Lucardi.nl- Logo - Beoordelingen

Lucardi.nl

17.495 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden70.113 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 27 apr 2020
Lucardi.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Beoordelingen voor Lucardi.nl

5 sep 2023
Horloge en bedels met cadeauverpakkingen online gekocht. Helaas deed het horloge het niet en datum ook niet in gesteld. Ik ben terug naar de winkel gegaan en zij hebben er naar gekeken en nieuw batterijtje in gedaan. Ik ga er vanuit dat het dan werkt maar nadat het cadeautje was uitgepakt was deed het horloge het niet en zelfs de datum was niet in gesteld. Nu moet ik weer terug om het in orde te maken. Ik vind dit gewoon een slechte service.
2 jun 2023
Ik heb op vrijdag een bestelling gedaan viacwebsite. Volgens opgave was het artikel op voorraad in de winkel. Prijs €19,99. Vervolgens krijg ik een mail dat het er toch niet is en dat het langer gaat duren. Opveert site blijft zichtbaar dat het artikel er wel is. Vervolgens heb ik het artikel zaterdag in Amsterdam gekocht en is het ondanks de aanbieding €24,99??? Een service van NIKS, prijs klopt niet en de voorraad ook niet.
6 jun 2023
Hi Claudia, bedankt voor je review. Vervelend om te vernemen. We hadden op het moment dat je de bestelling plaatste een actie online waardoor je een korting hebt ontvangen. Deze korting was helaas niet in onze winkels waardoor dit niet verrekend is bij jouw winkelaankoop. Je kunt contact opnemen met onze klantenservice via klantenservice@lucardi.nl zodat wij met je mee kunnen kijken naar een passende oplossing!
IR
ingrd r.
vleuten
26 nov 2023
Ik ben ontevreden over de mogelijkheden een alternatief voor mijn aankoop te vinden in de juiste maat. Ik had een ring maat 17 besteld, deze was te groot. Vervolgens op zoek naar een 16 of 16,5 deze was nergens te vinden niet in de winkels en niet online. Echter op het moment dat Black Friday voorbij was, was ook de ring weer direct beschikbaar. Jammer hoor ik had graag de juiste maat gehad voro de blackfriday prijs.

Tegenvaller

Het naamplaatje was te groot voor het armbandje. Graveerletters vielen tegen. Groot minpunt dat apart betaald moest worden voor het graveren terwijl bij concurrenten het graveren bij de prijs inbegrepen is. Nog een minpunt dat er betaald moet worden voor het inpakken als cadeau. Ook bij het ophalen in de winkel kreeg ik het in een plastic zakje mee. Foto kan ik niet meesturen omdat ik het armbandje al weggegeven heb.
23 jun 2023
Ik ben al weken mer jullie in contact voor de 2+1 gratis op Oorbellen. Mijn bestelling was niet doorgekomen en toen ik daar achter kwam was de actie afgelopen. Gevraagd keer op keer naar mogelijkheden en dat ik ze moest bestellen ivm verjaardag dochter. Eindelijk na weken nu een code van 20% korting maar die komt dus te laat omdat mijn dochter al feest heeft en ze besteld moesten worden.. :( Scheelt me toch 12 euro

Slechte service

Op de site stond bestel nog voor €4,99 voor geen verzendkosten. Toen bestelde ik voor €4,99 iets erbij, rekende af en kwam er toen achter dat ik wél had betaald voor verzenden. Toen ik dat aangaf bij de klantenservice was het enige antwoord. Je hebt voor €0,01te weinig besteld. Was netter geweest als jullie hadden aangegeven, excuses voor onze fout op de site, verzendkosten krijg je terug. Bestellingen geannuleerd.
Mooie ring gekocht voor mijn vriendin. Deze zou de volgende werkdag geleverd worden. Dit was niet het geval, ik kreeg wel de track & trace code. Na 4 werkdagen was de ring nog niet ontvangen door dhl. Ik weer gebeld met lucardi. De ring was zoek geraakt en ze hadden helaas niet nog eenzelfde exemplaar. Drie dagen later wel het geld terug op mijn rekening, maar ik had liever een mooie ring gehad voor mijn vriendin
24 sep 2023
Het verpakken van de levering kan een heel stuk beter. Hij werdt eerst terug gestuurd door DHL omdat de verpakking niet goed was waardoor hij te laat binnenkwam om het als cadeau te geven. Toen hij eindelijk 4 dagen te laat binnenkwam zat het armbandje los in de doos. Voor het zelfde geld wat hij uit de verpakking gevallen aangezien hier ook nog gaten in zaten. Van een juwelier kan je beter verwachten hoop ik.
24 nov 2023
De communicatie is erg slecht. Online staat beschikbaar. Volgende dag een mail, niet beschikbaar. Contact met filiaal, product is er gewoon. Product opgehaald. Vervolgens 2 dagen later een mail, kan het product ophalen. Dus in principe kon ik het product 2x ophalen voor de prijs van 1. Hierover gebeld naar klantenservice, geen fijne ervaring. Er kon bijna geen dank je wel af. Nou laat dan maar zitten!!!!!
4 jun 2023

Slechte klantenservice

Eerst armbandjes bezorgd met beide graveringen op 1 armband en 1 lege armband. Toen alles geretourneerd er was een actie 2+1. Order opnieuw binnen gekregen nu beide armbanden goed gegraveerd alleen het 3e armbandje weer vergeten. Na 3 kwartier wachten eindelijk contact via whatsapp begint het gesprek hoor je niks meer tot de volgende dag waarbij het gehele verhaal weer opnieuw uitgelegd moet worden.
6 jun 2023
Hi Angela, bedankt voor je bericht. Ik zie dat er ondertussen contact is geweest met onze klantenservice en dat er een oplossing is aangeboden! Hopelijk is het hierbij alsnog goed gekomen!
30 jun 2023

Koop in de wetenschap dat garantie hier kort is.........

