Ik had niet van tevoren besteld een zwemtrainer, maar zag dat ze volgens de website voorradig moesten zijn. Dus ging gewoon naar de winkel.
Zag ze niet in de winkel, maar iemand vertelde dat ze na het magazijn waren gegaan wegens het seizoen. Nu wilde ik ze meenemen naar Thailand.
Dus vroeg om deze zwemtrainer en kreeg even later dat ze er niet meer waren en dat ze teruggezonden waren naar het magazijn en de website nog niet up to date was.
Vroeg dus om een andere zwemtrainer en anders of ze hem dan konden bestellen want zou hem dan met een uur kunnen ophalen.
De verkoopster ging toen zelf in het magazijn kijken en kwam enige tijd later met een tiental zwemtrainers weer terug. Ook die het eerst teruggezonden zouden zijn.
Dus tevreden met de zwemtrainer, maar door mijn standvastigheid en uiteindelijk zelf zoeken van de verkoopster.
Op 1 november heb ik via de site van Intertoys een brandweerkazerne van Lego besteld, voor een leuke prijs! Dit was een cadeau en paste nu precies in het budget. De volgende dag werd het artikel verzonden en zou ik het op kunnen halen bij het filiaal hier in de buurt. Echter werd om onverklaarbare reden de bezorging verhinderd. Dat kan natuurlijk gebeuren, daarvoor alle begrip. Echter duurde het vervolgens 5 werkdagen voordat ik een update kreeg via de track en trace. Het pakket was gescand in het landelijk sorteercentrum. Nu volgde mijn eerste telefoontje aan jullie klantenservice. Helaas werd ik hier niet veel wijzer uit. Ik kreeg vervolgens ook een mail dat het artikel retour gestuurd werd en werd behandeld als een reguliere retourzending. Maar... wanneer ontvang ik dan het door mij gekochte artikel? Daarop kreeg ik geen antwoord. Omdat het genoemde artikel een cadeau betrof, wilde ik alles op alles zetten om het cadeau als nog in huis te halen. Te laat was het al... maar in het kader beter laat dan nooit.. deed ik mijn best. Ik vroeg aan de medewerker van de klantenservice of zij iets voor mij kon betekenen. Ik kon het artikel namelijk via de site niet thuis laten bezorgen. Ik kon het alleen ophalen bij een filiaal elders. Er werd niet meegedacht in het verzenden van een artikel vanuit een filiaal elders naar een filiaal hier in de buurt. Dat vond ik erg jammer. De enige oplossing was dus om het artikel nogmaals te bestellen bij een ander filiaal en (ondanks de extra reistijd + reiskosten) het daar alsnog op te halen. De medewerker verzekerde mij dat het product op voorraad was in het filiaal in Zaltbommel. Ik heb ditzelfde artikel nogmaals besteld. Maar helaas. De volgende dag kreeg ik bericht dat het artikel niet geleverd kon worden. Nu volgende mijn tweede telefoontje naar jullie klantenservice. De mederwerker bleef beweren dat de site de juiste voorraden aangaf en dat dit meermaals per dag geupdate werd. Maar, op het moment dat ik belde kon ik alsnog het artikel in het desbetreffende filiaal bestellen, terwijl het dus helemaal niet op voorraad bleek te zijn. Ik vroeg wanneer ik mijn geld retour kon verwachten, om dan alsnog een ander cadeau aan te schaffen. Want ja, wat je niet hebt, kun je ook niet leveren.... Hier kreeg ik ook geen antwoord op. 'Heeft u verder nog vragen?' Geen vragen, mevrouw. Maar ik zit hier wel met veel frustratie, een verdrietig kind en een heleboel onmacht. Met dat in mijn achterhoofd vraag ik of er misschien enige vorm van compensatie mogelijk is. Een tegoedbon... alsnog kijken of het artikel intern verzonden kan worden. Maar nee. Geen mogelijkheid werd mij verteld. Ik besluit om maar op te hangen, want ik weet het nu ook niet meer. Wat ik wel weet is dat een winkel, die al zo lang bestaat en voor mij bekend staat als dé speelgoedwinkel van Nederland, zo weinig begrip toont voor deze situatie. Helaas is mijn vertrouwen geschaad. En ik hoop dat deze feedback meewerkt aan het verbeteren van de service. Met vriendelijke groeten. Mocht het mogelijk zijn, excuses van jullie kant worden alsnog enorm gewaardeerd.
Ik belde -na het bestellen van een drietal producten via de site- direct naar de winkel om te vragen of de artikelen ook echt voorradig waren en hoelang het doorgaans duurt voor ik het afhaal bewijs zou krijgen. De medewerkster van de winkel was uiterst vriendelijk en behulpzaam. Ze ging direct kijken of de producten er waren en legde ze apart. Ze had de click and collect order nog niet binnen maar was toch zo vriendelijk om de artikelen apart te leggen. De site zelf is prettig en snel, bestellen gaat makkelijk, je ziet (na selecteren winkel) direct of de artikelen op voorraad zijn. Dit werkt heel handig vind ik. Het zoeken op de site naar specifieke producten is ook makkelijk en het is gewoon een prettige site. Maar het fijnste vond ik toch wel het contact met de lieve dame van jullie winkel Arena Den Bosch. Complimenten voor deze mevrouw
Beoordeling melden
Antwoord van Intertoys.nl
12 dagen geleden
Bedankt voor dit mooie compliment en de review.
