Lucardi.nl- Logo - Beoordelingen

Lucardi.nl

17.583 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden70.333 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 27 apr 2020
Lucardi.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Beoordelingen voor Lucardi.nl

18 jun 2023

Slechter dan slecht en totaal niet meedenkend voor een oplossing!!

Bestel 2x 21cm en krijg 2x 16cm ik moet naar de winkel of het terug sturen oplossen doen ze het niet korting krijg ik dan ook niet meer dus al met al totaal niet klant vriendelijk!! Door fouten van jullie kan ik er zelf achteraan meen toch niet dat de bedoeling is en klantvriendelijkheid aan de telefoon is ook ver te zoeken krijg je als antwoord wat wil je nou Lucardi is niet van mij!!!
19 nov 2023
Slechte info bij kopen van trouwringen ze ging ze bestellen en wij zeiden ze moeten ook gegraveerd worden. Zegt ze ja dat kan als ze binnen zijn. Doen we hier in de winkel. Maar goed wij de ringen ophalen kunnen ze niet gegraveerd worden moesten ze het weer opsturen. En wij maar naar lucardi rijden echt slecht koop niet meer iets bij lucardi . Was bij lucardi arnhem in de binnenstad
26 aug 2023

Kapot geleverd

Ik had een multiketting aansluitstuk besteld zodat ik meerder kettingen tegelijk kan dragen zonder dat ze in de knoop raken. Het product was web-only (best zonde van de bezorgkosten en van het milieu om zo’n klein ding web-only te maken). Online bestellen was prima, maar eenmaal geleverd bleek het kapot! Dus meteen weer retour moeten sturen. Echt zonde en ben heel teleurgesteld.
5 aug 2023
Bestelling kwam niet zoals beloofd de volgende dag binnen, maar 4 dagen later. Ook slaat het diamant certificaat nergens op. Er staat geen informatie over de steen op en als je er bij de klantenservice navraag over doet hebben ze ook daar geen idee. De simpele vraag wat de herkomst is van de steen kan niet worden beantwoord. Ze kunnen dus net zo goed nep zijn. Je hebt geen idee.
Dit is geen manier van verzending!! Dure 14 gouden oorbellen a 160 euro worden zonder bescherming in een veels te grote doos zonder enige vorm van bescherming verstuurd. Ik ben bang dat ik gebruik moet maken van de garantie periode omdat de pootjes een behoorlijke klap hebben gehad. Zo ga je niet met dure spullen om !!! Automatisch systeem of niet, dit is compleet waardeloos
23 dec 2023

Slechte service kwaliteit

Mijn bestelling van een ketting van ruim over de honderd euro. Werd geleverd verpakt in een doorzichtig afvalzakje. Niet eens mooi verpakt in een leuk doosje en dat voor die prijs. Ketting ziet er wel okay uit maar zo cheap als je dat dan binnenkrijgt in een envelop met ketting in een plastik zakje , maakt ook direct dat je gaat twijfelen aan de kwaliteit van het sierraad.
16 okt 2023
Ik mis 1 artikel bij mijn bestelling, daarover netjes een mail en formulier gestuurd. En als reactie een gevoel dat ik lieg en het klopt niet. En tot op heden geen reactie meer gehad?! Erg jammer, als ik nog een keer overweeg wat te bestellen bij jullie na dit dan maar in de winkel ofz. Maar zal zeker aanraden dit niet meer online te doen want afhandeling is niet netjes.
Antwoord van Lucardi.nl
Hi danielle, Vervelend om te vernemen dat je niks meer gehoord hebt. Zou je contact met ons willen opnemen via Klantenservice@lucardi.nl? We pakken het graag verder voor je op!
20 jul 2023
Ik heb 2 weken gewacht op een bericht dat mijn bestelling afgehaald kon worden. Hierna heb ik geprobeerd via de chat en telefonisch contact te krijgen, maar op beide manieren geen contact te krijgen. Later bleek mijn bestelling al een tijd in de winkel te liggen zonder dat ik daarvan wist omdat de winkel dit niet hadden gemeldt. Ik vind dit nogal onprofessioneel.

