Lucardi.nl- Logo - Beoordelingen

Lucardi.nl

17.259 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden68.859 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 27 apr 2020
Lucardi.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Beoordelingen voor Lucardi.nl

26 jul 2023
I bought a wedding ring to replace mine that I've lost (also bought in Luccardi) and they made a wrong engraving and also the size of the letters was enormous. I wanted it ASAP cause I had to travel so that made everything to be delayed 2 weeks. Then when the ring was ready I tried to engrave it but there wasn't anyone in the store to do it, so they sent me to another branch in the center without verifying if there were someone to do it so I had to travel also with my wedding ring without engraving.
MV
Marja v.
Goudswaard

Winkel Oud Beijerland

Had bij een only online actie een armbandje besteld. Dit was te groot en daarom naar Lucardi in Oud Beijerland gegaan om een kleinere maat te passen. In de winkel uitgelegd waarom ik kwam passen ( ik had het pakje bij mij) en daarna naar huis, waar ik een kleinere maat wilde bestellen. Op de site gekeken hoe te retourneren en toen bleek dat dat in de winkel kan en dat je ook in de winkel kan ruilen. Heel vervelend, dat mij dat niet is verteld toen ik die zaterdag in de winkel was. Slechte service.
23 jun 2023

Slechte service

Ketting als kado gegeven maar deze was te kort. Kon niet ruilen voor 10 cm groter ivm maatwerk hanger. Er zit toch geen maatwerk op de ketting?! Waardeloos! Het kopen van een verlengstuk was de aangeboden oplossing volgens Lucardi, inclusief linkje naar de webshop. Nu is het zo dat ze die niet in de kleur rose hebben. Goede oplossing Lucardi... Echter heeft een andere juwelier een fijne oplossing met mij gevonden. Ik koop in het vervolg NIET bij Lucardi. Dit is namelijk niet de eerste keer...

Kapot product gekregen

Ik heb 9 bedels voor bedelarmband gekocht van Lucardi merk. Één ervan is kapot aangekomen (zie foto. Er hoort en lette M eraan te hangen) en twee ervan zijn binnen een paar uur dragen kapot gegaan. Van de klantenservice kreeg ik te horen dat ik de verzendkosten zelf moest betalen en daarna terug vragen. Of ik moest naar de filiaal. In de filiaal bleek dat de kapotte bedel alleen online wordt verkocht. Gedoe voor de klant terwijl het probleem van Lucardi komt. Teleurstelling bij pakjesavond.
17 dec 2023
Heb 2ringen besteld een met dagen er in en namen er op gegraveerd heb er 4 weken op gewacht het is bedoeld als kerst kado om m’n vriendin ten huwelijk te vragen nu 4 weken laten en een week voor kerst komen ze binnen ma zijn ze de datum vergeten er in te graveren en als oplossing geven ze dan dat je m terug mag sturen en er weer 4 weken op moet wachten ma dat dat nooit meer gaat lukken voor kerst mocht je dat niet willen storten ze 20% terug dus gewoon waardeloos en het moment verpest
4 jun 2023
Ik heb vorige week mijn hanger met vingerafdruk van mijn moeder opgehaald er moest een datum en mama voorop staan dit stond ook op papier maar toen ik hem op ging halen stond het er niet op In de winkel zeiden dat het helemaal op nieuw moest dus weer terug en weer 4 weken wachten ze konden het wel op de achterkant zetten Dit gedaan maar het is haast niet te zien Ik heb al meerdere keren dat een mail gestuurd dat ik dit niet goed vond Maar ik krijg geen antwoord Hanger niet goed
AA
Annet A.
Den haag
11 aug 2023

Wat een ellende eer de ketting er was .

