Lucardi.nl- Logo - Beoordelingen

Lucardi.nlReviews

Lucardi.nl- Logo - Beoordelingen

Details over Lucardi.nl

Lucardi.nl - Beschrijving

Lucardi Juwelier is de grootste op het gebied van sieraden en horloges. Met een landelijke dekking is er altijd een Lucardi winkel bij jou in de buurt. Neem eens een kijkje in de online shop van Lucardi Juwelier en sta versteld van het aanbod aan sieraden en horloges. Hip en trendy zijn de sleutelwoorden, maar nog belangrijker is de betaalbare prijs. De collectie horloges, oorbellen, ringen, armbanden en kettingen van Lucardi Juwelier bestaat uit een breed aanbod van de allerlaatste trends, maar ook de bekende ‘klassiekers’ zijn vertegenwoordigd. We bieden trendy zilveren sieraden, betaalbare gouden sieraden, klassieke trouwringen, stijlvolle diamanten ringen en stoere stalen items aan. Lucardi heeft daarnaast ook online Guess sieraden en goldplated en silverplated items. Ook aan de kleintjes wordt gedacht; met de leukste kindersieraden en kinderhorloges tover je een lach op ieder gezicht. Ook hebben wij een uniek assortiment geboortegeschenken, waaronder kinderbestek en tandendoosjes. Bij Lucardi kun je ook artikelen laten graveren. Daarnaast bieden wij een populaire collectie naamkettingen , naammunten en andere gepersonaliseerde sieraden aan.
KIN Netherlands B.V.
Laan van Ypenburg 66
2497GB 's-Gravenhage
Elles van Leeuwen

Beoordelingen voor Lucardi.nl

7.292 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Perfecte service, ondanks Covid geen enkel probleem om telefonisch contact te hebben, geen vertraging in levering, tetournering etc. Zo hebben jullie hemel en aarde bewogen om een bestelling met gepersonaliseerde items ( zegelring, heren horloge, stalen plaatstalen armband en een pu leren heren armband) zo snel als mogelijk af te leveren ondanks het feit dat niet ieder artikel in mijn filiaal re leveren viel. Zelfs degene met 4 weken levertijd hebben ju..ie ,unnen verspoedigen omdat ik te horen kreeg dat ik nog hooguit een maand te leven heb wegens uitzaaiingen van mijn kankercellen, zodat ik de artikelen.en nog zelf kan overhandigen.

Donderdag 10/2 een ketting gekocht voor de verjaardag van mijn vrouw op 13/2. Ketting moest besteld worden en zou vrijdag, uiterlijk zondag 13/2 afgeleverd zijn. Ik zaterdag naar de winkel, had geen email gehad, om de ketting op te halen. Helaas ketting was niet geleverd, zou dinsdag 15/2 in de winkel zijn. Probleem voor mij. Ik vroeg om mijn geld terug om elders een pesentje te kopen. Dit was niet mogelijk. Ik dinsdag na een email te hebben ontvangen dat mijn aankoop er was, opnieuw naar Emmeloord gereden om de ketting op te halen. De ketting was er inderdaad, maar.... goudleurig terwijl zilverkleurig was besteld door de verkoopster. De ketting is opnieuw besteld en ik wacht tot het eindelijk afgerond kan worden.?! Kosten voor mij: drie keer van Vollenhove naar Emmeloord vv gereden 3 x 40 km voor niets. Groet Henk Veldkamp

