Lucardi.nl- Logo - Beoordelingen

Lucardi.nl

17.689 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden70.574 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 27 apr 2020
Lucardi.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Beoordelingen voor Lucardi.nl

Erg tevreden met mijn prachtige bestelling

Super snelle reactie per mail met order bevestiging en wanneer ik het pakketje kon verwachten. Keurig op tijd (snel) geleverd en mooie kwaliteit voor scherpe prijs zoals ik van Lucardi gewend ben. Ik ben weer blij met mijn horloge en komend weekend kan ik mijn dochter blij maken met prachtige oorbellen als ze af heeft gezwommen.
1 dag geleden
In de winkel was ik op zoek naar een bepaalde soort oorbel maar die was niet op voorraad. Ik werd goed geholpen en geadviseerd hoe ik dit artikel online kon bestellen. De dag erna kon ik hem al ophalen, dat was fijn!
MJ
Mila J.
Vlaardingen
1 dag geleden
Dat je heel goed geholpen wordt zo door blijven gaan
1 dag geleden
De ring is echt fantastisch! Super mooi, glansend en echt gewoon geweldig. Heb er iemand super super super blij mee gemaakt echt bedankt!
1 dag geleden
zeer snelle service bij het niet passen van een online bestelde ring. TOP!
1 dag geleden
Zoals altijd weer snelle en correcte levering! WD elk bedrijf maar zo!
Was gewoon top
1 dag geleden
Meer aandacht voor de klant.
Snelle service
Altijd mooie, goede kwaliteit sieraden. Snelle levering. Ik ben er zeer, zeeeer tevreden over.
HT
Hanno T.
Coevorden

Jammer!

Belofte voor 22.00 uur besteld en dan volgende dag geleverd wordt niet waargemaakt. Wellicht door toedoen PostNl, maar beloof dit dan niet. Artikel precies overeenkomstig beschrijving.

Geen klachten

Niks over het algemeen vond ik het bestellen en betalen makkelijk, de webshop was ook makkelijk te bereiken en makkelijk om de sieraden te bekijken!

Nu de goede ring gevonden

Had een fout gemaakt bij het bestellen. In de winkel het artikel gaan ruilen maar hadden helaas niet hetzelfde meer. Wel heel vriendelijk een andere mogen uitzoeken en nu met de goede maat. Netjes te woord gestaan. Ook fijn ze mee adviseerde
2 ringen besteld op de website, helaas kwam er maar 1 ring binnen bij Lucardi Naaldwijk. De dames daar hebben mij verder goed geholpen , dus voor hun 5 sterren.
Ze zijn leuk en bezorging was prima