wesco-shop.com/nl

566 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.011 beoordelingen in totaal

ongeldig

wesco-shop.com/nl is niet gecertificeerd door Trusted Shops.

Kopersbescherming niet beschikbaar

Aankopen bij wesco-shop.com/nl vallen niet onder de kopersbescherming van Trusted Shops.
Meer lezen over het Trusted Shops Keurmerk

24 jul 2023
Het pedaal van mijn Wesco Kickmaster was afgebroken. Ik dacht altijd dat het pedaal van degelijk metaal was maar het blijkt een plastic stukje te zijn. Dat viel mij al enorm tegen en is kwalitatief een slecht onderdeel. Ik kreeg snel antwoord op mijn vraag en ook een link om het pedaal te bestellen. Toen kwam de volgende schrik+ 8 euro voor een stukje plastic met twee ijzeren schroefjes, en bijna hetzelfde bedrag aan verzendkosten!! Als het plastic pedaaltje elke paar jaar afbreekt is het goedkoper om ergens een metalen te laten maken. De service van de winkel is top, de prijzen en de kwaliteit niet

4 sep 2023
Bestellingen uit China zijn bijna sneller geleverd, Als ik keurig een mailtje stuur met een klacht mbt afbreken veren (voor de 2x) dan krijg je een link toegezonden waar je het kunt bestellen. Als je dat vervolgens doet heb je nog eerder een feedackformulier dan je bestelling in huis (het is er vandaag wederom nog niet). Service is ver te zoeken met lange verzendtijden, terwijl je tegenwoordig alles al bijna met 1 a 2 dagen in huis hebt. Succes met de feedback, maar ik ga mijn spullen wel ergens anders halen.

Beoordelingen voor wesco-shop.com/nl

21 sep 2023

Perfecte beoordeling

Het mogelijke persoonlijke contact via telefoon of e-mail in plaats van een Chatbox of een Online webformulier. Snelle en adequate afhandeling en verzending.
1 aug 2023
De prullenbak was zeer goed verpakt en kwam dus onbeschadigd aan. Zeer mooie prullenbak, werkt heel goed, ben er erg blij mee. Staat prachtig in mijn keuken.
4 okt 2023

Er was een verkeer product ingepakt…perfect opgelost!

Er was een verkeer product ingepakt maar dit is uitstekend opgelost en zelfs een last minute verzoek voor een andere kleur is netjes opgepakt. Top service

Prima product!

Wij zijn heel blij met de 3x10 liter afvalbakken voor in het gootsteenkastje. Eenvoudig te monteren, gemakkelijk schoon te maken. Precies wat we wilden!
18 jul 2023
Werd netjes geholpen om een wijziging in mijn bestelling aan te brengen. Betaald bedrag werd met 2 dagen teruggeboekt. Levering al binnen 3 dagen.
23 jul 2023
Fantastisch! Op de 1e zending zat en lelijk plekje… na contact kon ik’m terugsturen en had ik na 2 dagen alweer een nieuwe, zonder lelijk plekje!
22 okt 2023

Goede service / hulp

Had 2 veren besteld voor mijn pedaalemmer. Kreeg keurig een paarvragen welke pedaalemmer ik had om te controleren of ik de juiste bestelde.
12 aug 2023
Kwaliteit van het product, zeer degelijk en boven verwachting. Bezorging via DHL was minder soepel maar niet de fabrikant aan te rekenen.
AK
Arend K.
Ermelo
19 nov 2023
Ik werd vriendelijk gebeld omdat ik mijn huisnummer was vergeten te vermelden. De bestelling kwam daardoor toch binnen twee dagen. Top!
Mooie producten en goede service Goede hulp bij het uitzoeken van de juiste vuilnisbak. Vriendelijke personeel en goede service!
YH
Yvonne H.
Pijnacker
22 jun 2023
Had één elastiek besteld om de vuilniszak vast te zetten in de push-bin, kreeg ik er tot mijn verrassing 2 voor dezelfde prijs.
RD
R d.
Leiden
2 okt 2023
Na communicatie over de kleur (voorkeurs kleur niet leverbaar) werd de nieuwe kleur in goed overleg snel geleverd. Product top
27 mei 2023

Fijne webwinkel

Makkelijk te bestellen en betalen verzenden en ontvangen ging ook snel. Materialen zijn echt heel goed en zien er mooi uit.
28 jul 2023

Blije bakken

Snelle levering! Prachtige afvalbakken die jarenlang meegaan. En de kleuren zijn fantastisch! Daar word je toch blij van…😃
De kwaliteit van het product en de correcte levering die van op afstand goed te volgen was. Hartelijk dank voor de service!
11 jun 2023
Bodem rand besteld en binnen 2 dagen geleverd. Ben zelf onderdeel kwijt geraakt en werd kosteloos een nieuwe opgestuurd.
Als er iets niet in orde is in de ze ding is dat niet fijn, maar de manier waar op en de snelheid waar mee was geweldig
Snelle afhandeling van bestellingen en een uitstekende klantenservice. Kunnen veel bedrijven een voorbeeld aan nemen!
29 aug 2023
Snelle verzending. Kleur precies zoals getoond op de foto. Heel fijne prullenbak. ( horeca model dus lekker groot)
25 aug 2023
Goede service na levering pedaalemmer met deuk in het deksel. Snel omgeruild en aardige persoonlijke benadering!