Intertoys.nl- Logo - Beoordelingen

Intertoys.nl

5.104 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden8.130 beoordelingen in totaal

Goede prijs en snel verzonden. Helaas is de doos van deze UCS Lego set beschadigd wat bij een 'Collectors' item van ruim €637,50- toch een teleurstelling is. Ook zijn de inserts van de originele omdoos kapot gesneden om een aantal kleinere items van de bestelling hierbij in te stoppen. Aangezien ik zelf dit soort dingen met zorg behandel en bewaar is het erg jammer wanneer het met beschadigingen geleverd wordt. Een punt van kritiek ten opzichte van DHL, dit valt Intertoys niet aan te rekenen, een pakket van deze waarde voor de deur zetten, aanbellen en weglopen zonder te weten of er iemand thuis is kan echt niet... Heel veel geluk dat ik toevallig net thuis was.

4 aug 2023
Ik geeft 3 sterren omdat ik niet netjes behandeld ben gisteren (3 augustus) niet netjes ben behandeld in het filiaal van Lelystad. Helaas weet ik haar naam niet. Ik had een puzzel online besteld op 30 juli en DHL heeft deze bezorgd in jullie filiaal Lelystad op dinsdag 1 augustus. Ik kreeg echter geen email zoals in de bevestigingsmail staat aangeven (Op het moment dat je een ophaalbevestiging per e-mail ontvangt, kun je jouw bestelling ophalen in de door jou gekozen winkel) waarschijnlijk hadden jullie de puzzel niet in de winkel en moest deze elders vandaan komen. Ik ben uiteindelijk naar de winkel gegaan en vroeg naar de puzzel. De jongedame achter de toonbank vroeg of ik het call en collect had besteld ik gaf aan geen idee gewoon online en vertelde over DHL ze deed erg moeilijk omdat ik het niet begreep uiteindelijk kwam ze terug van achter met een grote bruine doos. Ik vroeg haar of de doos eraf mocht maar dat deed ze niet ik vroeg toen of ik het zelf mocht doen maar ze zei gelijk "maar ik kan de doos niet aannemen" ik ben geïrriteerd weggegaan en kwam in een andere winkel waar ik het verhaal vertelde aan de verkoopster en ze zegt nou geef maar aan mij hoor geen probleem. Zo kan het dus ook. Ik heb nooit problemen gehad bij Intertoys maar deze jongedame was ronduit klantonvriendelijk.

Beoordelingen voor Intertoys.nl

Tegenvaller..

Ik heb telefonisch contact opgenomen met het betreffende filiaal (Werkendam) mijn bestelling had ik namelijk de dag ervoor al geplaatst en er stond bij, click en collect, binnen 60 min af te halen. Ik werd telefonisch heel chagrijnig te woord gestaan, ze waren pas net open (1,5 uur inmiddels) en door pauze kon mijn bestelling niet gepakt worden. Ik ben er toch naar toe gereden en na een half uur was ik daar, heb ik de bestelling gekregen na een hoop gedoe. Eigenlijk vind ik het nog niet eens 4 sterren waard, maar ik heb uiteindelijk mijn product gekregen.
De winkel had het gewenste artikel niet op voorraad. Ook kon de verkoper het niet online besteld worden, terwijl ik met mijn mobiel wel het gewenste artikel en kleur kon bestellen. Beetje raar dit.
Antwoord van Intertoys.nl
Bedankt voor het delen. Het is inderdaad niet mogelijk voor de winkel om artikelen voor click and collect uit een andere winkel voor jou te bestellen. Daarvoor is inderdaad de verwijzing om dit zelf te doen.
29 jun 2024
Levering . Maar product wat ik gekocht heb is slecht . Is nu al kapot na 1 keer gebruik. Had ik al eerder gelezen in de revieuws maar dacht laten we het maar is proberen .
1 jul 2024
Bedankt voor het delen van jouw ervaring. Wat jammer dat bezorging en de staat van jouw aankoop niet volgens verwachting is. De Klantenservice helpt jou graag verder.
De filters op de website werken niet lekker en t is niet duidelijk dat je iets niet kunt bestellen en dan wel in een winkel kan halen. Niet duidelijk aangegeven.
Antwoord van Intertoys.nl
Bedankt voor jouw feedback. Dit wordt teruggekoppeld.
2 jul 2024
Zending was verpakt in een zak waardoor de LEGO dus behoorlijk gedeukt aangekomen is. Omdat het een cadeautje was is dat behoorlijk vervelend
2 jul 2024
Bedankt voor het delen van jouw ervaring. Het is niet onze bedoeling dat jij jouw pakket in deze staat ontvangt, onze excuses hiervoor. De Klantenservice helpt jou graag verder.
Retouneren lukt niet via de site. Geeft aan dat het orde nummer niet correct is, het is het ordernummer dat op het factuur staat
Antwoord van Intertoys.nl
Bedankt voor het delen van jouw ervaring. De Klantenservice kan je hiermee helpen door het verzoek in te dienen voor een retourabel, mocht je dit via DHL willen verzenden.
Doos was helemaal geplet, jammer want het is een cadeau. Nu moet ik een platte doos cadeau geven
Antwoord van Intertoys.nl
Ai, dat is zeker niet de bedoeling geweest. Mocht je nog speling hebben, dan helpt de Klantenservice jou graag verder.
EV
Eric v.
Den haag
Verpakking beschadigd bij bezorging.
Antwoord van Intertoys.nl
Dat is niet de bedoeling, excuses hiervoor. De Klantenservice helpt je graag verder mocht je dit wensen.
Bedankt voor deze beoordeling
6 jul 2024
8 jul 2024
Bedankt voor deze beoordeling!
2 jul 2024
Bedankt voor jouw beoordeling!
28 jun 2024
1 jul 2024
Bedankt voor jouw beoordeling!

