tapeso.nl- Logo - Beoordelingen

tapeso.nl

2.204 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden8.210 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 23 nov 2021
tapeso.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

2 aug 2023
De service is heel goed. Had eerst een loper voor de keuken gekocht, die vonden we zo mooi dat we hetzelfde kleed voor de woonkamer hebben gekocht. Prachtige kleur (koper) die prachtig staat bij onze lichte meubels. Mooie kwaliteit!

Een vloerkleed besteld. De levering zou binnen een paar dagen zijn. De status van bestelling veranderde van aangemeld in niet meer aangemeld. Na een tijdje maar eens contact opgenomen met klantenservice hoe het zat met mijn bestelling. Het antwoord luidde, oh dan is het waarschijnlijk kwijt geraakt bij het koeriersbedrijf. We kunnen geen andere leveren want dat is er niet meer.. Net zo makkelijk…geld netjes terug gekregen. Maar de reviews zeggen eigenlijk genoeg, aan de leverancier ligt het volgens mij niet, eerder aan het vervoersbedrijf. Daar ga ik nu extra op letten bij een volgende bestelling…ergens..
AM
Angelique M.
Doetinchem

Beoordelingen voor tapeso.nl

26 mei 2023
Afspraken goed plannen zou fijn zijn.
2 jun 2023
Goedemiddag, Bedankt voor je review, Wat jammer dat je niet de optimale ervaring hebt gehad. We zullen dit zeker bespreken, zodat wij in de toekomst onze service kunnen verbeteren. We wensen je uiteraard veel plezier met de aankoop. Met vriendelijke groet, Het Tapeso team
25 mei 2023
Snelle levering, blij met het kleed.
26 mei 2023
Goedemiddag, Bedankt voor je review en de leuke foto. Wat fijn dat je tevreden bent met het vloerkleed. We wensen je veel plezier met de aankoop. Met vriendelijke groet, Het Tapeso team
25 mei 2023
Snelle levering en goede vervoerder
26 mei 2023
Goedemorgen, Bedankt voor je review. Wat fijn dat de levering goed is verlopen. We wensen je veel plezier met de aankoop. Met vriendelijke groet, Het Tapeso team
25 mei 2023
Mooi vloerkleed helemaal top.
25 mei 2023
Goedemiddag, Bedankt voor je review. Wat fijn dat je tevreden bent over het vloerkleed. We wensen je heel veel plezier met de aankoop. Met vriendelijke groet, Het Tapeso team
PV
P v.
Breda
25 mei 2023
Prachtig product, snelle levering!
25 mei 2023
Goedemiddag, Bedankt voor jouw positieve review. We zijn blij om te lezen dat je tevreden bent over de kwaliteit van de service en het geleverde tapijt. Daar doen we het uiteraard voor. We hopen dat jouw aankoop nog lang een leuke toevoeging aan jouw interieur zal zijn. Met vriendelijke groet, Het Tapeso team
ML

Top

Goede service aan nazorg bij teruglevering.
25 mei 2023
Goedemiddag, Bedankt voor jouw positieve review. Wat fijn om te lezen dat je tevreden bent over hoe we jou hebben geholpen bij jouw bestelling. Daarnaast wensen we jou veel plezier van je aankoop. Met vriendelijke groet, Het Tapeso team
23 mei 2023
Mooi vloerkleed voor een goede prijs. Bovendien een snelle levering. Zeer tevreden.
25 mei 2023
Goedemiddag, Bedankt voor jouw positieve review. Wat fijn om te lezen dat de bestelling snel is geleverd en dat je tevreden bent over de prijs-kwaliteitverhouding. Leuk dat je een foto hebt toegevoegd. Zo te zien is het vloerkleed een mooie aanvulling op het interieur. Met vriendelijke groet, Het Tapeso team
23 mei 2023
Snelle levering aan huis en de goede kwaliteit van de tapijt
25 mei 2023
Goedemiddag, Bedankt voor jouw positieve review. Wat fijn dat je tevreden bent over de levering en de kwaliteit van het vloerkleed. Ook leuk om te zien dat je een foto hebt toegevoegd. Het vloerkleed staat erg leuk bij de rest van de meubels. We wensen je heel veel plezier met de aankoop. Met vriendelijke groet, Het Tapeso team
25 mei 2023
Goedemiddag, Bedankt voor je review. Wat fijn om te horen dat je de bestelling snel hebt ontvangen. We wensen je veel plezier met de aankoop. Met vriendelijke groet, Het Tapeso team
22 mei 2023
ik ben erg goed geholpen
25 mei 2023
Goedemiddag, Bedankt voor je review. Wat fijn om te horen dat je tevreden bent over de service. We wensen je veel plezier met de aankoop. Met vriendelijke groet, Het Tapeso team
JM
Josef M.
Zaanstad
22 mei 2023
Snelle levering en boven verwachting een super mooi buiten kleed in 3D, zoveel mooier als in de beschrijving.
25 mei 2023
Goedemiddag, Bedankt voor je review. Wat fijn om te horen dat de levering goed is verlopen en dat het vloerkleed de verwachtingen heeft overtroffen. We wensen je veel plezier met de aankoop. Met vriendelijke groet, Het Tapeso team
22 mei 2023
Ik ontving het bestelling naar paar dagen
25 mei 2023
Goedemiddag Bedankt voor je review. Fijn om te horen dat je tevreden bent met de bestelling. We wensen je veel plezier met de aankoop. Met vriendelijke groet, Het Tapeso team
Levering!
26 mei 2023
Goedemorgen, Bedankt voor je review. Wat jammer dat de levering niet naar verwachting is verlopen. We zien dat de zending inmiddels bezorgd is. Mocht je nog vragen hebben over de bestelling, neem dan gerust contact met ons op door te mailen naar sales@tapeso.nl. Met vriendelijke groet, Het Tapeso team
Ik betaal liever achteraf
25 mei 2023
Goedemiddag, Bedankt voor je review. Via onze site is er een mogelijkheid om achteraf te betalen via Klarna. Wanneer je vragen/opmerkingen hebt, neem dan gerust contact met ons op. Met vriendelijke groet, Het Tapeso team
22 mei 2023
Snelle levering en de producten zijn goed.
25 mei 2023
Goedemiddag, Bedankt voor je review. Wat fijn dat je de bestelling snel is geleverd. We wensen je heel veel plezier met de aankoop. Met vriendelijke groet, Het Tapeso team