Intertoys.nl- Logo - Beoordelingen

Intertoys.nl

5.104 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden8.130 beoordelingen in totaal

Goede prijs en snel verzonden. Helaas is de doos van deze UCS Lego set beschadigd wat bij een 'Collectors' item van ruim €637,50- toch een teleurstelling is. Ook zijn de inserts van de originele omdoos kapot gesneden om een aantal kleinere items van de bestelling hierbij in te stoppen. Aangezien ik zelf dit soort dingen met zorg behandel en bewaar is het erg jammer wanneer het met beschadigingen geleverd wordt. Een punt van kritiek ten opzichte van DHL, dit valt Intertoys niet aan te rekenen, een pakket van deze waarde voor de deur zetten, aanbellen en weglopen zonder te weten of er iemand thuis is kan echt niet... Heel veel geluk dat ik toevallig net thuis was.

4 aug 2023
Ik geeft 3 sterren omdat ik niet netjes behandeld ben gisteren (3 augustus) niet netjes ben behandeld in het filiaal van Lelystad. Helaas weet ik haar naam niet. Ik had een puzzel online besteld op 30 juli en DHL heeft deze bezorgd in jullie filiaal Lelystad op dinsdag 1 augustus. Ik kreeg echter geen email zoals in de bevestigingsmail staat aangeven (Op het moment dat je een ophaalbevestiging per e-mail ontvangt, kun je jouw bestelling ophalen in de door jou gekozen winkel) waarschijnlijk hadden jullie de puzzel niet in de winkel en moest deze elders vandaan komen. Ik ben uiteindelijk naar de winkel gegaan en vroeg naar de puzzel. De jongedame achter de toonbank vroeg of ik het call en collect had besteld ik gaf aan geen idee gewoon online en vertelde over DHL ze deed erg moeilijk omdat ik het niet begreep uiteindelijk kwam ze terug van achter met een grote bruine doos. Ik vroeg haar of de doos eraf mocht maar dat deed ze niet ik vroeg toen of ik het zelf mocht doen maar ze zei gelijk "maar ik kan de doos niet aannemen" ik ben geïrriteerd weggegaan en kwam in een andere winkel waar ik het verhaal vertelde aan de verkoopster en ze zegt nou geef maar aan mij hoor geen probleem. Zo kan het dus ook. Ik heb nooit problemen gehad bij Intertoys maar deze jongedame was ronduit klantonvriendelijk.

Beoordelingen voor Intertoys.nl

Tegenvaller..

Ik heb telefonisch contact opgenomen met het betreffende filiaal (Werkendam) mijn bestelling had ik namelijk de dag ervoor al geplaatst en er stond bij, click en collect, binnen 60 min af te halen. Ik werd telefonisch heel chagrijnig te woord gestaan, ze waren pas net open (1,5 uur inmiddels) en door pauze kon mijn bestelling niet gepakt worden. Ik ben er toch naar toe gereden en na een half uur was ik daar, heb ik de bestelling gekregen na een hoop gedoe. Eigenlijk vind ik het nog niet eens 4 sterren waard, maar ik heb uiteindelijk mijn product gekregen.

Legoset toch nog ontvangen!

De legodoos die mijn zoontje wilde hebben, was niet aanwezig in de winkel (leeg schap) maar toen ik ter plekke online wilde bestellen, kon ik de doos wel met Click&Collect in dezelfde winkel ophalen... Rara, hoe kan dat? Conclusie: de online voorraad klopt niet. Het personeel heeft overal voor ons gezocht (echt heel aardig!), maar de set was niet in de winkel te vinden. Gelukkig had mijn zoontje binnen twee dagen de set in huis via een online bestelling bij Intertoys. Prima verlopen, overigens!
Antwoord van Intertoys.nl
Bedankt voor het delen van jouw ervaring. Wij zoeken graag uit wat er gebeurd en daarom waarderen wij het dat je beoordeling achterlaat. Jouw LEGO artikel is zo populair dat het vlak voor de vakanties heel snel is gegaan. Onze klanten sparen nu ook voor LEGO bouwsets en dat maakt dat het sneller uitverkocht is. De online voorraad klopt over het algemeen gelukkig wel, maar soms moet het wat sneller bijgewerkt worden en hier blijven wij onze best voor doen. Veel plezier met de aankoop!

