tapeso.nl- Logo - Beoordelingen

tapeso.nl

2.204 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden8.210 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 23 nov 2021
tapeso.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

2 aug 2023
De service is heel goed. Had eerst een loper voor de keuken gekocht, die vonden we zo mooi dat we hetzelfde kleed voor de woonkamer hebben gekocht. Prachtige kleur (koper) die prachtig staat bij onze lichte meubels. Mooie kwaliteit!

Een vloerkleed besteld. De levering zou binnen een paar dagen zijn. De status van bestelling veranderde van aangemeld in niet meer aangemeld. Na een tijdje maar eens contact opgenomen met klantenservice hoe het zat met mijn bestelling. Het antwoord luidde, oh dan is het waarschijnlijk kwijt geraakt bij het koeriersbedrijf. We kunnen geen andere leveren want dat is er niet meer.. Net zo makkelijk…geld netjes terug gekregen. Maar de reviews zeggen eigenlijk genoeg, aan de leverancier ligt het volgens mij niet, eerder aan het vervoersbedrijf. Daar ga ik nu extra op letten bij een volgende bestelling…ergens..
AM
Angelique M.
Doetinchem

Beoordelingen voor tapeso.nl

Snel geleverd
snelle levering en goede prijs/kwaliteit verhouding

Het bestelde tapijt werd heel vlot bezorgd

Het bestelde tapijt werd heel vlot verzonden en bezorgd. De website is duidelijk: mijn eerste keer dat ik bij Tapeso.nl heb gekeken. Ik ben er blij mee, want de kamer ziet er warmer en gezelliger uit. Een mooie kleur beige, die gelijk is aan de getoonde afbeeldingen. Ik ben helemaal tevreden :-)
Prima stoeltjes snel geleverd
Snelle levering, mooi materiaal
Snelle bezorging en de prijzen.
Een wollen tapijt gekocht. Sneller geleverd dan voorzien. Netjes verpakt. Controle tapijt bij aankomst: korrecte maat, mooi afgewerkt, proper en fris. Het tapijt ligt er nu 2 weken, dus kan niets zeggen over de evolutie van het tapijt.
Snel en netjes
Veel aanbod, goede uitleg over maten, snelle afhandeling. We zijn blij met ons vloerkleed.
MW
Tevreden klant. Vloerkleed was precies zoals beschreven en afgebeeld op de website. Snelle levering. Goed contact met klantenservice. Prima prijs/kwaliteit verhouding
Leveren snel en leveren het beloofde.
Prima service bij omruilen en terugboeking.
Bestelling kwijt geraakt en toen ze een nieuwe wilde opsturen zeiden ze dat het uitverkocht was
Antwoord van tapeso.nl
Spijtig om te horen dat het zo gelopen is, soms dan bemachtigen mensen het laatste exemplaar en gaat er iets mis tijdens transport. Onze oprechte excuses, als u wel iets anders aantreft dan mag u gerust even met ons bellen zodat we u een kleine extra tegemoetkoming kunnen aanbieden. Zachte groet, Team Tapeso
Als is gegaan zoals ik wilde
HK
Hilly K.
Zoetermeer-The Netherlands
Mooie spullen, goede kwaliteit!