Intertoys.nl- Logo - Beoordelingen

Intertoys.nl

4.727 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden7.394 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 13 sep 2022
Intertoys.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Goede prijs en snel verzonden. Helaas is de doos van deze UCS Lego set beschadigd wat bij een 'Collectors' item van ruim €637,50- toch een teleurstelling is. Ook zijn de inserts van de originele omdoos kapot gesneden om een aantal kleinere items van de bestelling hierbij in te stoppen. Aangezien ik zelf dit soort dingen met zorg behandel en bewaar is het erg jammer wanneer het met beschadigingen geleverd wordt. Een punt van kritiek ten opzichte van DHL, dit valt Intertoys niet aan te rekenen, een pakket van deze waarde voor de deur zetten, aanbellen en weglopen zonder te weten of er iemand thuis is kan echt niet... Heel veel geluk dat ik toevallig net thuis was.

4 aug 2023
Ik geeft 3 sterren omdat ik niet netjes behandeld ben gisteren (3 augustus) niet netjes ben behandeld in het filiaal van Lelystad. Helaas weet ik haar naam niet. Ik had een puzzel online besteld op 30 juli en DHL heeft deze bezorgd in jullie filiaal Lelystad op dinsdag 1 augustus. Ik kreeg echter geen email zoals in de bevestigingsmail staat aangeven (Op het moment dat je een ophaalbevestiging per e-mail ontvangt, kun je jouw bestelling ophalen in de door jou gekozen winkel) waarschijnlijk hadden jullie de puzzel niet in de winkel en moest deze elders vandaan komen. Ik ben uiteindelijk naar de winkel gegaan en vroeg naar de puzzel. De jongedame achter de toonbank vroeg of ik het call en collect had besteld ik gaf aan geen idee gewoon online en vertelde over DHL ze deed erg moeilijk omdat ik het niet begreep uiteindelijk kwam ze terug van achter met een grote bruine doos. Ik vroeg haar of de doos eraf mocht maar dat deed ze niet ik vroeg toen of ik het zelf mocht doen maar ze zei gelijk "maar ik kan de doos niet aannemen" ik ben geïrriteerd weggegaan en kwam in een andere winkel waar ik het verhaal vertelde aan de verkoopster en ze zegt nou geef maar aan mij hoor geen probleem. Zo kan het dus ook. Ik heb nooit problemen gehad bij Intertoys maar deze jongedame was ronduit klantonvriendelijk.

Beoordelingen voor Intertoys.nl

Graag een inpak service/kado kaartje

Het zou leuk zijn als je speelgoed als kado’s ingepakt met een kaartje kon verzenden!
Antwoord van Intertoys.nl
Bedankt voor het delen van jouw ervaring! Dit hebben wij vroeger gedaan, maar is geen succes gebleken vandaar dat we dit niet meer doen.

Goed maar.....

Gek dat als je de winkel iets koopt dat je dan bonus krijgt bij de aankoop en online niet + DHL was weer echt erg slecht qua levering tijden en momenten
Antwoord van Intertoys.nl
Bedankt voor het delen van jouw ervaring. Het kan zijn dat acties alleen voor de winkels bestemd zijn. Dit wordt altijd aangegeven, dus de Klantenservice kan je eventueel helpen, mocht dit van toepsssing zijn. Het kan ook zijn dat het een op=op actie is en dan is er wellicht geen voorraad meer.
Bedankt voor deze beoordeling!
Jullie hebben veel leuk speelgoed en ook allemaal verschillende soorten dingen. Dat is fijn
Bedankt voor het delen van jouw ervaring!
1 artikel was licht beschadigd. Een oplossing was in de winkel super opgelost!
Bedankt voor deze beoordeling!
Goeie service en fijn personeel
Bedankt voor het delen van jouw ervaring!

Er wordt maar niets geleverd!

