Lucardi.nl- Logo - Beoordelingen

Lucardi.nl

17.445 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden69.989 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 27 apr 2020
Lucardi.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Beoordelingen voor Lucardi.nl

ik kreeg het door mij bestelde artikel thuis bezorgd maar er zat alleen maar een leeg doosje in het pakje
10 feb 2024
Een armband was op de rand gegraveerd en niet netjes in het midden. Klantenservice vond het wel netjes.

Beschadigd item is dood normaal ingepakt en verzonden!

Ik krijg mijn pakketje later binnen dan afgesproken, komt het eindelijk aan is het beschadigd.
20 jan 2024
Heel vervelend dat Lucardi hetzelfde artikel met bijna 40 procent korting via BOL.COM aanbiedt
4 feb 2024
Vorige week zondag oorbellen bestelt en ik heb het nog steed niet wel jammer hoor.
11 feb 2024
Collega’s weten niks Niet geïnformeerd hoe de kassa werkt Verkeerde advies
Helaas heb ik een armband gekocht en nog geen 2 weken en hij is stuk
Gouden ring, mist na 1 dag al ern steentje
Het product leveren heb niks ontvangen
DHL heeft het pakket niet bezorgd
Reageren op de mail aub
28 jan 2024
Je best doen
10 feb 2024
6 jun 2023

Niet tevreden!

Hallo , ik heb op 24 mei 2 paar oorbellen en een ketting besteld in de actie 2 + 1 gratis bij Lucardi , op 26 mei heb ik de bestelling opgehaald in de winkel in Roosendaal, de ketting was te kort dus die ben ik vrijdag even gaan ruilen want die was iets te kort , een 5 cm langere ketting en een bij betaling van €5 was het in orde niks aan de hand . De oorbellen waren bij nader inzien ook te klein dus ik ben maandag gelijk terug gegaan, en heb wat grotere oorbellen uitgezocht , bij het afrekenen werd mij gevraagd of ik de oorbellen af wou rekenen €29,99 , ik vroeg nog hoe dat kon ik dat de dag tevoren een ketting geruild had en gewoon bijbetaald , maar dat was bij oorbellen niet het geval zei de verkoopster , op mijn vraag of het hele bedrag van €23,99 teruggestort werd zei de verkoopster ja hoor natuurlijk dat word gewoon teruggestort op de rekening waar het mee betaald is ! Op 5 juni €15,99 gestort op mijn rekening, ik gemaild na 6 mailtjes heen en weer kreeg ik nog €6 terug gestort uit coulance zoals ze het zo mooi noemen ,maar nog €2 te weinig ! Ik heb net gebeld daar werd gezegd dat ik nergens recht op had , dat er al meer terug gestort heb als waar ik recht op had !! Dus het gaat nou nog om €2 ze moeten zich dood schamen! Ik ga ook morgen terug naar de winkel kijken of de verkoopster er is die gezegd heeft dat het volledige bedrag terug gestort werd , het gaat mij niet eens om de €2 maar dit is al se 3de X dat zoiets gebeurt, maar toen heb ik geen stappen ondernomen maar nou laat ik mij niet afschepen !!
15 mei 2023

Tijdsverspilling

Ik kreeg een ring cadeau, waar je uiteraard blij van wordt. Helaas was deze te klein en wilde ik deze omruilen. Ik ben in de winkel geweest en de dame achter de balie gaf aan deze voor mij te bestellen omdat de ring niet op voorraad was. Dat zou makkelijk en snel gaan volgens haar. Ik was op een zondag geweest en de ring zou dinsdag of woensdag in de winkel zijn. Ik liet mijn naam en nummer achter, zodat ik gebeld kon worden zodra de ring binnen was. Na een week had ik helaas nog steeds niets gehoord en ben ik maar langs geweest. De medewerker gaf aan dat ie binnen was alleen ze op dat moment niet kon vinden (dit was niet vanwege drukte, ik was de enige klant in de winkel). Ben toen maar weggegaan. Week later ben ik opnieuw langs gegaan met de vraag of de ring binnen was. Medewerker was een beetje verward omdat ze geen order nummer kon vinden en gaf aan dat de ring er helaas niet was. Ze zou deze opnieuw voor mij bestellen. Teleurgesteld ben ik weggegaan, maar vond het al fijn dat ze ‘n opnieuw zou bestellen. Een week later nog steeds geen gehoor en heb ik de ring maar online besteld toen ie weer op voorraad was en de andere teruggebracht. Bij het terugbrengen had ik mijn verhaal gedaan bij een andere medewerker. Die keek er gek van op, maar zei er niks over. Ik vroeg of de ring niet besteld was en zij gaf aan dat het klopte. Oprechte tijdverspilling en zonde van de brandstof was dit iedere keer. Online ging het gelukkig sneller.
20 sep 2023
Gouden Oorbellen besteld Tricolor 14 karaat Goed verpakt , niets van te zeggen Maar toen ik ze uit de verpakking haalde: leek het alsof er een wals overheen was gereden Pinnetje en de oorbellen stonden in een lijn ipv haaks op elkaar ( foto’s al in jullie bezit Opnieuw besteld Toevallig ook met meer korting , wat een geluk 40% ipv. 25% Zelfs beetje blij daardoor dat ik de andere retour mocht sturen En wat gebeurt er; volgende ontvangen setje oorbellen zelfde probleem Ben er mee naar de lucardi winkel gegaan Die vonden dat de oorbellen er inderdaad niet normaal uitzagen Hebben ze omgeruild voor een paar ui de winkel ; zelfde , die er wel normaal uitzagen Zeer goede service ! De gewalste achter gelaten in de winkel — Dus extra veel heen en weer rijden , naar post Nl en naar de winkel En teleurstelling over het geleverde product (2x!) —mazzel dat de mijne beschadigd waren want daardoor die dag extra korting , Niet omdat ze beschadigd waren als geste —En conclusie ; toch beter in de winkel halen, kun je zien wat je koopt En het verhaal dat t inpakken automatisch gaat; geen controle vooraf dus? Triest Men weet dus ook niet wat men verkoopt? Gr Corrie Janssen
14 nov 2023
Sorry voor de slechte recensie, maar ik had een horloge gekocht, moest kleiner gemaakt worden, maar dat heeft ruim een half uur gekost. Die mevrouw was toch aan het rammen op de schakel die eraf moest en toen weer gesloten moest worden. Ze kreeg het niet voorelkaar toen een andere collega die het ging proberen, dat ging in iedergeval een stuk zachter. Ik had nog een horloge die niet meer helemaal goed strak slot, dus vroeg zou het mogelijk zijn dat u deze misschien aanknijpt? Ik moest toch nog wachten. Die mevrouw deed het, maar toen sloot het horloge helemaal niet meer en kon ik hem dus niet meer om. Het antwoord was, sorry. Ik zei dat is makkelijk om zo te reageren. Zij kon het niet maken, kan ik misschien naar de stad in Haarlem met de 2 horloges want die andere mevrouw had het ook nog niet voorelkaar. Er werd een aantal maal gebeld maar werd daar niet opgenomen. Uiteindelijk is het met het nieuwe horloge gelukt en die andere mevrouw keek nog even naar mijn oude horloge. Ze heeft het iets aangeknepen maar is nog slechter dan het was. U begrijpt ik was en ben hier echt niet blij mee.
26 dec 2023

