Lucardi.nl- Logo - Beoordelingen

Lucardi.nl
Beoordelingen:

17.235 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden68.901 beoordelingen in totaal  

4,60
Uitstekend

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming

Gecertificeerd sinds: 27 apr 2020
Het keurmerk duidt op betrouwbare webwinkeliers.
Lucardi.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:
  • Geverifieerde identiteit
  • Versleutelde dataoverdracht
  • Duidelijk bestelproces

Trusted Shops Kopersbescherming

Dit bedrijf biedt de kopersbescherming van Trusted Shops tot € 20.000. Meer informatie hoe dit je transactie veiligstelt.

Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

10 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Ik ben zeer tevreden over de service van Lucardi. Ik heb op 9 oktober jl een nikkelvrij oorbelletje gekocht in Venlo. Ik en mijn dochter waren op 9 december bij Lucardi in Nijmegen. Hier ondekte mijn dochter dat uit deze oorbelletjes een aantal diamantjes uit waren. De verkoopster vroeg of ik misschien de bon bij had, dan kon ze mij gelijk helpen. Helaas had ik de aankoop bon niet bij mij. De verkoopster adviseerde mij om naar Lucardi in Venlo terug te gaan, waar ik op 10 december geweest ben. Ik ben netjes en goed geholpen, ik heb nieuwe oorbelletje gekregen met weer opnieuw 3bmaanden garantie. Mocht er binnen 3 maanden weer diamantjes uit oorbelletje vallen dan was ik weer welkom in de winkel, en werd het probleem weer netjes op gelost. Ik ben zeer tevreden, over het personeel wat mij zowel in Nijmegen als in Venlo heeft geholpen. Het personeel nam ruim de tijd voor mij om het probleem uit te leggen. Ik heb nieuwe oorbelletje uit mogen zoeken, en heb weer 3 maanden garantie gekregen. Mocht er weer wat met de oorbelletje zijn dan was ik weer welkom en werd het probleem weer zo goed mogelijk op gelost. Dit is pas goede service.

de meest kritische beoordeling

26 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Dit is echt de meest slechte en onprofessionele ervaring die we OOIT gehad hebben met een juwelier. Het uitzoeken van de ringen voelde al zeer gehaast, nors en ongeïnteresseerd, vervolgens bleek dat ze besteld moesten worden (op zich helemaal geen probleem hoor!), maar vervolgens blijkt dat de 'beste mevrouw' ze gewoon online op hun eigen portal bestelt heeft en naar ons huis heeft laten sturen. Ringen doosje: Wij kochten in de winkel een ringen doosje erbij (een hartje met roos die openklapt), nou daar past GEEN van de twee ringen in. Gelukkig heb ik een 3D printer en kan ik dit zelf fixen, maar dat is natuurlijk niet de bedoeling. En dan blijkt ook nog eens dat toen ik naar AliExpress ging dat HETZELFDE doosje voor een fractie van de prijs ineens als 'recommended product' tevoorschijn kwam. Ik snap dondersgoed (een eigen bedrijf hebbende) dat veel import uit China is, bij een winkel als Action verwacht ik dit ook niet anders.. Maar als ik bij een Juwelier een doosje voor ringen haal verwacht ik niet dat dit cheap China/AliExpress/Alibaba import spul is wat gewoon twee a drie keer over de kop gaat en zelfs letterlijk in HETZELFDE doosje en zakje geleverd wordt als uit China. Levering Ringen: De bezorging was ook ZEER onprofessioneel zeker omdat wij deze als trouwringen hadden aangeschaft, in een kartonnen doos (logisch), met de ringen in een 'ziplock' zakje gestopt met een barcode label eraan vast en papieren lucardi 'cadeau zakjes' er los bij in gemikt. Krassen op ring en scheve gravering: Één van de ringen heeft VEEL krassen alsof hij gewoon al een jaar gedragen is (ABSURD!), en de ander heeft notabene de gravering compleet SCHEEF erop staan... en NEE niet een klein beetje ook, gewoon helemaal oplopend tot aan de rand van de ring. Dit is wat ons betreft echt 5 sterren waard, maar dan wel voor de meest belabberde service en kwaliteit ooit van een juwelier. Verwacht dan ook niet dat we nog kans maken op die "50,- shoptegoed voor een review" waar om gevraagd werd per email. Maar aangezien er om gevraagd werd, bij deze dus. Neen, dit is voor ons één maar NOOIT weer Lucardi.
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor Lucardi.nl