Ik ga dit doorgeven aan de collega!
Geverifieerde beoordeling
5 mrt. 2023
Nadat ik het pakketje kwam ophalen, vroeg de medewerker of het ingepakt moest worden, ik zei nee doe maar niet want is voor me vader en dit papier is meer voor kinderen, hij zei we hebben er 1 die je wel voor je vader kan gebruiken, dus was lief van hem om me te helpen daarmee
Beoordeling melden
Antwoord van Intertoys.nl
6 mrt. 2023
Hier worden wij ook blij van. Fijn dat er is meegedacht en voor jouw vader... veel plezier met het leuke cadeau!
Geverifieerde beoordeling
9 mrt. 2023
We vonden een prachtige aanbieding van Duplo op Intertoys.nl. Deze aanbieding besteld. De volgende dag kreeg ik een telefoontje van de lokale Intertoys winkel of ze de bestelling mochten komen brengen. Wat een mooie samenwerking tussen moederbedrijf en lokale winkels.
Beoordeling melden
Antwoord van Intertoys.nl
10 mrt. 2023
Deze review vinden wij nou mooi en maakt Intertoys enthousiast om dit voort te zetten. Bedankt!
Geverifieerde beoordeling
8 mrt. 2023
Veel foutmeldingen tijdens bestellen. Niet mogelijk (keuze is er wel, maar werkt niet) om zonder account te bestellen. Producten zijn wel goed te vinden. Bij aanmaken account worden meerdere items weer gereset als je wachtwoord niet voldoet aan een onbekende eis.
Beoordeling melden
Antwoord van Intertoys.nl
9 mrt. 2023
Wat jammer te vernemen dat het bestellen niet is verlopen zoals gehoopt. Op de dag van jouw bestelling heeft de Klantenservice geen storingen doorgekregen. Wij vinden het altijd prettig wanneer je dan contact opneemt met de Klantenservice indien geopend, wellicht hebben zij op dat moment de middelen jou meteen te ondersteunen. Voor nu wordt deze feedback meegenomen en verder onderzocht. Bedankt!
Geverifieerde beoordeling
3 mrt. 2023
Niet aan laten geven een dag van bezorging die niet waar word gemaakt, dit is mijn 2de keer dat het niet word geleverd op dag die ik op de site kon aangeven wat de volgende dag betreft. En dit lag niet aan dhl want pakket was nog niet eens verzonden.
Beoordeling melden
Antwoord van Intertoys.nl
6 mrt. 2023
Jouw bestelling wordt niet de volgende dag geleverd omdat jij voor een eigen bezorgdatum hebt gekozen. Deze staat op vrijdag 10 maart 2023. Het advies is alle gegevens goed na te kijken voordat de bestelling definitief is zodat het nog aangepast kan worden. Jij geeft ook aan dat je voor de volgende dag bezorging wilde kiezen. Ook hierin het advies goed te kijken wat de leverbelofte is. Wanneer Intertoys aangeeft "Op werkdagen voor 22:00 besteld, binnen 1-2 dagen in huis", dien je rekening te houden met de kans dat je het pakket niet de volgende dag geleverd gaat krijgen.ook al zie je de keuze in de winkelmandje staan.
Geverifieerde beoordeling
12 mrt. 2023
Goed geprijsd, en op voorraad bij de lokale intertoys winkel. Door de click&collect functie kun je dus online bestellen en het ophalen bij je “eigen” intertoys winkel waardoor je toch lokaal koopt.
Beoordeling melden
Antwoord van Intertoys.nl
13 mrt. 2023
Bedankt voor de goede en fijne review. Dit wordt zeer gewaardeerd.
mijn ervaring was zeer positief
Ik kreeg al snel bericht dat alles al klaar stond.
Bij het afhalen van het bestelde was het al ingepakt voor mij.
Dus mijn ervaring is zeer positief.
Beoordeling melden
Antwoord van Intertoys.nl
9 dagen geleden
Bedankt voor jouw review. Goed te vernemen dat jij een positieve ervaring met Intertoys hebt. Tot een volgende keer!
Geverifieerde beoordeling
7 dagen geleden
Kleine, tip, zet de automatie om het vragen van beoordelingen ietsjes langer, ik heb nog helemaal niks ontvangen (ook al staat er 1-2 dagen, is nu onderhand 3, maar dat maakt niet uit).
Beoordeling melden
Antwoord van Intertoys.nl
6 dagen geleden
Bedankt voor jouw terugkoppeling, dit wordt doorgegeven zodat er nagekeken kan worden waar het misgaat.
