Sander Vunderink - sandervunderink.nl- Logo - Beoordelingen

Sander Vunderink - sandervunderink.nl

2.071 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden44.431 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 28 dec 2016
Sander Vunderink - sandervunderink.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

4 jul 2023
Ik bestel al jaren bij Sander Vunderink, omdat ze vrijwel alles verkopen wat ik als zelfstandig elektricien nodig heb voor een competitieve prijs. Het komt wel eens voor dat iets elders goedkoper is, of dat een bepaald product niet in het assortiment zit. Wat ik bijvoorbeeld mis, is een beltransformator van 12V - 24V van 2 modules breed die op een dinrail kan in de prijscatagorie rond de €10-€12. Met de slimme deurbellen van tegenwoordig, is dit wel een item die ik veel bestel. Een ander puntje voor verbetering die ik graag aan wil geven gaat over de SN-lijn van ABB. Ik begrijp dat er een reden is dat de groepenkasten gespiegeld worden voorgemonteerd. Helaas is dit wel een grote hinder om terug te spiegelen (probeer het maar eens) en haalt eigenlijk de winst weer weg. Ik nummer eenmaal van links naar rechts en hierdoor begin je vaak bij 3 of 4 met het invullen van de groepenverklaring. Klanten vinden dit niet altijd logisch, maar ik heb ze beloofd dat ik het bij jullie aan zou geven ;) Verder kan ik Sander Vunderink zeker aanbevelen voor iedereen die alle soorten elektromaterialen nodig heeft.

18 mei 2023
Op zich makkelijk besteld en betaald. Maar waar het pakket uiteindelijk gebleven is??? Moest zelf bellen om te vragen waar mijn pakket was. Zonder berichtje bij een ophaal punt ergens dichtbij gedropt . Niet bij mij thuis geleverd , geen niet thuis brief, geen melding voor is geleverd of bij service punt gebracht. Niets. 2 dagen later maar naar jullie gebeld voor opheldering. Vriendelijk en snel geholpen. Daar hoor ik dat t op een servicepunt is afgeleverd. Communicatie met pakketleverancier moet beter. Zeker een melding dat het product geleverd is zou op zijn plaats zijn. Dit zijn veel voorkomende klachten waar de consument mee te maken heeft. Dat kan natuurlijk niet de bedoeling zijn. Groetjes
EK

Beoordelingen voor Sander Vunderink - sandervunderink.nl

BO
Bing O.
Amsterdam
15 sep 2023

Waarschijnlijk goed, maar kwam er niet helemaal uit

Het is voor mij lastig in te schatten waar het mis is gegaan. Mijn omdoosje was beschadigd met het commentaar van de vervoerder dat ze het weer hadden dicht gemaakt en niet naar de inhoud hadden gekeken. Ook de doosjes van de artikelen zelf waren beschadigd. Was het in het begin reeds slecht verpakt of is de vervoerder er ruw mee omgegaan? Ik weet het niet. Het zorgde er wel voor dat van de "JUNG intelligente Bedieningswip het middelste pinnetje erg verbogen" was. Kostte heel veel priegelwerk om het in orde te krijgen, hopende dat het pinnetje niet zou afbreken of in de toekomst snel zal afbreken. Conclusie: op zich lijkt mij SanderVunderink een prima bedrijf en heb ik gewoon pech, maar daardoor kon ik toch niet het volle aantal sterren geven, want ergens is het fout gegaan. Oh ja, waarom ik het niet gemeld heb? Wie zit er te wachten op heen en weer ge-e-mail en het heen en weer sturen van pakjes waardoor een klus niet afkomt?
9 aug 2023
Verkeerde onderdeel besteld. Bijna gelijk gebeld. Order kon nog tegengehouden worden. Maar verkeerde onderdeel kon niet gewisseld worden voor het juiste. Ondanks dat deze goedkoper was dan het foute onderdeel en ik het verschil van ik geloof €3,00 niet terug hoefde. Order werd geannuleerd en ik moest de bestelling overnieuw doen. 1x 122,00 betaald en 1x 119,00. Onnodig lijkt me. En dan weer 3 werkdagen wachten tot je het bedrag weer terug hebt. Ondanks dit toch 4 sterren. Producten en advies telefonisch en per email zijn goed! Prima firma verder!
Wanneer ik een groepenkast pagina open wordt er textueel tips gegeven voor onderdelen die erbij horen. Deze zou ik graag makkelijk willen toevoegen aan de bestelling en ook graag een beter overzicht hiervan. Nu moet ik artikel codes aanklikken (= nieuwe tab) of handmatig kopieëren en toevoegen.
17 sep 2023
Nadat ik een klacht had ingediend hebben ze dit zeer snel opgepakt en kwamen ze met een reactie/oplossing Verbeteren is desbetreffende die de materialen leveren dat zij dit op een nette manier doen en niet zomaar ergens neer zetten zonder zich te melden
Goede service snelle levering scherp in prijs ik zou het niet weten hoe jullie het beter kunnen doen misschien iedereen die de telefoon opneemt meer informatie geven over de producten verder voelde ik mij uitstekend geholpen en begrepen
16 okt 2023

