Lucardi Juwelier Vlaardingen

78 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden171 beoordelingen in totaal

2 sep 2023
Ik kocht afgelopen donderdag met korting een horloge voor een vriend. Vandaag kocht ik er ook één voor zijn vrouw, ingepakt in een mooie cadeau verpakking. 70% korting en er nog geld af vanwege het membership! Top! Alsof dat nog niet genoeg was kreeg ik er nog een extra verpakking bij met een sticker. De cadeauverpakkingen waren op afgelopen donderdag en zo kon ik beide cadeautjes in een mooie verpakking weggeven. Super service en heel fijn meegedacht! Thank you Lucardi!

11 feb 2024
Via de website kwam ik een ring tegen waarop ik bekeek of deze op voorraad was in de winkel. En dat was het. Nu weet ik dat het een indicatie is omdat het wellicht net verkocht was. Eenmaal aangekomen blijkt dat ze de ring nooit in de winkel hadden. Het is dus eigenlijk meer een review over de website dan de winkel Ik ben uiteindelijk met een andere ring de deur uitgelopen.
CM
Cheline M.
SPIJKENISSE

Beoordelingen voor Lucardi Juwelier Vlaardingen

FP
Fleur P.
Rotterdam

Top!

Heel vriendelijk personeel. Ik kocht een nieuw armbandje en ik vroeg of ze wellicht ook silverpiets hadden zodat ik mijn eerder gekochte armbandje schoon kon maken. Die mevrouw in de winkel zei ooh geef maar hoor, dan maak ik hem toch even schoon voor je. Daarna zei ze ook nog dat ik gewoon langs kon komen om ze schoon te laten maken indien nodig. Over klant gerichtheid gesproken. Echt super!
JK
Jan K.
Vlaardingen
Er waren geen klanten in de winkel en ik had mijn zinnen gezet op een van de artikelen. ik heb naar de kassa gelopen en mijn wensen kenbaar gemaakt. Werd vriendelijk geholpen en was 3 minuten laten d winkel weer uit.

Super goede service

Altijd behulpzamen en vriendelijke verkoopsters in Vlaardingen. Geweldige service gekregen nadat het armbandje wat ik voor kerst aan mn dochter had gegeven, was gebroken.

Goede service!!

Vriendelijk,behulpzaam en klantvriendelijk. Ik ga met een fijn gevoel de deur uit bij Lucardi.
Hele fijne ervaring en kennis en behulpzaamheid
Super goed geholpen, vriendelijke medewerkers
3 mrt 2024
Heel goed geholpen zeer vriendelijk
MS
m.o s.
rotterdam
klantvriendelijk en gezellig
De verkoopster had al gauw in de gaten dat onze dochter verstandelijk beperkt is, maar zij richtte toch haar vragen naar onze dochter. En de verkoopster heeft haar best gedaan om datgene te kunnen verkopen, een gouden zegelring. Onze dochter wordt 40 jaar, vandaar een bijzonder cadeau.
Er werd mee gedacht en vriendelijk geholpen. Erg tevreden. Er moest best wel een bijzondere tekst op en er werd goed over mee gedacht.
Vriendelijke medewerkster, dacht goed mee over andere opties in dezelfde prijs klasse!
IH
Ingrid H.
Vlaardingen
Je wordt gewoon echt fijn geholpen, alle tijd en helemaal niet aandringen, zo fijn
4 feb 2024
De verkoopster deed alles om de juiste maat vd ring te vinden.
18 feb 2024
Goed en netjes geholpen. Personeel is erg vriendelijk.
3 feb 2024
Deskundig personeel, en vriendelijk
Aardige meiden en prima geholpen.
CM
Cheline M.
SPIJKENISSE
11 feb 2024
Goed geholpen. Horloge op maat gemaakt. Na verschillende opties goed resultaat. Vriendelijke verkoopsters.
Goede service. Vriendelijke verkoopster
6 jan 2024