL, maar vlg eigen site nog niet uitgeleverd. Iedere keer andere reden, maar nul aktie.
Batterij was leeg van het horloge gelukkig had ik een buurman die hem open kreeg en nieuwe had