Lucardi.nlBeoordelingen

Lucardi.nl- Logo - Beoordelingen
Lucardi.nl- Logo - Beoordelingen

Lucardi.nl - Ontdek de nieuwste sieraden trends bij Lucardi!

Lucardi Juwelier is de grootste op het gebied van sieraden en horloges. Met een landelijke dekking is er altijd een Lucardi winkel bij jou in de buurt. Neem eens een kijkje in de online shop van Lucardi Juwelier en sta versteld van het aanbod aan sieraden en horloges. Hip en trendy zijn de sleutelwoorden, maar nog belangrijker is de betaalbare prijs. De collectie horloges, oorbellen, ringen, armbanden en kettingen van Lucardi Juwelier bestaat uit een breed aanbod van de allerlaatste trends, maar ook de bekende ‘klassiekers’ zijn vertegenwoordigd. We bieden trendy zilveren sieraden, betaalbare gouden sieraden, klassieke trouwringen, stijlvolle diamanten ringen en stoere stalen items aan. Lucardi heeft daarnaast ook online Guess sieraden en goldplated en silverplated items. Ook aan de kleintjes wordt gedacht; met de leukste kindersieraden en kinderhorloges tover je een lach op ieder gezicht. Ook hebben wij een uniek assortiment geboortegeschenken, waaronder kinderbestek en tandendoosjes. Bij Lucardi kun je ook artikelen laten graveren. Daarnaast bieden wij een populaire collectie naamkettingen , naammunten en andere gepersonaliseerde sieraden aan.
KIN Netherlands B.V.
Verheeskade 197
2521DD 's-Gravenhage
Elles van Leeuwen

Beoordelingen voor Lucardi.nl

4.54/5.00

2.032 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over Lucardi.nl

Mooie zilveren armbanden, leuk te combineren.
Prima winkel, mooi en groot assortiment, betaalbaar, goede acties. Alleen klduurt het lang voordat je je geld terug krijgt wanneer je iets retour zend.
Snelle levering.
Goede service snel geleverd retour en geld terug geen probleem Geef nooit een 10 dus 8
Ze zijn goede winkels
Het personeel is erg vriendelijk en het is een super winkelvoor iedereen is er wel wat te vinden
Ik heb het besteld maar nog niet gekregen dus ja ... ik heb en mail opgestuurd maar daar ook geen antwoord Jammer
Goede service na mail.
Makkelijk,snel en netjes
prima levering
Snel bezorgd Mooie oorbellen
Drie kettinkjes besteld, maar twee geleverd! Direct gebeld en gelukkig wel direct nageleverd.
Goede service
Alles ging super goed!
mooie producten
Dames in winkelcentrum woensel waar ik het ophaal helpen altijd fantastisch
Super
Lang moeten wachten bij het afhalen van het pakketje in winkel in Beek (Limburg) omdat er op een drukke zaterdag maar 1 persoon die in de winkel stond. Wachttijd was ongeveer 25 minuten.
Altijd snelle levering.
Hele vriendelijke bediening bij de kinkerstraat