Lucardi.nl- Logo - Beoordelingen

Lucardi.nl

17.445 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden69.989 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 27 apr 2020
Lucardi.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Beoordelingen voor Lucardi.nl

5 sep 2023
Ik had wat besteld duidelijk aangeven dat het binnen openingstijden bezorgt moest worden omdat er savonds niemand op me werk aanwezig was hebben ze toch 2 keer in de avonduren proberen af te leveren wat dus niet lukte is de ring retour gestuurd na lucardi met als gevolg een teleurstelling omdat de korting niet meer geldig was bij een nieuwe bestelling en de maat niet meer beschrikbaar was dus diep teleurgesteld in lucardi. Voor mij geen online bestelling meer bij lucardi want heb nog gebeld met lucardi en dhl om dit te laten aanpassen en zelfs dat kon niet gedaan worden diep teleurgesteld in deze bestelling.
22 okt 2023
2 + 1 gratis. Twee paar oorbellen en een ring. Van het ene paar oorbellen was er een steentje uit. Het lijkt me toch dat dit gezien wordt bij het inpakken. Ik ging met de bus naar de winkel in Oosterhout. Daar vertelden ze me dat ik de hele zending online retour had moeten sturen. Terwijl er 1 artikel niet goed was? Bovendien las ik op internet dat je het ook in de winkel kunt regelen als er iets niet goed is. Wel netjes geholpen en bij hoge uitzondering kon ik in de winkel een ander goedkoper artikel uitzoeken. Beetje ingewikkeld allemaal. Jammer maar dan koop ik voortaan liever iets in de winkel.
12 jul 2023

Horloge werkt niet.

Horloge besteld. Horloge deed het niet. Naar de winkel in Arnhem Centrum terug gebracht. Eerste reactie was dat ze er wel een nieuwe batterij in wilde doen…geen sorry voor het ongemak. Op mijn vraag of het niet gecontroleerd wordt voordat het verzonden wordt, was de medewerkster erg kort in haar reactie. Dat wist ze niet hoor, ze werkt in de winkel en niet bij de afdeling die bestellingen verzenden! Nadat ik aangegeven had dat ik mijn geld terug wilde, wilde ze me eerst nog met pakket de winkel uitsturen zodat ik het zelf retour zou sturen. Al met al geen prettige ervaring met Lucardi!
6 okt 2023

nou ik had iets besteld en nooit gekregen

nou ik had iets besteld en niet ontvangen door DHL de bezorger zou het bij de buren hebben afgegeven ? dus niet en mijn buren aan weerskanten hebben net als ik een video deurbel en op dat tijdstip niemand van DHL maar dan moet ke lucardi bellen formulieren invullen en bla bla ok maar heel lang wachten op een antwoord of ze het online bestelde uberhaupt nog sturen terwijl ik de een mailtje heb van dhl dat ze het niet bij mij geleverd hebben waaaaaaaaardeloos een ander bedrijf dat op die zelfde dag iets leverde bij mij met DHl had het na 2 dagen geregeld ik ? weet nog niets
Antwoord van Lucardi.nl
13 okt 2023
Hi Ana, Het klopt dat we een onderzoek moeten opstarten indien je order niet geleverd is maar wel op geleverd staat. Indien dit nog niet voor je is opgelost wil ik je vragen een mailtje te sturen naar klantenservice@lucardi.nl.
Bij het bestellen van de horloge werd er vermeld dat het horloge in een luxe verpakking zou worden afgeleverd, maar het zat in een plastic zakje, daarnaast is de bon voor garantie niet afgestempeld, en het horlogebandje was te groot en bij het kleiner maken werd er mij verteld dat dan de garantie niet meer geldig is, en na het verwijderen van één schakeltje werd er niet de moeite genomen om te kijken of het horloge goed paste nu is het bandje nog te groot, dus moet ik nog een keer terug om alsnog een schakeltje te verwijderen en alsnog het garantiebewijs af te laten stempelen.
16 dec 2023
We hadden ringen gekocht voor ons trouwen. Deze gingen al snel slijtage plekken vertonen (binnen een maand). Na contact met de locatie in hoogvliet, werden we naar de aankoop locatie in Spijkenisse gestuurd. Daar konden ze ons ook niet helpen want de bon on niet worden gevonden, vreemd genoeg kon een medewerker dat een week later wel. Omdat we niet dezelfde slijtage wilden, wat mijn inziens niet mag na zo'n korte tijd, hebben we uiteindelijk andere ringen gekocht. De medewerker gaf aan dat dit probleem met de ringen bekend was maar dat is ons niet verteld bij de aankoop.
15 okt 2023

