Lucardi.nl- Logo - Beoordelingen

Lucardi.nl

17.629 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden70.425 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 27 apr 2020
Lucardi.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Beoordelingen voor Lucardi.nl

Is dat ik 1 ster moet geven anders had ik er geen willen geven. Een hele slechte service. As sierraad besteld voor 110 euro komt in een heel billig zakje ziet er allemaal heel goedkoop uit. Was de eerste en de laatste keer dat ik hier iets gekocht heb. Mensen geef je geld uit aan een andere juwelier . Massa productie bah.
10 sep 2023
De ring die ik besteld had bleek te klein.Vandaar dat ik naar de winkel in Heerlen ben gegaan om te ruilen.Zeer onvriendelijk personeel.Ze deed totaal geen moeite om me te helpen om de juiste maat te vinden.Ze zat liever aan de telefoon met iemand te kletsen.Zal daar nooit meer naar binnen gaan.Over de webshop zelf heb ik niks te klagen.
Pakket zal volgende dag thuis bezorgd worden na bijna 1 week is die pas geleverd. Dat zal kerst cadeau zijn, maar ja kerst is al voorbij. Tijdens zo drukke dagen zal ik wel dat uit de website beloof verwijderen dat die volgende dag bezorgd wordt.Ook geen bericht ontvangen dat die zal later aankomen dan verwacht was. Gewoon slecht.
AP
Anja P.
Den Bosch
Ik had een mooie armband besteld. Hij zag er mooi uit heel tevreden. Maar toen heb hem laten graveren het stond er scheef op slecht en was ook beschadigd. Ik had een klacht ingediend . Maar kreeg geen andere armband Maar alleen mijn graveren geld terug. Dus laat daar nooit iets graveren want je krijgt spijt. Slechte service.
We hebben een ketting met 2 hartjes besteld.. en het is nooit thuis gekomen.. dhltracking gedaan en blijkt t beschadigd en retour gegaan te zijn.. als wij niet gebeld hadden waar ons pakketje bleef hadden we niks geweten.. nu is het retour en word t wel verrekend.. maar ik had graag een mailtje ontvangen of een nieuwe ketting.

Armband kapot na 2 uur dragen

Ik had hier een armband bestelt, deze kwam goed aan en ik gaf het kado aan een vriendin. Diezelfde avond nog kreeg ik een berichtje van haar dat er al 2 steentjes uit waren. Ze had hem alleen gedragen en was verder het huis niet uit geweest. Ik heb hem teruggevraagd en hoop dat ik haar nog een mooie armband terug kan geven.

Ontzettend slechte kwaliteit goud

Al voor de tweede keer een 9-karaats gouden sieraad wat binnen minder dan een halfjaar vervormt en breekt en twee keer geen geld terug of service. Voor gouden sieraden zou ik Lucardi zeer afraden. En qua service ook: met slechts drie maanden garantie lijkt het alsof ze zelf ook niet erg overtuigd zijn van de kwaliteit.
12 nov 2023
Ik had oorbellen bestelt die zouden de volgende dag in de winkel liggen vervolgens krijg ik een mail met daar in dat de oorbellen 1 tot 3 werk dagen later zouden zijn 3 werk dagen later lagen ze er nog steeds niet dus heb ik ze opnieuw moeten kopen voor de volledige prijs dus zonder de korting die ik online wel kreeg
Antwoord van Lucardi.nl
Hi Jairo, Je kunt je order binnen 1-3 uur ophalen indien de artikelen op voorraad zijn. Als dit niet het geval is wordt je order doorgestuurd naar ons centrale magazijn. Hierbij duurt de levering 1-3 werkdagen. Onze excuses voor de vertraging en de verwarring!
Gravering Ik heb een armbandje besteld en deze laten graveren. Op de website was het een zwarte/donkere gravering. Nu ik het armbandje heb ontvangen is het een witte gravering met een zwarte rand. Absoluut niet wat ik heb besteld. Ik heb de klantenservice gebeld en gemaild. Ben benieuwd wat hieraan gedaan kan worden.
26 dec 2023
Gravering waardeloos, totaal niet gecentreerd en omdat het graveerwerk is word er geen fatsoenlijke oplossing geboden, 15% aankoopbedrag terug + graveerkosten. Armband vrijdag jongstleden ontvangen, zondag lag deze al stuk op mijn schoot. Soldeer/schakel losgelaten. Wegens kerst nog niet opnieuw contact opgenomen
Kinderambandje binnen helaas de achterkant niet bedrukt met datum. Dan bel je op ja je kan het armbandje terug sturen en zelf naar een dhl punt brengen of armband helemaal retourneren of naar een winkel gaan zelf een leidinggevende gesproken maarjullie maken de fout en ik niet niet de service is om te huilen
20 jun 2023
De voorraad Online staat voirradig dan betaal je en krijg je de volgende dag een mail met uitverkocht. Dan bel je en word er ook echt gezegd dat dat niet anders kan. Dus ik zou dan opnieuw een ander sieraad moeten kopen en betalen en hopen dat het er is. Zo kan je aan de gang blijven met vooruit betalen.
22 aug 2023
Pakketje is niet geleverd door dhl,het ging om een brievenbuspakketje maar vreemd genoeg konden ze het toch niet leveren. Kan Lucardi natuurlijk niks aan doen maar 2x gemeld via klantenservice mail en die doen er verder ook niks mee. Als ik het moet geloven is het pakketje weer retour mer DHL,heel raar.
31 mei 2023

