Lucardi.nl- Logo - Beoordelingen

Lucardi.nl

17.445 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden72.919 beoordelingen in totaal

Beoordelingen voor Lucardi.nl

Jullie zijn geweldig

Heerlijk met mijn beste vriendin in jullie winkel gelopen. Mijn vriendin werd uitstekend geholpen met haar vraag wat ik zeer klantvriendelijk vind. De meiden die werken zijn enthousiast en vrolijk. Prachtig armbandje voor der gekocht die ze zelf heeft gekozen, en ik heb een prachtige ketting gekocht waar ik al een tijdje naar zocht. Plus een prachtige haarklem. Van kleins af aan altijd al met plezier naar jullie geweest nu 27 jaar veder nog steeds zo even fan. Prijzen zijn te betalen en ook nog eens kwaliteit, veel beter dan die rotzooi van de Primark. In 1 woord geweldig!! Filiaal alexanderuim Trouwens het vernieuwde filiaal is echt prachtig geworden meer ruimte en geweldig licht. Wat beter kan is misschien de collecties met edelstenen en geboorte stenen iets beter neer zetten want dat is nog al zoeken in de winkel.
27 jun 2024
Ik had een armband waarvan er na een maand al een aantal steentjes eruit waren gevallen. Hiermee terug geweest en een nieuwe gekregen. Deze echter na een paar weken precies hetzelfde probleem ( waarschijnlijk zelfde badge geweest) zou weer een nieuwe armband krijgen, maar vond dit best riski. Heb daarom voor hetzelfde geld iets anders mogen uitzoeken. Super service. Kan het iedereen aanbevelen
27 jun 2024

Lucardi is een zaak waar elke klant zich zeer welkom voelt.

1e nw batterij in mijn horloge; 1e contact was zeer vriendelijk en zakelijk correct, 2e nw horloge uitgezocht; de daarbij gegeven informatie, op verzoek, was prima, ook zakelijk correct, 3e nwe ring uitgezocht; bij de keuze zeer prettig bijgestaan door de medewerkster en ook zakelijk correct Samengevat:"een bijzondere zaak, waar ik me zeer welkom voel en deze erg tevreden verlaat"!

Geweldige Klantenservice en Mooie Sieraden

Mijn ervaring bij Lucardi Juwelier was buitengewoon positief. Het personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam, en ze namen de tijd om me te helpen de perfecte sieraden te vinden. De collectie is prachtig en er is voor ieder wat wils. Ik waardeerde ook de aandacht voor detail en de kwaliteit van de producten. Al met al een fantastische winkelervaring!

Blij😀

Ik was erheen gegaan om iets te bekijken wat ik via de webshop had bekeken. Innuendo winkel zag ik dat de oorbellen kleiner waren dan ik dacht. Dus ter plekke andere uitgezocht, weliswaar iets duurder en zo liep ik wel de korting mis vanwege de nieuwe webshop. Maar uiteindelijk wel oorbellen gekocht die precies voldoen aan mijn verwachtingen.
10 jul 2024

Ketting.

We kwamen in lucardi in Zwolle zuid. Op zoek naar een kadootje voor diploma zoon. We konden eerst rustig kijken en toen kwam de medewerkster om te vragen of we hulp nodig hadden. Goed advies gekregen vooral over de lengte van de ketting. Netjes behandeld en met een tevreden gevoel de winkel uit. En de ketting viel erg in de smaak.
1 jul 2024

Bestelling van armband

Online een armband besteld, zou op voorraad zijn in de winkel. Winkelvoorraad bleek niet te kloppen, waardoor deze alsnog besteld moest worden. Hierover ben ik goed geïnformeerd en ik ontving de bevestiging zodra de armband binnen was. Dit was heel prettig. Bij aankomst in de winkel ontving ik keurig de armband. Ik ben tevreden.
3 jul 2024
Vriendelijke service, ondanks laat ophalen van het pakket. Ik had een tijd geleden een bestelling gedaan en deze pas opgehaald na een aantal weken, maar er was veel begrip en ik kon het pakket alsnog ophalen. Sieraden werden netjes uit de verzend verpakking gehaald en in een doosje gedaan.
28 jun 2024
Bestelling en retourneren gaan snel, maar in de winkel Leidscendam Voorburg geweest op 28 juni 2024, telefonisch kan alles , maar als je in de winkel bent dan krijg je in eens negatieve reactie, onervaren personeel en gehaast, terwijl het niet druk is.
13 jul 2024
Vriendelijk geholpen in de winkel en goed advies hoe we het beste de gewenste tekst konden laten graveren. Ook leuk geprijsd, zodat mijn dochter een mooi armbandje heeft kunnen uitzoeken voor haar vriendje, wat ook binnen haar (tiener)budget pastte.
28 jun 2024
Ring in de winkel gekocht voor kadootje. Was helaas te groot. Maat kleiner niet aanwezig. Wel kunnen bestellen. Was fijn geweest als die ring nu thuis bezorgd zit worden, ipv in de winkel ophalen. Nu moest ik 3x naar de stad voor diezelfde ring.

Vriendelijke winkelbediende in Oostende

De winkelbediende (vrouw) in Oostende was zeer vriendelijk en énorm behulpzaam! Een schakel uit het horloge halen dat ik kocht, was geen enkel probleem. Snel klaar en de schakel kregen we mee naar huis. Echt een aanrader !
30 jun 2024
Vanaf bestellen tot afhalen in de winkel verliep alles soepel. Bedels waren netjes verpakt. Service in de winkel correct en netjes. Bedels die had besteld deden niet af bij de originele pandora bedels. Heel blij mee.
28 jun 2024
De kwaliteit van het product is goed. Stevig en soepel. De sluiting voelt daarentegen wat zwakjes aan. Ik had gekozen voor het ophalen in een winkel. Heel fijn dat dat gratis kan! Duurde alleen wel wat langer...
29 jun 2024
Heel fijn om te bestellen en je krijgt het in een mooi doosje binnen. Alleen kreeg ik niet echt een bericht van de track en trace ma dat was niet zo een heel groot probleem als het door de brievenbus past!
LG
Lia G.
Nijmegen
12 jul 2024
We zijn erg vriendelijk te woord gestaan. De verkoopster heeft ons zeer goed geholpen. Daar waren we heel blij mee. Echt top! Ze heeft een armbandje heel goed en mooi gegraveerd. Bedankt toppie!
28 jun 2024

Product en gravering prima. Beloofde levertijd ruim overschreden.

Het product en de gravering waren prima voor elkaar. Echter de beloofde levertijd van twee à drie dagen werd ruim overschreden. Ik kon het product pas na zeven dagen in mijn winkel afhalen.
13 jul 2024
Vandaag was ik in een van de Lucardi-winkels om mijn verjaardagscadeau en een cadeau voor mijn dochter uit te kiezen. Ik ben blij met de vriendelijke service en erg blij met de oorbellen
30 jun 2024
Hele fijne winkel .verkoopster nam alle tijd voor me.gaf goed advies.en ben er geslaagd. Nu binnenkort terug .voor hangertje levensboom zilver. Vind ik zo mooi. Heyhoef Tilburg bedankt

Ik voel me altijd welkom in de winkel

Ik voel me altijd welkom zodra ik Lucardi binnenloopt. Ik word altijd vriendelijk ontvangen en er wordt gelijk geluisterd naar mijn wensen en krijg hulp bij het kiezen indien nodig..