Verkeerd gegraveerd, slechte klantenservice

Al telefonisch en via de email contact gehad betreffende mijn bestelling welke verkeerd om is gegraveerd, bij 1 armband wel super goed gedaan bij 1 naam armbandje niet, lucardi verwijt mij dat ik het 3 x had moeten controleren (WAT IK HEB GEDAAN) ik ben van mening dat bij die specifieke armbandje de layout van de personaliseer pagina gewoon slecht is ingedeeld en er geen duidelijke fotos worden getoond! En de klantenservice behoud zich gewoon op de voorwaarden zonder enig onderzoek te doen naar dit specifieke armbandje! Erg jammer!
5 nov 2023
Met 30% korting online een ring en armband gekocht, maar omdat de maat niet juist was van de ring naar de winkel gegaan om deze voor de juiste maat om te ruilen. Dit was niet mogelijk volgens de verkoopster omdat Lucardi delft in de Hoven geen online winkel is. Wel kon ze de ring innemen maar moest ik dezelfde ring voor een duurdere prijs terugkopen omdat de actie van 30 procent verlopen was. In de voorwaarden van Lucardi staat dat omruilen alleen in de winkel kan. Slechte service dus en niet echt aan te raden om hier iets te kopen
Na bestelling horloge, ordernr. 5371905, allerlei emails met felicitaties, en, 3 dagen later niets meer gehoord. Na zelf te kijken in track&trace van DHL de melding "arrived in your region. Daarom maar gebeld, en pakket schijnt beschadigd te zijn, en retour gestuurd, zonder dat ik ben geinformeerd. Nu wacht ik al bijna een week op teruggave geld, terwijl ik NIET verantwoordelijk ben voor uw vervoerder, maar WEL zelf weer een bestelling moet plaatsen. Waarom verzorgt U niet gewoon een nieuwe levering, al is die dan veel te laat ?
20 sep 2023

Niet gehoord.

Armbandje besteld met voor en achterzijde inscriptie. Pakketje werd door DHL door de brievenbus gepropt terwijl dit niet paste. Achterzijde inscriptie ontbrak. Retourlabel ontbrak waarnaar wel werd verwezen in het retourformulier. Bij DHL moesten we daarom retourkosten, onterecht, betalen. Na diverse keren dit kenbaar gemaakt te hebben bij klantservice geen gehoor. We hadden ondanks de instructies eerst contact moeten opnemen met de klantservice terwijl er geen telefoonnummer op het formulier door ons te vinden was.

Slechte kwaliteit, bedroevende service

Helaas een slechte ervaring. Gouden armbandje online besteld (koord-armband). De armband is binnen twee weken al kapot. Ik heb hierover contact gehad met de klantenservice, maar ik kan met de armband alleen bij een fysieke winkel terecht. Dat is een flink stuk rijden en brengt extra parkeerkosten met zich mee. Bizar dat je een product dat je online bestelt en dat zo snel kapot gaat (het brak eenvoudig, ik bleef nergens achter hangen) niet per post kunt retourneren. Bedroevende kwaliteit, slechte service!
29 mei 2023
Eerste levering trouwringen was maat dame op babyniveau. Foutje Lucardi. Moesten 70 km reizen want kon alleen door vestiging waar besteld was opgelost worden. Ter plekke goed opgelost. Weer 4 weken gewacht en toen door DHL in hal appartementencomplex geflikkerd. Kinderen waren er mee aan het overgooien toen ik per toeval vroeg van wie dat pakketje was. Bleek voor mijn partner te zijn. Issue DHL kan Lucardi niet verweten worden. Onachtzaamheid en geen gevoel voor beleving trouwringen wel. Slechte zaak.
Graag geen loze beloftes doen ! Heb nog duidelijk contact gehad of het op tijd kwam het zou op tijd zijn. dHL is niet op tijd gekomen heb tussen de tijd zitten wachten die ze opgaven en nog zeker 2uur er na thuis geweest maar geen dhl die is pas laat gekomen en ook niet bij de buren afgegeven . Nu kwam het pas ipv vrijdag ook nog op een andere ophaal locatie aan hadden jullie het op tijd verzonden, en had dhl dan een fout gemaakt had ik het nog op tijd binnen gehad nu zat ik zonder Sinterklaas kado !
23 jun 2023

