Intertoys.nl- Logo - Beoordelingen

Intertoys.nl

4.728 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden7.402 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 13 sep 2022
Intertoys.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Goede prijs en snel verzonden. Helaas is de doos van deze UCS Lego set beschadigd wat bij een 'Collectors' item van ruim €637,50- toch een teleurstelling is. Ook zijn de inserts van de originele omdoos kapot gesneden om een aantal kleinere items van de bestelling hierbij in te stoppen. Aangezien ik zelf dit soort dingen met zorg behandel en bewaar is het erg jammer wanneer het met beschadigingen geleverd wordt. Een punt van kritiek ten opzichte van DHL, dit valt Intertoys niet aan te rekenen, een pakket van deze waarde voor de deur zetten, aanbellen en weglopen zonder te weten of er iemand thuis is kan echt niet... Heel veel geluk dat ik toevallig net thuis was.

4 aug 2023
Ik geeft 3 sterren omdat ik niet netjes behandeld ben gisteren (3 augustus) niet netjes ben behandeld in het filiaal van Lelystad. Helaas weet ik haar naam niet. Ik had een puzzel online besteld op 30 juli en DHL heeft deze bezorgd in jullie filiaal Lelystad op dinsdag 1 augustus. Ik kreeg echter geen email zoals in de bevestigingsmail staat aangeven (Op het moment dat je een ophaalbevestiging per e-mail ontvangt, kun je jouw bestelling ophalen in de door jou gekozen winkel) waarschijnlijk hadden jullie de puzzel niet in de winkel en moest deze elders vandaan komen. Ik ben uiteindelijk naar de winkel gegaan en vroeg naar de puzzel. De jongedame achter de toonbank vroeg of ik het call en collect had besteld ik gaf aan geen idee gewoon online en vertelde over DHL ze deed erg moeilijk omdat ik het niet begreep uiteindelijk kwam ze terug van achter met een grote bruine doos. Ik vroeg haar of de doos eraf mocht maar dat deed ze niet ik vroeg toen of ik het zelf mocht doen maar ze zei gelijk "maar ik kan de doos niet aannemen" ik ben geïrriteerd weggegaan en kwam in een andere winkel waar ik het verhaal vertelde aan de verkoopster en ze zegt nou geef maar aan mij hoor geen probleem. Zo kan het dus ook. Ik heb nooit problemen gehad bij Intertoys maar deze jongedame was ronduit klantonvriendelijk.

Beoordelingen voor Intertoys.nl

17 jun 2023

Website niet gebruiksvriendelijk

Website is niet gebruiksvriendelijk,zeker niet als bestellingen deels niet per post leverbaar zijn en verschillende levertijden in de winkel hebben. Ik heb meerdere bestellingen moeten aanmaken. Pakket wel in goede orde ontvangen!
15 jun 2023
Bestelling is relatief snel geleverd alleen jammer dat ze de lego spaarpunten er niet bij geteld hadden (nu moet ik nogmaals heen en weer om de "gratis" lego te halen
16 jun 2023
Bedankt voor jouw feedback. Als je de spaarpas bij de hand hebt, worden jouw punten online automatisch bijgeschreven. Wil je de punten alsnog maar heb je de pas niet gebruikt, dan kun je het inderdaad bij laten schrijven. Op onze website vind je alle informatie omtrent onze spaaractie terug. https://www.intertoys.nl/klantenservice-overzicht
15 jun 2023
MET DE BESTELLING KON IK AANGEVEN DAT IK DE BESTELLING ZATERDAG KON ONTVANGEN, OF ANDERS NIET MEER DAN TWEE DAGEN ZOU DUREN, HEB HET BESTELD OP VRIJDAG. ECHTER KREEG IK HET PAKKET OP DINSDAG! IK WILDE EEN ANDERE BEZORGTIJD AANGVEN, MAAR DAT KON NIET, WEL EEN ANDERE DAG, MAAR MET HETZELFDE TIJDSBESTEK, JAMMER! PLUSPUNT; PAKKETJE KWAM MOII, GOED VERPAKT EN ONBESCHADIGD AAN. TOP!
15 jun 2023
Op onze website bij dit artikel staat "Op werkdagen voor 22:00 besteld, binnen 1-2 dagen in huis. " Je dient bij het zelf kiezen van een bezorgdatum altijd rekening te houden met onze eigen belofte. Het is echter niet mogelijk een datum te kiezen welke eerder is dan deze leverbelofte. Wanneer je hier in het vervolg rekening mee houdt, is het voor Intertoys geen probleem aan de verwachting te voldoen. Jouw feedback wordt wel meegenomen, bedankt hiervoor!
13 jun 2023