Snelle afhandeling van online bestelling

Met het mooie weer in het vooruitzicht heb ik ‘s avonds om 23.00u online een watertafel besteld om de volgende dag op te kunnen halen. Een kwartier voor opening van de winkel kreeg ik bericht dat het pakket klaarstond. Super fijn, want zo kon mijn zoontje die middag gelijk spelen met de watertafel. Wat had hij een pret!
Antwoord van Intertoys.nl
Van waterpret worden we heel blij!
Spel kwam goed verpakt aan en op de tijd die ik door kreeg! Spel was in Den Bosch niet te verkrijgen. Wel in Waalwijk maar om daar heen te gaan koste me teveel tijd/moeite... ben 70+ en dus maar via de pc gedaan!
Antwoord van Intertoys.nl
Bedankt voor delen van deze ervaring en fijn dat het u gelukt is!
3 jul 2024
Pakket was later dan aangegeven, maar goed bezorgd. Klantenservice kon echter weinig informatie geven over de desbetreffende actie en daarbij behorende punten. Verder goed geholpen en product naar behoren.
3 jul 2024
Bedankt voor het delen van jouw ervaring! De Klantenservice kan inderdaad niet direct informatie geven over de status van de LEGO spaarpunten en moet zij andere collega's inschakelen waardoor het antwoord later volgt, maar wel binnen een dag.
De winkel had het gewenste artikel niet op voorraad. Ook kon de verkoper het niet online besteld worden, terwijl ik met mijn mobiel wel het gewenste artikel en kleur kon bestellen. Beetje raar dit.
Antwoord van Intertoys.nl
Bedankt voor het delen. Het is inderdaad niet mogelijk voor de winkel om artikelen voor click and collect uit een andere winkel voor jou te bestellen. Daarvoor is inderdaad de verwijzing om dit zelf te doen.
Snel bezorgd. Helaas was de doos lichtjes beschadigd. Gebeurd vaker als DHL bezorgt. Helaas kun je niet achteraf betalen als je het item in de winkel wilt ophalen. Vandaar de thuis bezorging.
Antwoord van Intertoys.nl
Bedankt voor het delen van jouw ervaring! Excuses dat het pakket beschadigd is bezorgd. Het klopt inderdaad dat voorlopig niet mogelijk is Click & Collect bestellingen achteraf te betalen.
MB
Margreet B.
Mijnsheerenland
30 jun 2024
6 zingende vogeltjes voor m’n kleinkinderen besteld Ze kwamen snel binnen De verpakking van de omdoos is wel armoedig Vol scheuren en deuken en plakband Gelukkig waren de vogels nog prima
1 jul 2024
Bedankt voor het delen van jouw ervaring! We zullen dit terugkoppelen ter verbetering, excus voor de status van de omdoos
29 jun 2024
Levering . Maar product wat ik gekocht heb is slecht . Is nu al kapot na 1 keer gebruik. Had ik al eerder gelezen in de revieuws maar dacht laten we het maar is proberen .
1 jul 2024
Bedankt voor het delen van jouw ervaring. Wat jammer dat bezorging en de staat van jouw aankoop niet volgens verwachting is. De Klantenservice helpt jou graag verder.
De filters op de website werken niet lekker en t is niet duidelijk dat je iets niet kunt bestellen en dan wel in een winkel kan halen. Niet duidelijk aangegeven.
Antwoord van Intertoys.nl
Bedankt voor jouw feedback. Dit wordt teruggekoppeld.
HW
H. W.
Groningen
Mooie legoset van Vaiana. Het zeil dat bij de legoset zit is van stof, niet plastic. Dit maakt het nog mooier. Mijn dochter heeft er veel plezier mee met bouwen
Ik vind het leuk daar als je in de winkel zit maar de website en alles ziet er altijd leuk en gezellig uit ik zeg altijd all dat intertoys de beste winkel is
Antwoord van Intertoys.nl
Wat fantastisch te horen! Bedankt voor deze review en wij zien je graag terug!
Fijn dat je ook al loopt het niet lekker met de spaar actie omdat de spaarkaarten in de winkels op zijn dan dat de klanten service het kan regelen zo gedaan.
Antwoord van Intertoys.nl
Bedankt voor de vijf sterren beoordeling en het delen van jouw ervaring!
2 jul 2024
Zending was verpakt in een zak waardoor de LEGO dus behoorlijk gedeukt aangekomen is. Omdat het een cadeautje was is dat behoorlijk vervelend
2 jul 2024
Bedankt voor het delen van jouw ervaring. Het is niet onze bedoeling dat jij jouw pakket in deze staat ontvangt, onze excuses hiervoor. De Klantenservice helpt jou graag verder.
5 jul 2024
Goede service, het cadeautje was toch niet meer in de winkel en vervolgens hebben we het via een andere winkel gratis thuisbezorgd gekregen.
8 jul 2024
Bedankt voor het delen van jouw ervaring!

Goede service

Duidelijke overzichtelijke site, ruime assortiment, goed op de hoogte gehouden tijdens de gehele bestelproces en snelle levering.
2 jul 2024
Bedankt voor het delen van jouw ervaring!
Retouneren lukt niet via de site. Geeft aan dat het orde nummer niet correct is, het is het ordernummer dat op het factuur staat
Antwoord van Intertoys.nl
Bedankt voor het delen van jouw ervaring. De Klantenservice kan je hiermee helpen door het verzoek in te dienen voor een retourabel, mocht je dit via DHL willen verzenden.
6 jul 2024

Super ervaring!

Makkelijk online te bestellen. Bij het ophalen ging alles ook makkelijk & snel. De cadeautjes werden ook nog netjes ingepakt.
8 jul 2024
Bedankt voor het delen van jouw ervaring, tot de volgende keer!
3 jul 2024
Prima ervaring met Click & Collect! Eenvoudig in winkelwagen, afgerekend en lag al heel snel keurig klaar in de winkel!
4 jul 2024
Bedankt voor het delen van jouw ervaring. Tot de volgende keer!
7 jul 2024
Bestelling online gedaan. Stond binnen een paar uur al klaar om op te halen. Ingepakt en wel. Niets anders dan lof
8 jul 2024
Bedankt voor het delen van jouw ervaring! Veel plezier met de aankoop!