Intertoys.nl- Logo - Beoordelingen

Intertoys.nl

4.670 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden7.284 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 13 sep 2022
Intertoys.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Goede prijs en snel verzonden. Helaas is de doos van deze UCS Lego set beschadigd wat bij een 'Collectors' item van ruim €637,50- toch een teleurstelling is. Ook zijn de inserts van de originele omdoos kapot gesneden om een aantal kleinere items van de bestelling hierbij in te stoppen. Aangezien ik zelf dit soort dingen met zorg behandel en bewaar is het erg jammer wanneer het met beschadigingen geleverd wordt. Een punt van kritiek ten opzichte van DHL, dit valt Intertoys niet aan te rekenen, een pakket van deze waarde voor de deur zetten, aanbellen en weglopen zonder te weten of er iemand thuis is kan echt niet... Heel veel geluk dat ik toevallig net thuis was.

4 aug 2023
Ik geeft 3 sterren omdat ik niet netjes behandeld ben gisteren (3 augustus) niet netjes ben behandeld in het filiaal van Lelystad. Helaas weet ik haar naam niet. Ik had een puzzel online besteld op 30 juli en DHL heeft deze bezorgd in jullie filiaal Lelystad op dinsdag 1 augustus. Ik kreeg echter geen email zoals in de bevestigingsmail staat aangeven (Op het moment dat je een ophaalbevestiging per e-mail ontvangt, kun je jouw bestelling ophalen in de door jou gekozen winkel) waarschijnlijk hadden jullie de puzzel niet in de winkel en moest deze elders vandaan komen. Ik ben uiteindelijk naar de winkel gegaan en vroeg naar de puzzel. De jongedame achter de toonbank vroeg of ik het call en collect had besteld ik gaf aan geen idee gewoon online en vertelde over DHL ze deed erg moeilijk omdat ik het niet begreep uiteindelijk kwam ze terug van achter met een grote bruine doos. Ik vroeg haar of de doos eraf mocht maar dat deed ze niet ik vroeg toen of ik het zelf mocht doen maar ze zei gelijk "maar ik kan de doos niet aannemen" ik ben geïrriteerd weggegaan en kwam in een andere winkel waar ik het verhaal vertelde aan de verkoopster en ze zegt nou geef maar aan mij hoor geen probleem. Zo kan het dus ook. Ik heb nooit problemen gehad bij Intertoys maar deze jongedame was ronduit klantonvriendelijk.

Beoordelingen voor Intertoys.nl

Het ging er allemaal wat amateuristisch aan toe. Pakket was ook niet ingepakt. Lange wachttijd.
Antwoord van Intertoys.nl
Bedankt dat je een review hebt achtergelaten! Het spijt ons dat het proces wat amateuristisch verliep, dat het pakket niet goed was ingepakt en dat je te maken had met een lange wachttijd. We begrijpen dat dit frustratie kan oproepen en zullen intern stappen ondernemen om onze processen te verbeteren.
Ik heb geen afhaal mail ontvangen en wist dus niet dat het gekochte klaar lag
Antwoord van Intertoys.nl
Bedankt voor deze review. We hebben dit gecontroleerd en het afhaalbericht en de bevestiging zijn verzonden naar het opgegeven email adres. Wanneer je beide niet hebt ontvangen, is het mogelijk dat er een typefout zit in het emailadres.
De bestelde spullen zaten in enorme, slappe, half open dozen !!
Antwoord van Intertoys.nl
bedankt voor het achterlaten van een review. We willen dat je weet dat we jouw feedback waarderen en intern zullen bespreken om ervoor te zorgen dat dit in de toekomst niet meer voorkomt. Het is onze bedoeling om bestellingen zorgvuldig en veilig te verpakken, zodat ze in goede staat bij onze klanten aankomen.
Geen DHL gebruiken als bezorgdienst
Antwoord van Intertoys.nl
Hartelijk dank voor deze feedback.
RB
Robin B.
Rotterdam
Slechte bezorg service van DHL
Antwoord van Intertoys.nl
Bedankt voor je feedback.We nemen dit mee ter verbetering van de service.