Aanbiedingen als lokkertje maar geen voorraad

Altijd als intertoys lego aanbiedingen heeft zijn de populaire artikelen direct uitverkocht. Volgens mij een bewuste strategie en niet erg netjes. Daarnaast was het artikel wat ik online bestelde (en op voorraad) een dag later alsnog uitverkocht en werd mijn order geannuleerd. Intertoys doe of GEEN aanbiedingen of zorg voor voldoende voorraad😬
14 jun 2023
Bedankt voor jouw review. Vervelend dat jouw product niet op voorraad was. Wanneer een zeer gewild product wordt besteld, kan het voorkomen dat hij niet meer op voorraad is. Hopelijk gaat het met een volgende bestelling wel weer goed.

Slechte bezorgdienst

Door jullie keuze om DHL als bezorgd service te kiezen, heb ik nog steeds mijn producten niet. 3 keer van afspraak gewisseld, rijd de bezorger voorbij en geeft aan dat wij niet thuis waren. Diep triest hoe DHL hiermee omgaat.
13 jun 2023
Bedankt voor jouw review. Vervelend om te moeten lezen dat de bezorging niet gaat zoals gehoopt. Graag wil ik je verzoeken om even contact op te nemen met onze Klantenservice. Dan kunnen wij even contact met DHL opnemen om te vragen wat er mis gaat. https://www.intertoys.nl/klantenservice-overzicht

Niet heel tevreden.

Op de website staat dat levering in principe 1 á 2 werkdagen plaatsvindt na bestelling. In mijn geval duurde het drie werkdagen. Het item werd bij mij geleverd in de originele verpakking dus zonder doos of ander beschermend materiaal eromheen. De inhoud van de verpakking was helaas licht beschadigd. Al met al niet zo tevreden.
Antwoord van Intertoys.nl
Bedankt voor jouw review. Vervelend om te moeten vernemen dat jij jouw pakket 1 dag later hebt ontvangen dan verwacht. DHL heeft het ook erg druk momenteel. Dat jij het zonder verpakking hebt ontvangen is uiteraard niet de bedoeling. Ik wil je vragen contact op te nemen met de Klantenservice zodat er verder naar gekeken kan worden. https://www.intertoys.nl/klantenservice-overzicht
10 jun 2023

Rondje Eindhoven en omgeving mbt. garantie

Online 2 Funko Poppetjes besteld om op te halen in Eindhoven. Vervolgens er thuis achterkomen dat ze beiden beschadigd zijn. Eindhoven had geen voorraad meer, Heeze wel. Maar moest vervolgens eerst terug naar Eindhoven om de kapotte te retourneren (waarna ik een kadobon kreeg ipv geld terug) en daarna naar Heeze om de nieuwe op te halen. Via klantenservice dit aangekaart, was de enige manier, maar een coulante regeling met wat korting voor het rondrijden zat er niet in. Erg matig dit. Hadden op z'n minst 10% korting kunnen geven, niet dat die 4 euro zoveel uitmaakt, maar gewoon het principe!
Antwoord van Intertoys.nl
Bedankt voor jouw review. Vervelend om te moeten vernemen dat jij zoveel moeite hebt moeten doen voor jouw beschadigde artikel. De winkels hebben jammer genoeg geen bezorgoptie en om deze reden is het niet mogelijk artikelen op te sturen vanuit een winkel naar een andere winkel. Compenseren in dit geval was helaas ook geen mogelijkheid. Hopelijk gaat het een volgende keer beter met de bestelling. Indien er nog vragen zijn mag jij altijd contact opnemen met de Klantenservice. https://www.intertoys.nl/klantenservice-overzicht
8 jun 2023
Ik had perongeluk mijn bestelling verkeerd geplaatst. Ik stuurde daar gelijk een mail over. Om daarna leuk te horen dat ik het dan naar retour moet sturen.
9 jun 2023
Wat vervelend dat jij een verkeerde bestelling hebt geplaatst. Het is inderdaad van belang, om voordat jij een bestelling definitief maakt, goed te kijken of alle ingevoerde gegevens kloppen. Na het definitief maken van jouw bestelling heeft de Klantenservice vanwege de fraudegevoeligheid ervan, geen optie om wijzigingen in te voeren. Zolang jouw bestelling nog niet opgepikt is door het distributiecentrum is er een kans dat de bestelling geannuleerd kan worden. Mocht deze mogelijkheid voorbij zijn, dan is deze niet te meer te annu;eren en krijg jij inderdaad het advies om het dan terug te sturen. Jij krijgt dan binnen 5 werkdagen jouw geld terug.
8 jun 2023

