Intertoys.nl- Logo - Beoordelingen

Intertoys.nl
Beoordelingen:

4.780 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden7.479 beoordelingen in totaal  

4,12
Goed

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming

Gecertificeerd sinds: 13 sep 2022
Het keurmerk duidt op betrouwbare webwinkeliers.
Intertoys.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:
  • Geverifieerde identiteit
  • Versleutelde dataoverdracht
  • Duidelijk bestelproces

Trusted Shops Kopersbescherming

Dit bedrijf biedt de kopersbescherming van Trusted Shops tot € 20.000. Meer informatie hoe dit je transactie veiligstelt.

Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

7 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Goede prijs en snel verzonden. Helaas is de doos van deze UCS Lego set beschadigd wat bij een 'Collectors' item van ruim €637,50- toch een teleurstelling is. Ook zijn de inserts van de originele omdoos kapot gesneden om een aantal kleinere items van de bestelling hierbij in te stoppen. Aangezien ik zelf dit soort dingen met zorg behandel en bewaar is het erg jammer wanneer het met beschadigingen geleverd wordt. Een punt van kritiek ten opzichte van DHL, dit valt Intertoys niet aan te rekenen, een pakket van deze waarde voor de deur zetten, aanbellen en weglopen zonder te weten of er iemand thuis is kan echt niet... Heel veel geluk dat ik toevallig net thuis was.

de meest kritische beoordeling

4 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling
Ik geeft 3 sterren omdat ik niet netjes behandeld ben gisteren (3 augustus) niet netjes ben behandeld in het filiaal van Lelystad. Helaas weet ik haar naam niet. Ik had een puzzel online besteld op 30 juli en DHL heeft deze bezorgd in jullie filiaal Lelystad op dinsdag 1 augustus. Ik kreeg echter geen email zoals in de bevestigingsmail staat aangeven (Op het moment dat je een ophaalbevestiging per e-mail ontvangt, kun je jouw bestelling ophalen in de door jou gekozen winkel) waarschijnlijk hadden jullie de puzzel niet in de winkel en moest deze elders vandaan komen. Ik ben uiteindelijk naar de winkel gegaan en vroeg naar de puzzel. De jongedame achter de toonbank vroeg of ik het call en collect had besteld ik gaf aan geen idee gewoon online en vertelde over DHL ze deed erg moeilijk omdat ik het niet begreep uiteindelijk kwam ze terug van achter met een grote bruine doos. Ik vroeg haar of de doos eraf mocht maar dat deed ze niet ik vroeg toen of ik het zelf mocht doen maar ze zei gelijk "maar ik kan de doos niet aannemen" ik ben geïrriteerd weggegaan en kwam in een andere winkel waar ik het verhaal vertelde aan de verkoopster en ze zegt nou geef maar aan mij hoor geen probleem. Zo kan het dus ook. Ik heb nooit problemen gehad bij Intertoys maar deze jongedame was ronduit klantonvriendelijk.
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor Intertoys.nl

 Sorteren  
Relevantie
4 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Als jullie goede lego star wars aanbiedingen hebben en nog 2+1 gratis.zorg er dan ook voor dat dr winkels goed bevoorraad zijn.nu zag ik bij 4 intertoy.s lege schappen .erg jammer .maar gelukkig nog wat kunnen krijgen .verder mooie winkels en vriendelijk personeel gr marcus
Beoordeling melden
Antwoord van Intertoys.nl
2 dagen geleden
Bedankt voor jouw review. Het is belangrijk om te zorgen voor een goede bevoorrading van onze winkels, zodat klanten altijd de producten kunnen vinden die ze nodig hebben. We werken hard om onze voorraadniveaus op peil te houden en ervoor te zorgen dat populaire items altijd beschikbaar zijn. Gelukkig heb je elders nog kunnen krijgen.
12 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling

Er wordt maar niets geleverd!

We zouden het pakket vorige week vrijdag geleverd krijgen dat ging niet door toen zaterdag en dat ging ook niet door vandaag maandag weer niets ontvangen nu zegt DHL dat het morgen op dinsdag geleverd wordt, maar daar heb ik ook geen vertrouwen in.
Beoordeling melden
Antwoord van Intertoys.nl
8 dagen geleden
Bedankt voor het delen van jouw ervaring! De Klantenservice helpt je graag verder.
5 mei 2024
 Geverifieerde beoordeling
Duidelijke site en billijke prijzen. Alleen vandaag besteld morgen in huis werd niet waargemaakt. Voor os dit keer geen probleem, maar ik kan mij voorstellen wanneer je er op rekent en het wordt een dag later. De score een stuk lager uitvalt
Beoordeling melden
Antwoord van Intertoys.nl
10 mei 2024
Bedankt voor delen van jouw ervaring! Wat onze leverbelofte betreft is dit wat wij op de website hebben aangegeven; Op werkdagen besteld, binnen 1-2 dagen in huis* Wij hebben doorgekregen dat deze bestelling van 30 april is en volgens de track and trace 1 mei is bezorgd. Misschien gaat het om een andere bestelling of klopt de status niet welke DHL heeft gegeven. Mocht de track and trace de verkeerde status aangeven, dan vernemen wij dit graag , want dat is niet de bedoeling.
10 mei 2024
 Geverifieerde beoordeling