We hebben voor onze dochter en ring en ketting gekocht van dezelfde lijn. Echter naar enkele maanden was de stem uit de ring gevallen een omdat er maar 3mnd garantie op zat was het jammer dan. In het verleden best wel regelmatig bij Lucardi gekocht maar je snapt wel dit is voorbij. Omdat onze dochter er zo van baalde heb ik toch maar online dezelfde ring gekocht maar wat ik al aangaf de laatste keer
5 sep 2023

Online bestelling

Ik bestelde twee dezelfde ringen in twee verschillende maten. Toen ik het ontving bleek één van de twee duidelijk gedragen en er was een steentje uit. Ik heb beide bij de winkel terug gebracht en het gezegd. Er werd niet op gereageerd. Ik kreeg een retour bewijs in de mail en dat was dat. Erg slecht dat er niet op gereageerd werd en nog slechter dat het bij verzenden niet goed gecontroleerd word!
14 jul 2023
Armband gekocht voor € 279,=. De armband bleek de verkeerde maat, te groot, te zijn. Volgende dag omruilen maar een kleinere maat koste nu€ 399,=. De actie is voorbij werd als uitleg gegeven. Na een heel vervelend gesprek toch de kleinere armband meegekregen die de dag van aankoop € 249,= koste meegekregen. Dus € 30,= teveel betaald. Laatste keer Lucardi dus.
4 jun 2023

trouwringen

We gingen trouwringen kopen. Ze waren niet correct gemeten en de verkoopster liet ons weten dat we ze in geval van problemen zouden kunnen retourneren. Het bleek dat de trouwringen te groot waren en niet geretourneerd konden worden. We waren erg teleurgesteld omdat ik de verkoopster meerdere keren heb gevraagd of het echt mogelijk was. Ik zal niemand aanraden om trouwringen in lucardi te kopen.
6 jun 2023
Hi Monika, bedankt voor je review. Heb je hierover al contact gehad met onze klantenservice via klantenservice@lucardi.nl. We kijken graag met je mee!
30 jul 2023

Trouwringen besteld verkeerd geleverd

Trouwringen besteld. Gevraagd of graveren er bij in zat. Ja dat zit er bij. Bij graveren moesten we ineens extra betalen. Als kers op de taart hebben ze verkeerd gegraveerd en geven ze de machine de schuld. 2 opties of beide namen er in of er een laagje goud er uit halen en opnieuw graveren. Nu afwachten hoe ze het verder oplossen. En niet de ringen gewoon polijsten en alsnog aan ons verkopen.
20 okt 2023
Vestiging Schagen zeer slecht. Personeel die de lucardi voorwaarden niet weet. Dus ik wat gekocht wat omgeruild kon worden maar uiteindelijk niet omdat het trouwringen waren en dat kon weer niet. Had de verkoper moeten weten. Personeel niet vriendelijk, meer met hun privé dingen bezig in de winkel. Personeel niet wetende wat er allemaal tekoop is in hun vestiging. Kortom niet best.
11 aug 2023
Een keer ophouden met dat geneuzel over "reviews". Ten eerste is het een beoordeling en ten tweede word ik niet goed van het feit dat als iemand een wind laat je al een "review" moet plaatsen. Ten derde is het terugkoppeling en geen "feedback". Ik koop iets en ontvang iets, dat was vroeger normaal. Tegenwoordig schijnt dat nogal bijzonder te zijn en moet dat positief beoordeeld worden...
18 jun 2023

Slechter dan slecht en totaal niet meedenkend voor een oplossing!!

Bestel 2x 21cm en krijg 2x 16cm ik moet naar de winkel of het terug sturen oplossen doen ze het niet korting krijg ik dan ook niet meer dus al met al totaal niet klant vriendelijk!! Door fouten van jullie kan ik er zelf achteraan meen toch niet dat de bedoeling is en klantvriendelijkheid aan de telefoon is ook ver te zoeken krijg je als antwoord wat wil je nou Lucardi is niet van mij!!!
19 nov 2023
Slechte info bij kopen van trouwringen ze ging ze bestellen en wij zeiden ze moeten ook gegraveerd worden. Zegt ze ja dat kan als ze binnen zijn. Doen we hier in de winkel. Maar goed wij de ringen ophalen kunnen ze niet gegraveerd worden moesten ze het weer opsturen. En wij maar naar lucardi rijden echt slecht koop niet meer iets bij lucardi . Was bij lucardi arnhem in de binnenstad
26 aug 2023

Kapot geleverd

Ik had een multiketting aansluitstuk besteld zodat ik meerder kettingen tegelijk kan dragen zonder dat ze in de knoop raken. Het product was web-only (best zonde van de bezorgkosten en van het milieu om zo’n klein ding web-only te maken). Online bestellen was prima, maar eenmaal geleverd bleek het kapot! Dus meteen weer retour moeten sturen. Echt zonde en ben heel teleurgesteld.