Intertoys.nl- Logo - Beoordelingen

Intertoys.nl

4.403 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden6.913 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 13 sep 2022
Intertoys.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Goede prijs en snel verzonden. Helaas is de doos van deze UCS Lego set beschadigd wat bij een 'Collectors' item van ruim €637,50- toch een teleurstelling is. Ook zijn de inserts van de originele omdoos kapot gesneden om een aantal kleinere items van de bestelling hierbij in te stoppen. Aangezien ik zelf dit soort dingen met zorg behandel en bewaar is het erg jammer wanneer het met beschadigingen geleverd wordt. Een punt van kritiek ten opzichte van DHL, dit valt Intertoys niet aan te rekenen, een pakket van deze waarde voor de deur zetten, aanbellen en weglopen zonder te weten of er iemand thuis is kan echt niet... Heel veel geluk dat ik toevallig net thuis was.

4 aug 2023
Ik geeft 3 sterren omdat ik niet netjes behandeld ben gisteren (3 augustus) niet netjes ben behandeld in het filiaal van Lelystad. Helaas weet ik haar naam niet. Ik had een puzzel online besteld op 30 juli en DHL heeft deze bezorgd in jullie filiaal Lelystad op dinsdag 1 augustus. Ik kreeg echter geen email zoals in de bevestigingsmail staat aangeven (Op het moment dat je een ophaalbevestiging per e-mail ontvangt, kun je jouw bestelling ophalen in de door jou gekozen winkel) waarschijnlijk hadden jullie de puzzel niet in de winkel en moest deze elders vandaan komen. Ik ben uiteindelijk naar de winkel gegaan en vroeg naar de puzzel. De jongedame achter de toonbank vroeg of ik het call en collect had besteld ik gaf aan geen idee gewoon online en vertelde over DHL ze deed erg moeilijk omdat ik het niet begreep uiteindelijk kwam ze terug van achter met een grote bruine doos. Ik vroeg haar of de doos eraf mocht maar dat deed ze niet ik vroeg toen of ik het zelf mocht doen maar ze zei gelijk "maar ik kan de doos niet aannemen" ik ben geïrriteerd weggegaan en kwam in een andere winkel waar ik het verhaal vertelde aan de verkoopster en ze zegt nou geef maar aan mij hoor geen probleem. Zo kan het dus ook. Ik heb nooit problemen gehad bij Intertoys maar deze jongedame was ronduit klantonvriendelijk.

Beoordelingen voor Intertoys.nl

Mooi product en prima levering

De website is zeer gebruiksvriendelijk en overzichtelijk. Je kon onder andere meteen zien met welke vervoerder de bestelling bezorgd ging worden. Dat vind ik wel fijn. Het artikel was daarnaast erg snel in huis. Het enige wat op viel is dat het artikel in een belachelijke grote doos is bezorgd. Dat had makkelijk een maatje kleiner gekund.
Antwoord van Intertoys.nl
Bedankt voor deze review!

Zie boven

Kijk, daarom antwoord ik pas na drie keer zeuren van jullie kant. Ik vind het geen probleem om sterren uit te delen, maar ik wil daarna niet allerlei voor de hand liggende vragen beantwoorden. Als ik iets in een winkel koop hoef ik ook geen uitgebreide kwalificaties te geven. Het was gewoon adequaat en netjes en verder niks.
De verzending was snel en de aanbieding was fijn. De verpakking was heel slecht. De doos was half open je kon het product zien zitten en de doos was niet goed opgevuld waardoor het product alle kanten op kon schuiven. Heel slecht naar mijn mening.
Antwoord van Intertoys.nl
Bedankt voor jouw review!

Blijf doen wat jullie nu al aan het doen zijn!

Het feit dat je in deze tijdperk nog kan concurreren met online webshops en toch fysieke winkels in stand kan houden is wat mij over de streep haalt om toch bij Intertoys te winkelen! Zowel in de winkels als online zal ik een klant blijven.
Antwoord van Intertoys.nl
Bedankt voor je positieve feedback!

Matige verpakking van LEGO sets

Matige verpakking van LEGO dozen. Slappe te grote kartonnen doos zonder opvulling. Voor de echte LEGO liefhebber zijn er meerdere online stores die met meer zorg inpakken. Gelukkig dat de LEGO sets zonder schade zijn gearriveerd.
Antwoord van Intertoys.nl
Bedankt voor je feedback. Het spijt ons dat de kartonnen doos niet stevig genoeg was en dat er geen extra opvulling was om de LEGO sets te beschermen tijdens het transport. We nemen de kwaliteit van onze verpakkingen serieus en zullen intern kijken naar manieren om dit te verbeteren.