Web shop heeft een goede zoek machine!

Web shop heeft een goede zoek machine Ik kan het materiaal makkelijk vinden. Een verbeterpunt is dat nog niet alle meterkasten geleverd kan worden de eaton 220 x 220 met aardlekschakelaars
27 jun 2023
Snelle levering en mooi prijs. Jammer dat zij geen meterkast configurator hebben. Als we aanpassing willen hebben dan is het vaak mail sturen en wachten op reactie. Zeker een aanrader.
14 sep 2023

Prima prijzen. Meer keuze zou fijn zijn.

Prima prijzen. Maar ik kon niet alle spullen voor een complete klus vinden. Beperkt assortiment. Wel de moeite waard om te kijken voor een goede deal op specifieke onderdelen.
12 okt 2023
duidelijke site, snelle levering. ik mis de aanvulling op de bestelling. Bijvoorbeeld als ik een kabelgoot koop, mis ik de lijst met aanvullingen, zoals eindkapjes en hoeken.
26 jun 2023
Prima assortiment, bevatte alles wat ik nodig had. De doos waarin alles aankwam was echter gescheurd vermoedelijk vanwege de grote kabelrol, gelukkig was alles nog compleet.
26 sep 2023
Ten eerste de prijzen zijn goed, webshop werkt prima en de levering is snel. Dat zijn eigenlijk de drie punten die belangrijk zijn. Succes met jullie zaak.
3 aug 2023
Prima website, producten en bezorging. Bestelde producten waren wel los in een ruime doos (zonder vulmiddel) - ging goed maar mogelijk een aandachtspuntje?
16 sep 2023
Voor 1700 besteld de volgende dag in huis is de slogan. 4 dagen later ontvangst ……..ben terugkerende klant en dit was eerste keer dat het zo laat was.
Bedrijf dicht bij huis. Kon mijn materialen bestellen en vrijwel direct ophalen. Prijs en kwaliteit -top!!- Bestel en aflever communicatie -top!!-
23 nov 2023
Snelle levering,reageren snel op een email. Redelijke prijzen niet de goedkoopste. Jammer dat telefonisch kontakt niet mogenlijk is
10 jun 2023
mogelijkheid bieden bestellingen bij elkaar te stoppen! Eventueel makkelijker maken niet voorradige artikelen te bestellen.
26 mei 2023
Goede en snelle behandeling en afhandeling van de orders. Bij vragen stellen, direct (het juiste) antwoord. Prima bedrijf!
Snel en goede prijs, track en trace code een beetje vaag, moest zelf in de PostNL de barcode opzoeken voor aan de balie.
4 aug 2023
Snelle service en oplossing... Beter aantallen tellen... Miste 2 spots dus kan morgen weer 2uur rijden voor 2 spots😅
18 jun 2023
Prijs is in veel gevallen laag, dus is de keuze makkelijk als de rest OK is. Verzenden aardpinnen (3m) bijna gratis