wesco-shop.com/nl
Beoordelingen:

568 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.011 beoordelingen in totaal  

4,54
Uitstekend

keurmerk
ongeldig


wesco-shop.com/nl is niet gecertificeerd door Trusted Shops.

Kopersbescherming niet beschikbaar

Aankopen bij wesco-shop.com/nl vallen niet onder de kopersbescherming van Trusted Shops.
Meer lezen over het Trusted Shops Keurmerk
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

24 jul 2023
 Geverifieerde beoordeling
Het pedaal van mijn Wesco Kickmaster was afgebroken. Ik dacht altijd dat het pedaal van degelijk metaal was maar het blijkt een plastic stukje te zijn. Dat viel mij al enorm tegen en is kwalitatief een slecht onderdeel. Ik kreeg snel antwoord op mijn vraag en ook een link om het pedaal te bestellen. Toen kwam de volgende schrik+ 8 euro voor een stukje plastic met twee ijzeren schroefjes, en bijna hetzelfde bedrag aan verzendkosten!! Als het plastic pedaaltje elke paar jaar afbreekt is het goedkoper om ergens een metalen te laten maken. De service van de winkel is top, de prijzen en de kwaliteit niet

de meest kritische beoordeling

4 sep 2023
 Geverifieerde beoordeling
Bestellingen uit China zijn bijna sneller geleverd, Als ik keurig een mailtje stuur met een klacht mbt afbreken veren (voor de 2x) dan krijg je een link toegezonden waar je het kunt bestellen. Als je dat vervolgens doet heb je nog eerder een feedackformulier dan je bestelling in huis (het is er vandaag wederom nog niet). Service is ver te zoeken met lange verzendtijden, terwijl je tegenwoordig alles al bijna met 1 a 2 dagen in huis hebt. Succes met de feedback, maar ik ga mijn spullen wel ergens anders halen.
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor wesco-shop.com/nl

Filter
Sorteren  
Meest recente eerst
(11)
(23)
Resetten
2 mei 2024
 Geverifieerde beoordeling
Website toont niet werkelijke voorraad.
Beoordeling melden
15 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling

De dode mus….

De dode mus…. Bij een aanbieding niet genoeg voorraad hebben, en daardoor niet kunnen leveren.
Beoordeling melden
13 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling

uitblijven levering??????

Beste, MIJN BESTELLING VAN 1 febr 2024 is nog niet binnen. Op 1februsri 2024 heb ik 89 euro overgemaakt. Het is nu 13 februari??? Nummer van de bestelling 1166166 t.n.v. J. Ligtvoet, J. Brasserstraat 1, 4333MA Middelburg. tel 0615116113 jgaligtv@gmail.com
Beoordeling melden
22 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Na 5 dagen maar eens contact opgenomen waar mijn bestelling bleef aangezien het direct leverbaar zou zijn. Bestelling was kwijt in Duitsland waarschijnlijk omdat ik in mijn achternaam ö heb zitten. Vreemd voor een duitsbedrijf. Nu een week geleden product besteld en nog niet binnen.
Beoordeling melden
15 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Prullenbak kwam met behoorlijke schade. Waar dit bedrijf mogelijk niets aan kan doen.Helaas was er geen in mijn kleur beschikbaar. uiteindelijk 20% Korting gekregen. Communicatie was zeer goed. En zeer vriendelijk.
Beoordeling melden
15 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Communicatie. Een week geleden besteld en je hoort niets meer. Het is nog steeds niet geleverd.
Beoordeling melden
AV
Annette v.
Hellevoetsluis
15 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Voorraadbus besteld. Zou binnen 2 tot 5 dagen geleverd worden, niets gezien. Mail gestuurd daarop wel heel snel antwoord, door veel zieken duurt bezorging langer. Kan gebeuren maar laat je klanten dan iets weten en niet in het ongeisse.
Beoordeling melden
10 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Heb nog steeds geen onderdelen ontvangen.
Beoordeling melden
3 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Nog steeds niets ontvangen en krijg ook geen kevering uodates
Beoordeling melden
25 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Ik wacht nog steeds op mijn bestelling
Beoordeling melden
24 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
mijn bestelling niet ontvangen en nergens te tracken...
Beoordeling melden
16 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Bestelling van 9 dec op 16 dec nog niet ontvangen en het kan nog dagen duren. Beetje jammer als op de website staat op voorraad. Bij andere bedrijven bestellingen gedaan en die kumnen wel leveren binnen 2 dagen met postnl.
Beoordeling melden
3 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling

Scharnier broodtrommel kapot bij aankomst

Scharnier Kapot bij aankomt
Beoordeling melden
27 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling
Bezorger heeft artikel (hele grote doos) onbeheerd voor de deur gezet. Ik zou transporteur een klacht doorgeven. Gelukkig stond het pakket er nog maar dit is niet de bedoeling als je niet thuis bent.
Beoordeling melden
14 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling
Ik vind het heel jammer dat ik voor een klein veertje voor de prullenbak zoveel verzendkosten moet betalen terwijl het gewoon in een enveloppe zit en door de brievenbus kan met 1 postzegel..
Beoordeling melden
Antwoord van wesco-shop.com/nl
15 nov 2023
Beste Jorieke, we proberen de kosten voor onderdelen en het verwerken en verzenden er van zo laag mogelijk te houden. Het zijn niet alleen de portokosten en verpakking waarmee we te maken hebben. De volledige term moet zijn "verzend- en handlingkosten". We hebben ook te maken met kosten voor het verzenden door derden die ons worden berekend. Helaas hebben wij hier ook mee te maken. Met vriendelijke groet, Jan / Team Wesco
14 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling
meer service
Beoordeling melden
10 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling
Bestelling niet ontvangen.
Beoordeling melden
Antwoord van wesco-shop.com/nl
13 nov 2023
Goedemorgen Mevrouw Alles, uw order van Vrijdag de 3e is Maandag de 6e November vanuit ons kantoor in Barendrecht verzonden per PostNL. Normaal gesproken zou uw bestelling dan een dag later of uiterlijk Woensdag de 8e bij u moeten zijn bezorgd. Omdat het hier om brievenbuspost gaat hebben we helaas geen track & trace code die we kunnen raadplegen. Vervelend dat het kennelijk mis is gegaan. We zullen uw bestelling nogmaals versturen. Met vriendelijke groet, Jan / Team Wesco
7 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling
Heb mijn bestelling nog steeds niet binnen, dacht dat dit wel sneller zou gaan vandaar mijn 2 sterren.
Beoordeling melden
Antwoord van wesco-shop.com/nl
13 nov 2023
Beste Trudy, Dit is inderdaad heel vervelend. Ik zie ook in de track & trace informatie van DHL, dat ze het pakket gewoon terugsturen naar ons warehouse. Een reden hiervoor is totaal onduidelijk. DHL Portal Home (dhlparcel.nl) Ik zal nu zo snel mogelijk een nieuwe zending inboeken. Het adres klopt? Onze excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groet / Bien à vous / Best regards, Christine / Team Wesco
1 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling
Week geleden besteld en nog niet geleverd, je moet zelf bellen waar de bestelling blijft. Pro active communicatie houding van Wesco zou beter zijn. Geen volgende keer meer, beter via Bol.com dan heb je tenminste volgende dag binnen.
Beoordeling melden
Antwoord van wesco-shop.com/nl
1 nov 2023
Beste Samantha, je order is direct na ontvangst op Woensdagavond verwerkt en op Donderdag overgedragen aan DHL voor verzending en levering. Helaas is daar kennelijk iets mis gegaan. Je bent wel op de hoogte gesteld dat het pakket onderweg is gegaan via een email. Van de vertraging worden wij echter helaas als opdrachtgever niet realtime op de hoogte gesteld en kunnen wij je ook niet informeren. Inmiddels is er contact geweest met de collega's en hebben we afgesproken dat je ons op de hoogte houdt als het pakket aan het eind van de week nog niet geleverd is. Met vriendelijke groet, Jan / Team Wesco
28 okt 2023
 Geverifieerde beoordeling
Levering zou 1 werkdag zijn. Heeft uiteindelijk meer dan een week geduurd
Beoordeling melden
Antwoord van wesco-shop.com/nl
1 nov 2023
Beste meneer Driessen, de verzending heeft helaas langer geduurd dan normaal. Het product dat voorheen vanuit ons magazijn in NL verstuurd werd, wordt sinds kort vanuit Duitsland gestuurd. Normaal is dit 1 tot 3 werkdagen. Dit keer heeft DHL er helaas iets langer over gedaan. Onze excuses hiervoor. Met vriendelijke groet, Jan / Team Wesco