Levertijd

Lange levertijd
Antwoord van Intertoys.nl
Bedankt voor deze feedback. Het spijt ons te horen dat je een lange levertijd hebt ervaren.
Antwoord van Intertoys.nl
Bedankt voor jouw sterrenbeoordeling!
11 feb 2024
Antwoord van Intertoys.nl
Bedankt voor deze sterrenbeoordeling!
Mijn bestelling is zonder overleg geannuleerd. Waarom? Het zou voor de wederverkoop zijn?! Tijdens navragen geen excuses aangeboden of moeite doen om de bestelling als nog te regelen. Ik heb een zakelijk account omdat we vaker zaken inkopen bij Intertoys voor kinderfeestjes en soms via hetzelfde account Lego (1 set) voor mijzelf. Nooit issues gehad en nu wordt ik aangeduid als wederverkoper. Hierop gevraagd of we nog wat kunnen doen als ik de bestelling opnieuw plaats, antwoord: Nee, ik moet het zelf maar oplossen door naar een winkel te gaan en daar de betreffende Lego set te halen (online alleen voorraad in een stad uur rijden van ons vandaan). Klantvriendelijkheid is ver te zoeken. Jammer, had namelijk gehoopt dat de les geleerd is met eerdere keren, maar blijkbaar jaagt Intertoys liever haar klanten weg dan ze te behouden.
Antwoord van Intertoys.nl
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je ervaring met ons te delen. Intertoys is geen groothandel en daarom zij we gericht op particulieren. Wanneer je zakelijk besteld kan het inderdaad zo zijn dat de bestelling niet door kan gaan. Wij proberen jou niet weg te jagen, maar hebben spelregels. Dit is op de website aangegeven. Het advies is dit door te nemen zodat je zelf weet wat je kunt verwachten en er geen verrassingen achteraf volgen.
Eigenlijk is 1 ster nog teveel. Mijn zoon van 6 besteld na lang sparen een cadeau op de Intertoys webshop. Als de bestelling na enkele dagen nog niet eens onderweg is dan geeft Intertoys niet thuis. 1,5 week en diverse e-mails en telefoontjes later wacht mijn zoon nog steeds op zijn bestelling. Overal kan wat fout gaan maar, zeker als je met kinderen te maken hebt, is enige vorm van service wel het minste dat je mag verwachten. De service van Intertoys is echter beneden alle peil, de houding van de servicemedewerkers is daarbij hautain en onprofessioneel. Met zo’n houding ga je het als webshop anno 2024 niet redden.
Antwoord van Intertoys.nl
Bedankt dat je een review achterlaat. Excuses voor de ervaring die jij en jouw zoon hebben gehad bij het bestellen van een cadeau op onze webshop. De Klantenservice heeft niet de mogelijkheid elke track and trace te monitoren, vandaar dat jij deze gemaild krijgt om zelf bezorgmoment te volgen. Wanneer er bijzonderheden zijn, staat de Klantenservice voor jou klaar om dit passend op te lossen. Inmiddels is er een nieuw exemplaar verzonden en ontvangen. Wij leren hiervan en zullen deze gang van zaken meenemen ter verbetering. Veel plezier met het verjaardagscadeau!

Order spoorloos

Besteld op vrijdag 16 februari. Zou worden bezorgd op de 20e. Omdat de track & trace op de 22e nog steeds op "zending niet ontvangen" stond (ontdekt men dat zelf niet?) gebeld: 2x op die dag en 1x op vrijdag de 23e. Zou worden uitgezocht maar niets meer van gehoord. Geen geld terug en pakje is nog steeds niet ontvangen door DHL. Wel op de 24e een verzoek gehad om een review te schrijven over het speelgoed, dus kennelijk staat ons ordernummer 85743078 op afgehandeld. Kortom, afgerond naar boven 1 ster. Ondertussen een ander cadeautje gekocht (bij de Intertoys, waarom niet).
Antwoord van Intertoys.nl
Bedankt voor deze review. Jammer dat de bezorging niet gegaan is zoals wij dit allen voor ogen hadden, met excuses. .....op "zending niet ontvangen" stond (ontdekt men dat zelf niet?......... Nee, we hebben geen zicht op individuele storingen zoals deze, maar zodra ze gemeld worden kijken we wel hoe groot de uitdaging is. De review email heb je ontvangen, maar dat betekent niet automatisch dat jouw vraag of klacht is afgehandeld. Bedankt dat je dit doorgeeft zodat we de mailmomenten kunnen laten controleren. Een onderzoek wordt niet dezelfde dag door DHL afgerond. Het heeft inderdaad geen zin om dezelfde dag nog te bellen, het vriendelijke verzoek is DHL de kans te geven dit goed voor jou uit te zoeken. De Klantenservice heeft jou eerder een mail gestuurd hoe dit is afgehandeld, wellicht is dit nog niet gezien.
Niet compleet In het schap lag een brandweersetje die 4 delig zou moeten zijn. Verpakking was open en er misten 2 onderdelen. Naar een verkoper gelopen om dit aan te geven. Helaas was dit de laatste. Verkoper was vooral aan het praten met collega en had amper aandacht voor klant. Geen excuus, geen verder hulp voor alternatief..niets. Misschien betere controle op producten in het schap en aandacht voor klant en niet op dat moment voor collega
Antwoord van Intertoys.nl
Hartelijk dank voor het delen van jouw ervaring met ons. Het spijt ons te vernemen dat je problemen hebt ondervonden bij de aanschaf van het brandweersetje in onze winkel. Dit is zeker niet de service die wij voor ogen hebben. We nemen jouw feedback mee

Slechte services

2 cadeautjes besteld. Netjes betaald. Door dhl 2 keer de afleverdatum aangepast, vervolgens een melding pakket geleverd. Niks aan geboden gekregen en niks geleverd. Melding van gemaakt bij intertoys zelf vervolgens een mailtje krijgen ja volgens dhl is het bezorgt dus wij kunnen niks voor je betekenen. Kooerbescherming erop zitten. Via hun weer bericht gestuurd enigste wat je voor antwoord krijgt
Antwoord van Intertoys.nl
Excuses voor de frustratie en teleurstelling die je hebt ervaren met betrekking tot de levering van je bestelling. Wij hebben doorgekregen dat DHL met zekerheid kon aangeven dat jouw pakket bezorgd is. Wanneer dit het geval is en Intertoys staat achter dit onderzoek, dan is dit inderdaad voor de Klantenservice afgesloten.

