wesco-shop.com/nl

599 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.010 beoordelingen in totaal

ongeldig

wesco-shop.com/nl is niet gecertificeerd door Trusted Shops.

Kopersbescherming niet beschikbaar

Aankopen bij wesco-shop.com/nl vallen niet onder de kopersbescherming van Trusted Shops.
Meer lezen over het Trusted Shops Keurmerk

24 jul 2023
Het pedaal van mijn Wesco Kickmaster was afgebroken. Ik dacht altijd dat het pedaal van degelijk metaal was maar het blijkt een plastic stukje te zijn. Dat viel mij al enorm tegen en is kwalitatief een slecht onderdeel. Ik kreeg snel antwoord op mijn vraag en ook een link om het pedaal te bestellen. Toen kwam de volgende schrik+ 8 euro voor een stukje plastic met twee ijzeren schroefjes, en bijna hetzelfde bedrag aan verzendkosten!! Als het plastic pedaaltje elke paar jaar afbreekt is het goedkoper om ergens een metalen te laten maken. De service van de winkel is top, de prijzen en de kwaliteit niet

4 sep 2023
Bestellingen uit China zijn bijna sneller geleverd, Als ik keurig een mailtje stuur met een klacht mbt afbreken veren (voor de 2x) dan krijg je een link toegezonden waar je het kunt bestellen. Als je dat vervolgens doet heb je nog eerder een feedackformulier dan je bestelling in huis (het is er vandaag wederom nog niet). Service is ver te zoeken met lange verzendtijden, terwijl je tegenwoordig alles al bijna met 1 a 2 dagen in huis hebt. Succes met de feedback, maar ik ga mijn spullen wel ergens anders halen.

Beoordelingen voor wesco-shop.com/nl

20 jan 2024

Plastic pedaal Wesco Kickmaster

Veer voor kickboy prullenbak

Ik heb nieuwe veer besteld voor de kickboy prullenbak . Het was toch minder snel en goed te maken. Ik vond het moeilijk. En je moet de goede gereedschappen hebben. Meer popnagels gebruikt dan de bijgeleverde 2 stuks . Niet aan te raden als je niet handig bent
31 aug 2023
De snelheid van de levering was prima. Alleen jammer dat er geen dikke ronde elastieken te bestellen zijn voor de Wesco prullenbakken. Die zat wel bij de prullenbak toen we hem kochten. Maar de dunnere platte elastieken houden de zakken ook goed vast.
8 nov 2023

Komen afspraken na

Geven vlot een reactie op vragen en komen afspraken na. Toen ik een vraag stelde via hun site kreeg ik een goede tip en vooral de uitnodiging om wanneer mijn probleem niet was opgelost weer contact op te nemen.
11 mei 2023
Kwalitatief gezien is het een hoogwaardige vuilnisbak. Alleen jammer dat we zeker 2 maanden hebben moeten wachten op onze bestelling. Was niet voorradig, en toen het er was was het binnen een uur uitverkocht.
30 jun 2023
Fijne webshop en mooi product. Alleen de sticker aan de binnenkant van de deksel s er lastig te verwijderen en dat irriteert ons nu. Kleinigheidje, maar die grote sticker is overbodig.
28 aug 2023
Blij met de prullenbak van wesco. Onze vorige hebben we 23 jaar gehad en wilden nu een matte zwarte. Hoop dat deze weer zo lang meegaat! Ook mooi verpakt en bezorgd zonder deuken!
5 jun 2023
Mooi design, erg blij met de kleur. Vlotte bezorging. Helaas wel een klein defect in de verf, zit een wit stipje op. Maar valt niet op en te veel gedoe om te retourneren.
14 sep 2023
Heldere beschrijving en uitleg bij het probleem (twee kapotte veren in prullebak); zelfs met twee linker handen is het gelukt en werkt het systeem weer perfect ;-)
De bezorgkosten in relatie tot het onderdeel zijn niet helemaal in lijn. Overigens perfect dat de losse onderdelen nog steeds voorradig zijn. Top product.
Blij dat onderdelen los te bestellen zijn. Mijn pedaalemmer is weer als nieuw Had wel wat moeite om de juiste onderdelen op de website te vinden
13 okt 2023
Snelle reactie op het niet leveren van het product door dhl op aangegeven tijdstippen waarna alsnog op een nieuwe datum tijdig werd bezorgd.
24 jul 2023
Top: Heel lang reserve delen voor normale prijs te kopen Min: Instructie niet geschikt voor onze kick boy. Instructie video wel
12 jul 2023
door mij zelf verkeerd bestelde product is zonder problemen teruggestuurd, met zeer attente hulp van een medewerkster van Wesco
26 dec 2023
Onderdelen goed identificeerbaar, eenvoudig te vinden en monteren, allemaal prima. Verzendkosten zijn wat hoog.

Mooi en praktisch

De vuilnisbak zat goed verpakt bij levering. Het is een mooie en functionele (praktische) vuilnisbak.