Lucardi.nl- Logo - Beoordelingen

Lucardi.nl

16.845 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden67.054 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 27 apr 2020
Lucardi.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Beoordelingen voor Lucardi.nl

3 mrt 2024

Lucardi Emmen is SUPER!! Lucardi Lelystad is VRESELIJK !

We werden in de Lucardi winkel in Emmen heel goed geholpen en geadviseerd. De dames die daar werken zijn klantvriendelijk en meedenkend. We zijn o.a. geholpen door medewerker Annet, zij en haar collega zijn erg kundig. Vervolgens konden we onze gekochte trouwringen afhalen in filiaal Lelystad. Wat een nare dame werkt daar (een bril op, donker halflang haar, wat ouder, en handringen om) Toen we wegliepen zei ze nog eens hoorbaar voor ons "nou ik snap niet waarom ze die ringen helemaal in Emmen hebben besteld". Ook het inpakken van de ringen ging niet leuk. We hadden als extra nog een mooi doosje en kussentje voor de ringen willen kopen, maar die kopen we niet in filiaal Lelystad. We kijken wel of we in de gelegenheid zijn om dit in Emmen te halen.

Matchende ringen

Voor ons jubileum wilde ik graag matchende ringen kopen voor mijn vriend en mij. Na in meerdere winkels geweest te zijn, bleek dat de winkelvoorraad erg beperkt is. Daarom heb ik meerdere ringen online besteld. Deze zouden de volgende dag geleverd worden. Uiteindelijk kwamen ze pas een dag later, maar dit was geen probleem. De ringen zaten verpakt in een veel te groot doosje dus hier zou nog rekening. Ik had verwacht dat ze door de brievenbus zouden passen, maar dit was dus niet het geval. De ringen waren stuk voor stuk erg mooi en ze leken exact op de foto's. Doordat ik er meerdere besteld had, moest ik er ook een paar terugbrengen, maar dit kon gemakkelijk in de winkel.
3 mrt 2024
Ging allemaal prima, maar had wel graag wat meer inhoudelijk informatie gezien over het product. Het horloge heeft een zon-oplaadbare batterij en is vrij snel leeg als je 'm niet actief in het licht houdt, is geen ramp, want een beetje licht en hij doet het weer, maar had ik wel graag van tevoren geweten. Verder verbeterpunt is wat mij betreft de verpakking, je ontvangt de bestelling in een doos die moeizaam te hergebruiken of te recyclen is.

2e gaatjes en Helixpiercing.

2 weken terug heb ik mijn 2e gaatjes en een helix in mijn oren laten schieten bij de lucardi. Ik werd erg goed geholpen met het uitzoeken van de schietoorbellen en goed geïnformeerd over hoe het proces van het gaatjes schieten/helix zou verlopen. Het was voor mij erg duidelijk en het deed zeker geen pijn. Ik werd goed op mijn gemak gesteld en voelde me erg comfortabel en rustig tijdens het schieten van de oorbellen. Er werd ook zeker hygiënisch gewerkt! Wat ik zo fijn vond is dat er eerst mij getoond werd met een stipje op mijn oren waar de medewerker ging schieten, zodat ik kon oordelen en bekijken of het de juiste plaats zou zijn. Ik vond het erg fijn om op deze manier geholpen en geïnformeerd te worden, het was voor mij een erg positieve ervaring. Wanneer ik nog een extra gaatje wil laten schieten, ga ik hiervoor zeker weer naar lucardi! Erg aan te raden :) en dit ook nog voor een betaalbare prijs!

Heel tevreden met Lucardi!

Ik had in de winkel van Rotterdam Alexander een mattenklopper armband gezien in zilver die ik eigenlijk graag in het goud wilde hebben. Ik heb een medewerker aangesproken of ze die misschien in het goud had. Ze heeft voor mij in de computer gekeken of een ander filiaal het armbandje toevallig had. Dat was helaas niet het geval, maar ze heeft wel samen met mij op de website van Lucardi gekeken naar een ander armbandje die mij zou bevallen. We hadden uiteindelijke een gouden mattenklopper bangle gevonden die mij echt beviel. Ze heeft achter in de winkel gekeken of er 1 aanwezig was. Ze heeft hem om mijn pols gezet om te kijken of het paste. Uiteindelijk heeft ze hem voor mij besteld om het armbandje naar mijn huisadres te sturen. Ik ben zeer blij en tevreden met mijn armband. Ik ben ook zeer tevreden met de klantvriendelijkheid en de manier waarmee ze mij geholpen heeft!

Een grote troost...