Lego Bestelling

Bestelling, prijs en verzending was prima maar de dozen lagen compleet open. Verpakking moet echt beter of een andere vervoerder want elke keer als ik legodozen online bestel bij intertoys komen ze kapot, beschadigd of open aan.
Beoordeling melden
Antwoord van Intertoys.nl
9 dagen geleden
Bedankt voor jouw review. Dit klinkt als een erg vervelende ervaring. Het is begrijpelijk dat je teleurgesteld bent als je bestellingen beschadigd of open aankomen. Ik raad aan om de volgende keer contact op te nemen met de klantenservice van Intertoys om dit probleem aan te kaarten en een oplossing te vinden, zoals het retourneren van de beschadigde items. Volgens de voorwaarden.
5 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Click and collect kunnen bestellen! Ging heel makkelijk, en stond keurig klaar in de door mij gekozen winkel. Klantvriendelijk ontvangen en cadeaus zijn keurig ingepakt door de medewerker. Zeer tevreden over het gehele proces!
Beoordeling melden
Antwoord van Intertoys.nl
4 dagen geleden
Bedankt voor deze fijne review!
13 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling

Slechte verzendmethode

Ze stuurde een bestelling van 4 dingen in 4 aparte gedeeltes. Dus hoe zo milieu bewust. En dan ook nog eens op verschillende dagen. Dus niet op de afgesproken dag. Lastig als je het wilde laten bezorgen voor een verjaardag.
Beoordeling melden
Antwoord van Intertoys.nl
9 dagen geleden
Bedankt voor jouw review. Jouw bestelling is inderdaad in 4 aparte gedeeltes gegaan. Dit omdat de winkel niet alle artikelen op voorraad heeft. Om de bestelling alsnog volledig naar de klant te verzenden gebruiken wij de winkels waar het wel op voorraad ligt. Uiteraard proberen wij zoveel mogelijk uit 1 en dezelfde winkel te versturen. Mochten er nog vragen zijn schroom dan niet de Klantenservice te contacten.
13 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
De verzending mag we iets sneller. Andere speelgoedwinkel sturen snel op en wordt de volgende dag geleverd. Ik vond wel lang duren. De verpakking was goed. De doos waar het product in zat was onbeschadigd gebleven.
Beoordeling melden
Antwoord van Intertoys.nl
9 dagen geleden
Bedankt voor jouw review. Op 7 Mei heb jij jouw bestelling geplaatst om 11:38 en op 8 Mei om 14:18 opgehaald. Dit is binnen de leverbelofte die wij stellen. Heb je op een werkdag besteld? Dan wordt jouw bestelling binnen 1 à 2 dagen bezorgd. Wanneer je bestelling onderweg is ontvang je een verzendbevestiging en kun jouw bestelling volgen. Wellicht is de optie C&C sneller, daarbij kun je jouw bestelling binnen een uur ophalen. Indien er nog vragen zijn, mag jij die uiteraard stellen aan de Klantenservice.
11 mei 2024
 Geverifieerde beoordeling

Misverstand

Op de website werd gezegd dat een bestelling gratis binnen een uur op kon halen maar nu na 2,5 uur staat het nog steeds niet klaar maar het bleek een nieuwe werknemer te zijn die nog niet bekent was met het systeem
Beoordeling melden
Antwoord van Intertoys.nl
9 dagen geleden
Bedankt voor jouw goede review. Je kunt met onze Click & Collect service speelgoed online bestellen en al na 60 minuten (na openen van winkel én na ontvangen van de ophaalbevestiging per e-mail die je vervolgens toont in de winkel) ophalen bij de Intertoys winkel bij jou in de buurt. Zolang er geen ophaal bevestiging is verstuurd, ligt jouw pakket ook nog niet klaar. Hopelijk gaat het een volgende keer weer beter.
4 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling

Tevreden over bestelling en ophalen in de winkel

Snelle bevestiging van de bestelling ontvangen. Voor daarna een mail dat de bestelling opgehaald kan worden. De service en klantvriendelijkheid in de winkel is ook top! Hele vriendelijke meneer in Pijnacker.
Beoordeling melden
Antwoord van Intertoys.nl
2 dagen geleden
Bedankt voor je positieve feedback! We zijn blij te horen dat je de bestelde producten precies zoals verwacht hebt ontvangen en dat ze volledig aan je verwachtingen voldeden. Het is ook geweldig om te horen dat onze medewerkers vriendelijk waren tijdens het inpakken. Mocht je nog vragen hebben of verdere assistentie nodig hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd klaar om te helpen!
8 mei 2024
 Geverifieerde beoordeling
Super korting, ontzettend makkelijk te bestellen en te betalen. Ik had gekozen voor afhalen bij een winkel in de buurt, kon al binnen 25 minuten er naartoe fietsen. Al met al, top!
Beoordeling melden
Antwoord van Intertoys.nl
10 mei 2024
Bedankt voor het delen van jouw ervaring!
4 mei 2024
 Geverifieerde beoordeling

Prima geregeld.

Product op voorraad. Click en collect werkt fijn. Keurig netjes bericht gehad dat ik het product af kon halen binnen de gestelde termijn op de website. Prima dus!
Beoordeling melden
Antwoord van Intertoys.nl
10 mei 2024
Bedankt voor delen van jouw ervaring!
8 uur geleden
 Geverifieerde beoordeling

Fijne service

Personeel stond vlak voor sluitingstijd nog even op me te wachten zodat ik de bestelling kon oppikken. Ik kreeg er een leuk gratis Lego bloemperkje bij. Bedankt!
Beoordeling melden
9 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling

Goed maar.....

Gek dat als je de winkel iets koopt dat je dan bonus krijgt bij de aankoop en online niet + DHL was weer echt erg slecht qua levering tijden en momenten
Beoordeling melden
Antwoord van Intertoys.nl
8 dagen geleden
Bedankt voor het delen van jouw ervaring. Het kan zijn dat acties alleen voor de winkels bestemd zijn. Dit wordt altijd aangegeven, dus de Klantenservice kan je eventueel helpen, mocht dit van toepsssing zijn. Het kan ook zijn dat het een op=op actie is en dan is er wellicht geen voorraad meer.
10 uur geleden
 Geverifieerde beoordeling
Prima om via webshop te bestellen. Snel gevonden wat ik zocht, gekozen voor achteraf betalen. Geleverd binnen een kleine werkweek. Zeer tevreden!
Beoordeling melden
10 mei 2024
 Geverifieerde beoordeling

Nog cadeauservice en dan krijgen jullie een 10

Goede prijs ivm andere Lego aanbieders. Helaas geen inpakservice met berichtmogelijkheid wanneer je iets als cadeau wilt opsturen
Beoordeling melden
Antwoord van Intertoys.nl
10 mei 2024
Bedankt voor het delen van jouw ervaring en het meedenken! Inpakservice is geen succes gebleken vandaar dat dit niet online wordt aangeboden. Wat wel kan is met het artikel naar de winkel plus het aankoopbewijs, of bij click and collect vragen of zij het in kunnen pakken. Dat doen de winkelmedewerkers namelijk met plezier voor jou. Verder verkoopt Intertoys online ook inpakpapier zodat je zelf bij ontvanst aan de slag kunt.
2 mei 2024
 Geverifieerde beoordeling
Het lijkt erop dat de doos open geweest is en daarna weer dicht geplakt. Dit is een cadeau, dus ik hoop wel dat het compleet is!
Beoordeling melden
Antwoord van Intertoys.nl
2 mei 2024
Bedankt voor het delen van jouw ervaring. Mocht je ondersteuning wensen over de status van deze aankoop, dan helpt de Klantensevice jou graag.
2 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling

Goede prijs, late levering

De prijs voor het speelgoed was goed, alleen de levering niet. Werd in twee delen verstuurd, ontvangst na 3 en 4 werkdagen.
Beoordeling melden
11 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling

De prijs is top en het personeel is vriendelijk en behulpzaam

De prijs is top, het personeel is vriendelijk en behulpzaam (Zoetermeer, Leidschendam The Mall en Den Haag Centrum).
Beoordeling melden
Antwoord van Intertoys.nl
8 dagen geleden
Bedankt voor het delen van jouw ervaring!
28 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Heel vriendelijk personeel. Ik kon heel snel weer weg (click en collect). Mijn pakketje lag al klaar naast de kassa
Beoordeling melden
Antwoord van Intertoys.nl
29 apr 2024
Bedankt voor het delen van jouw ervaring!
11 mei 2024
 Geverifieerde beoordeling

Snelle levering.

Click en collect gedaan in de avond. Volgende ochtend lag het al klaar. Mooi bos lego rozen voor moederdag.
Beoordeling melden
Antwoord van Intertoys.nl
9 dagen geleden
Fijn dat jouw bestelling zo snel klaar lag. Hopelijk vond jouw moeder de rozen mooi. Veel bouw plezier.