Intertoys.nl- Logo - Beoordelingen

Intertoys.nl
Beoordelingen:

4.999 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden7.855 beoordelingen in totaal  

4,13
Goed

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Meest relevante positieve beoordeling

7 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Goede prijs en snel verzonden. Helaas is de doos van deze UCS Lego set beschadigd wat bij een 'Collectors' item van ruim €637,50- toch een teleurstelling is. Ook zijn de inserts van de originele omdoos kapot gesneden om een aantal kleinere items van de bestelling hierbij in te stoppen. Aangezien ik zelf dit soort dingen met zorg behandel en bewaar is het erg jammer wanneer het met beschadigingen geleverd wordt. Een punt van kritiek ten opzichte van DHL, dit valt Intertoys niet aan te rekenen, een pakket van deze waarde voor de deur zetten, aanbellen en weglopen zonder te weten of er iemand thuis is kan echt niet... Heel veel geluk dat ik toevallig net thuis was.

Meest relevante negatieve beoordeling

4 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling
Ik geeft 3 sterren omdat ik niet netjes behandeld ben gisteren (3 augustus) niet netjes ben behandeld in het filiaal van Lelystad. Helaas weet ik haar naam niet. Ik had een puzzel online besteld op 30 juli en DHL heeft deze bezorgd in jullie filiaal Lelystad op dinsdag 1 augustus. Ik kreeg echter geen email zoals in de bevestigingsmail staat aangeven (Op het moment dat je een ophaalbevestiging per e-mail ontvangt, kun je jouw bestelling ophalen in de door jou gekozen winkel) waarschijnlijk hadden jullie de puzzel niet in de winkel en moest deze elders vandaan komen. Ik ben uiteindelijk naar de winkel gegaan en vroeg naar de puzzel. De jongedame achter de toonbank vroeg of ik het call en collect had besteld ik gaf aan geen idee gewoon online en vertelde over DHL ze deed erg moeilijk omdat ik het niet begreep uiteindelijk kwam ze terug van achter met een grote bruine doos. Ik vroeg haar of de doos eraf mocht maar dat deed ze niet ik vroeg toen of ik het zelf mocht doen maar ze zei gelijk "maar ik kan de doos niet aannemen" ik ben geïrriteerd weggegaan en kwam in een andere winkel waar ik het verhaal vertelde aan de verkoopster en ze zegt nou geef maar aan mij hoor geen probleem. Zo kan het dus ook. Ik heb nooit problemen gehad bij Intertoys maar deze jongedame was ronduit klantonvriendelijk.
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor Intertoys.nl

 Sorteren  
Relevantie
(229)
(186)
(632)
Resetten
6 jun 2024
 Geverifieerde beoordeling

In de doos gepropt en 3x aangemeld.

Via DHL werd de zending 3x aangemeld en uiteindelijk 1 geleverd. Zorgde voor verwarring. Ook waren de bestelde artikelen erin "gepropt" en dus beschadigd. Zonde, want de LEGO dozen stal ik graag uit.
Beoordeling melden
Antwoord van Intertoys.nl
12 dagen geleden
Bedankt voor jouw review. Het spijt me te horen dat je een verwarrende en teleurstellende ervaring had met je zending. Dit is zeker niet de service die we willen bieden. Indien er nog vragen zijn, stel die gerust. Hopelijk is jouw volgende ervaring weer zoals jij van Intertoys gewend bent.
28 mei 2024
 Geverifieerde beoordeling
Games in de seal laten! Ze moeten games die vanuit winkels worden verzonden in de originele seal laten. Ziet er niet alleen raar uit, maar je kan 'm ook niet ongebruikt retourneren want er zit geen seal meer om
Beoordeling melden
Antwoord van Intertoys.nl
29 mei 2024
Bedankt voor jouw feedback. Het is niet de bedoeling dat een spel niet geseald wordt verzonden. Indien jij het spel on geseald hebt ontvangen wil ik jou vragen even contact op te nemen met de Klantenservice. Dan worden er camera beelden opgevraagd bij de winkel, en kunnen wij een eventuele oplossing bieden.
2 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Ik ben tevreden over de producten alleen had ik twee skateboarden besteld en twee spellen. Alles zat los in de doos, daardoor waren de spellen beschadigd door de skateboarden. Dat vind ik wel een jammer.
Beoordeling melden
Antwoord van Intertoys.nl
2 dagen geleden
Bedankt voor het delen van jouw ervaring. Het is niet de bedoeling dat de artikelen beschadigd bezorgd worden. We zullen dit de inpakkers terugkoppelen, excuses hiervoor. De Klantenservice is er om je te ondersteunen, mocht dit nog van toepassing zijn.
5 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
De verpakking van de pop was flink beschadigd en ingescheurd. Helaas was er geen tijd om retour te sturen, dus pop zonder verpakking cadeau gedaan. Wel een melding gemaakt bij intertoys
Beoordeling melden
Antwoord van Intertoys.nl
4 dagen geleden
Bedankt voor deze review. Vervelend dat het pakket was beschadigd. De klacht hebben wij doorgekregen en wordt meegenomen.
23 mei 2024
 Geverifieerde beoordeling