Het kettinkje zou op voorraad in de winkel zijn, dat was het niet. Ik bestel gelijk online , krijg je te zien dat het over 3 uur in de winkel ligt.. vervolgens dat het er over 1 tot 3 dagen ligt .. dat werd een weekje , voordat ik naar de jarige ging kon ik nog eerst naar de winkel . Verder veel herrie in de winkel en buiten de winkel, muziek door elkaar is zo heftig en onduidelijk wie er het eerste aan de beurt is. Ik ging bijna onderuit door overprikkeling .Product was wel oké .
1 okt 2023

Voor 22.00 besteld = niet morgen in huis

Ik vind het misleidend dat er op jullie website wordt vermeld: ‘voor 22.00 besteld = morgen in huis’. Lucardi doet deze belofte, niet DHL. Vind het ook een vrij onklantvriendelijke gang van zaken dat ik nu zelf ook nog de order opnieuw moet plaatsen, terwijl jullie het hebben verzonden en de belofte niet waar hebben kunnen maken. Geen excuses en geen getoonde empathie dat het verjaardagscadeau nu in het water is gevallen. Ik houd dit voorval in elk geval in mijn achterhoofd.
24 jul 2023

Snelle service, maar teleurstellende kwaliteit

Twee sterren voor de snelle service. Van de kwaliteit moet Lucardi het echter niet hebben. Twee setjes oorbellen besteld. De ene was heel dun. Vastzetten in mijn oren lukte niet, omdat ze vrijwel direct krom trokken toen ik ze vast wilde klikken. Van het tweede setje was de achterkant van de oorbel te groot, waardoor hij niet vast bleef zitten. De twee delen vallen uit elkaar. Via WhatsApp contact gezocht. Ik mag de oorbellen retourneren en krijg mijn geld terug.
24 dec 2023
Een Armband gekocht en laten graveren, maar was niet tevreden over het graveerwerk, de Leters waren niet allemaal even duidelijk te zien. De persoon die het had gedaan zei ja dat het er wel goed opzat. Ik heb het laten voelen en het was duidelijk dat niet alle letters te voelen waren. Hij moest opgestuurd worden om goedgemaakt te worden en ik kreeg niet eens een fatsoenlijke excuus voor het ongemak. Heel jammer dit. Klantvriendelijkheid mag wel een heel stuk beter.
16 mei 2023

Niet oké

U houden aan wat u eerder had aangeboden: de aanbieding zou zijn t/m maandag. Maar toen ik op maandag wilde bestellen, werd het sieraad ineens NIET meer aangeboden voor de aanbiedingsprijs, alleen voor de oorspronkelijke prijs. Dát was niet wat u daarvoor had aangegeven! Dat is voor mij: spelregels veranderen tijdens het spel. Ik vind dat dus misleidend, want had ik het geweten, dan had ik eerder besteld. Niet oké dus!! Houd u aan wat u rondstuurt over de e-mail!
4 okt 2023

Vertraagde verzending en verkeerde items bezorgd. Geen antwoord op retouraanvraag.

Eerst was de verzending vertraagd, vervolgens kreeg ik twee totaal andere artikelen dan ik besteld had, daarna heb ik meteen een retour aangevraagd met foto's van de items die ik ontvangen heb. Dit was bijna een week geleden en ik heb nog stééds niks gehoord over de retour of wanneer ik de artikelen kan verwachten die ik daadwerkelijk besteld heb. Maar ik krijg nu dus wel de vraag om mijn bestelling te reviewen. Mijn bestelling is niet naar tevredenheid afgerond.
10 sep 2023

Slechte zaak

Ik wilde een horloge kopen, deze was volgens de website op voorraad in de winkel. Eenmaal bij de winkel bleek die niet op voorraad te zijn en kreeg ik te horen dat de voorraad vaak onjuist is. Uiteindelijk heb ik het horloge online besteld en zou ik deze de volgende dag in de winkel ophalen. Toen ik de volgende dag bij de winkel aankwam (ik had die dag een appje gekregen dat ik het horloge kon ophalen) was deze gesloten. Waardeloze service en waardeloze winkel
31 okt 2023