Ongelofelijk klantonvriendelijkheid, lomp en brutaal

Website prima. Maar personeel in de winkel…! Bestelling opgehaald in Valkenswaard. 2 van de 3 omdat de lengtes van de kettingen niet gelijk waren. 45cm besteld , 1x was 42cm. Bij navraag in de winkel of laatste al binnen was…. Ongelooflijk lomp behandeld! Opmerkingen als ‘ik weet niet waar u t over heeft. Zal een collega gedaan hebben. Feestdagen he, druk. Je moet maar gewoon wachten.’ Plaatsvervangende schaamte! Uiteindelijk goed geholpen door bedrijfsleidster die duidelijk op haar laatste tandvlees liep. Maar wat wil je met zulk personeel. Onderwijl werd naast mij de volgende klant geholpen. Wachtte al 2 maanden op zijn horloge en had bericht gehad dat hij het kon ophalen (bleek uiteindelijk niet zo te zijn). Eerste opmerking van de medewerkerster: ja, ik weet geen naam he dus ik heb geen idee. Ik heb werkelijk nog nooit zo’n lompe, brutale en onvriendelijke medewerkster meegemaakt. Ben direct naar de Etos gelopen om daar een compliment te maken hoe vriendelijk en goed ik daar altijd te woord word gestaan en word geholpen.

Armband

Mijn bestelling, een armband had een beschadiging. Ik heb deze ontvangen op de dag dat ik het geschenk wil doen aan mijn vrouw. De armband had een persoonlijk opschrift gegraveerd. Ik heb contact opgenomen om een oplossing te vragen. De enige oplossing was om de graveer kosten terug te krijgen of de armband terug te sturen en het aankoopbedrag terug te krijgen. Dat is geen oplossing. Ik heb gevraagd om een nieuwe te sturen en dat ik deze op deze belangrijke dag geef, hopende dat de beschadiging haar niet opvalt. En na ontvangst de nieuwe armband verwissel en de beschadigde terugstuur. Dit omdat ik het op die dag MOET geven. Het was voor een gelegenheid die dag. Maar er werd gezegd dat ik meer 1 van de 2 oplossingen dien hun gaven moest kiezen en anders was er geen oplossing. Zeer teleurstellend. Want ik weet dat bijna alle klanten van Lucardi spullen kopen voor gelegenheden die belangrijk zijn en die niet zomaar uitgesteld of met schade geaccepteerd kunnen worden na een teruggave van bijvoorbeeld graveerkosten van 10 Euro

Slecht geholpen in de winkel bij ophalen bestelling

Ik heb online een bestelling gedaan en deze afgehaald in de winkel. Het betrof een zilveren armbandje, welke helaas in de knoop zat. De bestelling was dus onzorgvuldig voor mij klaargelegd. Voor ik het armbandje mee naar huis wilde nemen zag ik dat deze in de knoop zat en probeerde de knoop er zelf uit te halen, omdat het personeel in de winkel hier geen tijd en aandacht voor had. De knoop ging er helaas niet uit. Na lang aandringen heeft een medewerker in de winkel de knoop er proberen uit te halen met scherp ijzeren gereedschap. Dit ging helaas ook niet. De medewerker trok met geweld aan de armband en ik dacht even dat ze de armband kapot zou maken. Ook deze medewerker kreeg de knoop er niet uit. Ik kreeg het armbandje zonder pardon terug in mijn handen gedrukt. Uiteindelijk heb ik de knoop er in de winkel zelf uit kunnen krijgen, maar zag ik dat de medewerker het armbandje flink had beschadigd. Enkele schakels waren niet meer heel.. Ik baal hier erg van.