Slecht

Woensdag begin van de middag besteld, op maandag nog steeds niks verzonden. Maar nu wel al vragen om een beoordeling. Vrijdag had ik al gebeld, maar toen werd er al gezegd, ja we wachten morgen(zaterdag) nog even af. Inmiddels is de verjaardag al geweest. Ik had het beter zelf in de winkel kunnen halen en zelf verzenden, want dit is zeer slecht!
Antwoord van Intertoys.nl
Bedankt voor het achterlaten van een review. Onze excuses voor de vertraging bij de verwerking en verzending van je bestelling. De Klantenservice heeft een onderzoek gestart om na te gaan waar het misgaat om dit zoveel als mogelijk te voorkomen. Ondertussen zorgen zij dat jij niet langer hoeft wachten en lossen zij dit passend met jou op.
SK
Sur K.
Almere

Kwaliteit en service ver te zoeken

Eerst een bestelling abrupt geannuleerd en de tweede is zoek en de klantenservice stuurt je van het kastje naar de muur. Was vroeger wel anders. Ps. Na reactie en na opnieuw contact met Intertoys nog steeds geen oplossing. Kortom alleen maar leugens. Gelukkig kan ik bewijzen dat er toezeggingen worden gedaan en daarna radiostilte. Beschamend.
Product was geopend en beschadigd. Amateuristisch met plakband vastgemaakt. Na contact met de klantenservice is de reactie: wij garanderen geen garantie op verpakkingsmateriaal! Enige wat je nog wel mag doen is retouren (maar niet in de winkel, daar is het artikel te beschadigd voor). Qua service zou ik zeker naar de concurrent gaan!
Antwoord van Intertoys.nl
Het spijt ons te vernemen over de teleurstellende ervaring die je hebt gehad met je bestelling. Het is absoluut niet onze bedoeling geweest om je artikel in beschadigde staat te leveren, en we begrijpen volledig je frustratie. Aan de hand van de foto's zullen we dit terugkoppelen naar de inpakkers ter verbetering.

3 weeks and still no refund

I received an order of someone else, contacted customer support via chat (not giving clear instructions), then called CS just to confirm that I need to return the wrong delivery, order myself replacement and wait for the refund... it's been 3 weeks since I shipped the wrong delivery back and I am still waiting for the refund!!
Antwoord van Intertoys.nl
Thanks for your review. we would like to apologize for the inconvenience caused as a result of the incorrectly delivered product. As soon as your package has been received by Intertoys, the refund will start. You can use your shipping receipt to find out where your package is. DHL is happy to help you and do not forget to report this also to Klarna, in case you used this case of payment.
Ik heb een legoset besteld en betaald via click en collect, maar toen ik hem kwam afhalen was deze nergens te vinden. Na een kwartier wachten heeft het personeel het uiteindelijk opgelost door eenzelfde legoset (gelukkig was er nog eentje) uit de winkel te pakken, maar wellicht hadden ze deze oplossing eerder kunnen kiezen.
Antwoord van Intertoys.nl
Bedankt voor het achterlaten van een review!
18 feb 2024
Niets geleverd. Gechat maar medewerker zei alleen maar afwachten. Gebeld maar medewerker gaf ook afwachten. Nu 3 weken verder. Nog niets geleverd, ook geen geld retour. Zelf maar opgelost door nogmaals te bestellen met click and go, maar nu dus 2 keer betaald voor een product. Niet gewend van intertoys.
Antwoord van Intertoys.nl
Heb je kopersbescherming voor het bestelnummer waar jij het over hebt aangevraagd? Het bestelnummer waar deze review over hoort te gaan heeft geen contactmomenten met de Klantenservice.
FH

Slechte verzending

Ik had een mok en paraplu besteld die in een hele grote doos zaten zonder enige opvulling. De doos kwam helemaal in elkaar gezakt aan. De leverancier vroeg dan ook om eerst even te kijken of alles erin nog wel heel was. Gelukkig was het ok. Maar zo verstuur je toch geen spullen…
Antwoord van Intertoys.nl
Bedankt voor het delen van deze feedback met ons. We bieden onze oprechte excuses aan voor het ongemak. Het spijt ons te horen dat de mok en paraplu zonder voldoende bescherming waren verpakt, waardoor de doos beschadigd raakte tijdens het transport. We nemen dit mee en koppelen het terug aan de inpakkers.