Intertoys.nl- Logo - Beoordelingen

Intertoys.nl

4.757 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden7.441 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 13 sep 2022
Intertoys.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Goede prijs en snel verzonden. Helaas is de doos van deze UCS Lego set beschadigd wat bij een 'Collectors' item van ruim €637,50- toch een teleurstelling is. Ook zijn de inserts van de originele omdoos kapot gesneden om een aantal kleinere items van de bestelling hierbij in te stoppen. Aangezien ik zelf dit soort dingen met zorg behandel en bewaar is het erg jammer wanneer het met beschadigingen geleverd wordt. Een punt van kritiek ten opzichte van DHL, dit valt Intertoys niet aan te rekenen, een pakket van deze waarde voor de deur zetten, aanbellen en weglopen zonder te weten of er iemand thuis is kan echt niet... Heel veel geluk dat ik toevallig net thuis was.

4 aug 2023
Ik geeft 3 sterren omdat ik niet netjes behandeld ben gisteren (3 augustus) niet netjes ben behandeld in het filiaal van Lelystad. Helaas weet ik haar naam niet. Ik had een puzzel online besteld op 30 juli en DHL heeft deze bezorgd in jullie filiaal Lelystad op dinsdag 1 augustus. Ik kreeg echter geen email zoals in de bevestigingsmail staat aangeven (Op het moment dat je een ophaalbevestiging per e-mail ontvangt, kun je jouw bestelling ophalen in de door jou gekozen winkel) waarschijnlijk hadden jullie de puzzel niet in de winkel en moest deze elders vandaan komen. Ik ben uiteindelijk naar de winkel gegaan en vroeg naar de puzzel. De jongedame achter de toonbank vroeg of ik het call en collect had besteld ik gaf aan geen idee gewoon online en vertelde over DHL ze deed erg moeilijk omdat ik het niet begreep uiteindelijk kwam ze terug van achter met een grote bruine doos. Ik vroeg haar of de doos eraf mocht maar dat deed ze niet ik vroeg toen of ik het zelf mocht doen maar ze zei gelijk "maar ik kan de doos niet aannemen" ik ben geïrriteerd weggegaan en kwam in een andere winkel waar ik het verhaal vertelde aan de verkoopster en ze zegt nou geef maar aan mij hoor geen probleem. Zo kan het dus ook. Ik heb nooit problemen gehad bij Intertoys maar deze jongedame was ronduit klantonvriendelijk.

