wesco-shop.com/nl

589 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.011 beoordelingen in totaal

ongeldig

wesco-shop.com/nl is niet gecertificeerd door Trusted Shops.

Kopersbescherming niet beschikbaar

Aankopen bij wesco-shop.com/nl vallen niet onder de kopersbescherming van Trusted Shops.
Meer lezen over het Trusted Shops Keurmerk

24 jul 2023
Het pedaal van mijn Wesco Kickmaster was afgebroken. Ik dacht altijd dat het pedaal van degelijk metaal was maar het blijkt een plastic stukje te zijn. Dat viel mij al enorm tegen en is kwalitatief een slecht onderdeel. Ik kreeg snel antwoord op mijn vraag en ook een link om het pedaal te bestellen. Toen kwam de volgende schrik+ 8 euro voor een stukje plastic met twee ijzeren schroefjes, en bijna hetzelfde bedrag aan verzendkosten!! Als het plastic pedaaltje elke paar jaar afbreekt is het goedkoper om ergens een metalen te laten maken. De service van de winkel is top, de prijzen en de kwaliteit niet

4 sep 2023
Bestellingen uit China zijn bijna sneller geleverd, Als ik keurig een mailtje stuur met een klacht mbt afbreken veren (voor de 2x) dan krijg je een link toegezonden waar je het kunt bestellen. Als je dat vervolgens doet heb je nog eerder een feedackformulier dan je bestelling in huis (het is er vandaag wederom nog niet). Service is ver te zoeken met lange verzendtijden, terwijl je tegenwoordig alles al bijna met 1 a 2 dagen in huis hebt. Succes met de feedback, maar ik ga mijn spullen wel ergens anders halen.

Beoordelingen voor wesco-shop.com/nl

Peter F.
Heerhugowaard
27 jan 2024
27 mei 2023

Een webshop, met oog voor de klant

Al direct na de online bestelling, nam ik contact op en het bleek dat al alles bij hun bekend was. Ik vroeg om een catalogus en die werd een van de volgende dagen bezorgd. Het gesprek was vriendelijk. Vervolgens bleek dat er een verkeerde kleur geleverd was. Direct werd door hun werd de juiste besteld en al binnen 4 dagen werd hij geleverd. Alles vriendelijk en aardig afgedtemd op mijn persoonlijke situatie. Dank, dank, dank.
19 jul 2023
Eindelijk een bedrijf/merk dat onderdelen levert voor reparatie i.p.v. een weggooi cultuur als er onverhoopt iets stuk gaat. Prima service en ook nog eens snel geleverd. In het instructie filmpje zag ik dat ik "popnageltjes" moest uitboren en dacht al dat ik deze apart ergens zou moeten bestellen. Ik was dan ook blij verrast dat óók deze popnageltjes werden meegeleverd. Klasse.
21 sep 2023
Eerst zocht ik de binnenring op de Nederlandse Wesco site en daar stond dat deze niet op voorraad was. Toen zocht ik op de Duitse site, daar was die ook niet op voorraad maar kon je je email achterlaten, voor als die er weer was. Een paar uur later kreeg ik een mail van de Duitse site en toen was die ook op de Nederlandse site weer verkrijgbaar. Gemiste kans van de NL shop
25 jun 2023

Great support for customers

I'm impressed that Wesco actually keeps a huge stock of parts, even for older models of their appliances. I was able to find exactly what I was looking for: a simple pedal for a garbage bin. It was inexpensive, and sent in no time. That's the type of thing that makes customers loyal!
9 sep 2023
Inbouw afvalbak besteld, was een paar dagen later binnen maar beschadigd. Erg snel en prettig geholpen door Jeany en Astrid van de klantenservice. Gratis beschadigde afvalbak kunnen retourneren en een paar dagen later een nieuwe en onbeschadigde in huis. Super service!
24 jul 2023
Supermooie en handige prullenbak. Past precies in onze kleinere keuken. Fijn dat je afval kunt scheiden zonder veel ruimte te verliezen. Mooi afgewerkt: de deksels hebben een soft-close systeem en kun je open zetten als je meer afval wilt weggooien. Erg blij mee!
24 sep 2023
Mooie, overzichtelijke en gebruiksvriendelijke webshop. Een feest om naar alle prachtige productcategorieën te kijken. Ook de service en communicatie is erg prettig. Ik heb er onlangs voor de tweede keer artikelen gekocht en ben er erg blij mee.
20 okt 2023
Omdat ik een foutieve keuze maakte, kreeg ik een te grote pedaalemmer van WESCO, na telefonisch contact werd ik meteen geholpen, het teveel dat ik betaalde werd ook meteen teruggestort en mijn nieuwe bestelling is reeds onderweg. Topservice !
10 sep 2023

Snelle levering en kwaliteit product is top!

Is nu onze derde WESCO-keukenafvalcontainer. Erg goede service en snelle levering. Willen geen ander merk. Degelijk. Wel jammer dat oude vierkantemodel is vervangen en de binnenemmer nu van plastic is ipv zink (ook geen hengsel).