Bestel/betaalbevestiging toesturen en leverdatum hanteren

Bestel/betaalbevestiging toesturen wanneer besteld. En de leverdatum hanteren Kon aangeven gewenste leverdatum: (za. 03-06) bij bestelling, werd pas 06-06 verzonden.
8 jun 2023
Bedankt voor jouw feedback. Wij hebben een levertijd van 1-2 werkdagen. Als jij op vrijdag besteld, staat het op leveren za of zo. Maar omdat er op zondag & maandag niet wordt bezorgd, wordt hij doorgezet naar Dinsdag. Al met al dus 1-2 werkdagen. Indien er nog vragen zijn mag jij altijd contact opnemen via onze Klantenservice. https://www.intertoys.nl/klantenservice-overzicht

Levering iets trager

Pakketje op vrijdag middag voor 4uur besteld, als je voor 10 had besteld zou het binnen 2 dagen binnen komen. Werd uiteindelijk maandag pas op de post gedaan en dinsdag bezorgd, was een beetje een tegenvaller. Van te voren al naar de winkel gegaan in de hoop het gewoon daar te kunnen kopen, maar helaas..
8 jun 2023
Bijna alles is goed gegaan. Alleen heb ik geen orderbevestiging ontvangen en ook geen mail dat ik mijn bestelling op kon halen. Ik heb hierover gebeld en mijn mailadres staat goed in het systeem. De nieuwsbrief krijg ik wel, dus het gaat ergens anders mis. In de winkel waar ik mijn bestelling heb opgehaald, ben ik goed geholpen.
8 jun 2023
Bedankt voor jouw feedback. Vervelend om te moeten vernemen dat jij jouw orderbevestiging niet hebt ontvangen. Er is momenteel inderdaad een storing, waardoor de bevestiging niet wordt verzonden. De bevestiging dat jouw order onderweg is en of opgehaald kan worden zou wel moeten worden verzonden. Wij gaan dit meteen doorgeven en nakijken waarom jij deze niet hebt ontvangen. Onze excuses voor het ongemak. Met een volgende bestelling moet het wel weer goed gaan.
4 jun 2023
Zorgen dat de bestelling op tijd geleverd wordt en jullie bij vertraging contact opnemen met de chauffeur.
4 jun 2023
Bedankt voor jouw review. Wat lastig dat jouw bestelling niet op tijd is aangekomen. De track and trace code van jouw bestelling wordt gebruikt om dit verder te onderzoeken. Met de uitkomst van dit onderzoek zal er waar nodig verbeteringen aangebracht worden. Excuses voor de opgelopen vertraging en bedankt voor jouw feedback.
Me pakket is nog steeds niet binnen week later
Antwoord van Intertoys.nl
Bedankt voor jouw review. Vervelend om te moeten vernemen dat DHL jouw pakket nog niet heeft bezorgd. De Klantenservice wil jou hierbij graag helpen om uit te zoeken met DHL wat er mis gaat. Dit kan via onderstaande link. https://www.intertoys.nl/klantenservice/contact
27 mei 2023
Nog altijd geen bericht gehad dat mijn pakket klaarligt in de winkel en opgehaald kan worden. Ook geen bericht gehad over eventuele vertraging.
27 mei 2023
Wat vervelend dat je nog bericht hebt mogen ontvangen over jouw bestelling. De Klantenservice zoekt dit graag voor jou uit. Via onderstaande link zijn zij bereikbaar voor een passende oplossing https://www.intertoys.nl/klantenservice/contact
25 mei 2023
Geen bevestigingsmail, geen factuur en beschadigde verpakking van product waardoor ik het niet meer kan gebruiken.
25 mei 2023
Bedankt voor jouw review. Vervelend dat jouw bestelling beschadigd was bij aankomst. Jouw bestelbevestiging is tevens ook jouw factuur. Deze vind jij ook terug in jouw account. Indien jij geen van alle hebt ontvangen, kan er misschien een fout in jouw email zitten. Indien er hulp nodig is voor het retour zenden volgens de voorwaarden, mag jij altijd contact opnemen met de Klantenservice.
25 mei 2023
Bestelling was voorradig bij bestellen en uiteindelijk was de bestelling niet leverbaar bestel hier nooit meer zeer teleurgesteld.
25 mei 2023
Bedankt voor jouw review. Vervelend dat jouw bestelling niet op voorraad was. Jij hebt van een zeer gewild product 6 van dezelfde items willen bestellen. Helaas waren deze items niet meer op voorraad. Hopende dat het een eventuele volgende keer wel lukt, met misschien iets minder aantal. Indien er nog vragen zijn mag jij altijd contact opnemen met de Klantenservice.
24 mei 2023