Slechtste klantenservice ooit!

Een dag na mijn bestelling kreeg ik vanuit het niets een mail dat mijn terugbetaling verwerkt was, zonder ook maar iets te horen over dat mijn bestelling geannuleerd was en waarom. Vandaag contact gehad met jullie klantenservice wat ik (en met mij overigens vele anderen) alleen maar kan omschrijven als de slechtste klantenservice ooit. Ik kreeg geen antwoord op mijn vragen en de mevrouw was alles behalve vriendelijk (en dit gebeurd altijd op deze manier bij jullie). Mijn geld heb ik terug gekregen maar ik weet nog steeds niet waarom mijn bestelling niet uitgeleverd wordt, de artikelen zijn namelijk gewoon op voorraad. Verbeter je klantenservice Intertoys, vele mensen klagen hierover en bestellen zelfs al niet meer online bij jullie omdat het meestal verkeerd gaat. Zeer geirriteerde en teleurgestelde klant hier. Het is dat ik geen nul sterren kan geven want 1 ster is al te veel.
Ik had een knuffel besteld om op te halen, maar deze bleek niet meer aanwezig. In de mail werd gezegd dat ik er nu een per post zou krijgen toegestuurd. Een paar dagen werd ook deze zending geannuleerd, niet meer leverbaar ! Ik kon online zien dat hij nog voorradig was in div. winkels. Gebeld, er zou worden overlegd en daarna ontving ik het bericht dat de knuffel €11,95 kostte en dat bedrag te klein was voor verzending?…. Normaal gesproken juist maar het ging om iets wat fout was gegaan. Kleindochter in tranen, dus tegen mijn principes in een groter en duurder model besteld. Voorlopig zien jullie mij niet meer bij Intertoys.
Antwoord van Intertoys.nl
Bedankt voor het delen van jouw ervaring, excuses dat dit niet was wat jij ervan had gehoopt. Het kan soms voorkomen dat je een artikel toch niet kunt afhalen in de winkel terwijl er op de website voorraad blijkt. We doen ons best de voorraad op peil te houden, maar soms gaat het mis (denk aan diefstal). Jij hebt geen verzendkosten betaald voor deze bestelling en dat wordt er bedoeld met dat het niet uit een andere locatie gehaald wordt. Wij leren hiervan en zullen dit meenemen ter verbetering. Mocht het vertouwen weer terugkomen dan blijf je uiteraard welkom.
CV
C M v.
Wijchen
Elsa geeft geen geluid,met de klantenservies gesproken . Ze zouden de zelfde avond nog terug bellen. Tot heden niets gehoord. HAD NIEUWE BATERIJEN GEKOCHT,MAAR DAAR LAG HET NIET AAN. Heb Elsa zonder geluid verstuurd na mijn kleindochter in Engenland. Kon niet langer wachten om haar kado op te sturen. Pop is duur en met geen geluid helemaal duur.Koop al 40 jaar bij jullie,maar dit is wel het laatste wat er gekocht is.
Antwoord van Intertoys.nl
Bedankt voor het delen van jouw ervaring. Spijtig te vernemen dat dit niet de gewenste ervaring was. De Klantenservice heeft inderdaad niet dezelfde avond teruggebeld, maar wel dezelfde avond een email verzonden. De medewerker probeerde mee te denken door de te nemen stappen te mailen in plaats van dit mondeling door te geven. Bij een klacht vragen wij wel de gelegenheid om het verder uit te zoeken om tot een passende oplossing te komen. Vriendelijk verzoek er in toekomst ook rekening mee te houden dat hier minimaal 24 uur voor nodig kan zijn. Mocht het vertrouwen terug komen, dan blijf je uiteraard welkom.