Beoordelingen voor Lucardi.nl

Communicatie was slecht, horloge via web only besteld en kreeg de keus of zelf ophalen of toegestuurd krijgen. Koos voor zelf ophalen, bij het filiaal bleek, volgens het personeel, dat deze constructie niet bestond. Gewezen op de site dat het wel degelijk mogelijk was, bleek dus een foutje op de site te zijn. Aankoop werd gecanceld en geld zou worden teruggestort. Dag later kreeg ik via email bericht, dat het horloge bij het betreffende filiaal kon worden afgehaald. Weer naar het filiaal, horloge was wel aangekomen, kreeg het niet mee, omdat het geld zou worden teruggestort, resultaat een teleurgestelde klant en niet al te vriendelijke verkoopster. Gewoon twee afdelingen die langs elkaar heen werken. Uiteindelijk opnieuw besteld, betaald en afgehaald bij DHL post. Horloge bleek toch niet naar mijn smaak, naar een ander filiaal gegaan en daar met behulp van een vriendelijke verkoopster een ander horloge uitgezocht.
De bestelling hebben wij goed ontvangen, het gekke is alleen dat er werd gezegd dat het met DHL bezorgd zou worden en dus die kosten in rekening zijn gebracht. En ja het kwam met DHL echter was het een "gewoon" brievenbuspakketje. Dat vond ik wel raar. De website staat alles keurig netjes, wij hebben 3 kinderkettingen besteld, de lengte van de ketting zelf is niks mis mee maar wij schrokken wel wat van de grootte van het hangertje want die is wel heel erg miniem, van een kant zeggen wij wel erg klein maar wij konden het niet terugsturen omdat wij ze nodig hebben als cadeautjes en niet naar de stad kunnen om hem daar om te ruilen. Dus dat was wel een beetje een tegenvaller. Verder hebben wij betreft de bestelling niks aan te merken het is snel geregeld allemaal, ja.. de Paasdagen zaten ertussen dus dan weet je dat het wat langer duurt.
Erg blij met mijn aankoop. De foto's waren duidelijk. Wat beter kon was de klantenservice. Ik had gekozen voor levering in een winkel. ik had al een aantal dagen geen status update ontvangen over mijn bestelling. Over het inpakken en/of versturen naar de winkel. Dus dacht ik bel eens om na te gaan of het allemaal goed was doorgekomen. Kreeg ik een boze medewerker aan de lijn dat het 1 tot 3 werkdagen zou duren voordat het in de winkel zou liggen. Volgens mij had dat een stuk vriendelijker gekund. Op basis van dit telefoontje toch wel een naar gevoel overgehouden aan mijn bestelling. Ik zou als toevoeging aan de website het wel fijn vinden om iets meer over het verloop van mijn bestelling te kunnen zien. Nu moest ik wachten op de SMS dat het in de winkel lag. Zou fijn vinden om wat meer bij het proces betrokken te zijn.
Aan het armbandje niet zoveel op te merken. Wel jammer dat het metaal was en niet zilver zoals gevraagd. Voor de prijs zou mooi zilverkleurige wel moeten kunnen, zeker omdat goud ook bestaat. Service erg jammer. Gouden versie gezien, gevraagd maar zilveren (wat dus metaal bleek te zijn). Vervolgens wilde ik roze bestellen, blijkt dat niet te kunnen (alleen maar wit zwart paars groen). Bij thuiskomst op websitebezoek gekeken en ziedaar mijn roze armbandje. Alleen moest je op ‘meer kleuren tonen’ klikken. Erg jammer dat medewerker niet met eigen website voldoende bekend is. Al betaald en ze wilde hem niet terugsturen. Dus nu groen met metaal ipv zilver met roze. Teleurstellend.
Ik ben geen juwelier of iemand die regelmatig sieraden koopt. De informatie op de website en de foto waren voor mij achteraf gezien niet voldoende informatie. De ketting die ik had besteld was niet geschikt voor de (relatief zware) hangers die ik erbij had uitgezocht. Gelukkig heb ik mijn bestelling laten bezorgen bij een filiaal van Lucardi en op deze manier heb ik me ter plekke goed kunnen laten adviseren en het direct kunnen ruilen in de winkel. Ik hoef me nu geen zorgen te maken dat de ketting stukgaat door de hanger. De levertijd was bijzonder kort en de service van Lucardi top!
Wat beter kan is heel makkelijk een goede vervoerder nemen. DHL is een slechte heb er al meerdere problemen mee gehad. Geven het zo maar af bij buren in de straat waar ik nooit Contact mee heb. Na 3 dagen pas het pakket gekregen, te laat voor de verjaardag. Wij zijn een leuke klant van Lucardi, en gaan meestal naar de winkel in de Bijlmer waar je goed en netjes geholpen wordt net als in Maarssen. De buren hoefde niet eens te tekenen.
Bestelling ging goed, levering niet. Nadeel was wel dat voor mij niet duidelijk was dat mijn bestelling al bij de winkel lag of naar de winkel was verstuurd. Hier kwam ik achter door zelf een week na bestelling naar de winkel te gaan om te kijken waar het misging. Dit was wat mij betreft onduidelijkheid in de mail vanuit Lucardi en niet een navolg mailtje dat de bestelling echt naar de winkel/bij de winkel is