Bestelling niet aangekomen

Mijn bestelling is niet aangekomen op het pakketpunt. Er wordt een onderzoek gestart, maar dat gaat 3-5 werkdagen duren. Helaas is het gevolg dat ik nu niet het verjaardagscadeautje voor mijn zoon op tijd ontvang. Ik snap dat er iets mis kan gaan met verzenden, maar het is nogal teleurstellend dat er niet meegedacht wordt over een oplossing. Dit geeft geen vertrouwen om een volgende keer nogmaals een online bestelling te doen bij Lucardi.
5 sep 2023
Horloge en bedels met cadeauverpakkingen online gekocht. Helaas deed het horloge het niet en datum ook niet in gesteld. Ik ben terug naar de winkel gegaan en zij hebben er naar gekeken en nieuw batterijtje in gedaan. Ik ga er vanuit dat het dan werkt maar nadat het cadeautje was uitgepakt was deed het horloge het niet en zelfs de datum was niet in gesteld. Nu moet ik weer terug om het in orde te maken. Ik vind dit gewoon een slechte service.
2 jun 2023
Ik heb op vrijdag een bestelling gedaan viacwebsite. Volgens opgave was het artikel op voorraad in de winkel. Prijs €19,99. Vervolgens krijg ik een mail dat het er toch niet is en dat het langer gaat duren. Opveert site blijft zichtbaar dat het artikel er wel is. Vervolgens heb ik het artikel zaterdag in Amsterdam gekocht en is het ondanks de aanbieding €24,99??? Een service van NIKS, prijs klopt niet en de voorraad ook niet.
Antwoord van Lucardi.nl
6 jun 2023
Hi Claudia, bedankt voor je review. Vervelend om te vernemen. We hadden op het moment dat je de bestelling plaatste een actie online waardoor je een korting hebt ontvangen. Deze korting was helaas niet in onze winkels waardoor dit niet verrekend is bij jouw winkelaankoop. Je kunt contact opnemen met onze klantenservice via klantenservice@lucardi.nl zodat wij met je mee kunnen kijken naar een passende oplossing!
25 jun 2023

Anders dan verwacht

Nadat ik persoonlijk in de winkel een aantal keer een gepersonaliseerde armband heb gekocht bestelde ik er een online, in de veronderstelling dat ik hetzelfde resultaat zou krijgen. Helaas kreeg ik een armband met een naam die geplaatst was met een laser in plaats van met de hand gegraveerd. Dat zag er toch wel heel anders uit! (Stuk minder mooi) En dat terwijl er op de site o.a. gesproken werd over een ‘graveerplaat’.
IR
ingrd r.
vleuten
26 nov 2023
Ik ben ontevreden over de mogelijkheden een alternatief voor mijn aankoop te vinden in de juiste maat. Ik had een ring maat 17 besteld, deze was te groot. Vervolgens op zoek naar een 16 of 16,5 deze was nergens te vinden niet in de winkels en niet online. Echter op het moment dat Black Friday voorbij was, was ook de ring weer direct beschikbaar. Jammer hoor ik had graag de juiste maat gehad voro de blackfriday prijs.
16 okt 2023
Verkeerde gepersonaliseerde producten gekregen. Gebeld om dit op te lossen, wordt er een deel van het bedrag terug gestort zonder overleg. Al dagen contact aan het zoeken via het whatsapp nummer, wordt niet gereageerd. Er werd telefonisch aangegeven dat ik via whatsapp contact moest zoeken, maar hier wordt niets mee gedaan. Nog steeds de verkeerde producten (die ook te laat geleverd werden) en geen contact met Lucardi.
23 jun 2023
Ik ben al weken mer jullie in contact voor de 2+1 gratis op Oorbellen. Mijn bestelling was niet doorgekomen en toen ik daar achter kwam was de actie afgelopen. Gevraagd keer op keer naar mogelijkheden en dat ik ze moest bestellen ivm verjaardag dochter. Eindelijk na weken nu een code van 20% korting maar die komt dus te laat omdat mijn dochter al feest heeft en ze besteld moesten worden.. :( Scheelt me toch 12 euro