Sieraad bij het wel omdoen al direct kapot.

Had bij mijn bestelling, van meerdere artikelen, een zilveren armbandje dat bij het omdoen al direct kapot ging. Was zo teleurgesteld, dat ik geen energie had om dit te vermelden. Armbandje maar gelijk weggedaan……heb er ook geen foto van gemaakt. Was er klaar mee en zal niet bij jullie nog iets kopen!
Antwoord van Lucardi.nl
6 jun 2023
Hi Susanne, bedankt voor je review. Jammer om te horen dat je geen contact met ons hebt opgenomen destijds over het defecte artikel, we hadden graag met je mee gekeken naar een oplossing!
31 okt 2023

Mijn pakketje is niet geleverd en ik hoor niets

Mijn e-mail van zondag avond is nog steeds niet beantwoord. DHL hebben niet m’n pakketje afgeleverd (zeiden dat we niet thuis waren wat niet klopte en konden de tweede aflevering niet veranderen op de ap en hebben het toen naar jullie terug gezonden) en ik heb nog steeds niets van jullie gehoord.
11 aug 2023

nooit ontvangen, geen uitleg.

Zoals de titel zegt, ik heb mijn bestelling nooit ontvangen, enkel een mail over de retourzending van mijn bestelling. Als jullie iets niet kunnen leveren, laat me het dan ook niet bestellen. Geef in iedergeval meer uitleg dan dat er een fictieve retourzending plaatsvond zonder mijn inbreng.
29 mei 2023
Heb woensdag 24 mei een bestelling gedaan met AVONDBEZORGING.dat houd in dat het dezelfde dag komt in de avond, heb daarvoor ook nog extra vetaald. het is nu 29 mei en heb ik nogsteeds niks binnen, lucardi is de slechtste juwelier ooit met hun naamkettingen die pas binnen 4 weken klaar zijn
9 sep 2023

Waardeloos verpakt

Armand van Guess was perfect maar had er een cadeauverpakking bijbesteld en alles kwam los in een kartonnen doos aan bij de ontvanger (jarige) deze de armband uit een plastic zakje moest halen en hem dan nog zelf moest inpakken..... Een ware aanfluiting de verpakkingsmetode van Lucardi!!!
1 jan 2024

Slechte service voor online afhaal in filiaal

Gedeeltelijk chagrijnig personeel , slechte cadeau inpak, moeten betalen voor een cadeaudoosje; waardeloos !!! Zeer slechte koperservaring, en dat tijdens Kerstperiode… Wellicht te maken met online aankoop met afhaal in winkelfiliaal; wel inspanning, maar geen omzet voor het filiaal…
Drie artikelen besteld. Twee zaten in het doosje. Contact gehad met klantenservice. Kortaf was de reactie. Moest een formulier invullen via de mail. Gedaan maar geen reactie meer. Er zou intern onderzoek gedaan worden en dat was het. Cadeau voor de kerst en betaald maar nu dus niets…