Antwoord van Lucardi.nl
Hi Johan, excuses voor de verwarring. Voor vragen mag je altijd contact met ons opnemen. We helpen je met alle liefde verder. Liefs, Lucardi
Ik ben blij met mijn geboortesteen, al is deze super klein. Dat viel me tegen. Ook de ketting die durf ik niet te dragen en het hangertje is zo klein, dat het nergens anders aan kan. De armband is prachtig, alleen de letter eraan had ik een K besteld , maar kreeg een A. Gelukkig de letter van mijn overleden moeder. Ik koop alleen nog in de winkel, dan kan ik het zien en voelen en ruilen. Lucardi is verder oké!
18 karaat gouden sieraden zijn moeilijk te vinden. Jullie collectie is klein maar fijn. Mijn eerdere bestelling werd geannuleerd omdat de voorraad toch op was. Door bellen met de klantenservice werd duidelijk dat er een nieuwe voorraad eind april aankwam. Was fijn geweest als me dat direct duidelijk werd gemaakt. Nu moest ik er zelf achteraan. Verder mooi armbandje, mooi aanbieding.
bestelling van oorbellen gehad die er op de site anders van kleur er uit zagen dan dat ik ze binnen kreeg. terug gebracht naar de winkel en ik wilde ervoor in de plaats een cadeaubon aanschaffen, lukte dat op een of andere manier ook niet. geld wordt terug gestort van de oorbellen. Nu via de site maar een cadeaukaart besteld en is gelukkig snel binnen gekomen.
Antwoord van Lucardi.nl
Hi Saskia, wat jammer dat de oorbellen niet helemaal naar verwachting waren. Excuses hiervoor. Hopelijk kun je met de cadeaukaart alsnog iets moois bestellen. Liefs, Lucardi
Ik zal het niet meer ophalen in de winkel na te hebben besteld. De mevrouw die mij hielp was zeer onvriendelijk... Zelfs toen ik nog een horloge in de winkel erbij kocht voor mijn zoontje van €30. Ze zei dat ik maar bij de action een gaatjes maker moest kopen.... Heb uiteindelijk bij een sleutel maker extra gaatjes kunnen laten maken...
Ik had een kado nodig voor een meisje van 7 jaar. Gekozen voor een paar oorbellen in een kadoverpakking. Omdat het al ingepakt was heb ik het meteen gegeven, jammer dat het met prijskaartje eraan was ingepakt. Verder was alles perfect geregeld. Een dag van tevoren besteld de dag erna in huis. Helemaal top!!!
1 item was niet voorradig. Het artikel werd uit onze bestelling gehaald en derest werd wel verzonden. Nu moesten we opnieuw een bestelling plaatsen en dus 2x bezorgkosten betalen. Dit vonden wij niet netjes. De website moet accuraat zijn qua voorraad en anders in overleg de bestelling annuleren.
Antwoord van Lucardi.nl
Hi Maureen, wat jammer dat we niet de gehele bestelling hebben kunnen leveren. Helaas kan dat voorkomen wanneer een artikel laag op voorraad is. Dit staat ook vermeld in het winkelmandje. Voor vragen mag je altijd contact met ons opnemen. Liefs, Lucardi
Ik denk dat het navigeren en filteren nog beter kan, ik vind het fijn dat ik gratis kan ophalen in de winkel, ik zou graag nog per item willen kunnen bekijken waar het op voorraad is, nu moest ik eerst checken of mijn mandje binnen 1-3 uur beschikbaar was om te “checken” of het op voorraad is.
Service en producten: fijn en goed. Alleen: ik had betaald voor een "luxe Kado verpakking" en sta te kijken van het flauwe doosje waar ik dan ook nog zelf het sieraad moet doen (vanwege een lintje). Ik begrijp het woord verpakking maar niet het woord "Kado" in deze. Nicole
Deze waren uitgezocht door mijn man die in januari overleden is. Hij had de sieraden setjes voor zijn moeder en zus uitgezocht als laatste cadeau voor hun in verband met moederdag. Ze waren ontzettend blij en verdrietig. Dit is waarom ik ook geen foto's heb gemaakt.
Bestellen via de site ging gemakkelijk en snel, ook de levering is keurig op tijd. Het product ziet er prachtig uit. Het enige puntje van kritiek dat ik heb is dat de inscriptie kleiner is dan ik had verwacht, het is leesbaar maar iets groter was mooier geweest.
Lieve medewerkers in de winkel. Zeer behulpzaam en denken mee. Helaas 1 minpuntje, ik had sieraden laten graveren alleen bij het ophalen bleek dat niet de juiste datum erin was gegraveerd. Gelukkig werd dit gelijk opgelost door de medewerkster in de winkel.
Ik heb deze armband cadeau gedaan aan mijn moeder en schoonmoeder. Hij is supermooi en hij zit bij beide als gegoten. Mooi verpakt en mooie kwaliteit. Ik ga er ook nog een voor mijzelf kopen. Kortom, leuk als cadeau of gewoon mooi voor jezelf.😊
De afmeting van de twee zilveren armbanden vielen tegen. Leken wel kinderarmbanden. En ik heb zeer dunne polsen. Graag afmetingen erbij zetten in de aanbieding. Afbeelding staat in krantje van moederdag 2 zilveren armbanden voor 59,99 euro
Antwoord van Lucardi.nl
Op onze website kun je altijd de specificaties bekijken van de artikelen. Mocht je hier toch vragen over hebben, dan kun je altijd contact met ons opnemen. Liefs, Lucardi