Goede prijs, late levering

De prijs voor het speelgoed was goed, alleen de levering niet. Werd in twee delen verstuurd, ontvangst na 3 en 4 werkdagen.
Beoordeling melden
Antwoord van Intertoys.nl
27 mei 2024
Bedankt voor jouw review. Fijn dat jij de prijs goed vind. Wij zien dat jouw bestelling is geplaatst op een Zaterdag. Op zondag en maandag wordt er niet geleverd. Dus gaat de bestelling automatisch mee in de mangel van dinsdag. Op 22-5 is de bezorgpoging mislukt, en is de besproken plek ingesteld in de app. Daarna is de bestelling op 23-5 bezorgd. Wij wensen jou alsnog veel plezier met de bestelling.
2 jun 2024
 Geverifieerde beoordeling
Mijn pakket kwam in twee delen maar dit was niet doorgegeven. Ik moest zelf bellen waar de rest van mijn bestelling bleef
Beoordeling melden
Antwoord van Intertoys.nl
4 jun 2024
Bedankt voor het delen van jouw ervaring!
5 jun 2024
 Geverifieerde beoordeling

Pokemon kussen besteld

Had een Pokemon kussen besteld. Deze werd in doos bezorgd, helaas vies. Er zat geen verpakkingsmateriaal om het kussen.
Beoordeling melden
Antwoord van Intertoys.nl
12 dagen geleden
Bedankt voor jouw review. Vervelend dat jouw kussen vies was. Wij zien inmiddels dat de Klantenservice heeft gevraagd jouw artikel retour te sturen, en zodra het binnen is wordt er een nazending gedaan. Excuses voor het ongemak.
27 mei 2024
 Geverifieerde beoordeling

item was stuk

Helaas was de item stuk dus moest ik het terugbrengen. Gelukkig had de winkel eentje dus hoefde dat niet via de post.
Beoordeling melden
Antwoord van Intertoys.nl
27 mei 2024
Bedankt voor jouw review. Vervelend dat het verkregen item stuk was. Fijn dat je het zo snel hebt kunnen omruilen.
4 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling

Scherpe prijzen maar bijna altijd schade

Scherpe prijzen, veel aanbod. Maar man man man…bijna altijd schade bij levering aan zowel dood als inhoud
Beoordeling melden
Antwoord van Intertoys.nl
4 dagen geleden
Bedankt voor jouw review. Het is inderdaad niet de bedoeling dat de artikelen binnen komen bij levering. De klacht nemen wij mee naar DHL.
10 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling

Niet zoals vermeld binnen uur ophalen

Bij de site staat binnen een uur klaar, was op voorraad volgens de site en kon pas een dag later afhalen
Beoordeling melden
Antwoord van Intertoys.nl
9 dagen geleden
Bedankt voor het delen van jouw ervaring. Dit zal nader onderzocht gaan worden zodat dit opgelost c.q. verbeterd kan worden, excuses voor dit ongemak.
6 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Een duidelijker antwoord op mijn vragen. antwoord dat ik kreeg van u was anders dan de werkelijkheid.
Beoordeling melden
Antwoord van Intertoys.nl
6 dagen geleden
Bedankt voor het delen van uw ervaring. Kunt u nog aangeven welk antwoord anders was dan de werkelijkheid? Hier willen wij graag van leren ter verbetering.
3 jun 2024
 Geverifieerde beoordeling
De pakket was niet ingepakt, het was een kado. Pakket was beetje beschadigd, niet goed geplakt.
Beoordeling melden
Antwoord van Intertoys.nl
4 jun 2024
Bedankt voor het delen van jouw ervaring.
30 mei 2024
 Geverifieerde beoordeling
Doos wederom beschadigd aangekomen. Helaas doet intertoys hier niks mee :(
Beoordeling melden
Antwoord van Intertoys.nl
4 jun 2024
Bedankt voor het delen van jouw ervaring. Vervelend dat het pakket beschadigd is bezorgd, excuses hiervoor. Jouw aanname dat Intertoys er niets aan doet is onterecht. Reviews zoals deze worden wel degelijk meegenomen. Er kan aan de hand van jouw bestelnummer precies nagegaan worden waar het pakket is ingepakt. Verdere analyse gebeurd door bijvoorbeeld camerabeelden te bekijken. Op deze wijze kan de inpakker gericht gestuurd worden op verbetering. Alle feedback wordt dus zeer gewaardeerd.
26 mei 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ik had het graag in de winkel opgehaald ipv bij een afhaalpunt
Beoordeling melden
Antwoord van Intertoys.nl
27 mei 2024
Bedankt voor jouw review. Aan de hand van jouw T&T zien wij dat de opdracht door de ophaler is gewijzigd naar : Verzoek door de ontvanger voor bezorging bij DHL ServicePoint Dit is de reden waarom het naar een andere plek is gegaan. Veel plezier met jouw aankoop.
5 jun 2024
 Geverifieerde beoordeling
Goedkoper gek. Alles wordt veel te duur.
Beoordeling melden
Antwoord van Intertoys.nl
12 dagen geleden
Bedankt voor jouw review. Jouw feedback zullen wij meenemen.
7 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van Intertoys.nl
6 dagen geleden
Bedankt voor deze beoordeling!
10 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van Intertoys.nl
9 dagen geleden
Bedankt voor deze beoordeling!
7 jun 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van Intertoys.nl
12 dagen geleden
Bedankt voor de review!
7 jun 2024
 Geverifieerde beoordeling
Betere klantenservice verlenen. Heb echt bagger contact gehad. Ene na de andere waardeloze mail. Werd steeds verwarrender. Er liep een Lego actie bij jullie. Daar kwam ik helaas Telaat achter tijdens mijn bestelling. Wel op de juiste dag besteld van de actie. Geen aanduiding of iets op de site gehad. Telefonisch contact gehad en verschillende mailtjes verstuurd. Allemaal wilde/konden ze me niet helpen. Deden geen enkele moeite Eerste alinea irriteerde ik me Nog het meeste aan. Niets is zo leuk als een Lego actie, vele sets goedkoop inslaan… maar we kunnen niets voor je betekenen… like what?! Lees mail maar in de foto. Ik heb nu een zeer ongelukkig kind! Omdat hij nu weet, dat hij 3 sets had kunnen krijgen ipv 2 voor zijn verjaardagsgeld!
Beoordeling melden
Antwoord van Intertoys.nl
12 dagen geleden
Bedankt voor jouw review. Vervelend dat jij en jouw kind dit hebben moeten ervaren. Nadat er een bestelling is geplaatst is het helaas niet mogelijk om een bestelling te wijzigen. Tevens was de actie ook al voorbij. Hopelijk gaat het met een volgende actie weer zoals je gewend bent.
NR
N R.
Rotterdam
1 jun 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ik was net te laat thuis voor de bezorging. Al mijn buren waren op dat moment thuis en ik kreeg een mail dat ik een code per mail zou gaan ontvangen om mijn bestelling elders op te kunnen halen. De volgende dag heb ik geen code ontvangen. En zag ik plots in de dhl app dat mijn bestelling was geretourneerd. Ik heb niet eens de kans gekregen om mijn pakket waar dan ook af te halen. Toen ik telefonisch contact opnam met intertoys werd mij verteld dat in hun systeem stond dat t bezorgd zou gaan worden. Daar ik op dat moment mijn bestelling echt nodig had was ik genoodzaakt naar de winkel te gaan. Ik ben op geen enkele manier gecompenseerd voor deze slechte service en ongemak.
Beoordeling melden
Antwoord van Intertoys.nl
4 jun 2024
Bedankt voor het delen van jouw ervaring.