We zouden het pakket vorige week vrijdag geleverd krijgen dat ging niet door toen zaterdag en dat ging ook niet door vandaag maandag weer niets ontvangen nu zegt DHL dat het morgen op dinsdag geleverd wordt, maar daar heb ik ook geen vertrouwen in.
Antwoord van Intertoys.nl
Bedankt voor het delen van jouw ervaring! De Klantenservice helpt je graag verder.
De verzending mag we iets sneller. Andere speelgoedwinkel sturen snel op en wordt de volgende dag geleverd. Ik vond wel lang duren. De verpakking was goed. De doos waar het product in zat was onbeschadigd gebleven.
Antwoord van Intertoys.nl
Bedankt voor jouw review. Op 7 Mei heb jij jouw bestelling geplaatst om 11:38 en op 8 Mei om 14:18 opgehaald. Dit is binnen de leverbelofte die wij stellen. Heb je op een werkdag besteld? Dan wordt jouw bestelling binnen 1 à 2 dagen bezorgd. Wanneer je bestelling onderweg is ontvang je een verzendbevestiging en kun jouw bestelling volgen. Wellicht is de optie C&C sneller, daarbij kun je jouw bestelling binnen een uur ophalen. Indien er nog vragen zijn, mag jij die uiteraard stellen aan de Klantenservice.

Slechte verzendmethode

Ze stuurde een bestelling van 4 dingen in 4 aparte gedeeltes. Dus hoe zo milieu bewust. En dan ook nog eens op verschillende dagen. Dus niet op de afgesproken dag. Lastig als je het wilde laten bezorgen voor een verjaardag.
Antwoord van Intertoys.nl
Bedankt voor jouw review. Jouw bestelling is inderdaad in 4 aparte gedeeltes gegaan. Dit omdat de winkel niet alle artikelen op voorraad heeft. Om de bestelling alsnog volledig naar de klant te verzenden gebruiken wij de winkels waar het wel op voorraad ligt. Uiteraard proberen wij zoveel mogelijk uit 1 en dezelfde winkel te versturen. Mochten er nog vragen zijn schroom dan niet de Klantenservice te contacten.
De doos lego was beschadigd de omdoos ook
Antwoord van Intertoys.nl
Bedankt voor jouw review. Het is begrijpelijk dat je teleurgesteld bent als je bestellingen beschadigd of open aankomen. Ik raad aan om de volgende keer contact op te nemen met de klantenservice van Intertoys om dit probleem aan te kaarten en een oplossing te vinden, zoals het retourneren van de beschadigde items. Volgens de voorwaarden.

Misverstand

Op de website werd gezegd dat een bestelling gratis binnen een uur op kon halen maar nu na 2,5 uur staat het nog steeds niet klaar maar het bleek een nieuwe werknemer te zijn die nog niet bekent was met het systeem
Antwoord van Intertoys.nl
Bedankt voor jouw goede review. Je kunt met onze Click & Collect service speelgoed online bestellen en al na 60 minuten (na openen van winkel én na ontvangen van de ophaalbevestiging per e-mail die je vervolgens toont in de winkel) ophalen bij de Intertoys winkel bij jou in de buurt. Zolang er geen ophaal bevestiging is verstuurd, ligt jouw pakket ook nog niet klaar. Hopelijk gaat het een volgende keer weer beter.

Lego Bestelling

Bestelling, prijs en verzending was prima maar de dozen lagen compleet open. Verpakking moet echt beter of een andere vervoerder want elke keer als ik legodozen online bestel bij intertoys komen ze kapot, beschadigd of open aan.
Antwoord van Intertoys.nl
Bedankt voor jouw review. Dit klinkt als een erg vervelende ervaring. Het is begrijpelijk dat je teleurgesteld bent als je bestellingen beschadigd of open aankomen. Ik raad aan om de volgende keer contact op te nemen met de klantenservice van Intertoys om dit probleem aan te kaarten en een oplossing te vinden, zoals het retourneren van de beschadigde items. Volgens de voorwaarden.