Techniekludiek.nl- Logo - Beoordelingen

Techniekludiek.nl

5 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden5 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 4 okt 2023
Techniekludiek.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Beoordelingen voor Techniekludiek.nl

Super leuke knutselactiviteiten! De kinderen vonden het geweldig om te doen en hebben vol trots hun vliegtuigje mee naar huis genomen. Dankjewel voor het snelle leveren. We gaan vol plezier beginnen aan de vogeltjes volgende week. Zin in!!! Ps; Het is wel verstandig om de bijgeleverde plank waarop getimmerd wordt vooraf klaar te leggen. Anders gaan de kinderen al met de hamer op de tafel timmeren:-)
Antwoord van Techniekludiek.nl
Haha, dankjewel voor de goeie tip! Veiligheid voor alles ;-) Super om te horen dat het een succes was. Dankjewel voor je fijne review!
5 okt 2023
Bootje bouwen en schilderen We zijn lekker creatief bezig geweest op het feestje van onze dochter. Er zat een map bij met goede uitleg en foto's. De kinderen konden zelf aan de slag. We hebben ze nauwelijks geholpen. Lekker timmeren en daarna versieren. Nadat alles droog was konden ze het bootje met een elastiek opwinden en hebben ze het bootje echt laten varen in het water. Dank je wel Julie voor de goede zorgen
Antwoord van Techniekludiek.nl
Dankjewel voor je fijne beoordeling! Heel blij mee.
3 okt 2023

Super leuk!!

Voor het kinderfeest van mijn dochter van 6 jaar de houten vogels besteld. Doosjes waren zeer compleet met alle benodigdheden erin en de kinderen hebben zich er erg goed mee vermaakt. Konden bijna alles zelf aan de hand van de uitleg en het resultaat mocht er zijn! Zeker een aanrader als je een creatief kinderfeest wil geven.
Antwoord van Techniekludiek.nl
Dankjewel voor je positieve review! Goed te horen dat het een succes was.

Top activiteit en goede service

Aardig contact en goede service. Alles zag er op en top uit. Netjes verpakt en klaar voor gebruik. Creatieve opdracht en goed uit te voeren met kinderen.
Antwoord van Techniekludiek.nl
Dankjewel voor je goede review! Fijn dat het goed bevallen is!

Met veel aandacht en liefde gemaakt

Zowel het pakket als de inhoud zijn super verzorgd, mooi duurzaam. Dit is met veel aandacht en liefde gemaakt.
Antwoord van Techniekludiek.nl
Het is inderdaad met aandacht en liefde gemaakt. Fijn dat je dat eraan kunt zien!😊 Dankjewel voor je lieve, positieve review!!