Altijd wanneer ik iets leuks meemaak, zoals oa mijlpalen in mijn leven, dan weet ik meteen waar ik moet zijn en dat is Lucardi. Echter zijn er ook droevige gebeurtenissen/ momenten in mijn leven geweest, nog recent en wilde ik dat een plekje kunnen geven (wat ik voorheen niet kon). Zo heb ik bij Lucardi een hartjesketting besteld met een endless teken erin en daarvoor babyfeet met een mooie diamant. Ik heb een wonder in mijn leven, maar ook 1 verloren. Het geeft mij zoveel troost als ik er even aan zit of bewonderen ben, alsof ik hetgeen ik verloren ben, forever bij mij draag. En zo is het maar net, de liefde die ik ervoor heb, is oneindig. Dankjewel voor deze geweldige (ketting als troost en memories) kans Lucardi! ♡
IW
Ingrid W.
Emmeloord
Het zoeken naar de juiste bedels op de website ging wat lastiger. Ik had sliders (voor platte armband) besteld. Deze waren zeer snel binnen, zoals werd aangegeven op de website. Maar ik moest bedels hebben voor een ronde armband. Ik kon ze terugsturen maar ook naar de winkel. Ik ben naar de winkel geweest. Ik werd hier vriendelijk geholpen en kon mijn aankoop eenvoudig retourneren. Helaas hadden ze niet de bedel op voorraad die ik dan wel zou willen kopen. Die kon wel besteld worden maar dat zou een paar werkdagen duren. Al met al tevreden over de levering en service van Lucardi. De website zou nog wat beter kunnen selecteren op het type armband waar je bedels voor zoekt.
LG
3 mrt 2024
Zo enorm blij met mijn nieuwe ring 🤩 ik was al een tijdje op zoek naar een nieuwe ring omdat mijn vorige kapot gegaan was , ik wilde wel graag een zilveren ring omdat ander materiaal vaak afgeeft op mijn vingers dus ik had me al voorbereid op een hoge prijs uit ervaring bij andere juweliers 😵 maar bij Lucardi zag ik hele acceptabele prijzen én kreeg ik ook nog 20 % extra korting ! Zoveel moois om uit te kiezen dus dat duurde even maar uiteindelijk “mijn” ring gevonden 😍 en zal zeker in de toekomst vaker bij lucardi shoppen , niet alleen voor mezelf maar ook voor cadeautjes 🎁 ps. De ring werd verstuurd in brievenbusdoosje dus je hoeft er ook niet voor thuis te blijven ✅

Ring

Wat ik in het bijzonder waardeerde, is de diversiteit aan stijlen en prijspunten, waardoor het toegankelijk is voor verschillende klanten. De klantenservice is over het algemeen behulpzaam en vriendelijk, en de fysieke winkels hebben vaak een prettige sfeer. Een suggestie voor verbetering zou kunnen zijn om de online winkelervaring te optimaliseren, inclusief verbeterde navigatie en zoekfunctionaliteit om producten gemakkelijker te vinden. Ook zou het uitbreiden van de informatie over materialen en productieprocessen kunnen helpen bij het versterken van het vertrouwen van klanten in de kwaliteit van de producten.

Goede hulp

We zijn vriendelijk en goed geholpen door een medewerkster. De ring die ik had uitgezocht was niet meer in mijn maat in de winkel. Ze heeft ook mijn maat opgemeten. Ze heeft op de site gezocht naar de ring om te kijken als die nog te bestellen was via de website. Helaas stond die ring er niet meer op. Ze heeft wel gezocht naar een soort gelijke ring op de site en een soort gelijke ring heeft ze gevonden. Na de goedkeuring vanuit mij en mijn partner heeft ze de ring voor ons besteld. En konden de ring afhalen in de winkel. Ook konden wij die al betalen zodat we de ring allen nog hoefde op te halen
Ik had een online bestelling gedaan. Volgende dag was mijn pakketje binnen. Horloge was echter veel te groot, dus naar de winkel op de Ferdinand Bolstraat geweest. Daar werd mijn horloge meteen op maat gemaakt. Ook had ik een armbandje dat ik in de winkel heb omgeruild. Met geduld en een glimlach werd ik door de dames geholpen. Ik kwam eigenlijk nooit zo vaak bij Lucardi, door een kadobon ben ik in contact gekomen. en wat een prachtig assortiment, echt heel mooi en voor elk budget. Dus ja, hier zal ik vaker shoppen, en zowel online als in de winkel is beide goed bevallen.
Bij voorrrad beschikbaarheid in de winkels was het online niet mogelijk te zien om mijn maat beschikbaar was in de winkels. Ik moest heel wat lucardi winkel bellen om te vragen of ze mijn maat hadden. Ze konden zelf niet in het system zien welke Lucadi mijn rinast had. Dat zou anders moeten zijn . Ik had maat 18 nodig maar heb uiteindelijk 18,5 gekocht omdat ik meer dan 10 winkels zelf had gebeld en geen van hen konden zien welke filialen maat 18 had in het voorrad. De ring is te groot 😔 maar vanwege de sales heb ik gedaan. Ik raad het aan om een de system te veranderen
Heel mooi en goede prijs. De font/lettertype is ook heel mooi. Het heeft ook een mooie gouden kleur. Niet te geel en ook niet te oranje. De levering duurde wel wat langer dan verwacht (5 weken) maar het was het wel waard. Het zou fijner zijn om meerdere updates over de levering te krijgen (een persoonlijk suggestie), want ik moest een mail naar lucardi sturen om hierover te vragen. Maar mijn vraag was bijna onmiddellijk opgepakt en beantwoord. Dus dat is uitstekend consumentenservice op die kant van Lucardi.
In de winkel werd mijn cadeautje niet feestelijk ingepakt. Een saai paars zakje met een Lucardi-stikker. Er worden blijkbaar geen leuke slingers meer gebruikt (filiaal Apeldoorn). Is toch niet leuk om zo aan een klein meisje te geven? Thuis pak ik het dus maar opnieuw in. Oja, bij de knip die ik online bestelde stonden geen afmetingen bij. Bij sommigen wel, bij deze niet. Ik vind dit vreemd en erg onhandig. Is dat omdat de knip te klein zou zijn?
18 feb 2024