Ontzettend slechte service

Donderdag besteld om vervolgens op dinsdag een mail te krijgen dat het niet meer op voorraad is. Dit was een cadeau voor woensdag en nu sta ik met lege handen. Betaald met een cadeaukaart en mail gekregen dat de terug betaling verwerkt is. Nou geen nieuwe cadeaucard te vinden en de oude cadeaukaarten geven een saldo van €0 aan. Ontzettend slechte service
Antwoord van Intertoys.nl
Bedankt voor het delen van jouw ervaring. Begrijpelijk dat dit frustrerend is. Wij hebben doorgekregen dat het artikel in jouw bestelling vooralsnog niet aan Intertoys geleverd gaat worden, vandaar dat er geen voorraad is om het alsnog te bezorgen. Onze excuses voor dit onverwachte ongemak. Volgens onze gegevens is de nieuwe cadeaukaart verzonden voor deze review. Wellicht hebbebn ze elkaar gekruisd. Mocht je hierover nog vragen hebben, dan helpt de Klantenservice jou graag verder.
Had een Pokémon 151 binder besteld met een poster bundel Na 7 dagen nog niks geleverd moet ik er zelf achter aan bellen Blijkt dat ze het niet meer opvoorraad hebben in plaat dat ik daar een bericht over krijg moet ik er zelf achteraan en moet ik nu 14 dagen wachten voor ik mijn geld weer terug heb best er niet weer iets
Antwoord van Intertoys.nl
Wat jammer voor jou dat er geen voorraad meer bleek te zijn. Het bestellen van dit populaire artikel is iets te hard gegaan. Wij zijn hard aan het werk om te blijven verbeteren. 14 dagen is het maximale terugbetaaltermijn. Jij bent echter binnen twee dagen terugbetaald. Wij hopen dat je dit kunt waarderen.

Beschadigde verpakkingen

Ik had vier verschillende Lego doosjes besteld. Van 2 dozen was de doos beschadigd. Het lijkt alsof er een grote sticker op heeft gezeten die er af gehaald is, waardoor een deel van de print is meegetrokken. De andere 2 doosjes zijn licht ingedeukt.
Antwoord van Intertoys.nl
Bedankt voor het delen van jouw ervaring. De Klantenservice helpt jouw graag verder, want we willen dat ook jij krijgt wat je verwacht.
De internet voorraad klopt niet. Ik bestel en ga naar de winkel omdat er staat dat je binnen een uur een bericht krijgt. Eenmaal daar blijkt het product niet op voorraad. Jammer want voor niks daar naartoe. Er moest ook weer terugbetaald worden.
Antwoord van Intertoys.nl
Bedankt voor het delen van jouw ervaring. Wij hebben juist hierom de spelregels op de website vermeld zodat je niet voor niets naar de winkel gaat om jouw bestelling op te halen. "Je ontvangt een ophaalbevestiging per e-mail zodra je bestelling voor je klaarligt. Wil je toch liever je bestelling op de door jou gewenste dag thuisbezorgd krijgen, dan kan dat natuurlijk ook nog steeds. " https://www.intertoys.nl/klantenservice/ophalen-in-winkel
Had de traktor via internet gekocht en betaald. Kon hem ophalen in filiaal Roosendaal. Kom ik daar konden ze deze niet vinden. En moest ik uiteindelijk naar Etten Leur om cadeau voor mijn kleinkind op te halen. 😣
Antwoord van Intertoys.nl
Bedankt voor het delen van jouw ervaring. Een correctie op jouw review; het is was niet het geval dat jouw bestelling niet gevonden kon worden. Nadat je een click and collect bestelling plaatst, krijgt de winkel het signaal jouw pakketje in orde te maken. Het kan voorkomen dat het artikel nèt verkocht is. Daarom het vriendelijke verzoek in het vervolg wel het ophaalbericht af te wachten zodat je niet voor niets naar onze winkel gaat. Fijn dat de winkels jou de service hebben kunnen bieden dat Intertoys Etten-Leur het artikel voor jou kon reserveren.