Lego cadeau

Voor mijn vriend was ik opzoek naar een cadeau voor zijn verjaardag. Bij Itertoys kwam ik hét perfecte cadeau tegen dat ook nog eens afgeprijsd was. Toen ik het besteld had werd het de volgende dag geleverd. Hele fijne service!
Antwoord van Intertoys.nl
Bedankt voor de grote glimlach op onze gezichten en tot de volgende keer!!
de snelle levering, hoewel niet helemaal volgens afspraak, het zou na 2 dagen bezorgd worden, maar was er al de volgende dag, alleen was ik toen niet thuis en moest het nog bij de buren afgegeven worden.

Betrouwbare partner met goede prijzen

Vroeger kwam ik al graag bij de intertoys, maar tegenwoordig bestel ik meer online. Laat Intertoys nou een top webshop hebben! Waar mij vooral verbaasde is de ongelofelijke goede prijzen met Lego!
Antwoord van Intertoys.nl
Bedankt voor het delen van jouw review!
10 mrt 2024
Zeer snelle levering . Goed advies gehad om online te bestellen omdat dit sneller was als wanneer de winkel zou bestellen. Resultaat : de volgende dag geleverd en een heel blij kind

Babyborn magic boy

Babyborn Babyborn boy cadeau gekregen, helaas met een deuk in het hoofd en gerammel in het hoofd. Heel netjes geholpen in de winkel en de nieuwe is ook redelijk snel binnen gekomen😊
Antwoord van Intertoys.nl
Bedankt voor jouw review!

Leuke ervaring

Samen met mijn zoon (6) van zijn cadeaubonnen van de Intertoys speelgoed uitgekozen in de webwinkel. 2 dagen later bezorgd. Hij vond dit leuk om zo te doen (ipv winkel)
Antwoord van Intertoys.nl
Bedankt voor deze positieve review!
CP
Corry P.
Heerenveen
Snel verzonden, goed verpakt en de mogelijkheid om te betalen nadat het is ontvangen. En dat de Lego set die ik heb besteld fijn was afgeprijsd ;-)
Dank je wel voor je positieve feedback!
Goede webshop met veel keus. We hadden 4 items nodig voor een verjaardag; 2 dagen na bestellen werd alles keurig thuisbezord.
Antwoord van Intertoys.nl
Bedankt voor deze feedback! We zijn blij te horen dat je tevreden bent met je ervaring bij ons. Tot de volgende keer!

Kan beter.

Ik heb twee Lego sets besteld en een van de twee dozen was flink beschadigd. Dit is niet de kwaliteit die ik verwacht.
Antwoord van Intertoys.nl
Wat jammer te vernemen dat een van de LEGO sets die je hebt ontvangen flink beschadigd was. De Klantenservice ondersteunt jouw graag bij het vinden van een passende oplossing

Mijn bestelling stond klaar in de…winkel

Mijn bestelling stond klaar in de winkel, toen ik het kwam ophalen. En het was zelfs al ingepakt voor me. Toppie
Antwoord van Intertoys.nl
Hier zijn wij enorm blij mee, bedankt!

Snel, netjes & gemakkelijk.

Erg snel verzonden en het artikel was netjes verpakt. De verschillende betaalmethodes zijn ook erg prettig.
Antwoord van Intertoys.nl
Bedankt voor het delen van je ervaring.
10 mrt 2024
Snelle afhandeling van de bestelling Jammer dat het niet was op te halen in het filiaal in Maassluis
Dank je wel voor je positieve feedback!
Bestellingen online, zonder extra kosten moeten opgehaald kunnen worden in de winkel naar keuze!
Antwoord van Intertoys.nl
Wil je ons doorgeven welke extra kosten je bedoelt? Bij online bestellingen, welke je in de winkel wilt ophalen ( click and collect), zijn geen extra kosten aan verbonden.

retour klacht

eindelijk me retour verwerk en de betaling na maanden bellen en mailen terug gestort gekregen 👍🏻
Antwoord van Intertoys.nl
Onze excuses voor de vertraging en het ongemak dat je hebt ervaren bij het verwerken van je retour en het terugstorten van de betaling.We begrijpen volledig je frustratie en zullen hiervan leren.
Het was heel persoonlijk. Toen ik mijn naam zei werd er gelijk gezegd u komt de puzzel ophalen
Antwoord van Intertoys.nl
Bedankt voor jouw review! Wat fijn om te horen dat je een persoonlijke en vriendelijke ervaring hebt gehad bij ons in de winkel.