Heel tevreden!

Voorheen echt gouden oorbelletjes gekocht voor mijn dochter en mij. Voor haar 4e verjaardag nu een gouden ketting gekocht online. Ik kreeg netjes een mail dat het iets langer duurde dan verwacht. Toen het klaar lag kreeg ik zowel een mailtje als sms. In de winkel was de medewerker erg vriendelijk, heeft het ook nog leuk ingepakt en echt de moeite genomen (nog niet gegeven, ze wordt begin maart 4). Super vriendelijk allemaal en hele fijne service!

Mooi assortiment en makkelijk bestellen.

Het gemak van bestellen en retourneren zonder extra kosten is erg prettig. Wat naar mijn mening beter kan is, en dat klinkt misschien gek..wat minder van die stuntacties die elkaar in hoog tempo afwisselen, met dan weer 10, 20 of meer % korting of zoals nu weer 3 halen, 2 betalen. Het komt op mij erg onrustig over en denk ook niet dat jullie dat nodig hebben. Verder een mooi en uitgebreid assortiment voor alle smaken op het gebied van sieraden.

Oorbellen en piercing

2 paar zilveren oorbellen en een piercing besteld. Bestellen gaat snel en had alles de volgende dag al in huis, super fijn! Wat wel een minpuntje was is dat ik de Bali oorbellen bestelde en dat die niet lekker open of dicht gaan (zit geen scharnieren in) dus moet open gebogen worden en dan in het oor dicht. Hierdoor zijn ze al een aantal keer uitgevallen. Daar moet ik dus nog even mee terug naar de fysieke winkel.

Geweldig!!

Snelle levering, netjes op de hoogte gehouden worden van je bestellingen online, goede kwaliteit voor weinig geld. Altijd kortingen waar je blij van word, ook vaak kortingscodes bijvoorbeeld via sovendus van 7,50 al mijn hele leven kom ik bij Lucardi en bijna al mijn sieraden komen ook bij Lucardi weg die ik al jaren heb! Ik heb mijn beide oorbellen laten schieten bij Lucardi. Over het algemeen meer als tevreden!

Mooie sierraden en snel geholpen, alleen niemand om te graveren.

Mooie sierraden en snel geholpen. Personeel is beleefd en probeert met je mee te denken. Wilde alleen wat laten graveren maar mijn lokale Lucardi had een paar weken niemand die de machine kon bedienen. Dit stond nergens aangegeven en kwam ik pas achter toen ik al in de winkel stond. Hiervoor moest ik dus naar een andere winkel, vandaar de 4 sterren ipv 5. Bij de andere locatie wel direct en netjes gegraveerd.
24 feb 2024

Goed geholpen met onze trouwringen.

Heel vriendelijk geholpen door 2 lieve dames bij 't uitzoeken van onze trouwringen. We twijfelden een beetje over de maten, maar ook daarin werden we goed geadviseerd. Vorige week de ringen op kunnen halen, en ze zijn werkelijk schitterend. Bij andere juweliers waren we een klein kapitaal kwijt, hier was de prijs zeer schappelijk. Als we nog eens gaan trouwen, komen we zeker weer onze ringen hier halen! ;)