Lucardi.nl- Logo - Beoordelingen

Lucardi.nl

17.541 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden70.234 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 27 apr 2020
Lucardi.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Beoordelingen voor Lucardi.nl

MK
Marielld K.
Delfgauw
17 jun 2023
Leuk setje bestek maar de vingerafdrukken door het graveren van degene die het hadden gegraveerd zat erop. Het doosje was helemaal smoezelig. Niet leuk om het zo cadeau te geven. Viel mij eigenlijk er tegen eerlijk gezegd.
LG
Lia G.
Nijmegen
17 jun 2023
Ik heb een armbandje gekocht en de namen van mijn kleinkinderen erop laten zetten. 4 weken gewacht op bestelling. Vond het armbandje erg donker van kleur uitvallen, niet mooi edelmetaal zeggen ze goud kleur. Na 1 week al kapot? Slechte kwaliteit. Ik ga er de terug en ga vragen of ze het kunnen maken. Vind dat dit toch wel bij de garantie hoort. Ben benieuwd.
16 jun 2023
Ik heb een naamketting gekocht bij jullie filiaal in Beek waar de namen van mijn kleinkinderen in gegraveerd zouden worden. Het is een hart en aan de zijkanten zou de gravure worden gegraveerd. Toen ik na 3 weken de naamketting ging ophalen schrok ik me kapot,de namen mijn kleinkindere zijn zo klein geschreven dat je een loep nodig hebt om het te lezen.Ik heb direct gereclameerd en ik kreeg als antwoord dat er geen plaats is voor grotere letters,dat hadden ze me bij aankoop wel even mogen zeggen Het is een verjaardagscadeau maar voor mij is de lol ervan weg Ik hoop dat jullie nog wat voor me kunnen betekenen want het is tenslotte € 70,_

Geen spoedbestelling

In de winkel werd aangegeven een spoedbestelling te maken voor onze trouwringen (4 weken was net te krap) zodat de ringen er met twee hooguit twee en half week zouden zijn. Na 3 weken gebeld en bleek dat er geen spoedbestelling mogelijk is voor trouwringen. Dit leverde dus veel stress op, uiteindelijk 1 dag voor ons vertrek (we trouwden elders) waren de ringen er. Beloof geen dingen die je niet waar kan maken.
16 jun 2023
Achterkantje van het oorknoppen paste niet. Heb het niet terug gestuurd
16 jun 2023
Prijs is goed, maar personeel lijkt erg onzeker en onbekwaam
15 jun 2023
De producten waren zoals omschreven. Helaas te weinig kadozakjes erbij en deze pasten ook nog niet eens om het kadootje heen. Jammer....

Het is ok

De levering is snel. Maar 14k gouden ringen worden ook gewoon in een plastiek zakje geleverd met erbij de 'luxe verpakking' wat een kartonnen 'tasje' is. Leuk voor bijoux maar doet echt onder het gekochte sieraard.
14 jun 2023
Enkelbandje zat stuk in de verpakking !
14 jun 2023
Vlugge levering dat is top! Het retourneren is een minpunt daarvoor moet je dus naar een winkel
13 jun 2023
winkel slechte service ik heb een ring besteld bij lucardi met gravering en hier dus extra voor betaald. toen deze binnenkwam was er niks van deze gravering te lezen, waarna ik de dichtstbijzijnde winkel heb gebeld en langs ben geweest. hier werd ik totaal niet geholpen, mevr ging met een vergrootglas kijken. tuurlijk zie je het dan…. ik ga niet dagelijks met een vergrootglas naar mijn ring staren. ik vertelde haar dat ik had verwacht dat de gravering normaal te zien was waarop zij zei dat dit niet het geval is en de machine zo ingesteld staat. ik ben toen weg gegaan en heb de klantenservice gemaild. deze antwoordde heel netjes en hebben mij goed geholpen, ik heb foto’s gestuurd en de locatie waar ik geweest ben. ik krijg nu de kosten van de gravering terug gestort aangezien deze idd niet te zien was en niet zo hoort.

Te laat bezorgd

Voor 22.00u besteld, morgen in huis klopte niet. Door een storing duurde het twee dagen langer.
13 jun 2023
Oorbellen die ik heb gekregen als cadeau mocht ik niet teruggeven omdat ik geen bon had. Waren dure oorbellen dus ze konden ook naar compromis kijken
Minimaal dat ik een andere ring krijg, en we moeren erweer met de auto vanaf Tubbergen komen, 2x. En we waren blij, dat we ons verloofd hadden en nu dit.
Ik ben normaal altijd tevreden maar dit keer was ik best teleurgesteld omdat de naam op ring slecht was gegraveerd gezien model van ring
Ik heb nog niets ontvangen!
Niet tevreden. Het is niet mooi gegraveerd, ook nog eens scheef en het ‘goud’ is meer ‘geel goud’. Dit was niet bij het online maken. Al met al, zou ik dit hier niet meer hier kopen. Het is maar €40.- maar alsnog is het zonde.

De maat klopt niet en de tekst is een beetje scheef

1.Beschrijving, i.e. de maat van het doosje klopt niet; geen 103 mm. Zelfs telefonisch werd het bevestigd dat het 103 mm was. In werkelijkheid is het iets meer dan 80 mm. https://www.lucardi.nl/nl-nl/product/88765/verzilverd-doosje-eerste-communie 2.De gegraveerde tekst is een beetje scheef.
Oorbellen besteld bij Lucardi. Vlot besteld en verzonden, daarop niks aan te merken. Echter heeft DHL mijn pakket niet afgeleverd, maar is de bestelling wel als ontvangen gemarkeerd. Hierop een klacht ingediend bij Lucardi en DHL. Ik voelde me echter afgepoeierd toen ik vroeg om een update bij Lucardi. Ik weet nu nog steeds niet of ik mijn oorbellen opnieuw moet bestellen, of dat ze alsnog verzonden worden, of dat ik af moet wachten. Totaal geen duidelijkheid over de oorbellen bij Lucardi. Leuk dat het onderzoek bij DHL een paar dagen gaat duren, maar daarmee heb ik mijn bestelling natuurlijk niet in huis. Hierover had wat meer duidelijkheid mogen zijn.