Beoordelingen voor Intertoys.nl

26 dec 2023
Er zaten jammer genoeg verschillende onderdelen niet bij…
Antwoord van Intertoys.nl
Bedankt dat je een review hebt achtergelaten. Excuses dat de verwachting niet gehaald is. De Klantenservice helpt jou graag verder.
16 dec 2023
Afhalen in de winkel bij een chagrijnige en asociale man
Antwoord van Intertoys.nl
Bedankt dat je een review hebt achtergelaten.
14 nov 2023
Meedenken! Jullie maken fout en laat klant gewoon stikken
Antwoord van Intertoys.nl
Wat vervelend dat je dit gevoel hebt over gehouden naar aanleiding van deze levering. De Klantenservice heeft jouw bestelling in behandeling, echter is er nu een punt gekomen dat zij ook moeten afwachten. Dit wordt altijd passend opgelost, maar moeten wel beroep doen op jouw geduld.
15 sep 2023
Slecht georganiseerde bende met waardeloze klantenservice
19 sep 2023
Bedankt voor jouw review. Vervelend dat jij dit zo ervaart. Aan de hand van jouw gegevens vinden wij echter geen contact informatie terug met de Klantenservice van Intertoys. Indien jij nog ergens hulp bij kan gebruiken hoort de Klantenservice dit graag.
Ik heb mijn bestelling nog steeds niet ontvangen!!!!!!!!
Antwoord van Intertoys.nl
Bedankt dat je een review hebt achtergelaten. Excuses dat de verwachting niet gehaald is. Wij gaan ons best doen dit te verbeteren. De Klantenservice helpt jou graag verder.
Pakketje was dermate beschadigd vies en verpakking kapot
Antwoord van Intertoys.nl
Bedankt voor deze review. Dit is zeker niet de bedoeling, excuses hiervoor.
31 okt 2023
Ik heb mijn bestelling na ruim een week nog niet binnen.
7 nov 2023
Dat is jammer! Onze excuses hiervoor. De Klantenservice heeft dit inmiddels passend opgelost.
7 sep 2023
Retour pakket raken kwijt. Intertoys dekt niet de kosten
7 sep 2023
Bedankt voor deze review. Vervelend te lezen dat DHL jouw pakket is kwijtgeraakt. Wanneer je hier melding van hebt gemaakt bij Intertoys houden ze dit in de gaten. Omdat jij zelf geen onderzoek kunt opstarten, doen zij dit graag namens jou. Het advies is ook het verzendbewijs altijd te bewaren. Zodra jouw track and trace code aangeeft dat het pakket binnen de omgeving van Intertoys is, wordt je terugbetaald. Intertoys is verantwordelijk voor de verzending naar jou toe. Wanneer het een retourpakket betreft ligt dit bij jou, maar zal de Klantenservice jou ondersteunnen zover het kan.
3 dec 2023
Er ontbreekt een artikel en heb er wel voor betaald …..
Antwoord van Intertoys.nl
Bedankt voor jouw review. De Klantenservice kan je wellicht nog ondersteunen hierin.
23 nov 2023
Verkeerde artikel geleverd en Intertoys reageert niet.
Antwoord van Intertoys.nl
Wat jammer dat het niet het juiste artikel was. De Klantenservice heeft wel gereageerd via email. Mochten er nog aanvullende vragen zijn, dan horen zij dit graag.
6 okt 2023
Bestelling werd eerst vertraagd en daarna geannuleerd
10 okt 2023
Dat is zeker jammer. Wanneer het niet op voorraad blijkt in de winkel die dit verzend, doen we wij ons best te onderzoeken waar het wel op voorraad is. Het bestelde artikel is zo populair dat zelfs ons distributiecentrem geen voorraad meer had. De reden van vertraging is dus onze poging geweest om tòch te zorgen dat jij het kon ontvangen, maar helaas niet gelukt. Bedankt voor jouw review.
4 okt 2023
Ze mensen in maling. Online en tefeoon slecht service
6 okt 2023
Wat jammer dat jij het zeer populaire artikel niet in ontvangst kon nemen, onze excuses hiervoor. Er waren vele fans op hetzelfde moment als jij aan het bestellen. De Klantenservice heeft jouw correct bevestigd om welke reden jouw bestelling niet door kon gaan. Het advies is dit najaar de website, onze nieuwsbrieven en het Intertoys Speelboek goed in de gaten te houden zodat wij jou hopelijk aangenaam kunnen verrassen.
22 nov 2023
Ps5 geleverd in kapotte overdoos,zeer slechte service
Antwoord van Intertoys.nl
Wat jammer dat de verpakking beschadigd is, excuses hiervoor. Hopelijk kun je wel genieten van de inhoud.
28 sep 2023
Omdat ik m’n bestelling nog steeds niet heb ontvangen
29 sep 2023
Volgens de track and trace is jouw bestelling bezorgd. Mocht dit niet kloppen, dan adviseer ik jou contact op te nemen met de Klantenservice. Zij zoeken dit graag voor jou uit.
Klantenservice telefonisch en per mail Onbereikbaar.
Antwoord van Intertoys.nl
Bedankt dat je een review hebt achtergelaten. Er is vandaag storing geweest waardoor de Klantenservice niet bereikbaar was. Het probleem was gelukkig binnen 30 minuten opgelost. Onze excuses hiervoor.
Pakket in 5 dagen niet van waddinxveen naar almere!!
Antwoord van Intertoys.nl
Bedankt voor jouw review. De Klantenservice kan je wellicht nog ondersteunen mocht je dit wensen.
3 dec 2023

Te laat.

Mijn pakketje is te laat voor de Sinterklaas viering
Antwoord van Intertoys.nl
Bedankt dat je een review hebt achtergelaten. Sorry voor de te late bezorging van jouw pakket.
Heb nog steeds mn bestelling niet 24 oktober bestels
7 nov 2023
De bestellingen hebben een aantal dagen vertraging gehad, met excuses voor dit ongemak.
30 aug 2023
Zonder reden waarom worden bestellingen geannuleerd.
30 aug 2023
Bedankt voor de review. De Klamtenservice kan dit voor jou uitzoeken. Wellicht handig zodat een mogelijke storing eventueel voor jou opgelost kan worden
30 aug 2023
Zonder reden waarom worden bestellingen geannuleerd.
30 aug 2023
Deze review is reeds behandeld (dubbel verzonden)