Verwarrende communicatie en slechte klantenservice

Online een bestelling geplaatst om de volgende dag op te kunnen halen. Volgende dag een mail dat alle artikelen niet voorradig zijn en de bestelling werd geannuleerd. 3 dagen later opnieuw een mail gekregen met daarin de mededeling dat het pakket onderweg was? Bleek te gaan om een deel van de bestelling welke in de dichtstbijzijnde winkel geleverd zou worden. Gebeld met de klantenservice omdat ik de bestelling inmiddels al elders had gekocht; volgens de klantenservice kon dit alleen maar geregeld worden door naar de winkel te gaan en de gedeeltelijke bestelling te annuleren. Erg verwarrend allemaal en onnodig veel gedoe!
25 mei 2023
Bedankt voor jouw review. Vervelend dat de communicatie als verwarrend is ervaren. Ik zie dat van de originele bestelling een deel inderdaad niet geleverd kon worden. Hierover is dan ook meteen een mail gestuurd, met welke producten. De producten die wel op voorraad waren zijn op de manier van bestellen geleverd. Hiervoor is tijdens bestellen zelf gekozen om af te halen bij een winkel. Als je kiest voor afhalen in de winkel, wordt de betaling bijna altijd ( uitzonderingen achterwege gelaten) door de winkel afgehandeld. Indien er nog vragen zijn mag jij altijd contact opnemen met de Klantenservice.
24 mei 2023
Bijna een week geleden besteld en nog steeds niets ontvangen van DHL Voor de verjaardag gaat het waarschijnlijk te laat binnenkomen en dat is balen
25 mei 2023
Bedankt voor jouw review. Vervelend om te moeten lezen dat jouw pakket nog niet is ontvangen. Dit is uiteraard niet de bedoeling. Ik heb jouw bestelling erbij gepakt, en zie dat het verwachte bezorgmoment vandaag zal zijn tussen 14:00-18:00. Mochten er nog vragen zijn hierover dan mag jij altijd contact opnemen met de Klantenservice.
21 mei 2023
Ik heb mijn pakketje mijn PlayStation 5 niet ontvangen maar ik moet tot morgen wachten tot jullie klantenservice er weer is
22 mei 2023
Bedankt voor de review. Vervelend om te moeten vernemen dat jij jouw pakket niet hebt ontvangen. Ik zie aan de hand van jouw status dat het pakket op 19-5 is geleverd bij het opgegeven adres. Indien dit niet juist is, mag jij altijd even een bericht sturen naar de Klantenservice.
20 mei 2023
Ik krijg niet een kassa bon of een factuur van mijn online bestelling van intertoys. Kunt u misschien mijn factuur naar serapkellekula12@hotmail.com sturen?
22 mei 2023
Bedankt voor de review. Jouw online bon is tevens jouw factuur. Deze vind je ook terug in jouw account. Indien jij geen account hebt mag jij altijd even een bericht naar de Klantenservice sturen.