Slechte service

Ketting als kado gegeven maar deze was te kort. Kon niet ruilen voor 10 cm groter ivm maatwerk hanger. Er zit toch geen maatwerk op de ketting?! Waardeloos! Het kopen van een verlengstuk was de aangeboden oplossing volgens Lucardi, inclusief linkje naar de webshop. Nu is het zo dat ze die niet in de kleur rose hebben. Goede oplossing Lucardi... Echter heeft een andere juwelier een fijne oplossing met mij gevonden. Ik koop in het vervolg NIET bij Lucardi. Dit is namelijk niet de eerste keer...
17 dec 2023
Heb 2ringen besteld een met dagen er in en namen er op gegraveerd heb er 4 weken op gewacht het is bedoeld als kerst kado om m’n vriendin ten huwelijk te vragen nu 4 weken laten en een week voor kerst komen ze binnen ma zijn ze de datum vergeten er in te graveren en als oplossing geven ze dan dat je m terug mag sturen en er weer 4 weken op moet wachten ma dat dat nooit meer gaat lukken voor kerst mocht je dat niet willen storten ze 20% terug dus gewoon waardeloos en het moment verpest
4 jun 2023
Ik heb vorige week mijn hanger met vingerafdruk van mijn moeder opgehaald er moest een datum en mama voorop staan dit stond ook op papier maar toen ik hem op ging halen stond het er niet op In de winkel zeiden dat het helemaal op nieuw moest dus weer terug en weer 4 weken wachten ze konden het wel op de achterkant zetten Dit gedaan maar het is haast niet te zien Ik heb al meerdere keren dat een mail gestuurd dat ik dit niet goed vond Maar ik krijg geen antwoord Hanger niet goed
1 okt 2023

Voor 22.00 besteld = niet morgen in huis

Ik vind het misleidend dat er op jullie website wordt vermeld: ‘voor 22.00 besteld = morgen in huis’. Lucardi doet deze belofte, niet DHL. Vind het ook een vrij onklantvriendelijke gang van zaken dat ik nu zelf ook nog de order opnieuw moet plaatsen, terwijl jullie het hebben verzonden en de belofte niet waar hebben kunnen maken. Geen excuses en geen getoonde empathie dat het verjaardagscadeau nu in het water is gevallen. Ik houd dit voorval in elk geval in mijn achterhoofd.
24 dec 2023
Een Armband gekocht en laten graveren, maar was niet tevreden over het graveerwerk, de Leters waren niet allemaal even duidelijk te zien. De persoon die het had gedaan zei ja dat het er wel goed opzat. Ik heb het laten voelen en het was duidelijk dat niet alle letters te voelen waren. Hij moest opgestuurd worden om goedgemaakt te worden en ik kreeg niet eens een fatsoenlijke excuus voor het ongemak. Heel jammer dit. Klantvriendelijkheid mag wel een heel stuk beter.
16 mei 2023

Niet oké

U houden aan wat u eerder had aangeboden: de aanbieding zou zijn t/m maandag. Maar toen ik op maandag wilde bestellen, werd het sieraad ineens NIET meer aangeboden voor de aanbiedingsprijs, alleen voor de oorspronkelijke prijs. Dát was niet wat u daarvoor had aangegeven! Dat is voor mij: spelregels veranderen tijdens het spel. Ik vind dat dus misleidend, want had ik het geweten, dan had ik eerder besteld. Niet oké dus!! Houd u aan wat u rondstuurt over de e-mail!
4 okt 2023

Vertraagde verzending en verkeerde items bezorgd. Geen antwoord op retouraanvraag.

Eerst was de verzending vertraagd, vervolgens kreeg ik twee totaal andere artikelen dan ik besteld had, daarna heb ik meteen een retour aangevraagd met foto's van de items die ik ontvangen heb. Dit was bijna een week geleden en ik heb nog stééds niks gehoord over de retour of wanneer ik de artikelen kan verwachten die ik daadwerkelijk besteld heb. Maar ik krijg nu dus wel de vraag om mijn bestelling te reviewen. Mijn bestelling is niet naar tevredenheid afgerond.