2x echt zilveren oorbellen besteld die niet in kunnen

2x echt zilveren oorbellen besteld. Nummer 1 heeft een productiefout dus heb ik nooit kunnen dragen. Nummer 2 een paar weken in gehad en er missen nu al een paar steentjes. Hele slechte kwaliteit! 60 euro lichter en 2 paar oorbellen die ik niet in kan. Contact gehad met klantenservice, kan er alleen mee langs komen. Nou dat is het probleem, dat gaat dus niet.
LG
Lia G.
Nijmegen
17 jun 2023
Ik heb een armbandje gekocht en de namen van mijn kleinkinderen erop laten zetten. 4 weken gewacht op bestelling. Vond het armbandje erg donker van kleur uitvallen, niet mooi edelmetaal zeggen ze goud kleur. Na 1 week al kapot? Slechte kwaliteit. Ik ga er de terug en ga vragen of ze het kunnen maken. Vind dat dit toch wel bij de garantie hoort. Ben benieuwd.
1 aug 2023
Bij het online bestellen is er geen optie om dag in te plannen voor de bezorging. 2x besteld 2x mis gegaan met DHL. Voorheen was er een andere bezorg service wat fijner verliep. De laatste keer was de klantenservice niet behulpzaam en niet meedenkend wat ik niet gewend ben van de klantenservice. Jammer! Mijn cadeau en aanbieding hierdoor moeten mislopen!

Teleurstellend!

Waardeloze toestand. Oorbellen kapot aangekomen. Slecht vepakt. Ook zat er op het orginele prijskaartje een prijs van 6.99.... Met de zo genoemde korting van lucardi kosten ze 7.99 want we plakken er gewoon een sticjer overheen. Bij navraag over de situatie moeten we nog op het antwoord wachten.... Nee dit was 1 keer en maar niet weer. Fijme kerstdagen!
3 okt 2023

bestel niet online.ze kunnen het niet waar maken

online bestellen voor 22.oouur andere dag in huis niet waar dus kwam pas 2 dagen later. kom je in de winkel om de band kleiner te laten maken zijn er 3 mensen voor nodig om het voor elkaar te krijgen. na het nagekeken te hebben was het nog niet goed gedaan dus over nieuw weer. wel aardige personeel daat is niks mis mee ,zijn alleen niet kundig genoeg.
25 nov 2023
heb gouden oorbellen besteld, voordat ik deze bestelde heb ik via de mail contact met jullie gezocht en nadrukkelijk gevraagd, of de gouden hanger een klik sluiter had, dit werd bevestigd, ik ontvang de oorbellen en het is gewoon een hanger met een haakje, nu ben ik te laat met retourneren, dus heb ik oorbellen die ik eigenlijk niet wilde mvgr j
3 jun 2023
Product gekocht in de kortingsperiode. Bezorger kon ons adres niet vinden, waardoor het pakketje retour verzonden werd door het postbedrijf. Kortingsactie verlopen. Weer een nieuwe besteld op aanraden van uw collega. Ik zou opnieuw dezelfde korting krijgen, maar helaas niks meer gehoord. Had u nog een mail gestuurd met mijn nieuwe ordernummer.
Antwoord van Lucardi.nl
6 jun 2023
Hi, bedankt voor je review. Ik zie dat je helaas niet voldoet aan de voorwaarden voor de korting. Hierdoor kunnen we deze korting helaas niet achteraf verrekenen. Excuses voor het ongemak!
Is dat ik 1 ster moet geven anders had ik er geen willen geven. Een hele slechte service. As sierraad besteld voor 110 euro komt in een heel billig zakje ziet er allemaal heel goedkoop uit. Was de eerste en de laatste keer dat ik hier iets gekocht heb. Mensen geef je geld uit aan een andere juwelier . Massa productie bah.
10 sep 2023
De ring die ik besteld had bleek te klein.Vandaar dat ik naar de winkel in Heerlen ben gegaan om te ruilen.Zeer onvriendelijk personeel.Ze deed totaal geen moeite om me te helpen om de juiste maat te vinden.Ze zat liever aan de telefoon met iemand te kletsen.Zal daar nooit meer naar binnen gaan.Over de webshop zelf heb ik niks te klagen.
Pakket zal volgende dag thuis bezorgd worden na bijna 1 week is die pas geleverd. Dat zal kerst cadeau zijn, maar ja kerst is al voorbij. Tijdens zo drukke dagen zal ik wel dat uit de website beloof verwijderen dat die volgende dag bezorgd wordt.Ook geen bericht ontvangen dat die zal later aankomen dan verwacht was. Gewoon slecht.
AP
Anja P.
Den Bosch
Ik had een mooie armband besteld. Hij zag er mooi uit heel tevreden. Maar toen heb hem laten graveren het stond er scheef op slecht en was ook beschadigd. Ik had een klacht ingediend . Maar kreeg geen andere armband Maar alleen mijn graveren geld terug. Dus laat daar nooit iets graveren want je krijgt spijt. Slechte service.
We hebben een ketting met 2 hartjes besteld.. en het is nooit thuis gekomen.. dhltracking gedaan en blijkt t beschadigd en retour gegaan te zijn.. als wij niet gebeld hadden waar ons pakketje bleef hadden we niks geweten.. nu is het retour en word t wel verrekend.. maar ik had graag een mailtje ontvangen of een nieuwe ketting.