Sorteren  
Meest recente eerst
(576)
(466)
Resetten
2 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Me pakketje zou dinsdag komen en het is al zaterdag en nogsteeds niet binnen
Beoordeling melden
2 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling

kortingscode werkt niet ondanks dat…

De kortingscodes werken niet ondanks dat er voldaan wordt aan de voorwaarden.
Beoordeling melden
EB
Eke B.
LEEUWARDEN
2 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Was in de winkel in Drachten , dame die me hielp was ZEER ongeinteresseerd !!Vroeg een horloge te passen, was te groot , kon niet kleiner gemaakt , voor ik het wist , had ze het al weer in de kast en liep weg. Ik had wel een andere willen passen! Heb dus niks gekocht !! Ik kwam met een retour via internet , maar was mijn ordernr vergeten , ik zei die kan jij zo opzoeken met mijn klantnr. Dat weigerde ze!! Slechte service!!!
Beoordeling melden
2 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling

Product leuk, beleid mbt inpakken absurd

Bestelling in de webshop geplaatst incl cadeaudoosje voor het afzwemmen van mijn dochter. Bij het afhalen in de winkel bleek het kettinkje letterlijk alleen maar ingepakt in het doosje. Voor een leuk papiertje er omheen moest ik volgens de verkoopster nogmaals €1,95 betalen terwijl ik ook al extra voor het doosje had betaald. Wat een belachelijk beleid, echt van de zotten. Kettinkje met dolfijn verder wel prima, dochter is er blij mee
Beoordeling melden
3 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
3 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
De bestelling duurde veels te lang. Toen belde ik naar de winkel en de medewerker vroeg aan mij om de klantenservice te bellen en te informeren waar mijn bestelling bleef....
Beoordeling melden
3 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Slechtste service ooit. Vraag gesteld over product dat ik kocht en thuis bleek 30% korting op site te staan. Volle prijs betaald in winkel ( niks nada gezegd) Contact met jullie gezocht (FB) geen antwoord , maar lezen wel!!! Scandalig!! Beide ervaringen leren mij hoe jullie tegenover jullie klanten staan🤢NIET Gr Ellen de Boer
Beoordeling melden
3 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling

Veelste lange tijd

Duurde 6 weken voor onze ringen er een keer waren. Gelukkig hadden we een lange tijd voor de datum al gekocht, het zou ongeveer 4 weken duren, nu 7 weken later eindelijk halen, met graveren erbij.
Beoordeling melden
3 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
De telefonische klantenservice was uitstekend. De dame in de vestiging Hoogvliet op dat moment was alles behalve klantvriendelijk. Eerdere medewerkers overigens wel. Ik heb geen namen
Beoordeling melden
4 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
4 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
De bediening kan iets vriendelijker
Beoordeling melden
5 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
The return process is not clear and the WhatsApp assistance did not even respond
Beoordeling melden
5 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Ik vond de cadeau verpakking erg goedkoop en niet luxe overkomen. Ik had een gouden armbandje gekocht en voor de verpakking nog eens los 2 eur extra. Was beetje teleurgesteld.
Beoordeling melden
7 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Snel besteld, snel opgehaald. Armbandje zag er in de realiteit anders uit dan op de foto op de webshop
Beoordeling melden
7 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling

Slecht kwaliteit

Design is erg mooi, maar na twee dagen is de gouden lak al weg. Zit er veel krasjes op. Niet wat ik had verwacht. Teleurstellend is dit.
Beoordeling melden
8 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Ik heb een armbandje laten personaliseren en dat is fout gegaan. Datgene wat ik er op wilde is er niet op gegraveerd.
Beoordeling melden
8 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling

niet bezorgd

Ik had oorbellen armbandje en ring alledrie met lapis lazuli besteld; was helaas niet in de winkel, alleen een blije. Dhl zegt dat ze hebben bezorgd, maar ik heb niks ontvangen. Dat is niet Lucardi’s schuld, maar het zou nog netter kunnen worden opgelost. Jullie zouden bijv. voor mij alles opnieuw kunnen bestellen, zodat ik niet hoef af te wachten wanneer/hoe dit afloopt. Het was voor mijn 50e verjaardag….
Beoordeling melden
PM
Paul M.
Rijswijk
8 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Bestelling niet compleet, een oorbel van 4,50 euro ontbreekt, mailtje gestuurd, krijg je een PDF formulier toegestuurd wat heel moeilijk in te vullen is op je telefoon, ze gaan na het invullen een onderzoek opstarten, en dit voor een dingetje van 4,50, ik koop hier nooit meer iets en ik wil u adviseren om dat ook niet te doen
Beoordeling melden
8 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
8 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Ketting valt tegen tekst bijna niet te lezen was niet vermeld en mega lange levering
Beoordeling melden