Lucardi.nl- Logo - Beoordelingen

Lucardi.nl

17.337 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden69.559 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 27 apr 2020
Lucardi.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Beoordelingen voor Lucardi.nl

19 mei 2023
Hele mooie kettingen en oorbellen. Zou willen dat er meer assortiment aanwezig was!

Duidelijkheid bij korting

Iets duidelijker met de kortingen bij het afrekenen via online koop
19 mei 2023
Prima website, bestellen gaat makkelijk. Optie om sieraden "online te passen" werkt niet zo goed, maar is geen ramp.

Trouwring kwijt geraakt!

Ik was mijn trouwring kwijt geraakt en dankzij Lucardi hebt ik hem EN voor voor een betaalbare prijs heb ik bijna dezelfde terug. Ik ben er dolblij mee! 😀
19 mei 2023
Snelle verzending, mooie en goede kwaliteit. Fijne online winkel.

Perfect!

Snelle levering en mooie sieraden!
19 mei 2023
Goede services en uitleg.

Helemaal happy

Mijn nu al lange ervaring met Lucardi is goed. Heel goed zelfs. De vriendelijk hulp in de winkel, of het bestellen via de webshop, allebei met prima ervaring. Maar vooral de leuke en aantrekkelijke aanbiedingen. Lucardi helemaal Top :)

Tevreden

Lucardi heeft altijd mooie en betaalbare producten. Als je online besteld is er altijd snelle service. In de winkel wordt je goed geholpen en is er geen haast als je misschien twijfelt over je keuze. Kortom ben ik heel tevreden bij Lucardi en zal ik daar zeker mijn sieraden blijven kopen!
19 mei 2023
Ik word altijd vriendelijk geholpen dus voor nu heb ik geen verbeterpunten.

Ketting moederdag

Ik heb een ketting besteld voor mijn moeder met de letters van mijn en mijn zusjes gegraveerd en mijn moeder was er heel blij mij. Ik ben echt behoorlijk tevreden hoe snel de ketting klaar was en ik hem kon ophalen
ED
Evelien D.
Pijnacker

Service

Zou ik op dit moment niet weten. Ik ben super tevreden. Snelle levering of berichtje dat ik mijn bestelling op kan komen halen. Leuke prijzen. Goede klantenservice.
19 mei 2023
Ik had een ketting op de site besteld en die lag netjes op tijd zoals beloofd in de winkel om op te halen .
19 mei 2023
Het viel op dat ze daar erg klantvriendelijk waren en uiterlijk goed verzorg ..mijn horloge werd gewoon gratis kleiner gemaakt zo lief ...
19 mei 2023
Verzending en bezorgen ging Fantastisch! Ik vond het alleen een een kleine teleurstelling wat jullie onder "inpakken" verstaan. Als ik mijn sieraden in de winkel laat inpakken krijg ik hele mooie doosjes ect. Nu ? 2 kartonnen doosjes die je zelf in elkaar dient te vouwen en je cadeautjes uit eindelijk niet inpassen.
Meer spullen
19 mei 2023
De ring is nog mooier dan op de foto en zit goed

💗💗

Lucardi is de perfecte winkel voor sieraden. Het is erg toegankelijk voor iedereen want er zijn goedkope en iets prijzigere sieraden te koop. De kwaliteit van de sieraden is erg goed en er is keuze uit vele leuke designs. Leuke winkel om een kadootje te halen voor iemand! Verder heeft Lucardi altijd leuke acties en kortingen, waar ik als vaste klant natuurlijk veel voordeel uit haal😉