tapeso.nl- Logo - Beoordelingen

tapeso.nl

2.198 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden8.210 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 23 nov 2021
tapeso.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

2 aug 2023
De service is heel goed. Had eerst een loper voor de keuken gekocht, die vonden we zo mooi dat we hetzelfde kleed voor de woonkamer hebben gekocht. Prachtige kleur (koper) die prachtig staat bij onze lichte meubels. Mooie kwaliteit!

Een vloerkleed besteld. De levering zou binnen een paar dagen zijn. De status van bestelling veranderde van aangemeld in niet meer aangemeld. Na een tijdje maar eens contact opgenomen met klantenservice hoe het zat met mijn bestelling. Het antwoord luidde, oh dan is het waarschijnlijk kwijt geraakt bij het koeriersbedrijf. We kunnen geen andere leveren want dat is er niet meer.. Net zo makkelijk…geld netjes terug gekregen. Maar de reviews zeggen eigenlijk genoeg, aan de leverancier ligt het volgens mij niet, eerder aan het vervoersbedrijf. Daar ga ik nu extra op letten bij een volgende bestelling…ergens..
AM

Goed geregeld
Ja
17 mrt 2024

Vloerkleden

De vloerkleden werden snel verzonden en waren netjes verpakt. Ze zijn van mooie kwaliteit. De bezorging zelf was minder goed. Er werd aangegeven in de track en trace dat ze bezorgd waren, terwijl dit niet zo was. Een dag later werden ze gedropt bij de voordeur, zonder dat er aan werd gebeld. Ik begrijp dat dit niet aan Tapeso ligt, maar misschien wel iets om terug te koppelen aan het vervoersbedrijf.
De snelle afhandeling van Tapeso.nl. Echter het transportbedrijf dat uiteindelijk het tapijt heeft afgeleverd, kan beter communiceren. Gelukkig heb ik het op de aangegeven dag ontvangen, maar gezien vele reviews, heb ik geluk gehad. Het tapijt was de moeite waard en een leuke prijs. Echter de kleur komt niet overeen met de foto de site van Tapeso, maar in mijn geval kwam het goed uit.
Klantenservice gebeld dat ik vergeten wat de kortingscode toe te voegen. Zij hebben na het gecontroleerd te hebben, direct opdracht gegeven en de korting stond snel op mn rekening. Efficient en vriendelijk. Top!
Ik had graag een staaltje gehad. Moeilijk te zien vanaf internet. Heel toevallig kwam ik in een een winkel een staal tegen. Anders had ik kleed niet durven te besteden. Kleed is mooi!
Antwoord van tapeso.nl
Mooi dat u alsnog het kleed op deze creatieve manier heeft opgelost en dat u tevreden bent. Was het tegengevallen dan had het altijd weer terug gemogen. Zachte groet, Team Tapeso
27 jan 2024

Prima

Klantenservice is goed bereikbaar en denken mee. Probleem werd opgelost. Moet alleen mijn geld nog terugkrijgen. Hopelijk verloopt dat verder ook soepel.
Antwoord van tapeso.nl
Bedankt voor de feedback, geld moet als het goed is automatisch op uw rekening staan binnen een week na retourneren, anders dan kunt u bellen en dan doen we het handmatig, dit is bij u ook gebeurt volgens mij :) Zachte groet, Team Tapeso
3 feb 2024
Leuke / mooie loper voor in de gang , precies zoals op de afbeelding. Het bezorgen duurde enkel wat langer ( dan beloofd ) . Maar ben er blij mee !
Antwoord van tapeso.nl
Past erg goed! Bedankt voor de mooie beoordeling!
WV
Wietske V.
Halderberge
Tapijt terug gestuurd voldeed niet aan mij verwachting. Hopen dat m'n geld terug gestort word. Mijn vorige kleed was perfect mooi van kleur.

nette service goede prijs kwaliteit

Snelle bevestiging van bestelling/betaling. Netjes bezorgd, helaas niet de volgende dag zoals de site deed vermoedden.
Antwoord van tapeso.nl
Goedemiddag, Wat fijn om te horen dat de bevestiging van je bestelling en betaling vlot verliep en de levering netjes is afgehandeld. Het spijt ons echter dat de levering niet zoals verwacht de volgende dag plaatsvond, ondanks de indicatie op onze website. We streven altijd naar een snelle en nauwkeurige levering, en we zullen intern kijken naar manieren om dit proces te verbeteren en ervoor te zorgen dat de geschatte levertijden nauwkeuriger worden weergegeven. We waarderen je feedback en hopen dat je desondanks tevreden bent met je aankoop. Als er nog iets is waarmee we kunnen helpen, neem dan gerust contact met ons op. Met zachte groet, het Tapeso team
20 jan 2024

Tapijt ziet erg goed uit!

Tapijt ziet er uit als op de foto, maar wel hier en daar wat imperfecties. Verder bezorging ook erg goed!
Antwoord van tapeso.nl
Bedankt voor de mooie beoordeling. Stellen we erg op prijs. Als u de behoefte heeft om nog verdere toelichting op uw beoordeling te geven dan mag u ons altijd contacteren op werkdagen tussen 0900u - 1700u. Warme groet, Team Tapeso
Goede service na aankomst beschadigd pakket Protection moet je zelf op kleed spuiten, is niet gezond
Mooi en nuttig tapijt, maar hij was zolang -blijkbaar- zo stijf opgerold, dat de rand omhoog staat.
Antwoord van tapeso.nl
Goedemiddag, Bedankt voor je feedback! We vinden het fijn om te horen dat je het vloerkleed mooi vindt. Wel is het jammer om te horen dat de randen van het vloerkleed omhoog blijven staan. Voor de omhoog staande randen raden wij aan om het vloerkleed in tegenovergestelde richting op te rollen en deze dan een nacht te laten liggen/staan, dit zou moeten helpen om de randen platter op de grond te krijgen, de rest van de eventuele opstaande randen en hobbels zouden binnen 3 tot 4 weken uit het kleed moeten verdwijnen. Wanneer het vloerkleed na 3 tot 4 weken nog niet volledig plat ligt. Dan raden we aan om contact op te nemen met de klantenservice door te mailen naar service@tapeso.nl Met vriendelijke groet, Het Tapeso team
Bij de fietskoerier kon het niet vervoerd worden dus moesten we het zelf halen.Niet geslaagd.
gewoon blijven doen wat jullie doen. Ik bestel; jullie leveren; moeilijker wordt het niet
Tapijt was verkeerde kleur.Van medewerker via mail een retourticket gekregen.
Antwoord van tapeso.nl
Goedemiddag, Bedankt voor je feedback! Wat vervelend om te horen dat je in eerste instantie een verkeerde kleur ontvangen had. Wel zijn we blij om te horen dat dit goed is opgelost. Als je in de toekomst nog meer producten zoekt of vragen hebt, dan staan we voor je klaar. Met vriendelijke groet, Het Tapeso team