Geverifieerde beoordeling
9 dagen geleden
Donderdagavond besteld, de volgende dag lag het klaar in de winkel. Opgehaald bij vriendelijke medewerkster. Zij heeft de cadeautjes voor me ingepakt.
Beoordeling melden
Antwoord van Intertoys.nl
6 dagen geleden
Wat een fijne review, bedankt! Hier zijn ze in de winkel in heel blij mee.
Geverifieerde beoordeling
14 mrt. 2023
Het spel lag klaar volgens afspraak in de winkel. Fijn dat ik mails kreeg van het bestellen en van dat de bestelling klaar lag in de winkel
Beoordeling melden
Antwoord van Intertoys.nl
15 mrt. 2023
Bedankt voor jouw goede review. Wij doen ons best het proces zo vlot mogelijk te laten verlopen!
Geverifieerde beoordeling
9 dagen geleden
betere voorraad beheer, ik kon heel moeilijk pick en collect doen bij Bodegraven.
Toen ik een creator lego kasteel wou bestellen.
Beoordeling melden
Antwoord van Intertoys.nl
6 dagen geleden
Bedankt voor deze review, dit wordt meegenomen ter verbetering
Geverifieerde beoordeling
7 mrt. 2023
S’avonds voor 21:00 uur besteld, de volgende dag afhalen voor 09:00 uur in de winkel bij Utrecht Overvecht!
Top!!
Beoordeling melden
Antwoord van Intertoys.nl
9 mrt. 2023
...En vanaf 9:01 lekker spelen? Bedankt voor jouw review!
Geverifieerde beoordeling
13 mrt. 2023
De bevestiging kwam laat binnen, maar de winkel heeft vervolgens wel alles netjes verwerkt en kreeg het alsnog mee
Beoordeling melden
Antwoord van Intertoys.nl
13 mrt. 2023
Bedankt voor de goede review. Vervelend dat de bevestiging later binnen is gekomen. Fijn dat het alsnog op tijd is verwerkt. De tip nemen wij mee.
Geverifieerde beoordeling
17 mrt. 2023
‘s Ochtends besteld bij centrale magazijn en ‘smiddags was het al in de winkel in mijn woonplaats…
Top
Beoordeling melden
Antwoord van Intertoys.nl
13 dagen geleden
Bedankt voor jouw goede review. Fijn om te lezen dat het zo vlot is gegaan.
Geverifieerde beoordeling
14 mrt. 2023
Aangegeven levertijd werd niet gehaald, uiteindelijk wel netjes bezorgd.
Beoordeling melden
Antwoord van Intertoys.nl
17 mrt. 2023
Excuses voor de vertraging van 1 dag, dit was niet de bedoeling. Fijn dat de levering is bevallen en veel plezier met de aankoop!
Geverifieerde beoordeling
11 dagen geleden
Snelle service via online bestellen en ophalen in de winkel. Product lag binnen een uur klaar.
Beoordeling melden
Antwoord van Intertoys.nl
10 dagen geleden
Bedankt voor jouw goede review. Hiervoor doen wij ons uiterste best!
Geverifieerde beoordeling
12 dagen geleden
Product besteld om op te halen in de winkel. Lag volgende ochtend meteen klaar om af te halen.
Beoordeling melden
Antwoord van Intertoys.nl
11 dagen geleden
Bedankt voor de goede review. Fijn dat het zo snel was afgehandeld.
De behulpzaamheid in de winkel in de Megastores. Super vriendelijk en behulpzaam en kundig.
Beoordeling melden
Antwoord van Intertoys.nl
13 mrt. 2023
Bedankt voor jouw goede review. Ik zal de tip doorgeven.
Geverifieerde beoordeling
4 mrt. 2023
Was makkelijk om via internet te bestellen.
Stond de dag erna klaar om opgehaald te worden.
Beoordeling melden
Antwoord van Intertoys.nl
6 mrt. 2023
Intertoys gaat voor gemak en fijn dat dit bij jou is gelukt. Bedankt voor jouw review en tot de volgende keer!
Geverifieerde beoordeling
13 mrt. 2023
Juiste bezorgdatum vermelden op de bestelling.
Klantenservice was slecht verstaanbaar.
Beoordeling melden
Antwoord van Intertoys.nl
13 mrt. 2023
Bedankt voor jouw review. Aan de hand van jouw gegevens zie ik dat jij hebt besteld op een vrijdag. In het weekend kan de verwerking wat langer duren. Zoals aangegeven doen wij ons uiterste best dit z.s.m. te verzenden. Excuses voor het ongemak.
Er zijn maatregelen genomen om ervoor te zorgen dat de gepubliceerde beoordelingen uitsluitend afkomstig zijn van consumenten die de goederen of diensten daadwerkelijk hebben gebruikt of gekocht.
Geïmporteerde beoordelingen:
Worden niet opgenomen in de eindscore. Er zijn geen verificatiemaatregelen getroffen.